Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca dracu. Ai curatat carburatorul?

Tot ziceai tu de "pilot screw" aka surubul de reglaj al amestecului... poate sa fie de la ala?

 

 

da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat

nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unul dar este de la un Vn400 (deci are viteza maxima inscrisa mai mica decat cel de Vn800).

 

 

 

imi trebuie cu viteza mai mare..;) nu ca ashi merge mai tare dar.. mersi.

Editat de swoboda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare..caut sa cumpar un vitezometru second.. pt un vn 800.. nu aveti careva.. mersi.

Uite aici unul....dar nu stiu daca mai este de actualitate...Are nr. de tel. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/14504-piese-kawasaki-vn800-clasic-2001/

Editat de samurai_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am lasat mesaj ca nu mi-a fost greu ..dar e vechi tare anuntul..;) mersi

Vezi ca userul FTW mai are un bord...mi-a lasat mie PM ca il intrebasem de contact pentru mine. :cheers:

Editat de samurai_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ...

Eu am pus unul auto, transparent, cat am gasit de mic posibil (ca sa incapa), Mann. Merge bine, nu face nici o figura. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am, si nu am probleme la consumul de curent. VN 800 are 2 circuite de aux, adica a fost gandit sa mai adaugi chestii pe el. Proiectoarele le am pe circuitul de auxiliar din fata, si au becuri de S2 (35W scurta - 45Wlunga). Le tin numai pe faza lunga:)

 

 

SALUT SPUNE UNDE AI LEGAT PROIECTOARELE LA CELE 2 CIRCUITE AUXILIARE NU LE GASESC UNDE SUNT ASCUNSE????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu despre asta spuneam:

http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/KAWASAKI/VN%2B800/CR8E/11091/

 

Vn800 din '95 (adica a ca al meu) apare aici cu 8 iar pe alte ngk findere cu 7. Nu-i bai.

Al meu dupa cum ziceam merge f. bine cu 7.

 

Salut,

si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt.

 

 

Am pus CR7E . Am facut cam 500 km si le-am dat jos sa vad cum sunt . Er-au umpic afumate . Am dat filtrul de aer la curatat ptr. ca este kn si cica din cauza filtrului inbacsit s-ar afuma . O sa mai fac cativa km si o sa le dau jos iar sa vad cum arata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat

nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul...

Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie).

 

 

nu stiu de vreo saiba la pilot, dar sigur nu e de acolo problema

problema e ca-mi trace benzina multa prin main jet (se vede cu ochiul liber cum urca pe langa cui, chiar si la relanti)

 

partea nasoala e ca am masurat nivelul din camera de 5 ori pana acuma, si de fiecare data e ok, la fel si float hight, este exact ca in specificatie

 

deja chiar nu mai am idei, este SF, tot carbul arata ok, membranele noi, suflate toate gaurile, verificat plutitorul (functioneaza si arcul ala mic), totul pare super ok, da merge bogat ca dracu, scoate un fum de nu poti sta langa ea, si de obicei cu un sfert de sticla de 2 litrii pot face 2 ture prin curtea halei (bine ce-i drept turele alea le fac mai mult in power-slide :bounce: da tot nu-i bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vulcanisti!

Nu de mult (o luna) mi-am vandut VN-ul de 400 care m-a initiat in lumea calatoriilor pe 2 roti. M-am despartit de el cu o oarecare strangere de inima avand in vedere ca am petrecut cativa ani buni in compania lui. M-am mai linistit insa cand l-am cunoscut noul proprietar. Cu siguranta e pe maini bune.

Noul motor este cumparat din Germania si l-am luat inainte de vanzarea celui vechi. Sunt multumit de el, si el de mine ... sper :D.

Mica surpriza este consumul :).

Mi-am inchipuit ca saltul de la 400 la 1500 este unul destul de mare si deci si consumul ar trebui sa fie pe masura insa din cate am mai citit se pare ca ar trebui sa fie ceva mai mic.

Dupa drumurile si masuratorile facute mi-a iesit consumul mediu astfel:

- in oras 8.5 - 9.3 L/100Km (in functie de stilul de condus/aglomeratie)

- in afara orasului 7.5 L/100Km.

Voiam sa intreb pe cei care au acest model care este consumul lor de zi cu zi si in cazul in care al meu este cu adevarat peste limitele normale unde ar trebui sa ma uit pentru eventualele reglaje.

post-32096-0-30761600-1341902171_thumb.jpg

Editat de constandin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16015 Screw, Pilot air are o saiba mica si un O-ring.Ai pus invers saiba (sub O-ring).

