AndreiShadow Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Asa gandeam si eu cand aveam Drifter-ul. Acum, sincer, mi s-a cam schimbat optica. Aveam V&H - urile Longshots si eram foarte incantat de cum ragea bivolitza si imi venea sa-i scuip pe aia cu copii care sareau din fata mea printre blocuri, tragandu-si odrasla de mana cu tot cu galetusha si lopetzele si spunandu-mi cate ceva....sau de aia care ieseau la geam in pijama sau neglige la blocul unde aveam garaj si ma faceau in toate felurile chiar daca impingeam 320 kg pe o panta de garaj in sus... :rusinica: Ma alerga si cel mai bland caine maidanez stresat de decibelii din tzevi. Gasesc ca daca locuiesti intr-o urbe pe care o vrei mai civilizata si mai linistita ar trebui sa te gandesti bine inainte sa iti pui mitraliere pe motocicleta. La drum lung se schimba putin treaba, desi ii vezi si pe cei de la sate care stau pe banca din poarta cum se uita la tine ca la factor cand vine pensia. Cred ca o solutie ar fi un esapament care suna elegant, care creste performantele motorului si il ajuta combinat cu un hipercharger sau cu power comander daca este cazul si care sa cante bine, nu neaparat sa sperii babele care vin de la tamaiat. Nu ii mai inteleg pe cei ce-si pun tzevi goale care arata arse si care dau rateuri ca la balamuc, pe speed-erii cu niste gunoaie de finale care te fac sa sari din scaun si care isi forjeaza in ture maxime motocicletele pe STRADA. Mi se pare ceva frustrant la fel ca muzicile care bubuie din anumite mashini, fara sa fac diferenta ca sunt geamparale, manele, house sau metale grele. Precum cainele vecinilor care latra de-ti vine sa-i dai sapun. Cand sunt decibeli mult prea multi risti sa deranjezi Sau am eu ceva....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salut,dezmembreaza cineva un VN750,Un-ui tovaras i s-au tocit canelurile de la cuplajul cardanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 multam de oferta, da deocamdata am de schimbat cauciucuri si alte chestii mai urgente pe la motor si as vrea, in masura posibilitatilor, sa-mi pastrez si tobele originale ma gandesc la o varianta cu finale custom, sa vad ce si cum salut,tu stock ai 140/16" pe spate,da? nu vrei un Dunlop 404 de 150/16",nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 salut,tu stock ai 140/16" pe spate,da? nu vrei un Dunlop 404 de 150/16",nou? salut, ba l-as vrea, da depinde ce pot negocia cu nevasta, ca inca nu era in plan cam cat ar fi schimbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 scuze,nu m-am facut inteles... am vazut ca ai scris mai sus ca nu te bagi la customizari pt ca trebuie sa-ti iei gume mai intii,asa ca iti ofer spre vinzare D404 pt spate,noua....100euro....nu la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 scuze,nu m-am facut inteles... am vazut ca ai scris mai sus ca nu te bagi la customizari pt ca trebuie sa-ti iei gume mai intii,asa ca iti ofer spre vinzare D404 pt spate,noua....100euro....nu la schimb. ba te-ai facut facut foarte bine inteles, cand ziceam de schimb ma refeream la bani te anunt daca il pot lua acum multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 asta e....eu am dat 150euro pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Are careva de vanzare o aripa fata de 800 Classic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 am schimbat sambata lichidul de frana, diferenta enorma si aveam probleme cu pornirea, suna releul ca toti dracii si cateodata nu voia sa porneasca. Prin eliminare, am ajuns la concluzia ca releul nu avea nici o problema, in schimb butonul de pornire are un arc care in momentul apasarii trebuie sa inchida un circuit, si era putin oxidat. L-am curatat si merge impecabil, si o fost gratis poate va e de folos informatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salut, am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului. Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare tuturor! am mai postat acum ceva vreme si mai postez si acum in vederea de a vinde Dragpipes-urile pe care le-am avut pe vulcan, se potrivesc pe vn 400-800.(sunt cele care s-au tot vandut pe forum) din pacate nu am mai avut timp sa mai intru pe forum sa mai urmaresc topicul , le vand cu cat le-am luat 350 lei, se pot vedea si proba (pe motocicleta voastra)in Ploiesti, tel: 0724537523 - Cosmin. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcip Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare, am si eu o probnlema cu "motoreta" mea (Kawasaky VN800 din 97). Cateodata (nu mereu) cand ma opresc (cu motoru pornit sau oprit) imi curge benzina pe la preaplinul de la carburator, in acelasi timp mi se opreste si motoru la relanti (chiar dc motoru e cald). Benzina curge cam 10-20 grame...cam cat incape pe furtunul de la robinetul situat sub rezervor pana la carburator. Din cate ma pricep eu....(adik foarte putin) nu inchide bine cuiul pontou de la carburator... Daca are cineva idee cum s-ar putea rezolva problema, sunt deschid la opinii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Salutare, am si eu o probnlema cu "motoreta" mea (Kawasaky VN800 din 97). Cateodata (nu mereu) cand ma opresc (cu motoru pornit sau oprit) imi curge benzina pe la preaplinul de la carburator, in acelasi timp mi se opreste si motoru la relanti (chiar dc motoru e cald). Benzina curge cam 10-20 grame...cam cat incape pe furtunul de la robinetul situat sub rezervor pana la carburator. Din cate ma pricep eu....(adik foarte putin) nu inchide bine cuiul pontou de la carburator... Daca are cineva idee cum s-ar putea rezolva problema, sunt deschid la opinii..... Incearca sa cureti carburatorul ca aceasi problema am avut-o si eu : am avut o bucatica de vopsea cazuta de pe marginea busonului de la rezevor si sa oprit chiar pe locasul unde inchidea cuiul pontou si avea aceleasi simptome despre care zici si tu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Am avut si eu aceasi problema, insa a fost si mai usor de rezolvat decat la Vucanosu...poate mai intai ar trebuii sa verifici asta . Intrase mizerie la robinetul de benzina si pe On se comporta ca pe Pri , curgand prea multa benzina. Am scos robinetul de benzina, i-am suflat garniturile , montat la loc si gata problemele . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreeay Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Caut un "goat bladder" pentru vulcan 1500. E chestia numaru' 18004 de pe diagrama de mai jos. Pentru aia care poate o au acasa da' nu stiu ce e, seamana cu un cimpoi metalic cu trei gauri si e (cred) cam cat un pepenas de vreun kil, maxim doua Doar ca e metalic. Si nu e pepenas. Daca are careva, il primesc ca donatie sau accept schimb cu bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Caut un "goat bladder" pentru vulcan 1500. "vezica urinara a caprei" piesa asta se numeste catalizator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 am schimbat sambata lichidul de frana, diferenta enorma si aveam probleme cu pornirea, suna releul ca toti dracii si cateodata nu voia sa porneasca. Prin eliminare, am ajuns la concluzia ca releul nu avea nici o problema, in schimb butonul de pornire are un arc care in momentul apasarii trebuie sa inchida un circuit, si era putin oxidat. L-am curatat si merge impecabil, si o fost gratis poate va e de folos informatia E cunoscuta problema cu butonul de pornire si vad ca ai remediat-o usor! Brava! Nici nu era mare scofala. Asa am patit si eo si la fel am rezolvat. Salut, am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului. Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva. Multumesc mult Ma bag si eu la dopuri daca se gasesc pe undeva, eu n-am gasit pentru ca n-am cautat. Da' daca gasesti pune-ma si pe mine la socoteala ca vreau si eu doua ca le-am pierdut in circumstante suspecte. Salutare tuturor! am mai postat acum ceva vreme si mai postez si acum in vederea de a vinde Dragpipes-urile pe care le-am avut pe vulcan, se potrivesc pe vn 400-800.