Blackrider Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 Oi gasi pe cineva sa-i scoata "maruntaiele" din toba, profesional, fara sa mi le faca varza? Anul asta am de gand sa merg asa, kilometri sa pape, dar ma gandesc pt la anul. ....poate gasesti,dar fara sa strice tobele nu cred....ar fi pacat.....tu fa ce ti-am zis eu si pe urma mai vezi... Nu apar probleme cu supapele de evacuare daca goliti toba? .....s-ar putea sa apara prob. la supape,dar nu cred....mai degraba cu carburatoru.....trebuie reglat pt admisie/ardere/evacuare libera....tobele fiind goale,evacuarea se face mai rapid.... subscriu si intreb si eu: care e ideea cu tobele goale (la ce ajuta?, la ce nu ajuta? , care sunt avantajele? dezavantajele? ) (sunt inccepator si explicandu-mi invat, si pana acu nu m-am batut in cap cu chestiunea). De unde iti dai seama ca sunt/ nu sunt goale? Motocicletele noi vin cu tobele goale? cam multe intrebari nu? ajuta la cresterea puterii motorului ( cu cativa caluti) plus un zgomot mai puternic care "te unge" la suflet si care uneori te poate scoate din nacaz( e pe post de claxon)......"loud pipes save lives" moto din fabrica vin cu tobe cu filtre conform normelor europene/japoneze/americane etc .,de limitare a zgomotului... zic,nu spun! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Il reglezi mai bogat sau mai sarac ca amestec, sau faci rejetting? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 Il reglezi mai bogat sau mai sarac ca amestec, sau faci rejetting? ...si una si alta....mai bine rejetting( asta, daca te referi la jiglere)... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Stie cineva unde e gaura din carburator pentru verificarea sincronizarii carburatoarelor la Vulcan 750A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Stie cineva unde e gaura din carburator pentru verificarea sincronizarii carburatoarelor la Vulcan 750A? Eu nu stiu dar pregateste-te de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 15, 2005 Autor Share Postat Decembrie 15, 2005 Stie cineva unde e gaura din carburator pentru verificarea sincronizarii carburatoarelor la Vulcan 750A? ....da ce,are mai mult de 1 carb.? ar trebui sa iei legatura cu proprietarii de VN750( lupalb..)....poate ei stiu.... oricum,banuiesc ca mergi la mecanic,nu?el trebuie sa stie. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Are 2 carburatoare. Problema mea e ca am luat un aparat care nu stiu daca e bun de ceva. Tare mi-e ca o sa mananc batae de la ceilalti daca nu-i dau de cap. In mod normal trebuie sa fie pe undeva gauricile alea, numa ca nu le gasesc. Ma chinui de 2 saptamani sa gasesc vreo gaura disponibila prin cele carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Ilarie, dacă nu mă înÂşel, găurile de sincronizare a carburatoarelor la VN sunt pe cilindrii Âşi nu pe corpul carbelitoarelor, da pana nu mai imi văd motoreta live nu zic sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Ma duc sa uit si eu la al meu. Multumesc! Am reusit sa scanez un owner manual pentru vulcan vn750-A9 numai ca mi-a iesit cam maricel, 120 de mega. Cum se intra pe site-ul cu manuale, sa-l pun acolo? Am incercat cu user manuale si password service, dar nu merge. Ori e limita la useri, ori nu mai merge site-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 E posibil să se facă un up-grade la site Âşi de aceea să fie mai greu să-l accesezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Pai da mai multe detalii cu tipul asta din Cluj, cum dam de el, etc. Multam. pentru genti firma este in bucuresti iar omul de legatura este MATIAS 0723668305 ZAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 Multam, Principale, am vorbit cu omu' si ma duc luni sa prospectez piata. Poate imi fac un cadou de Mos Craciun. ne spui si noua ce vezi acolo, eventual niste poze...