raduprint01 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ia-ti din nou sportiva, Radule nu, nu si nu (asta in caz ca se mai uita si tanti raluca pe aici ) cesar, am cochetat cu ideea de naked, pe langa chopper, da pentru moment nu sunt fonduri. vitezana avut, nu placut la maxim, nu mai vreau, ca n-are rost asa ca tragem de saracu v2 pana nu mai poate (el sau eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ai sanse sa ma bag cu tine la combinatia cu kit-ul de saibe pt reglat tacheti. Hai sa facem cercetari si sa gasim cel mai eftin si bun si sa cumparam un kit. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ea detaliaza ce vrei sa modifici la motor pt mai mare putere. Ce idei ai? pai ii simplu, nu complicat: 1. admisie directa de aer 2. jetat corespunzator carburatorul 3. polishat putin carburatorul la interior (doar pana la partea cu amestecul) 4. tobele (momentan sunt scoase sitele, poate reusesc sa fac unele custom pana la urma) Cam asta ar fi in prima faza. Ai sanse sa ma bag cu tine la combinatia cu kit-ul de saibe pt reglat tacheti. Hai sa facem cercetari si sa gasim cel mai eftin si bun si sa cumparam un kit. Ce zici? zic da, normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) si crezi ca ajunge de 15 cp? eu de ex am tobe goale, filtru k&n, reglat corespunzator carburatorul si nu simt nici o smecherie ca putere, nici ca consum. doar ca face galagie de la tobele vance&hines. poate cu hypercharger sa mai zica ceva... dar de-ala n-am inca. eventual si lustruirea admisiei cum zici tu. eu cred ca nu prea avem ce mare schema sa mai scoatem din vulcan. a, ai putea sa ii inchizi furtunul de recirculare a gazelor, era un tutorial pe undeva care zicea despre asa ceva; puterea nu va creste dar va conta la o mai mica afumare a admisiei. la fel poti sa faci combinatia http://www.ipass.net/wb4iuy/bikeo.html chiar ar fi interesant sa dezbatem subiectul maririi puterii la vn-ul de 800 pe carburator. Editat Octombrie 25, 2011 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) pai cred, da-i informatie luata de pe forumurile de afara... si eu am filtru k&N, si am luat motorul cu tobe stock am simtit diferenta destul de mare cand am scos filtrele din tobe i-am scos demult si recircularea aia a gazelor (aka EPA), da tot imi pusca in evacuare, din cauza ca-i prea sarac amestecul la tobe v&h si filtru kn nu exista reglarea carbului, trebuie deja rejetat; la noi se poate regla doar amestecul la relanti. eu voi posta toate modificarile pa care le voi face, cu poze, si apoi sper ca o sa-mi permit si un dyno la sfarsit oricum, daca vrei sa povestim, raduprint01@yahoo.com sau 0745035184 Editat Octombrie 25, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 nu, nu si nu (asta in caz ca se mai uita si tanti raluca pe aici ) cesar, am cochetat cu ideea de naked, pe langa chopper, da pentru moment nu sunt fonduri. vitezana avut, nu placut la maxim, nu mai vreau, ca n-are rost asa ca tragem de saracu v2 pana nu mai poate (el sau eu). Cred ca mai degraba poti sa cresti in cuplu si mai putin in putere pentru ca nu cred ca poti sa cresti mult in ture cu ea. Vrei sa-i schimbi limitarea de turatie? Mi se pare mult mai sofisticat tehnic vulcanul de 750, cu doua carburatoare, doua bujii pe cilindru... ma rog. E doar o opinie la prima vedere, am avut una saptamana trecut in garaj si cred ca se preta mult mai bine la tuning de motor. Radu, 15 cai sunt multi daca stai sa te gandesti in procente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Cred ca mai degraba poti sa cresti in cuplu si mai putin in putere pentru ca nu cred ca poti sa cresti mult in ture cu ea. Vrei sa-i schimbi limitarea de turatie? Mi se pare mult mai sofisticat tehnic vulcanul de 750, cu doua carburatoare, doua bujii pe cilindru... ma rog. E doar o opinie la prima vedere, am avut una saptamana trecut in garaj si cred ca se preta