Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator?

Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc.

 

 

nu, s-au rupt din cauza vechimii, o sa pun si niste poze

ca sa schimbi jeturile nu trebuie desfacuta nici una din ele, dar le-am desfacut pentru a curata carburatorul, pentru ca nu-mi placea cum merge

 

cu ocazia asta mi-am dat seama ca nici sezonul trecut (defapt de cand am motorul) nu a mers bine, am facut o comparatie cu alte 2 VN-uri si am ramas surprins ce bine merg fata de al meu

 

sper ca asta e singura problema, restul componentelor din carburator sunt in perfecta stare, jocul la supape e ok (nu erau grav dereglate nici inainte, doar putin stranse), asa ca ar trebui sa fie ok

 

vreau sa masor si compresia, sa fiu eu linistit, si cam gata :)

 

@wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop :)

 

daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

@wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop :)

 

daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari :cheers:

 

Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari :D

 

 

true :friends:

 

L.E.

membrana comandata la harley ieri a ajuns azi :D (repet, vs 3 saptamani la kawa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Got it!

 

Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Got it!

 

Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung.

 

 

pai nu mai stiu exact, dar cred ca undeva la 150 ron, +/-, pentru pilot jet, main jet si main jet holder (asta-i tot "kit-ul")

 

da sa mai asteptam sa vedem daca se si ridica la inltimea asteptarilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-30013-0-18857800-1338484082_thumb.jpgpost-30013-0-77431800-1338484160_thumb.jpgpost-30013-0-34613200-1338484228_thumb.jpgpost-30013-0-79954000-1338483793_thumb.jpgpost-30013-0-11571100-1338483914_thumb.jpgpost-30013-0-38978400-1338484009_thumb.jpg

salut,

vand pentru VN 800 Clasic : ghidon si ornament roata fata, la 150 euro. separat cate 80 euro. Discutii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

 

post-7633-0-55827500-1338484153_thumb.jpg

 

post-7633-0-85607600-1338484190_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

Frumoasa jucarie ai, sa ai parte numai de placeri cu ea, din punctul meu de vedere sunt niste motoare extraodinare. Am reusit sa merg cu unu de 800cc si m-a cucerit!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

 

post-7633-0-55827500-1338484153_thumb.jpg

 

post-7633-0-85607600-1338484190_thumb.jpg

 

 

pai ii fix un vulcan, si arata intr-un mare fel :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

 

post-7633-0-55827500-1338484153_thumb.jpg

 

post-7633-0-85607600-1338484190_thumb.jpg

 

 

Finally, inca unu'. Bucura-te-ai de el 1000 de ani.

 

Daca vrei tips&tricks despre intretinere, sau sa consulti vreodata manualul Haynes pentru el, da-mi un semn. Eu si Drifterul meu suntem impreuna da 6 ani, si ne cunoastem bine :)

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bigstar.gif beer.gif SUPERB !!!!!! Iarãsi,motiv sã m-oftic,cã-mi merge prost,si nu pot sã-mi iau si eu,acuma...Totusi,zic mersi cã prin mila Fox-ului,am cu ce sã mã misc si eu,vara asta....VN800 classic....Pe-aproape de Drifter....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ..sper sa nu deranjez..sunt Adi din Bistrita..am de vanzare urmatoarele piese .. de la un vn..

 

preturi mici..

 

trimit prin posta sau fan courier

 

 

multumesc.

 

 

 

nr.tel : 0740 388 473

 

mail : swobo2001@yahoo.com

 

ID Yahoo mess : swobo2001

 

 

(am si poze detaliate)

post-51678-0-65890400-1338577689_thumb.jpg

post-51678-0-49321500-1338577694_thumb.jpg

post-51678-0-32550700-1338577699_thumb.jpg

post-51678-0-36152300-1338577704_thumb.jpg

post-51678-0-24342100-1338577708_thumb.jpg

post-51678-0-33750600-1338578408_thumb.jpg

post-51678-0-44378000-1338578413_thumb.jpg

Editat de swoboda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ..sper sa nu deranjez..sunt Adi din Bistrita..am de vanzare urmatoarele piese .. de la un vn..