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 e o zvastica celtica : triskell, si sunt oarecum obsedat de ea, adik am tot felu de tricouri cu ea, inele, am avut si un tatuaj temporar cu el. E o chestie misto cu semnificatii destul de interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2005 Admin Share Postat Decembrie 18, 2005 Oi gasi pe cineva sa-i scoata "maruntaiele" din toba, profesional, fara sa mi le faca varza? Anul asta am de gand sa merg asa, kilometri sa pape, dar ma gandesc pt la anul. ..Din ce stiu eu mai toate tobele au pe deasupra un alt rind de teava,cea cromata si care arata bine,care este prinsa in coliere de cea de interior. Cum am studiat eu problema poti sa renunti la tobele originale si sa-ti faci din inox unele goale(asa cum le am eu la a mea) care suna demential,peste care sa prinzi ornamentele cromate.UIta-te cu atentie la tobele tale,s-ar putea sa am dreptate.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 morpheus,ai rezolvat ceva pana la urma??? b. din nefericire din cauza serviciului, munca ft multa, datoriilor si alti factori tampiti din viata mea nu am rezolvat nimica cu petele de pe motor. Asta e, m-am hotarat ca pana la primavara sa strang bani si sa inlocuiesc piesele cu componente Arlen Ness. O sa iasa ok sper. incepand de ieri-azi am devenit posesorul unui Vulcan 800 Clasic, model 2005 l-am luat in leasing de la United Motors. Ar trebui sa ma duc sa il ridik deoarece lau adus in tara si am inteles ca il tin in Showroom, sau cevade genu asta. Oricum odata cu el am comandat si niste accesorii (sisy_bar, crash_bar, si suport pentru genti de bagaje) care inca nu au ajuns pentru ca pentru ele trebuie sa faca comanda ....) Oricum am zis ca il iau dupa ce ajung si accesoriile, dar intre timp m-am gandit ca poate ar fi mai bine sa il las pana la primavara la ei. Ce credeti ? e bine? (ma gandeam ca daca o aduk acasa,nu am unde sa o feresc de inghet, pentru ca in garaj la mine ingheata !); si in plus nici permisul nu l-am luat inca (am examen pe 5 decembrie(sper)), dar as gasi pe cineva care sa fie dispus sa mi-o conduca pana in Bacau, sau eventual o furgoneta in care sa o car. E bine deci sa il las la ei ? Ma bucur ca si-a mai loat cineva VN800 classic 2005 de la United asa cum am facut si eo. Ce ma intreb e daca va pati la fel ca mine. Sa va istorisesc: 1) a durat vreo 2 luni juma pana mi l-au adus desi m-au pacalit spunandu-mi la telefon ca e in tara si ca nu e vama facuta inca si ca mai dureaza 2 zile si il pot loa, cand m-am dus la ei sa il iau de fapt era o "incurcatura" ca nici nu facusera comanda pentru el. 2) si eo imi comandasem accesorii pentru el (engine bar, sissy bar, un set de proiectoare) care nu au venit odata cu motorul, nici pana in ziua de azi nu au mai venit. Au trecut peste 5 luni de atunci si 2 revizii la motor si accesorii tot nu am (acum ceva vreme am anulat comanda la ele, prin noiembrie) 3) Mai mult ca sigur ca vei plati sa iti tina motorul acolo 4) Sa-mi spui si mie cat vei plati sa il inmatriculezi. Sa-i faci omologare, etc. Motoarele astea nu sunt de serie in Romania si eo am platit RAR, Omologare, etc. Din cunostintele mele esti a 3-a persoana care are vn800classic 2005 in romania. 5) daca mai ai nevoie de ajutor cu el: transport, condus, etc anunta-ma pe forum, eram intr-o vreme activ dar am fost cu kkturi prin viata si numai de net nu mi-a mai ars. Te pot ajuta cu transport, etc 6) Mai bag un post ca asta o fi cam lung. Sa revenim la aventurile mele: Quick question -> raducu21 : Pana in ziua de azi ti-ai ridicat/vazut motocicleta? Vroiam sa zic cum e cu inmatricularea in cazul meu: Ma duc frumos la RAR sa o vada aia si peste ce dau? Cica nu e omologata in romania ca nu e model de serie si acu se va face omologarea. Bun zic eo, cat poa sa coste? Omologarea a costat scurt 9.300.000 si a durat 2 saptamani pana am primit numere de omologare la ea. Desi au fost 2 motociclete omologate in acelasi timp (2 vn800classic 2005 surori, a mea si a pretenului meu) nu am platit cum ne-am gandit noi omologarea doar la 1 ci la amandoua -> 18.600.000 omologarea celor 2 