mult mai bine la tuning de motor. Radu, 15 cai sunt multi daca stai sa te gandesti in procente. de acord cu tine in totalitate dar: 1. avem vulcani de 800 si ne plac 2. am vazut grafice cu before and after, si erau vulcani de 800 cu 68-70 de cai la roata cuplu nu prea poti spera, pentru aia ar trebui intr-adevar motor mai mare oricum, eu am ramas destul de surprins de turatia maxima la vulcan, de cca 8000 de ture... Cesar, speram sa ma suni pentru vulcanul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 am simtit diferenta destul de mare cand am scos filtrele din tobe povesti...1-2 cai nu se simt,nici daca-s pur singe arabi...hehehe i-am scos demult si recircularea aia a gazelor (aka EPA), da tot imi pusca in evacuare, din cauza ca-i prea sarac amestecul "prea bogat amestecul"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 am simtit diferenta destul de mare cand am scos filtrele din tobe povesti...1-2 cai nu se simt,nici daca-s pur singe arabi...hehehe i-am scos demult si recircularea aia a gazelor (aka EPA), da tot imi pusca in evacuare, din cauza ca-i prea sarac amestecul "prea bogat amestecul"... n-am zis ca am simtit diferenta de cai, sau ca a tras mai tare motorul diferenta am simtit-o la modul in care se tureaza, adica mult mai repede cat despre amestec, cu carbul stock, si tobe goale plus filtru k&N, fara suparare, dar nu vad cum ar putea fi bogat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) 4.Daca inlocuiesc cablul/fisa am sanse sa il pornesc singur? Ce sa fac/sa nu fac in ideea in care e doar inecat? Eu i-am pus bujii cu iridium si am eliminat a astfel problema cu inecatul.Bineinteles ca, in prealabil, trebuie sa verifici fisele. la piece de resistance: as vrea un 15 cai in plus la motor, am ideile si posibilitatile, cel putin teoretic (evident, toate inspirate de pe forumuri unde se discuta intr-adevar ceva mecanica) dar daca stiti careva de unde se pot comanda jigleoare si alte maruntisuri pentru carburator, v-as fi recunoscator. a, si pastile pentru reglarea jocului la supape. Ai putea sa arunci un ochi pe siteul asta: http://www.scootworks.com/shop.cgi/page=index.html/SID=1319654601.12507 Eu mi-am pus pe VN filtru k&n si tobe Vance&Hines (pe care scria ca iti ofera de la 6 pana la 10 CP in plus, nu stiu ce sa zic...), si ce pot sa va spun este ca simt ca as avea cuplu un pic mai mare si-mi consuma cu pana la 1% mai putina benzina. Editat Octombrie 26, 2011 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 daca bujiile merg bine,nu poti avea rateuri decit daca ai amestec prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 daca bujiile merg bine,nu poti avea rateuri decit daca ai amestec prea bogat. uite 2 articole care explica fenomenul, primul scris de omul care cred eu ca stie pe de rost tot ce inseamna vulcanul de 800 (cel putin asta spun toti de afara despre el) http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/afterburner.html si inca unul: "Why does a lean running engine have a tendency to excessively pop? The exhaust gas temperature of a lean engine is substantially higher than one that is running on the rich side ( an EGT probe will show this). Therefore, the high EGT serves to heat the pipe more and the gases themselves become a much better source of re-ignition. By richening things up, you are cooling down the exhaust temp and therefore reducing potential re-ignition sources." sursa: http://www.allthingsmoto.com/forums/f-13/deceleration-popping-explained-10/ in schimb nu contest ca nu ai avea dreptate, si amestecul bogat poate da simptomul asta de "mitraliera", doar ca la mine nu este cazul. Un simplu test care se poate face de catre cei care eu problema puscaturilor, este scoaterea socului (motorul va merge mai prost, evident, amestecul fiind prea bogat) dar teoretic nu va mai pusca in evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Daca