Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multam de oferta, da deocamdata am de schimbat cauciucuri si alte chestii mai urgente pe la motor

si as vrea, in masura posibilitatilor, sa-mi pastrez si tobele originale

ma gandesc la o varianta cu finale custom, sa vad ce si cum

 

 

salut,tu stock ai 140/16" pe spate,da?

nu vrei un Dunlop 404 de 150/16",nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,tu stock ai 140/16" pe spate,da?

nu vrei un Dunlop 404 de 150/16",nou?

salut,

ba l-as vrea, da depinde ce pot negocia cu nevasta, ca inca nu era in plan

cam cat ar fi schimbul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze,nu m-am facut inteles...

am vazut ca ai scris mai sus ca nu te bagi la customizari pt ca trebuie sa-ti iei gume mai intii,asa ca iti ofer spre vinzare D404 pt spate,noua....100euro....nu la schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze,nu m-am facut inteles...

am vazut ca ai scris mai sus ca nu te bagi la customizari pt ca trebuie sa-ti iei gume mai intii,asa ca iti ofer spre vinzare D404 pt spate,noua....100euro....nu la schimb.

 

ba te-ai facut facut foarte bine inteles, cand ziceam de schimb ma refeream la bani :P

te anunt daca il pot lua acum

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat sambata lichidul de frana, diferenta enorma :)

si aveam probleme cu pornirea, suna releul ca toti dracii si cateodata nu voia sa porneasca. Prin eliminare, am ajuns la concluzia ca releul nu avea nici o problema, in schimb butonul de pornire are un arc care in momentul apasarii trebuie sa inchida un circuit, si era putin oxidat.

L-am curatat si merge impecabil, si o fost gratis :)

poate va e de folos informatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului.

Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva.

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! am mai postat acum ceva vreme si mai postez si acum in vederea de a vinde Dragpipes-urile pe care le-am avut pe vulcan, se potrivesc pe vn 400-800.(sunt cele care s-au tot vandut pe forum) din pacate nu am mai avut timp sa mai intru pe forum sa mai urmaresc topicul , le vand cu cat le-am luat 350 lei, se pot vedea si proba (pe motocicleta voastra)in Ploiesti, tel: 0724537523 - Cosmin. Numai bine

post-16980-0-37184600-1306425220_thumb.jpg

post-16980-0-48576700-1306425232_thumb.jpg

post-16980-0-87653900-1306425272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o probnlema cu "motoreta" mea (Kawasaky VN800 din 97). Cateodata (nu mereu) cand ma opresc (cu motoru pornit sau oprit) imi curge benzina pe la preaplinul de la carburator, in acelasi timp mi se opreste si motoru la relanti (chiar dc motoru e cald). Benzina curge cam 10-20 grame...cam cat incape pe furtunul de la robinetul situat sub rezervor pana la carburator. Din cate ma pricep eu....(adik foarte putin) nu inchide bine cuiul pontou de la carburator...

Daca are cineva idee cum s-ar putea rezolva problema, sunt deschid la opinii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o probnlema cu "motoreta" mea (Kawasaky VN800 din 97). Cateodata (nu mereu) cand ma opresc (cu motoru pornit sau oprit) imi curge benzina pe la preaplinul de la carburator, in acelasi timp mi se opreste si motoru la relanti (chiar dc motoru e cald). Benzina curge cam 10-20 grame...cam cat incape pe furtunul de la robinetul situat sub rezervor pana la carburator. Din cate ma pricep eu....(adik foarte putin) nu inchide bine cuiul pontou de la carburator...

Daca are cineva idee cum s-ar putea rezolva problema, sunt deschid la opinii.....

 

Incearca sa cureti carburatorul ca aceasi problema am avut-o si eu : am avut o bucatica de vopsea cazuta de pe marginea busonului de la rezevor si sa oprit chiar pe locasul unde inchidea cuiul pontou si avea aceleasi simptome despre care zici si tu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceasi problema, insa a fost si mai usor de rezolvat decat la Vucanosu...poate mai intai ar trebuii sa verifici asta . Intrase mizerie la robinetul de benzina si pe On se comporta ca pe Pri , curgand prea multa benzina. Am scos robinetul de benzina, i-am suflat garniturile , montat la loc si gata problemele . Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un "goat bladder" pentru vulcan 1500. E chestia numaru' 18004 de pe diagrama de mai jos. Pentru aia care poate o au acasa da' nu stiu ce e, seamana cu un cimpoi metalic cu trei gauri si e (cred) cam cat un pepenas de vreun kil, maxim doua :D Doar ca e metalic. Si nu e pepenas.

 

52992.png

 

Daca are careva, il primesc ca donatie sau accept schimb cu bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat sambata lichidul de frana, diferenta enorma :)

si aveam probleme cu pornirea, suna releul ca toti dracii si cateodata nu voia sa porneasca. Prin eliminare, am ajuns la concluzia ca releul nu avea nici o problema, in schimb butonul de pornire are un arc care in momentul apasarii trebuie sa inchida un circuit, si era putin oxidat.

L-am curatat si merge impecabil, si o fost gratis :)

poate va e de folos informatia

 

E cunoscuta problema cu butonul de pornire si vad ca ai remediat-o usor! Brava! Nici nu era mare scofala. Asa am patit si eo si la fel am rezolvat.