motoare. Acuma sa stim si de ce: in Romania cf legii de la al 51-lea "motor" adus in tara din respectiva serie se considera obiect de serie in Romania, prin urmare raducu21 daca nu s-a schimbat ceva intre timp il va omologa si el. Nu vorbim de faptul ca asta e treaba alora de la United sa o faca... nici nu se pune problema. ??? Nesimtiti! Sa mai stii si tu daca nu stiai deja cum e cu Service-ul la United Motors: TOTUL se plateste. Probabil ca nu ti-au spus si sa nu patesti ca mine sa afli acolo cand faci prima revizie ca nu ai DESTUI bani la tine sa platesti si sa ramai ca un fraer cu gura cascata cand iti zice ala ca uleiu e atata, curatat/spalat/uns lant costa atata, ora de manopera atata, si ca prima revizie costa atata. Renunt sa mai zic ceva ca poate o incurc. Daca mai vrea cineva sa mai stie cum e cu UNITED va mai zic din pataniile mele. PRECIZARE: Asta mi s-a intamplat mie in vara (la cele 2 revizii la motor 1000km si 6000km), acum nu stiu cum mai e. Am fost pana acolo acu vreo luna (sa iau spray de lant ca e eftin, vrei 1 suta de mii lei) si am vazut multe schimbari ce pareau a fi in bine. Nu mai erau aceeasi tipi. Alta organizare. Sa speram ca s-au schimbat in bine. Sper sa nu va fi plictisit, ASFALT USCAT (la primavara). Acuma observ cum functioneaza site-ul asta ca poti scrie un mesaj cat de lung vrei. E bine de stiut sa nu par penibil (vezi pct. 6) Inca ceva ca era sa uit: Nu e un copil motorul asa ca daca sta in garaj cu husa pe el si e pregatit de IARNA poti sta linistit ca gerul n-are ce sa faca metalului din care e fabricat motorul. Eo il tin la in garaj neincalzit si nu cred ca va pati ceva peste iarna. Am incercat sa il bag in casa ca stau la curte dar ar trebui sa faram usa de la intrare ca sa incapa. Un RF400 intra fara nici un fel de probleme pe o usa obisnuita, asta e cam mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Ma bucur ca si-a mai loat cineva VN800 classic 2005 de la United asa cum am facut si eo. Ce ma intreb e daca va pati la fel ca mine. Sa va istorisesc: 1) a durat vreo 2 luni juma pana mi l-au adus desi m-au pacalit spunandu-mi la telefon ca e in tara si ca nu e vama facuta inca si ca mai dureaza 2 zile si il pot loa, cand m-am dus la ei sa il iau de fapt era o "incurcatura" ca nici nu facusera comanda pentru el. 2) si eo imi comandasem accesorii pentru el (engine bar, sissy bar, un set de proiectoare) care nu au venit odata cu motorul, nici pana in ziua de azi nu au mai venit. Au trecut peste 5 luni de atunci si 2 revizii la motor si accesorii tot nu am (acum ceva vreme am anulat comanda la ele, prin noiembrie) 3) Mai mult ca sigur ca vei plati sa iti tina motorul acolo 4) Sa-mi spui si mie cat vei plati sa il inmatriculezi. Sa-i faci omologare, etc. Motoarele astea nu sunt de serie in Romania si eo am platit RAR, Omologare, etc. Din cunostintele mele esti a 3-a persoana care are vn800classic 2005 in romania. 5) daca mai ai nevoie de ajutor cu el: transport, condus, etc anunta-ma pe forum, eram intr-o vreme activ dar am fost cu kkturi prin viata si numai de net nu mi-a mai ars. Te pot ajuta cu transport, etc 6) Mai bag un post ca asta o fi cam lung. Sa revenim la aventurile mele: Quick question -> raducu21 : Pana in ziua de azi ti-ai ridicat/vazut motocicleta? Vroiam sa zic cum e cu inmatricularea in cazul meu: Ma duc frumos la RAR sa o vada aia si peste ce dau? Cica nu e omologata in romania ca nu e model de serie si acu se va face omologarea. Bun zic eo, cat poa sa coste? Omologarea a costat scurt 9.300.000 si a durat 2 saptamani pana am primit numere de omologare la ea. Desi au fost 2 motociclete omologate in acelasi timp (2 vn800classic 2005 surori, a mea si a pretenului meu) nu am platit cum ne-am gandit noi omologarea doar la 1 ci la amandoua -> 18.600.000 omologarea celor 2 motoare. Acuma sa stim si de ce: in Romania cf legii de la al 51-lea "motor" adus in tara din respectiva serie se considera obiect de serie in Romania, prin urmare raducu21 daca