 

 

nu l-am scos pe Dl. pilot din locasul lui, deci nu s-a umblat acolo

 

da oricum nu vad legatura cu benzina care se vede cu ochiul liber tasnind prin main jet :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe unde ai vrea sa tasneasca? :))

Legatura este ca acel surub regleaza amestecul in ralanti si pana la o pozitie de maxim 40 % a acceleratiei. Main jet-ul intra in actiune mult mai sus, de la 60 la 100 % asa ca nu cred ca e concludent ce vezi tu acolo (nu e el problema). Eu cred ca ai problema asta incepand de la ralanti, pana pe la 35 %.

Daca zici ca pilot screw e in mintile lui, ce zici despre throttle valve 16126? este legat de diafragma si actioneaza pana in 35 % deschidere a acceleratiei? Ai verificat-o sa nu fie murdara/jegoase/deformata respectiv needle jet sa fie montat bine, sub scaunul arcului de la capac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe unde ai vrea sa tasneasca? :))

Legatura este ca acel surub regleaza amestecul in ralanti si pana la o pozitie de maxim 40 % a acceleratiei. Main jet-ul intra in actiune mult mai sus, de la 60 la 100 % asa ca nu cred ca e concludent ce vezi tu acolo (nu e el problema). Eu cred ca ai problema asta incepand de la ralanti, pana pe la 35 %.

Daca zici ca pilot screw e in mintile lui, ce zici despre throttle valve 16126? este legat de diafragma si actioneaza pana in 35 % deschidere a acceleratiei? Ai verificat-o sa nu fie murdara/jegoase/deformata respectiv needle jet sa fie montat bine, sub scaunul arcului de la capac?

 

 

am verificat tot, totul este pus corect, dar IMI IESE BENZINA prin main jet si LA RELANTI, multaaaaa, si cand ii dau putina acceleratie zici ca-i seringa acolo, o vad cu ochiul liber.

 

te ce-mi scrii tu acolo am verificat de acum o luna, si ma mai mult, am reparat/reglat cateva carburatoare pentru amici de atunci, nu-s deloc afon :)

 

doar la asta al meu se pare ca-s afon :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Vad ca in thread-ul asta se discuta chestii destul de tehnice, dar nu prea stiu pe unde sa ma prezint (o sa mai incerc si prin forumul local).

 

Sunt nou membru, posesor al unui VN800 de cam un an, din Bucuresti. Sper sa-mi fac cunostinte/prieteni pe aici, sa primesc sfaturi cand am nevoie (sunt cvasi-incepator si nepriceput tehnic - cel putin practic), si poate sa mai particip la iesiri cu voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Vad ca in thread-ul asta se discuta chestii destul de tehnice, dar nu prea stiu pe unde sa ma prezint (o sa mai incerc si prin forumul local).

 

Sunt nou membru, posesor al unui VN800 de cam un an, din Bucuresti. Sper sa-mi fac cunostinte/prieteni pe aici, sa primesc sfaturi cand am nevoie (sunt cvasi-incepator si nepriceput tehnic - cel putin practic), si poate sa mai particip la iesiri cu voi.

 

 

bine ai venit :)

 

stai linistit ca:

 

1. nu se discuta doar chestii tehnice aici, e doar o perioada mai tehnica, si deci ai nimerit in locul potrivit

 

2. daca l-ai luat in stare buna, vulcanul nu prea ar trebui sa-ti puna la incercare cunostintele tehnice, doar sa-l duci la timp la revizii.

 

 

 

noroc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit :)

 

stai linistit ca:

 

1. nu se discuta doar chestii tehnice aici, e doar o perioada mai tehnica, si deci ai nimerit in locul potrivit

 

2. daca l-ai luat in stare buna, vulcanul nu prea ar trebui sa-ti puna la incercare cunostintele tehnice, doar sa-l duci la timp la revizii.

 

 

 

noroc :cheers:

 

 

 

Multumesc.

 

De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine :rolleyes:.

Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine :rolleyes:.

Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara.

 

Daca te coafeaza in vreun fel, vand eu o toba de Drifter, cvasi-originala, adica e nitel modificata si se aude un pic mai tare decat stock (dar mai incet decat ce am acum pe motor, si cu siguranta mai incet deca una golita). Avand in vedere ca e modificata si are si cateva zgarieturi, o dau cu 400 Euro. Dar, si aici e un mare dar: E toba 2 in 1, nu ca cea de VN 800 Classic, care e de fapt formata din doua tevi.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...