Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

O informatie care am aflat-o intr-un mod mai putin placut - unitatea de aprindere de la Drifterul de 800 e diferita de cea de la VN-ul de 800 normal, respectiv priza mica cu 4 pini de la VN800 e cu 6 pini la Drifter, iar prizele sunt inversate. Am vazut si ca Dyna face "ignitoare" cu 8 curbe de aprindere selectabile pentru modelul asta de Vulcan, daca cumva se dovedeste ca unitatea mea se duce spre reciclare ma gandesc sa comand una. Foarte afurisita treaba cu electricele - nimeni nu prea se stie la ele in RO si nu am decat carte de reparatii de VN800 normal.

dupa cum ti-am spus si la telefon, inainte sa iei decizia incearca sa gasesti un CDI de drifter cu imprumut sa-i faci proba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu asta ma voi ocupa in aceasta dupa-amiaza. Am sa revin cu amanunte...

 

Caut un contact cu cheie pt VN800 Drifter/ Vulcan- e posibil sa mearga si cel de EN... Stie cineva daca are inauntru rezistenta de 100 ohmi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...asa este. Kit-ul se face pe baza butucului vechi . Mai multe detalii la http://www.delta-cus...frameset_E.html . Intreg kitul are si un pret pe masura 3395,00 euro =))

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz rezolvat: rezistenta de 100 de ohmi din contactul cu cheie era deslipita. 5 minute la electronist au rezolvat 2 saptamani de investigatii.

 

swint3a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

daca e '95 atunci are pinion cu 16 dinti si foaie cu 46 iar daca e '97 sau mai nou are 17 cu 42.

Asta e o lista de rapoarte:

 

16/46 = 2.875 (95 & 96 800A)

17/46 = 2.706

16/42 = 2,625

18/46 = 2.555

17/42 = 2.470 (97 and newer 800)

18/42 = 2.333

18/40 = 2.222

17/40 = 2.352

17/39 = 2.294

18/39 = 2.167

17/38 = 2.235

18/38 = 2.111

 

 

si asta un tabel cu turatii si rapoarte:

 

 

 

Setup:

stock 17/42 18/42 (changing front sprocket only) 18/40 (changing front and rear sprocket)

55 mph 3250 rpm 3000 rpm 2800 rpm

65 mph 3750 rpm 3500 rpm 3300 rpm

75 mph 4250 rpm 4000 rpm 3800 rpm

85 mph 4750 rpm 4500 rpm 4300rpm

Editat de PinkHelmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e '95 atunci are pinion cu 16 dinti si foaie cu 46 iar daca e '97 sau mai nou are 17 cu 42.

Asta e o lista de rapoarte:

 

16/46 = 2.875 (95 & 96 800A)

17/46 = 2.706

16/42 = 2,625

18/46 = 2.555

17/42 = 2.470 (97 and newer 800)

18/42 = 2.333

18/40 = 2.222

17/40 = 2.352

17/39 = 2.294

18/39 = 2.167

17/38 = 2.235

18/38 = 2.111

 

 

si asta un tabel cu turatii si rapoarte:

 

 

 

Setup:

stock 17/42 18/42 (changing front sprocket only) 18/40 (changing front and rear sprocket)

55 mph 3250 rpm 3000 rpm 2800 rpm

65 mph 3750 rpm 3500 rpm 3300 rpm

75 mph 4250 rpm 4000 rpm 3800 rpm

85 mph 4750 rpm 4500 rpm 4300rpm

multam fain, ma gandesc sa o schimb cu una cu mai putini dinti, la anu am o tura de 2500 km si e prea turat motorul pentru cruising

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

VN800-le meu este din '95, 16 fata si 46 spate.

Acum vreo 5 ani, am schimbat pinionul fata cu unul cu 18 dinti.

Sunt foarte multumit de schimbare, la 100 - 110 km/h, viteza mea de croaziera, motorul parca toarce si nu simt vibratiile, aproape deloc.

Dupa parerea mea, o modificare de bun augur.

 

Marcel

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pusesem pe al meu pe fata pinion mai mare cu 4 dinti si am pierdut din putere asa ca am pus la loc pinionul original.

4 dinti la pinion este enorm....

nu-i de mirare ca simteai a nu poti pleca de pe loc :P

o sa incerc si eu varianta cu 18 pe fata cred.

multam de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nixes76 Salut,am o antrebare....cat consuma un Vulcan de 1500?Multumesc

 

Adevarat ca raspund cam tarziu , dar "Babacica" mea (VN1500 SE din '91 , cutie4) consuma 5l/100 pana in 110km/h ; dupa , maxim 6.5 l . S-a ridicat la 9 l , dar aveam ambreiajul dus

 

Pot sa stiu si eu de ce apar fel de fel de crocodili cand dau "replay" ?

Editat de Windfucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...