ai de gand sa-ti cumperi dyno...nu mai are rost sa-ti iei jiglere de la Harley...stiu ca sunt incluse in kit-ul de dynojet . Iar daca vrei sa cresti puterea pt cuplu..aunci mai ieftin te rezolvi cu schimbarea raportului de transmisie . Acum ai 17 dinti pe pinionul de atac...cobori la pinion cu 15 dinti si iti va creste cuplul . Bineinteles ca pierzi din vit maxima . Cat despre filtrul sport KN...nu este suficient ca sa simtiti cresterea puterii data de tobe...trebuie combinata afacerea cu un foltru de aer mai permisiv gen hypercharger . Mai demult postasem un pdf cu un tutorial cum se poate modifica filtrul original de Vn800 ca sa dea aceleasi performante cu un hypercharger . Eu am inceput modificarea filtrului( aam modificat doar cutia filtrului)..insa deocamdata stagneaza ca se duc banii in roata de pe spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Daca ai de gand sa-ti cumperi dyno...nu mai are rost sa-ti iei jiglere de la Harley...stiu ca sunt incluse in kit-ul de dynojet . Iar daca vrei sa cresti puterea pt cuplu..aunci mai ieftin te rezolvi cu schimbarea raportului de transmisie . Acum ai 17 dinti pe pinionul de atac...cobori la pinion cu 15 dinti si iti va creste cuplul . Bineinteles ca pierzi din vit maxima . Cat despre filtrul sport KN...nu este suficient ca sa simtiti cresterea puterii data de tobe...trebuie combinata afacerea cu un foltru de aer mai permisiv gen hypercharger . Mai demult postasem un pdf cu un tutorial cum se poate modifica filtrul original de Vn800 ca sa dea aceleasi performante cu un hypercharger . Eu am inceput modificarea filtrului( aam modificat doar cutia filtrului)..insa deocamdata stagneaza ca se duc banii in roata de pe spate . nu voiam sa cumpar dynojet, ma gandeam sa masor puterea pe stand dyno dupa modificari, sa stiu daca am facut o branza sau nu; oricum kiturile de dynojet nu-s bune pentru ce vreau, din cate stiu sunt doar pentru tobe si filtru modificate. nu vreau cuplu crescut din raportul de transmisie, am mare nevoie si de viteza de croaziera decenta la drumuri lungi; modificarea filtrului de care spui tu se poate face in 2 feluri: "scooterizing" sau "grampsizing", denumiri date dupa 2 useri de forumul kawasaki care se pare ca le-ar fi inventat acu multi ani, una presupune gaura in carcasa filtrului, in partea din fata, ca sa intre aerul direct, iar cealalta presupune decuparea partii laterele din capacul filtrului de aer, astfel aerul intra direct in filtru. Ambele modificari necesita jigleoare mai mari, altfel amestecul va fi extrem de sarac. Eu oricum nu vreau sa fac modificarile astea pentru ca nu ma mai multumeste VN-ul, sau ca vreau sa mearga mai tare, le fac ca-mi place sa mesteresc, ca nu rezist cu chestii stock prea mult (la masini modific de vreo 10 ani), asa ca daca o sa am tot atatia cai dupa modificari n-o sa sufar da-s convins ca un minim de 10 o sa apara, si motorul va fi si mai usor (sa solo, aripa spate aproape deloc, suportii aripii spate dispar, etc) deci, daca mai aveti sugestii le primesc cu bratele deschise, pana atunci ii multumesc userului metricmotion, care imi va furniza pastilele si jigleoarele necesare modificarii, la preturi mai mult decat decente. (aviz colegului care zicea ca vrea sa impartim setul de pastile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Cesar, speram sa ma suni pentru vulcanul ala.... La aia de 750 i-am verificat franele si alte maruntisuri. Daca la asta te refereai nu cred ca avea rost. Am insa acum in garaj cea mai dezastruoasa motocicleta posibil de pe planeta asta: virago 535. Cea mai prost gadita si ne-ergonomica motociclta cu doua roti. Singurul lucru bun la ea este ca poti sa o intorci pe cric. Treci pe la mine sa lucram la ea daca ai nervii tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 soseste baiatu' da discutiile astea le mutam pe privat, ca o sa ne sara in cap