morpheus Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ca dracu. Ai curatat carburatorul? Tot ziceai tu de "pilot screw" aka surubul de reglaj al amestecului... poate sa fie de la ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ca dracu. Ai curatat carburatorul? Tot ziceai tu de "pilot screw" aka surubul de reglaj al amestecului... poate sa fie de la ala? da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Eu am unul dar este de la un Vn400 (deci are viteza maxima inscrisa mai mica decat cel de Vn800). imi trebuie cu viteza mai mare.. nu ca ashi merge mai tare dar.. mersi. Editat Iunie 27, 2012 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) salutare..caut sa cumpar un vitezometru second.. pt un vn 800.. nu aveti careva.. mersi. Uite aici unul....dar nu stiu daca mai este de actualitate...Are nr. de tel. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/14504-piese-kawasaki-vn800-clasic-2001/ Editat Iunie 27, 2012 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Uite aici unul....dar nu stiu daca mai este de actualitate...Are nr. de tel. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/14504-piese-kawasaki-vn800-clasic-2001/ i-am lasat mesaj ca nu mi-a fost greu ..dar e vechi tare anuntul.. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) i-am lasat mesaj ca nu mi-a fost greu ..dar e vechi tare anuntul.. mersi Vezi ca userul FTW mai are un bord...mi-a lasat mie PM ca il intrebasem de contact pentru mine. Editat Iulie 2, 2012 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ... Eu am pus unul auto, transparent, cat am gasit de mic posibil (ca sa incapa), Mann. Merge bine, nu face nici o figura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Am, si nu am probleme la consumul de curent. VN 800 are 2 circuite de aux, adica a fost gandit sa mai adaugi chestii pe el. Proiectoarele le am pe circuitul de auxiliar din fata, si au becuri de S2 (35W scurta - 45Wlunga). Le tin numai pe faza lunga:) SALUT SPUNE UNDE AI LEGAT PROIECTOARELE LA CELE 2 CIRCUITE AUXILIARE NU LE GASESC UNDE SUNT ASCUNSE???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcip Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Eu despre asta spuneam: http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/KAWASAKI/VN%2B800/CR8E/11091/ Vn800 din '95 (adica a ca al meu) apare aici cu 8 iar pe alte ngk findere cu 7. Nu-i bai. Al meu dupa cum ziceam merge f. bine cu 7. Salut, si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergall Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 salutare,vinde cineva un parbriz pentru un vn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Salut, si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt. Am pus CR7E . Am facut cam 500 km si le-am dat jos sa vad cum sunt . Er-au umpic afumate . Am dat filtrul de aer la curatat ptr. ca este kn si cica din cauza filtrului inbacsit s-ar afuma . O sa mai fac cativa km si o sa le dau jos iar sa vad cum arata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul... Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie). nu stiu de vreo saiba la pilot, dar sigur nu e de acolo problema problema e ca-mi trace benzina multa prin main jet (se vede cu ochiul liber cum urca pe langa cui, chiar si la relanti) partea nasoala e ca am masurat nivelul din camera de 5 ori pana acuma, si de fiecare data e ok, la fel si float hight, este exact ca in specificatie deja chiar nu mai am idei, este SF, tot carbul arata ok, membranele noi, suflate toate gaurile, verificat plutitorul (functioneaza si arcul ala mic), totul pare super ok, da merge bogat ca dracu, scoate un fum de nu poti sta langa ea, si de obicei cu un sfert de sticla de 2 litrii pot face 2 ture prin curtea halei (bine ce-i drept turele alea le fac mai mult in power-slide da tot nu-i bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 16015 Screw, Pilot air are o saiba mica si un O-ring.Ai pus invers saiba (sub O-ring). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constandin Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 (editat) Salut Vulcanisti! Nu de mult (o luna) mi-am vandut VN-ul de 400 care m-a initiat in lumea calatoriilor pe 2 roti. M-am despartit de el cu o oarecare strangere de inima avand in vedere ca am petrecut cativa ani buni in compania lui. M-am mai linistit insa cand l-am cunoscut noul proprietar. Cu siguranta e pe maini bune. Noul motor este cumparat din Germania si l-am luat inainte de vanzarea celui vechi. Sunt multumit de el, si el de mine ... sper . Mica surpriza este consumul . Mi-am inchipuit ca saltul de la 400 la 1500 este unul destul de mare si deci si consumul ar trebui sa fie pe masura insa din cate am mai citit se pare ca ar trebui sa fie ceva mai mic. Dupa drumurile si masuratorile facute mi-a iesit consumul mediu astfel: - in oras 8.5 - 9.3 L/100Km (in functie de stilul de condus/aglomeratie) - in