Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am si eu o probnlema cu "motoreta" mea (Kawasaky VN800 din 97). Cateodata (nu mereu) cand ma opresc (cu motoru pornit sau oprit) imi curge benzina pe la preaplinul de la carburator, in acelasi timp mi se opreste si motoru la relanti (chiar dc motoru e cald). Benzina curge cam 10-20 grame...cam cat incape pe furtunul de la robinetul situat sub rezervor pana la carburator. Din cate ma pricep eu....(adik foarte putin) nu inchide bine cuiul pontou de la carburator...

Daca are cineva idee cum s-ar putea rezolva problema, sunt deschid la opinii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, am si eu o probnlema cu "motoreta" mea (Kawasaky VN800 din 97). Cateodata (nu mereu) cand ma opresc (cu motoru pornit sau oprit) imi curge benzina pe la preaplinul de la carburator, in acelasi timp mi se opreste si motoru la relanti (chiar dc motoru e cald). Benzina curge cam 10-20 grame...cam cat incape pe furtunul de la robinetul situat sub rezervor pana la carburator. Din cate ma pricep eu....(adik foarte putin) nu inchide bine cuiul pontou de la carburator...

Daca are cineva idee cum s-ar putea rezolva problema, sunt deschid la opinii.....

 

Incearca sa cureti carburatorul ca aceasi problema am avut-o si eu : am avut o bucatica de vopsea cazuta de pe marginea busonului de la rezevor si sa oprit chiar pe locasul unde inchidea cuiul pontou si avea aceleasi simptome despre care zici si tu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceasi problema, insa a fost si mai usor de rezolvat decat la Vucanosu...poate mai intai ar trebuii sa verifici asta . Intrase mizerie la robinetul de benzina si pe On se comporta ca pe Pri , curgand prea multa benzina. Am scos robinetul de benzina, i-am suflat garniturile , montat la loc si gata problemele . Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un "goat bladder" pentru vulcan 1500. E chestia numaru' 18004 de pe diagrama de mai jos. Pentru aia care poate o au acasa da' nu stiu ce e, seamana cu un cimpoi metalic cu trei gauri si e (cred) cam cat un pepenas de vreun kil, maxim doua :D Doar ca e metalic. Si nu e pepenas.

 

52992.png

 

Daca are careva, il primesc ca donatie sau accept schimb cu bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat sambata lichidul de frana, diferenta enorma :)

si aveam probleme cu pornirea, suna releul ca toti dracii si cateodata nu voia sa porneasca. Prin eliminare, am ajuns la concluzia ca releul nu avea nici o problema, in schimb butonul de pornire are un arc care in momentul apasarii trebuie sa inchida un circuit, si era putin oxidat.

L-am curatat si merge impecabil, si o fost gratis :)

poate va e de folos informatia

 

E cunoscuta problema cu butonul de pornire si vad ca ai remediat-o usor! Brava! Nici nu era mare scofala. Asa am patit si eo si la fel am rezolvat.

 

Salut,

 

am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului.

Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva.

 

Multumesc mult

 

Ma bag si eu la dopuri daca se gasesc pe undeva, eu n-am gasit pentru ca n-am cautat. Da' daca gasesti pune-ma si pe mine la socoteala ca vreau si eu doua ca le-am pierdut in circumstante suspecte.

 

Salutare tuturor! am mai postat acum ceva vreme si mai postez si acum in vederea de a vinde Dragpipes-urile pe care le-am avut pe vulcan, se potrivesc pe vn 400-800.(sunt cele care s-au tot vandut pe forum) din pacate nu am mai avut timp sa mai intru pe forum sa mai urmaresc topicul , le vand cu cat le-am luat 350 lei, se pot vedea si proba (pe motocicleta voastra)in Ploiesti, tel: 0724537523 - Cosmin. Numai bine

 

Sa fie dragpipes-urile alea care au facut inconjurul tarii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cunoscuta problema cu butonul de pornire si vad ca ai remediat-o usor! Brava! Nici nu era mare scofala. Asa am patit si eo si la fel am rezolvat.

 

 

 

Ma bag si eu la dopuri daca se gasesc pe undeva, eu n-am gasit pentru ca n-am cautat. Da' daca gasesti pune-ma si pe mine la socoteala ca vreau si eu doua ca le-am pierdut in circumstante suspecte.