nu s-a schimbat ceva intre timp il va omologa si el. Nu vorbim de faptul ca asta e treaba alora de la United sa o faca... nici nu se pune problema. ??? Nesimtiti! Sa mai stii si tu daca nu stiai deja cum e cu Service-ul la United Motors: TOTUL se plateste. Probabil ca nu ti-au spus si sa nu patesti ca mine sa afli acolo cand faci prima revizie ca nu ai DESTUI bani la tine sa platesti si sa ramai ca un fraer cu gura cascata cand iti zice ala ca uleiu e atata, curatat/spalat/uns lant costa atata, ora de manopera atata, si ca prima revizie costa atata. Renunt sa mai zic ceva ca poate o incurc. Daca mai vrea cineva sa mai stie cum e cu UNITED va mai zic din pataniile mele. PRECIZARE: Asta mi s-a intamplat mie in vara (la cele 2 revizii la motor 1000km si 6000km), acum nu stiu cum mai e. Am fost pana acolo acu vreo luna (sa iau spray de lant ca e eftin, vrei 1 suta de mii lei) si am vazut multe schimbari ce pareau a fi in bine. Nu mai erau aceeasi tipi. Alta organizare. Sa speram ca s-au schimbat in bine. Sper sa nu va fi plictisit, ASFALT USCAT (la primavara). Acuma observ cum functioneaza site-ul asta ca poti scrie un mesaj cat de lung vrei. E bine de stiut sa nu par penibil (vezi pct. 6) interesante pataniile tale. Istoria mea in desfasurare cu cei de la United Motors s-a/se desafasurat/desfasoara cam in felu urmator: Motocicleta au aduso , e acum in Showroom la ei , adevaru ca la insistentele noastre, ale mele si ale fratelui meu care a facut putina galagie la telefon pentru ca stabilise cu ei sa mearga in bucuresti sa o vada si ei zic ca totu e ok, pana cau o zi inainte cand ne zic ceva de genu ca e inc ain vama la giurgiu si ca daca vrem sa o vedem putem sa mergem acolo. Normal ca a inceput sa tipe fratemeu si adevaru e ca n uin ziua urmatoare ci in a doua zi motocicleta ajunsese deja in bucureresti. Si noi am comandat ceva accesorii de la ei si faza e ca sunt trecute in factura motociletei cu care am facut si leasingul. Ceea ce se traduce in faptul ca nu putem ridica motocicleta decat cand ajung si accesoriile, care cred ca au ajuns, inca nu sunt sigur,dar fratemu zicea ca a fost sunat de ei si iau spus ca au ajuns. Ar trebui deci sa o ridicam dar deocamdata nu avem timp sa ajungem in bucuresti si nici garaj incalzit in care sa o tinem in Bacau. De platit sa imi tina motoru nu e asa o problema pentru ca ziceau ca e doar vreo 10 euro pe luna, ceea ce nu e exagerat de mult. Concluzia e ca pana acu nu am avut controverse mari cu ei si inca nu ne-au suparat ( sper sa ramana asa). Cu inmatricularea stie fratemeu mai multe, dar am impresia ca se ocupa banca, pentru ca noi am luat-o in leasing pe firma. Oricum felicitari pentru motocicleta, si interesant ar fi sa ne povestesti cum e motocicleta, cum merge , e totu ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Sa inteleg ca si eu o sa platesc omologare, chiar daca e motor second? ca sigur in tara nu-s 50? Ideea ca politia (si nu vreau sa dau epitete), si-a dat deja masura competentei gresindu-mi actele, in speta cartea tehnica si talonul, motorul fiind inscris ca Vulcan 800 A, care e putin diferit: roata fata, lungime, greutate, (stiti si voi mai bine ca mine). Maine trimit talonul inapoi la firma de leasing sa-l refaca. Nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie, dar ma speriati cu omologarea bizdii asta. Daca a mai fost inmatriculat motorul in Romania nu se plateste iar omologarea. E vorba de ceea ce nu e deja de serie in romania (de la al 51-lea model omologat in tara incolo). Daca intre timp s-a depasit numarul de motoare vn800classic (adica modelul nu mai platesti omologare altfel da, o platesti. Si mie mi-au gresit cartea tehnica... E ceva "normal" la noi in tara. Mie mi-au dat si 2 numere de inmatriculare... oare unu e de rezerva? Bye. Sper ca te ajuta cu ceva ce am spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Stiu si eu ca sa zic... Nu cred ca sunt 50 de Vulcan 800 A in tara, si nu a fost vorba de omologare. O