afara orasului 7.5 L/100Km. Voiam sa intreb pe cei care au acest model care este consumul lor de zi cu zi si in cazul in care al meu este cu adevarat peste limitele normale unde ar trebui sa ma uit pentru eventualele reglaje. Editat Iulie 10, 2012 de constandin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Bine ai venit! Consumul cred ca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 SALUT SPUNE UNDE AI LEGAT PROIECTOARELE LA CELE 2 CIRCUITE AUXILIARE NU LE GASESC UNDE SUNT ASCUNSE???? Abia acum am vazut asta. Noroc ca am rezolvat pe PM:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 16015 Screw, Pilot air are o saiba mica si un O-ring.Ai pus invers saiba (sub O-ring). nu l-am scos pe Dl. pilot din locasul lui, deci nu s-a umblat acolo da oricum nu vad legatura cu benzina care se vede cu ochiul liber tasnind prin main jet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 pai pe unde ai vrea sa tasneasca? ) Legatura este ca acel surub regleaza amestecul in ralanti si pana la o pozitie de maxim 40 % a acceleratiei. Main jet-ul intra in actiune mult mai sus, de la 60 la 100 % asa ca nu cred ca e concludent ce vezi tu acolo (nu e el problema). Eu cred ca ai problema asta incepand de la ralanti, pana pe la 35 %. Daca zici ca pilot screw e in mintile lui, ce zici despre throttle valve 16126? este legat de diafragma si actioneaza pana in 35 % deschidere a acceleratiei? Ai verificat-o sa nu fie murdara/jegoase/deformata respectiv needle jet sa fie montat bine, sub scaunul arcului de la capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 pai pe unde ai vrea sa tasneasca? ) Legatura este ca acel surub regleaza amestecul in ralanti si pana la o pozitie de maxim 40 % a acceleratiei. Main jet-ul intra in actiune mult mai sus, de la 60 la 100 % asa ca nu cred ca e concludent ce vezi tu acolo (nu e el problema). Eu cred ca ai problema asta incepand de la ralanti, pana pe la 35 %. Daca zici ca pilot screw e in mintile lui, ce zici despre throttle valve 16126? este legat de diafragma si actioneaza pana in 35 % deschidere a acceleratiei? Ai verificat-o sa nu fie murdara/jegoase/deformata respectiv needle jet sa fie montat bine, sub scaunul arcului de la capac? am verificat tot, totul este pus corect, dar IMI IESE BENZINA prin main jet si LA RELANTI, multaaaaa, si cand ii dau putina acceleratie zici ca-i seringa acolo, o vad cu ochiul liber. te ce-mi scrii tu acolo am verificat de acum o luna, si ma mai mult, am reparat/reglat cateva carburatoare pentru amici de atunci, nu-s deloc afon doar la asta al meu se pare ca-s afon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salutari. Vad ca in thread-ul asta se discuta chestii destul de tehnice, dar nu prea stiu pe unde sa ma prezint (o sa mai incerc si prin forumul local). Sunt nou membru, posesor al unui VN800 de cam un an, din Bucuresti. Sper sa-mi fac cunostinte/prieteni pe aici, sa primesc sfaturi cand am nevoie (sunt cvasi-incepator si nepriceput tehnic - cel putin practic), si poate sa mai particip la iesiri cu voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salutari. Vad ca in thread-ul asta se discuta chestii destul de tehnice, dar nu prea stiu pe unde sa ma prezint (o sa mai incerc si prin forumul local). Sunt nou membru, posesor al unui VN800 de cam un an, din Bucuresti. Sper sa-mi fac cunostinte/prieteni pe aici, sa primesc sfaturi cand am nevoie (sunt cvasi-incepator si nepriceput tehnic - cel putin practic), si poate sa mai particip la iesiri cu voi. bine ai venit stai linistit ca: 1. nu se discuta doar chestii tehnice aici, e doar o perioada mai tehnica, si deci ai nimerit in locul potrivit 2. daca l-ai luat in stare buna, vulcanul nu prea ar trebui sa-ti puna la incercare cunostintele tehnice, doar sa-l duci la timp la revizii. noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 bine ai venit stai linistit ca: 1. nu se discuta doar chestii tehnice aici, e doar o perioada mai tehnica, si deci ai nimerit in locul potrivit 2. daca l-ai luat in stare buna, vulcanul nu prea ar trebui sa-ti puna la incercare cunostintele tehnice, doar sa-l duci la timp la revizii. noroc Multumesc. De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine . Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Multumesc. De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine . Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara. Daca te coafeaza in vreun fel, vand eu o toba de Drifter, cvasi-originala, adica e nitel modificata si se aude un pic mai tare decat stock (dar mai incet decat ce am acum pe motor, si cu siguranta mai incet deca una golita). Avand in vedere ca e modificata si are si cateva zgarieturi, o dau cu 400 Euro. Dar, si aici e un mare dar: E toba 2 in 1, nu ca cea de VN 800 Classic, care e de fapt formata din doua tevi. Editat Iulie 11, 2012 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.