adminii... sper ca nu intra prea multi viragisti p-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 nu voiam sa cumpar dynojet, ma gandeam sa masor puterea pe stand dyno dupa modificari, sa stiu daca am facut o branza sau nu; oricum kiturile de dynojet nu-s bune pentru ce vreau, din cate stiu sunt doar pentru tobe si filtru modificate. nu vreau cuplu crescut din raportul de transmisie, am mare nevoie si de viteza de croaziera decenta la drumuri lungi; modificarea filtrului de care spui tu se poate face in 2 feluri: "scooterizing" sau "grampsizing", denumiri date dupa 2 useri de forumul kawasaki care se pare ca le-ar fi inventat acu multi ani, una presupune gaura in carcasa filtrului, in partea din fata, ca sa intre aerul direct, iar cealalta presupune decuparea partii laterele din capacul filtrului de aer, astfel aerul intra direct in filtru. Ambele modificari necesita jigleoare mai mari, altfel amestecul va fi extrem de sarac. Eu oricum nu vreau sa fac modificarile astea pentru ca nu ma mai multumeste VN-ul, sau ca vreau sa mearga mai tare, le fac ca-mi place sa mesteresc, ca nu rezist cu chestii stock prea mult (la masini modific de vreo 10 ani), asa ca daca o sa am tot atatia cai dupa modificari n-o sa sufar da-s convins ca un minim de 10 o sa apara, si motorul va fi si mai usor (sa solo, aripa spate aproape deloc, suportii aripii spate dispar, etc) deci, daca mai aveti sugestii le primesc cu bratele deschise, pana atunci ii multumesc userului metricmotion, care imi va furniza pastilele si jigleoarele necesare modificarii, la preturi mai mult decat decente. (aviz colegului care zicea ca vrea sa impartim setul de pastile ) eu mi l-am facut bobber pe partea de estetica, iar pe partea de putere i-am pus hypercharger, schimbat jigloarele cu altele mai permisive pentru amestec, care au venit cu tot cu kitul de hypercharger, plus tobe Hardkrome. se simte cuplul mai mare, iar ca top speed 190. mai mult nu mai puteam sa stau pe ea, dar oricum nu trag de ea în fiecare zi in halul ala. in total cred ca am scos inca vreo 6-8 caluti. mai mult nu ai cum si de unde sa scoti: pt VN 800 dispunem doar de piesele care compun Stage 1 la capitolul de tunare. stage doi presupune lucrat la axa cu came, alte capace de chiuloasa, valve si supape, marirea cilindrei. din pacate, pt VN de 800 nu gasesti piese de acest gen, aftermarket, nici macar in State ca doar am cautat. am mai incercat si un kit pe curea de la scootworks. crescut semnificativ cuplul si scazut consumul, dar pierdut la top speed. am revenit la lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Buna. Am intrat de curand, mai exact de 2 zile in randul vulcanistilor. Am un Vulcan 1500. Fiind un tip foarte inalt, am nevoie de comenzi avansate. Poate stiti ce trebuie sa fac sau poate ma indrumati catre cineva. Mentionez ca doresc sa pastrez footpadurile. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Salutare...Bun venit in randul Vulcan-istilor . Trimite-i un PM colegului Swartz Muller . El si-a facut modifificarea scaritelor la un shadow...poate sa-ti faca si tie sau daca nu are timp...poate sa-ti arate niste poze si sa ti le faci singur. Nu ar fi foarte greu de modificat. Bafta ! Editat Octombrie 29, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 eu mi l-am facut bobber pe partea de estetica, iar pe partea de putere i-am pus hypercharger, schimbat jigloarele cu altele mai permisive pentru amestec, care au venit cu tot cu kitul de hypercharger, plus tobe Hardkrome. se simte cuplul mai mare, iar ca top speed 190. mai mult nu mai puteam sa stau pe ea, dar oricum nu trag de ea în fiecare zi in halul ala. in total cred ca am scos inca vreo 6-8 caluti. mai mult nu ai cum si de unde sa scoti: pt VN 800 dispunem doar de piesele care compun Stage 1 la capitolul de tunare. stage doi presupune lucrat la axa cu came, alte capace de chiuloasa, valve si