 

Salut,

 

am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului.

Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva.

 

Multumesc mult

 

Ma bag si eu la dopuri daca se gasesc pe undeva, eu n-am gasit pentru ca n-am cautat. Da' daca gasesti pune-ma si pe mine la socoteala ca vreau si eu doua ca le-am pierdut in circumstante suspecte.

 

Salutare tuturor! am mai postat acum ceva vreme si mai postez si acum in vederea de a vinde Dragpipes-urile pe care le-am avut pe vulcan, se potrivesc pe vn 400-800.(sunt cele care s-au tot vandut pe forum) din pacate nu am mai avut timp sa mai intru pe forum sa mai urmaresc topicul , le vand cu cat le-am luat 350 lei, se pot vedea si proba (pe motocicleta voastra)in Ploiesti, tel: 0724537523 - Cosmin. Numai bine

 

Sa fie dragpipes-urile alea care au facut inconjurul tarii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cunoscuta problema cu butonul de pornire si vad ca ai remediat-o usor! Brava! Nici nu era mare scofala. Asa am patit si eo si la fel am rezolvat.

 

 

 

Ma bag si eu la dopuri daca se gasesc pe undeva, eu n-am gasit pentru ca n-am cautat. Da' daca gasesti pune-ma si pe mine la socoteala ca vreau si eu doua ca le-am pierdut in circumstante suspecte.

 

Sa fie dragpipes-urile alea care au facut inconjurul tarii?

 

si cu mine 3, am luat motorul fara dopuri

 

simptome:

-nu porneste fara soc, ceea ce ii ok

-daca trag socul porneste, ceea ce iar ii ok

-merge 30-40 de secunde turat, ceea ce iar ii ok, dar dupa timpul asta scade turatia mult, pana aproape vrea sa moara

-daca bag socul, moare, daca il las pot merge cu motorul, nu da sa moara, dar relantiul ii in baia de ulei :P

-dupa ce se incalzeste si bag socul totul este normal, merge frumos, are relantiul normal

 

Intrebarea este de ce dupa 30-40 de secunde de la pornire scade turatia atat de mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este de ce dupa 30-40 de secunde de la pornire scade turatia atat de mult?

 

Carburatia e buna, ca de nu era nu mergea nici cand se incalzea. Problema e la alimentare, inainte de carburatoare. Nu ajunge suficienta benzina cu socu tras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu ar ajunge suficienta benzina cu socul tras la relanti, credeti ca ar merge blana in sarcina?

daca in momentul in care scade turatia, adica la 30 de secunde dupa pornire, ma sui pe ea, plec fara probleme, se accelereaza foarte bine, n-am nici o problema.

dar la primul semafor tre sa ma joc cu acceleratia, altfel da sa moara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' sigur este ok reglat relantiul? Ca si eu ma tot chinui cu el, nu stiu ce naiba are de nu sta. Mereu tre' sa umblu, sa-l reglez.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu ar ajunge suficienta benzina cu socul tras la relanti, credeti ca ar merge blana in sarcina?

daca in momentul in care scade turatia, adica la 30 de secunde dupa pornire, ma sui pe ea, plec fara probleme, se accelereaza foarte bine, n-am nici o problema.

dar la primul semafor tre sa ma joc cu acceleratia, altfel da sa moara

 

Dupa cum ai observat si tu mai sus, problema asta apare doar la pornire cu motorul "rece" adica dupa ce sta o perioada de timp. Io nu pot sa-mi dau seama cum pleci tu "fara probleme" cand nu ai relantiul bun...PAI AI PROBLEME din start, ca nu sta motorul la relanti! In momentul in care plec tu accelerezi, adica deschizi si mai tare "benzina" si motorul merge, dar la stop, cand inchizi gazu, problema reparare, ca iar esti la relantiul CU PROBLEME.

Parerea mea e ca toata chestia asta dureaza pana cand se umple filtrul ala cu benzina (suplimentar), ca sa poata da debitul necesar si la relanti. Carburatoarele NU AU ABSOLUT NIMIC.

Parerea mea!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru de aer este nou, K&N, uns corespunzator.

filtrul de benzina nu cred ca este suplimentar, si oricum este cu sita metalica si curatat.

problema a inceput sa apara dupa ce am curatat carburatoarele (nu eu, un mecanic).

si relantiul sta perfect cand e cald motorul, pot sa-l reglez sa stea si la 300 de ture cred, si tot nu face figuri.

doar la rece e problema, si daca ar fi filtrul de benzina gol, logic ar fi sa nu pot accelera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru de aer este nou, K&N, uns corespunzator.

filtrul de benzina nu cred ca este suplimentar, si oricum este cu sita metalica si curatat.

problema a inceput sa apara dupa ce am curatat carburatoarele (nu eu, un mecanic).

si relantiul sta perfect cand e cald motorul, pot sa-l reglez sa stea si la 300 de ture cred, si tot nu face figuri.

doar la rece e problema, si daca ar fi filtrul de benzina gol, logic ar fi sa nu pot accelera.

 

Pai spune asa, ca ti-a stricat ala carburatoarele :))

Era greu?

Pune mana pe telefon si suna-l pe tip, si poate ti le mai da jos o data si a doua oara le pune bine inapoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...