 

Sa fie dragpipes-urile alea care au facut inconjurul tarii?

 

si cu mine 3, am luat motorul fara dopuri

 

simptome:

-nu porneste fara soc, ceea ce ii ok

-daca trag socul porneste, ceea ce iar ii ok

-merge 30-40 de secunde turat, ceea ce iar ii ok, dar dupa timpul asta scade turatia mult, pana aproape vrea sa moara

-daca bag socul, moare, daca il las pot merge cu motorul, nu da sa moara, dar relantiul ii in baia de ulei :P

-dupa ce se incalzeste si bag socul totul este normal, merge frumos, are relantiul normal

 

Intrebarea este de ce dupa 30-40 de secunde de la pornire scade turatia atat de mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este de ce dupa 30-40 de secunde de la pornire scade turatia atat de mult?

 

Carburatia e buna, ca de nu era nu mergea nici cand se incalzea. Problema e la alimentare, inainte de carburatoare. Nu ajunge suficienta benzina cu socu tras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu ar ajunge suficienta benzina cu socul tras la relanti, credeti ca ar merge blana in sarcina?

daca in momentul in care scade turatia, adica la 30 de secunde dupa pornire, ma sui pe ea, plec fara probleme, se accelereaza foarte bine, n-am nici o problema.

dar la primul semafor tre sa ma joc cu acceleratia, altfel da sa moara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' sigur este ok reglat relantiul? Ca si eu ma tot chinui cu el, nu stiu ce naiba are de nu sta. Mereu tre' sa umblu, sa-l reglez.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu ar ajunge suficienta benzina cu socul tras la relanti, credeti ca ar merge blana in sarcina?

daca in momentul in care scade turatia, adica la 30 de secunde dupa pornire, ma sui pe ea, plec fara probleme, se accelereaza foarte bine, n-am nici o problema.

dar la primul semafor tre sa ma joc cu acceleratia, altfel da sa moara

 

Dupa cum ai observat si tu mai sus, problema asta apare doar la pornire cu motorul "rece" adica dupa ce sta o perioada de timp. Io nu pot sa-mi dau seama cum pleci tu "fara probleme" cand nu ai relantiul bun...PAI AI PROBLEME din start, ca nu sta motorul la relanti! In momentul in care plec tu accelerezi, adica deschizi si mai tare "benzina" si motorul merge, dar la stop, cand inchizi gazu, problema reparare, ca iar esti la relantiul CU PROBLEME.

Parerea mea e ca toata chestia asta dureaza pana cand se umple filtrul ala cu benzina (suplimentar), ca sa poata da debitul necesar si la relanti. Carburatoarele NU AU ABSOLUT NIMIC.

Parerea mea!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru de aer este nou, K&N, uns corespunzator.

filtrul de benzina nu cred ca este suplimentar, si oricum este cu sita metalica si curatat.

problema a inceput sa apara dupa ce am curatat carburatoarele (nu eu, un mecanic).

si relantiul sta perfect cand e cald motorul, pot sa-l reglez sa stea si la 300 de ture cred, si tot nu face figuri.

doar la rece e problema, si daca ar fi filtrul de benzina gol, logic ar fi sa nu pot accelera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru de aer este nou, K&N, uns corespunzator.

filtrul de benzina nu cred ca este suplimentar, si oricum este cu sita metalica si curatat.

problema a inceput sa apara dupa ce am curatat carburatoarele (nu eu, un mecanic).

si relantiul sta perfect cand e cald motorul, pot sa-l reglez sa stea si la 300 de ture cred, si tot nu face figuri.

doar la rece e problema, si daca ar fi filtrul de benzina gol, logic ar fi sa nu pot accelera.

 

Pai spune asa, ca ti-a stricat ala carburatoarele :))

Era greu?

Pune mana pe telefon si suna-l pe tip, si poate ti le mai da jos o data si a doua oara le pune bine inapoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce filtu bai nene? V-ati montat voi filtru suplimentar de benzina la Vulcan?

 

Ea spune-ti voi ce face socul la motoarele cu carburatie.

 

@Beatrice: ai reglat relantiul cu motorul rece ori cald?