 

preturi mici..

 

trimit prin posta sau fan courier

 

 

multumesc.

 

 

 

nr.tel : 0740 388 473

 

mail : swobo2001@yahoo.com

 

ID Yahoo mess : swobo2001

 

 

(am si poze detaliate)

 

ei ce bobbereala ai tras tu acolo :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . In loc de busonul de la ulei , am un termometru (nu stiu cum ii spune) . Ideea este ca mai mult de 70 grade , nu s-a ridicat . Care stiti la ce temperatura ar trebui sa stea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . In loc de busonul de la ulei , am un termometru (nu stiu cum ii spune) . Ideea este ca mai mult de 70 grade , nu s-a ridicat . Care stiti la ce temperatura ar trebui sa stea ?

E bine asa. La mine la 70-80 grade se mai ridica temperatura in oras si porneste termocupla. mai mult de 80 grade nu am vazut pe busonul-termometrul ala ;) Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine asa. La mine la 70-80 grade se mai ridica temperatura in oras si porneste termocupla. mai mult de 80 grade nu am vazut pe busonul-termometrul ala ;) Bafta

 

ok. . Mersi ! M-am linistit . La vitezana am avut doar la apa si termocupla isi facea datoria , doar la 102 grade .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

am si eu o problema cu moto (VN800 din 97) Nefind in tara abia azi am pornit-o. A pornit normal, cu socul tras, am lasat-o cam 10min sa se incalzeasca apoi am incercat sa imping socul. S-a oprit motorul. Fara soc tras nu vrea sa porneasca iar cand incarc sa accelerez "moare motoru". Alta problema e ca dupa aprox 20min de functionare (doar cu socul tras la maxim) s-au incins foarte tare tobele (nu poti atinge cu mana protectiile stock) si cam toate piesele motorului . Nu stiu daca ceva din toate astea e normal tinand cont ca pe tobele le mia atingi cu piciorele... Are cine idee ce probleme ar avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mergand cu socul tras inseamna ca i-ai dat mai multa menzina, deci a merg mai bogat, deci a SCAZUT temperatura de functionare. Ca a mers 20 minute la relanti, e normal sa se incinga, probabil nu esti tu obisnuit cu temperatura de functionare.

Cu muritul la acceleratie, mi-e sa nu ai ceva mizerie in carburator (cel mai probabil, daca zici ca a stat mult) sau o mica gaurica in diafragma de la slide assembly (mai rar, dar da exact acestsimptom, si ustura putin la portofel)

 

ideea e ca ar trebui desfacut in principiu carbul, curatat, verificat si pus inapoi :)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ce i-am curata carburatoru, am schimbat cuiul pontou si plutitorul , am curat rezervorul ca avea rugina pe interior si am montat un filtru de benzina de la louis (http://www.louis.de/_2093dd29a8d90347c9d5ca3346fe2b591a/index.php?topic=artnr&artnr=10050007. iar cu temperatura posibil sa nu fiu obisnuit, dar nu mi se pare normal sa te atingi de protectia de la toba si sa te frigi.....

Daca impingeam socul se oprea motorul, chiar daca frigea pe exterior.

Editat de bcip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu.

 

LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie.

 

Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord)

 

 

Mai nou, am descoperit ca s-ar putea sa mearga si de EN 500.

 

Cererea ramane deschisa, cine are asa ceva si ii prisoseste, sa dea un semn, ne intelegem noi la pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ce i-am curata carburatoru, am schimbat cuiul pontou si plutitorul , am curat rezervorul ca avea rugina pe interior si am montat un filtru de benzina de la louis (http://www.louis.de/...artnr=10050007. iar cu temperatura posibil sa nu fiu obisnuit, dar nu mi se pare normal sa te atingi de protectia de la toba si sa te frigi.....

Daca impingeam socul se oprea motorul, chiar daca frigea pe exterior.

 

 

relantiul reglat corespunzator?

daca da, probabil reglajul la pilot screw nu este cel bun.

 

ar trebui sa incepi de undeva de la 2,5 ture inapoi de la complet inchis si vezi de acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...