PinkHelmet Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 unul de 400/800 te ajuta cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Salutare! Are cineva din intamplare capace in plus de la filtru aer (VN1500 din 1999)? Sau dati-mi va rog o idee de unde le pot cumpara. Multumesc. http://www.ebay.com/...tr#ht_797wt_932 Sau,dacã vrei ceva mai special,dar,evident,mai scump...http://www.ebay.com/itm/Air-Filter-Covers-for-Kawasaki-VN1500-/200551253684?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eb1c946b4&vxp=mtr#ht_803wt_932 Si mi-am adus aminte cã lui @StefanAM i-am adus hypercharger,deci,în principiu,s-ar putea sã-l aibe disponibil pe cel original.Baftã ! Editat Iulie 16, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 http://www.ebay.com/...tr#ht_797wt_932 Sau,dacã vrei ceva mai special,dar,evident,mai scump...http://www.ebay.com/itm/Air-Filter-Covers-for-Kawasaki-VN1500-/200551253684?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eb1c946b4&vxp=mtr#ht_803wt_932 Si mi-am adus aminte cã lui @StefanAM i-am adus hypercharger,deci,în principiu,s-ar putea sã-l aibe disponibil pe cel original.Baftã ! Dariane, vezi ca alea din primu' link sunt de VN 15 din '88. La '99 nu mai sunt ovale, sunt rotunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Corect, la asta ma gandeam si eu... Poze cu Supertrapp this is the shit bine, parere personala in materie de tobe se pare ca ar si trage ceva mai bine motorul cu tobe 2 in 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Pun si eu mai tarziu cu Roadhouse-u', n-am acum poze la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constandin Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 unul de 400/800 te ajuta cu ceva? Se aseamana dar din pacate nu sunt la fel si nu cred ca se potrivesc. Multumesc oricum. http://www.ebay.com/...tr#ht_797wt_932 Sau,dacã vrei ceva mai special,dar,evident,mai scump...http://www.ebay.com/itm/Air-Filter-Covers-for-Kawasaki-VN1500-/200551253684?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eb1c946b4&vxp=mtr#ht_803wt_932 Si mi-am adus aminte cã lui @StefanAM i-am adus hypercharger,deci,în principiu,s-ar putea sã-l aibe disponibil pe cel original.Baftã ! Da, Multumesc, i-am lasat un PM, poate am noroc. Intr-adevar capacele din primul link nu sunt pentru VN-ul din '99 si oricum sunt mai scumpe decat cele originale (pe care le-am gasit, insa ajung in 2 saptamani). Nu tin mortis sa le iau noi avand in vedere ca nu prea stau bine cu banii plus ca pierd juma de luna de "zbor" pe 2 roti. Daca nu gasesc alta alternativa, maine le comand pe cele OE. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Ea sa catam dom'le niste poze. Sa va arat ce si cum. Belea supertrapp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 iaca si prima faza, am iesit aseara putin, dupa lupte seculare ce mai am de facut, dar acum nu m timp si nici rabdare nu am mai avut: 1. rezervorul slim 2. capac din fibra de sticla sub sa 3. tobe 2 in 1 4. kilometraj mutat langa sa alte chestii marunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 iaca si prima faza, am iesit aseara putin, dupa lupte seculare ce mai am de facut, dar acum nu m timp si nici rabdare nu am mai avut: 1. rezervorul slim 2. capac din fibra de sticla sub sa 3. tobe 2 in 1 4. kilometraj mutat langa sa alte chestii marunte Arata bine. Dar parca e cam periculos fara aripa pe spate. Eu ma mai imping cu picioarele in scarite sa ma dezmortesc, daca faci tu asa la poti sa te trezesti cu curu pe roata... Daca iti schimbi tobele si vrei sa le dai pe alea vechi (si sunt in stare buna), as fi interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Arata bine. Dar parca e cam periculos fara aripa pe spate. Eu ma mai imping cu picioarele in scarite sa ma dezmortesc, daca faci tu asa la poti sa te trezesti cu curu pe roata... Daca iti schimbi tobele si vrei sa le dai pe alea vechi (si sunt in stare buna), as fi interesat. ma, baba sufera la frumusete as zice ca-i mai periculos ca n-are oglinzi si semnalizari, da asta-i viata cu tobele, nu cred ca le vrei, ca-s goale, si oricum le-as tine, in caz de vanzare vreau sa o dau cu toate piesele originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Pai d-aia le vroiam, ca ale mele sunt partial goale. Deci nu, nu le vreau. Dupa oglinzi si semnalizari nici nu m-am uitat... sunt incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 iaca si prima faza, am iesit aseara putin, dupa lupte seculare ce mai am de facut, dar acum nu m timp si nici rabdare nu am mai avut: 1. rezervorul slim 2. capac din fibra de sticla sub sa 3. tobe 2 in 1 4. kilometraj mutat langa sa alte chestii marunte Am eu niste tobe 2 in 1...arata ca cele ale lui Scwartz Muller, aici pe forum , doar ca nu sunt Supertrapp....parca se numesc Double Fire...Le dau la 150 de euro...Uite asa aratau pe motorul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 faine, da cam sarac amestecul la motorul tau multam de oferta, e super ok pretul, dar vreau sa mi le fac singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Gata, am repus pe roti Vn-ul. si eu mai trebuie sa-mi fac evacuare dar as vrea ca tevile sa-mi iasa ceva in genul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 O fi bine , o fi rau ? https://www.facebook.com/#!