 

 

PS. Eu cred ca n-are nimic motorul, merge foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul imbogateste manual sau automat amestecul necesar pornirii la rece.

Adica, pe limba romana, "baga benzina mai multa".

 

Da, omul si-a montat un filtru de benzina suplimentar, cu sita metalica, zice-se.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ham inteles :D Sper sa retina si ceilalti ce-ai spus legat de soc.

 

Eu zic ca n-are nimic motorul si nici reglajele carburatorului. Mie mi se pare firesc ca dupa ce a pornit, daca ramane cu socul tras la maxim, sa scada turatia si sa dea sa se inece, baga prea multa benzina. De exemplu, in carte scrie ca dupa ce pornesti motorul cu socul tras la maxim, imediat sa-l bagi jumatate pentru a preveni oprirea motorului. Apoi dupa ce a inceput sa se incalzeasca (~ 2-3 minute) sa-l bagi de tot.

 

Incearca cum am zis eu si vezi daca mai ai belele cu inecatul dupa ce porneste ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident ca am incercat :)

face la fel, dar stiu ca problema e exact asta

nu stiu insa care ar fi cauza

carburatorul este perfect montat si curatat, am urmarit operatiunea pas cu pas ca data viitoare o sa o fac eu

si nu-i deloc rocket science...

mai vedem ce si cum, o sa incerc sa dau si de omul care mi-a facut curatarea, pentru orice eventualitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Beatrice: ai reglat relantiul cu motorul rece ori cald?

Eh, na... Cu motoru' cald, normal. :P

 

Unii si-au pus filtru de benzina, cica ar fi pentru o filtrare suplimentara.

Si Filosoful (En500) si-a luat asa ceva si a zis ca o sa si-l monteze. Sunt curioasa cum ii va merge apoi motoru'. Oricum, eu am avut asa ceva, de hartie, ce-i drept, si mai rau mi-a facut.

Si chiar si cu filtru, si ala mai trebe curat/schimbat din cand in cand...

 

Radu, daca ai avut problemele de cand ai venit de la mecanic, e clar ca acolo-i buba... Zic eu...

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simptome:

-nu porneste fara soc, ceea ce ii ok

-daca trag socul porneste, ceea ce iar ii ok

-merge 30-40 de secunde turat, ceea ce iar ii ok, dar dupa timpul asta scade turatia mult, pana aproape vrea sa moara

-daca bag socul, moare, daca il las pot merge cu motorul, nu da sa moara, dar relantiul ii in baia de ulei :P

-dupa ce se incalzeste si bag socul totul este normal, merge frumos, are relantiul normal

Ceva de genul am patit si eu,si nu stiam ce sa fac,dar,spre norocul meu,venind de la Bucuresti catre Buzau,in timp ce ma apropiam de Urziceni,am trecut pe rezerva.Nu am alimentat la Urziceni,stiind ca cei 4 litri de benzina(rezerva) mi-ar fi ajuns lejer pana acasa.Dar,spre neplacuta mea surpriza,la nici 2 km de Urziceni mi s-a oprit motorul.Am tras pe dreapta,i-am dat o cheie,si a luat-o iar.Mai merg un pic,aceeasi chestie.Ma uit in rezervor,benzina mai avea.Cu chiu cu vai,am ajuns acasa,fara sa realimentez.De ce?Tot batandu-mi capul de ce face figurile astea,am realizat ca problema era de la alimentare,cum bine a remarcat Alex.I-am scos furtunul prin care curge benzina spre carburator,am suflat cu o pompa de masina caneaua,apoi i-am dat rezervorul jos,am scos benzina ramasa,unde,surpriza,era un gunoi de toata frumusetea,l-am curatat bine,l-am montat inapoi,iar de-atunci,nici o problema.Dac-o fi asta si la tine ori ba,asta nu mai stiu...

In alta ordine de idei,si eu i-am montat un fltru suplimentar de benzina,care are inauntru niste site foarte fine pe care-l curat(suflu) lunar,si din care nu o data am colectat mizerie.Asta e filtrul,luat de pe Louis:post-15233-0-11577700-1307211060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vand Suporti cobburi pentru Vulcan 800 , stanga + dreapta , cu tot cu suruburi mai lungi .

pret 120 ron .

post-17477-0-58356100-1308557209_thumb.jpg

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...