fi vorba de "cate bordeie, atatea obiceie"? As ramane cu talonul asta un an, ca nu ma doare capul, dar tot cu ei am de furca dup-aia. Si daca vreau sa ies cu el din tara, aia sunt mai drastici. Ai dreptate! Dar degeaba te certi cu ei dupa ce au gresit ca te pun tot pe tine sa platesti pt greseala lor si dureaza probabil sa schimbi talonul pana ti se face greata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 Problema e ca daca ies din tara cu el, si nu corespunde cu ce-i in talon (dimensiuni, roata etc), strainezii te leaga. As astepta pana termin leasingul, ca la mine in oras, in Targoviste, pun altfel problema la RAR (parca). E bine daca ai pe cineva sa rezolvi problema cu RAR in Targoviste. Cat despre cum e cu iesitul in afara tarii habar n-am, daca ai ceva informatii si poti sa mi le spui si mie sunt recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 21, 2005 Autor Share Postat Decembrie 21, 2005 lasati actele asa,le corectati cand terminati leasingul si faceti RAR si numerele pe voi. da,daca iesiti afara cu actele gresite,riscati amenzi f mari sau retinerea motorului de catre politie!!!!! treaba cu actele era de datoria celor de la leasing sau dealerul moto..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 salutare tuturor, Sunt nou in lumea motoarelor, cat si pe forum. Am vazut ca sunt cativa posesori de VN400 Classic pe aici, si as vrea sa le cer parerea despre motor. Am gasit unul de vanzare la un pret bun (model 1998, 42000km, $3000). Problema e daca e bun ca si motor pt. incepatori? Va fi primul meu motor. Cam la ce sa ma uit la el daca merg sa-l testez? Ceva probleme specifice modelului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 lasati actele asa,le corectati cand terminati leasingul si faceti RAR si numerele pe voi. da,daca iesiti afara cu actele gresite,riscati amenzi f mari sau retinerea motorului de catre politie!!!!! treaba cu actele era de datoria celor de la leasing sau dealerul moto..... B. craciun fericit tuturor choperistilor si in special voua proprietari de vn-uri si daca nu ne citim pana la rev la multi ani zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hobbix Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 salutare tuturor, Sunt nou in lumea motoarelor, cat si pe forum. Am vazut ca sunt cativa posesori de VN400 Classic pe aici, si as vrea sa le cer parerea despre motor. Am gasit unul de vanzare la un pret bun (model 1998, 42000km, $3000). Problema e daca e bun ca si motor pt. incepatori? Va fi primul meu motor. Cam la ce sa ma uit la el daca merg sa-l testez? Ceva probleme specifice modelului? E un motor de 400 in coaja de 800 adica >230 kg, dar se poate coduce bine, eu am sub 70kg si >50ani. Verifica lant si pinioane, jocuri, batai motor care se aud mai bine la rece, frane, amortizoare. Eu nu am probleme cu el, dar nici nu umblu prea mult, ca la Brasov nu e vreme buna mereu desi am mers cu el pana la sfarsitul lui noiembrie. La multi ani la toata lumea care circula cu moto macar pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 E un motor de 400 in coaja de 800 adica >230 kg, dar se poate coduce bine, eu am sub 70kg si >50ani. Verifica lant si pinioane, jocuri, batai motor care se aud mai bine la rece, frane, amortizoare. Eu nu am probleme cu el, dar nici nu umblu prea mult, ca la Brasov nu e vreme buna mereu desi am mers cu el pana la sfarsitul lui noiembrie. Multumesc hobbix pt. sfaturi. Sambata dimineatza ma duc sa-l vad. Deocamdata nu am decat 1-2 poze (si alea luate cu un telefon mobil). Un nou an fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 Arata fain la 2500 de euro, asta daca nu mai platesti alte taxe (vama, etc). Am prea putina experienta ca sa spun ceva, dar pot sa-ti zic bafta! Nu am precizat ca eu traiesc in Cipru de vre-o 4 ani, asa ca pretul are toate incluse (e de la particular si nu de la dealer). O sa mai fac ceva poze la rezolutie mare sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.