(sunt cele care s-au tot vandut pe forum) din pacate nu am mai avut timp sa mai intru pe forum sa mai urmaresc topicul , le vand cu cat le-am luat 350 lei, se pot vedea si proba (pe motocicleta voastra)in Ploiesti, tel: 0724537523 - Cosmin. Numai bine Sa fie dragpipes-urile alea care au facut inconjurul tarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 E cunoscuta problema cu butonul de pornire si vad ca ai remediat-o usor! Brava! Nici nu era mare scofala. Asa am patit si eo si la fel am rezolvat. Ma bag si eu la dopuri daca se gasesc pe undeva, eu n-am gasit pentru ca n-am cautat. Da' daca gasesti pune-ma si pe mine la socoteala ca vreau si eu doua ca le-am pierdut in circumstante suspecte. Sa fie dragpipes-urile alea care au facut inconjurul tarii? si cu mine 3, am luat motorul fara dopuri simptome: -nu porneste fara soc, ceea ce ii ok -daca trag socul porneste, ceea ce iar ii ok -merge 30-40 de secunde turat, ceea ce iar ii ok, dar dupa timpul asta scade turatia mult, pana aproape vrea sa moara -daca bag socul, moare, daca il las pot merge cu motorul, nu da sa moara, dar relantiul ii in baia de ulei -dupa ce se incalzeste si bag socul totul este normal, merge frumos, are relantiul normal Intrebarea este de ce dupa 30-40 de secunde de la pornire scade turatia atat de mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 N-o fi de la filtrul de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Intrebarea este de ce dupa 30-40 de secunde de la pornire scade turatia atat de mult? Carburatia e buna, ca de nu era nu mergea nici cand se incalzea. Problema e la alimentare, inainte de carburatoare. Nu ajunge suficienta benzina cu socu tras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 pai daca nu ar ajunge suficienta benzina cu socul tras la relanti, credeti ca ar merge blana in sarcina? daca in momentul in care scade turatia, adica la 30 de secunde dupa pornire, ma sui pe ea, plec fara probleme, se accelereaza foarte bine, n-am nici o problema. dar la primul semafor tre sa ma joc cu acceleratia, altfel da sa moara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Da' sigur este ok reglat relantiul? Ca si eu ma tot chinui cu el, nu stiu ce naiba are de nu sta. Mereu tre' sa umblu, sa-l reglez. Editat Iunie 2, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) pai daca nu ar ajunge suficienta benzina cu socul tras la relanti, credeti ca ar merge blana in sarcina? daca in momentul in care scade turatia, adica la 30 de secunde dupa pornire, ma sui pe ea, plec fara probleme, se accelereaza foarte bine, n-am nici o problema. dar la primul semafor tre sa ma joc cu acceleratia, altfel da sa moara Dupa cum ai observat si tu mai sus, problema asta apare doar la pornire cu motorul "rece" adica dupa ce sta o perioada de timp. Io nu pot sa-mi dau seama cum pleci tu "fara probleme" cand nu ai relantiul bun...PAI AI PROBLEME din start, ca nu sta motorul la relanti! In momentul in care plec tu accelerezi, adica deschizi si mai tare "benzina" si motorul merge, dar la stop, cand inchizi gazu, problema reparare, ca iar esti la relantiul CU PROBLEME. Parerea mea e ca toata chestia asta dureaza pana cand se umple filtrul ala cu benzina (suplimentar), ca sa poata da debitul necesar si la relanti. Carburatoarele NU AU ABSOLUT NIMIC. Parerea mea! Editat Iunie 2, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 verifica filtru de aer, filtru de benzina, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 filtru de aer este nou, K&N, uns corespunzator. filtrul de benzina nu cred ca este suplimentar, si oricum este cu sita metalica si curatat. problema a inceput sa apara dupa ce am curatat carburatoarele (nu eu, un mecanic). si relantiul sta perfect cand e cald motorul, pot sa-l reglez sa stea si la 300 de ture cred, si tot nu face figuri. doar la rece e problema, si daca ar fi filtrul de benzina gol, logic ar fi sa nu pot accelera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.