/groups/385399934848615/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 i-am mai tras si eu cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 In ultima vreme, dupa ture mai infipte, ma cam buseste antigelul pe la borcan. Ceva idei de ce o patesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 la borcan sau undeva jos sub motor? ca-i destul de cald, poate era peste nivel si acum se ajusteaza singur adica curge printr-un furtun care porneste de la busonul de umplere daca nu pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 In ultima vreme, dupa ture mai infipte, ma cam buseste antigelul pe la borcan. Ceva idei de ce o patesc? Sunt mai multe motive sa-ti impinga apa afara: - busonul de umplere de langa radiator sus, posibil sa prinda aer pe la garnitura de cauciuc -termostatul defect; -sonda de pe radiator, ventilatorul; -un contact imperfect spre ventilator, posibil imbinari electrice sarite (mufe) - si cel mai urat e garnitura de chiuloasa..... cam pe astea le stiu eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Mda, cam la astea ma gandeam si eu dar aia cu chiulasa nu-mi place deloc. Adevarul e ca am mers in forta cu ea si e posibil sa se fi incins olecuta si sa-si fi dat afara surplusul. Nu are probleme nici cu ventilatorul nici cu termocuplele si de curs a curs pe langa garnitura de cauciuc de la capacul borcanului care nu prea mai este chiar asa elastica. Oricum maine o incerc pana la Constanta ca intre Eforie si Agigea se merge bara la bara si se inainteaza foarte greu asa ca daca e ceva se manifesta sigur. Am probat-o si am constatat ca a crapat termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 eh, m-am "dat" putin aseara cu un sportser 883, cu carburator screaming eagle, tobe si admisie modificate. Eu cu carburatorul stock, ca inca nu mi-am pus jeturile mari in el il las in urma lejer, nu-mi vine sa cred cum poate sa traga scorpia asta mica bine, HD-ul are cutie in 4 trepte si asta il penalizeaza mult la acceleratie, da ideea e ca-s super multumit de cum merge vulcanul, nu ma asteptam sa traga in halul asta cu carburatorul stock. pe treapta 1 ii powerslide continuu, si de la a 2-a paaaa partea proasta e ca la mine mai urmeaza doar jeturile modificate, pe cand la amicul cu HD urmeaza axe cu came, big bore kit de 1200 si poate si aprindere cu avans reglabil atunci o sa vad eu paaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 (editat) @raduprint: Cum a fost pana la urma cu carburatorul? Si daca te incontrezi iti poti face is matale big bore kit si alte asemenea, dar nu atat de usor ca la hd... unde presupun ca schimbi doar camasile din cilindrii... eroare.... mama ce hoti, nu schimbi camsile din cilindrii, ci ii inlocuiesti cu totul @danutt: care are, care n-are, care e aia marcatoare? eu n-am cont de fațăbuci Âşi nu pot vedea... Editat Iulie 27, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 @raduprint: Cum a fost pana la urma cu carburatorul? Si daca te incontrezi iti poti face is matale big bore kit si alte asemenea, dar nu atat de usor ca la hd... unde presupun ca schimbi doar camasile din cilindrii... eroare.... mama ce hoti, nu schimbi camsile din cilindrii, ci ii inlocuiesti cu totul @danutt: care are, care n-are, care e aia marcatoare? eu n-am cont de fațăbuci Âşi nu pot vedea... evident ca o scapare din partea mea, nu am montat un arc la membrana de air cut-off da acum e totul in regula, astept sa-mi termin rezervorul sa pot face si admisia si monta jeturile noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 aham. bun asa. eu cred ca trebe sa mesteresc la a mea, consuma ca o purcea de mult si nu mi-e clar de ce. a sarit consumul in oras la 7%. e drept ca nici n-am curatat carburatorul vreodata. sa vedem la plinul asta cat consuma. am si impresia ca mi s-a blocat cablul de Âşoc Âşi e posibil să meargă aÂşa. atunci s-ar explica de ce consumă aÂşa mult. trebe să cercetez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 aham. bun asa. eu cred ca trebe sa mesteresc la a mea, consuma ca o purcea de mult si nu mi-e clar de ce. a sarit consumul in oras la 7%. e drept ca nici n-am curatat carburatorul vreodata. sa vedem la plinul asta cat consuma. am si impresia ca mi s-a blocat cablul de Âşoc Âşi e posibil să meargă aÂşa. atunci s-ar explica de ce consumă aÂşa mult. trebe să cercetez. daca ar fi blocat cablul de soc pe deschis, ti-ar da si ceva fum negru la relanti, printre alte simptome... ma indoiesc, da e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.