supape, marirea cilindrei. din pacate, pt VN de 800 nu gasesti piese de acest gen, aftermarket, nici macar in State ca doar am cautat. am mai incercat si un kit pe curea de la scootworks. crescut semnificativ cuplul si scazut consumul, dar pierdut la top speed. am revenit la lant. exact asta vreau sa fac si eu, doar ca cu un buget mult redus ar trebui in principiu sa fie acelasi rezultat... la kitul de curea imi sta si mie gandul, dar din nou, nu stiu daca vreau sa renunt la top speed; ai poze cu motorul pe aici? mi-ar placea sa-l vad io am gasit pe undeva un vn800 bobberit cu numere de buc, da nu stiu daca al tau o fi sau nu; modificarile de care zici (stage 2) se pot face, eu le pot face, dar cu un buget mult peste ce merita motocicleta asta, cred ca cu diferenta de bani si ce mai iei pe vn poti lua ori una cu motor de 1,5-1,6, 2.0 sau un harley ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) exact asta vreau sa fac si eu, doar ca cu un buget mult redus ar trebui in principiu sa fie acelasi rezultat... la kitul de curea imi sta si mie gandul, dar din nou, nu stiu daca vreau sa renunt la top speed; ai poze cu motorul pe aici? mi-ar placea sa-l vad io am gasit pe undeva un vn800 bobberit cu numere de buc, da nu stiu daca al tau o fi sau nu; modificarile de care zici (stage 2) se pot face, eu le pot face, dar cu un buget mult peste ce merita motocicleta asta, cred ca cu diferenta de bani si ce mai iei pe vn poti lua ori una cu motor de 1,5-1,6, 2.0 sau un harley ))) kitul de hyperchanger vine cu tot cu cel de dynojet ce contine un set de 4 jigloare, costa din State pe ebay cam 250 de dolari plus transport. cu tobele te descurci, e bine sa nu fie goale (consum mic, putere din parti), si scurte (putere mai mare). Kitul de curea e scump, cam 600 de dolari fara transport. poze sunt la sectiunea bobber din cate imi aduc aminte. Are nr de calarasi. cat despre stage 2 ar trebui sa detaliem. 0722513475, ca sunt interesat Editat Octombrie 31, 2011 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 O intrebare pentru vulcanologi: ce ati prefera dintre Driftere, 1500-le sau 800-le? Cu argumente consistente, please... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 io nu m-am dat cu 1500, dar as alege in functie de genul de drumuri care vor prima: pentru oras si drumuri scurte sau lungi rare, 800 - ii suficient de rapid, usurel, da pe autostrada de exemplu mi se pare ca se chinuie. la croaziere, indiferent pe unde merg, nu mi se pare confortabil sa merg peste 100 km/h, si aici nu ma refer la vant sau pozitie, ci strict la motor, sta turat, prea turat pentru confortul meu psihic. daca planuiesti multe ture lungi, fara discutie 1500, care are cuplu mult, sta mai putin turat si ai rezerve mult mai mari de putere oricand ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 ai poze cu motorul pe aici? mi-ar placea sa-l vad pozele cu VN-ul bobber. acum are alt suport de sustinut sheaua si arcuri montate. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=602437 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=602439 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=602442 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=602438 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) da, e misto, imi place eu in plus fata de al tau o sa vreau un dragbar (il am, da parca as vrea unul mai drept), si ceva mai lasata. si eu am roata subtire pe fata, da imi convine oricum, in mare cam pe acolo tintesc si eu, poate cu ceva culoare. cat despre modificarile alea redicale la motor, povestim. am inceput aseara prin demontare si cobarare furca (cam 5 cm lasata din jug). imi pare rau ca pozele nu-s prea clare - telefon pentru ca vreau sa fie cat mai usoara, cred ca aripa spate si aparatoarea de lant le voi face din fibra de sticla... Editat Noiembrie 4, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.