Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

...

N-ai ce să strici cu el. schimbi jicloarele și cam atât.

 

...

Bafta si tine-ne la curent!

Deci, ca sa nu raman dator: Mi-o ajuns kitul de jeturi, cu un pilot jet, 3 main jet-uri, niste saibe, 2 burghie, si o carticica de documentare, Nu-i chiar rocket science. Mi-am facut curaj (mai usor) si timp (mai greu) si am dat jos mizeria. Cu emotii, dar mi-am dat seama ca e destul de logica toata maztaraia de furtune. Jos carbu, demontat, curatat. Din explicatiile mele trimise indivizilor care mi-ai trimis jet kit-ul, ei mi-au dat o lista de modificari ce se pot face pentru fiecare zona din "throttle range", insistand pe cele din low range (relantiul trebuia tinut sus, nu tragea bine de jos, raspundea greu la accelerari bruste). Din lista "generala" mi-au dat si niste indicatii specifice: esential pilot jetul de 50 (din fabrica e 48), main jet-ul de 145 (si daca nu imi convine amestecul in high rangeul acceleratiei cu el, sa inlocuiesc cu 140/150, trimise in kit) si modificarea pozitiei cuiului in sus, cu 2 saibe/o pozitie. Pus main jet 145, pilot 50. Cuiul in carbul vechi avea niste santuri de reglaj, in cel "nou" nu. Am ales la las cuiul fara posibilitate de reglaj (arata mai bine) si sa adaug doar o saiba pentru a il tine mai sus. M-am gandit logic ca toate manevrele duc spre imbogatirea amestecului in diferite zone ale acceleratiei, si tinand cont ca am filtru de aer si tobe stock, doar gaurite o tara, nu trebuie sa imbogatesc extraordinar de mult, cum recomanda baietii daca pui filtru mai permisiv si tobe goale. Mai mult, surubul de amestec pt relanti l-am lasat la 2 ture jumate, desi ei ziceau sa incerc de la 3 si sa ma joc. Am sarit peste pasii descrisi de ei ca "hard mods", si anume sa tai din arcul ce impinge ansablul cuiului pontou si sa dau o gaura in plus in piesa aia de aluneca in sus si in jos odata cu cuiul-pentru un raspuns mai rapid al acceleratiei-zic ei. Am zis sa nu se simta nasol aia cu Porsche la semafoare. L-am adunat la loc, nu mi-au ramas piese :bounce: . Pus la loc, dat cheie (vorba vine), supriza: a pornit. L-am incalzit o tara, i-am reglat relanti-ul, l-am plimbat de proba. Surpriza: merge. Bine chiar. Trage mai bine decat inainte sa am problemele, mi se pare ca sta mai jos in ture per ansamblu (adicalea la 90-100 la ora mi se mare mai jos turatia decat initial, mult mai jos decat post-schimbat carb). Relanti-ul sta fain mult mai jos, nu mai da semne ca ar muri la turatii mici. Urmeaza cand am timp sa verific bujiile sa vaz cum stau cu amestecul la turatii mici/mari si sa urmaresc consumul. Mi se pare prea simplu sa fi nimerit chiar din prima combinatia, chiar si mers pe indicatiile lor :scratch:

 

Acu intrebarile:

Cum dau usor jos bujiile? Din experiente anterioare, am rupt o cheie dinaia cu maner in "T", in prezent ma chinui cu o tubulara dintr-o trusa de la louis pe care o prind cu un papagal, pentru ca nu e destul de lunga sa bag in ea tija de care ar trebui sa invarti...intelegeti voi. Nu, nu am trusa originala de scule, Solutii mai ergonomice?

 

In carb, e un mustiuc de plastic gri fixat de corp in care infigi furtunul de alimentare, si unu negru orientat in sus, Ala e de supraplin? Eu am banuit ca mecanicul meu cel iscusit nu a mai pus inapoi furtunul in el, ca am gasit in furtun cu un capat liber care intra in cutia aia de sub sa din dreapta, si cu celalalt capat tot liber, dar orientat cam cum ar fi logic sa intre in mustiucul negru. L-am varat, nu creca are ce sa strice, dupa cum bine zicea cineva mai sus :cheers: . Bine am cugetat?

 

Asa-i ca in cutia rotunda a filtrului de aer intra un furtun subtire care avea un borcanel in capat? Se aduna in ei ceva mizerie, de la rateuri din ce am inteles. Eu il tin minte pe borcanel, nu l-am gasit cand am dat jos carbul, si in cutia filtrului ramane un mustiuc mic neocupat. O sa il vizitez zilele astea pe mecanic sa ma laud cu realizarile din domeniul de activitate...al lui nu al meu...si o sa intreb daca nu cumva o cazut pe la el prin garaj. Daca nu e de gasit, de unde pot procura altul? Nu as lasa sa curga mizeria pe motor, mai ales ca is mandru nevoie mare de Calcan acu.

 

In rest, merci de ajutor si de suport moral. Vara lunga (cat mai e) si toamna calda si fara ploi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut baieti,de vreo 2 luni sunt mandru posesor al unui kawasaki vulcan din '96.

Trecand de la sport-touring la chopper ma confrunt cu cateva probleme care nu imi sunt prea familiare si vreau sa va intreb daca este normal si daca nu,ce rezolvare as putea gasi?

 

1)Pe curbe de multe ori simt un pic de instabilitate pe roata din spate,ca si cum ar fugi un pic.

2)In sarcina lantul zornaie de il aud din mers cu motorul turat,lantul este aproape nou ,si cand merge "pe liber" cu ambreiajul tras zgomotul inceteaza.daca dau drumul la ambreiaj revine.este din lant,m-am asigurat de mai multe ori,este normal?

3)De cateva ori,cand plec dupa ce motorul sta mai mult timp parcat (ore sau o zi) ,incalzesc motoru,plec bine mersi si la 1-2 minute dupa aceea motorul se gatuie si daca incerc sa il accelerez moare.daca desfac busonul la rezervor si apoi o pornesc iar,dupa 1-2 sprituri de gaz merge iar ok toata ziua.este posibil sa imi faca vid in rezervor?

4)Frana fata scartaie de o ia naiba,la semafor sperii pietonii.am pus placute noi.cu placutele vechi scartaia cand apasam frana usor si disparea daca apasam mai tare,cu astea noi e invers,nu scartaie daca o apas usor,dar daca apas mai tare scartaie ca trenul.

5)Pe un cilindru compresia e mica ...6 si ceva.motorul porneste din prima,nu scoate fum decat un puf mic la pornire in dimineti mai friguroase,nu mananca ulei,are vlaga si trage bine.sfaturi?

6)e normal sa imi placa atat de mult la 100 la ora?inainte obtineam acelasi high pe sport doar de la 180 in sus.sfaturi ? :laugh:



si poze cu frumoasa:

post-33813-0-34169200-1378189146_thumb.jpg

post-33813-0-89330400-1378189147_thumb.jpg

post-33813-0-38723400-1378189149_thumb.jpg

post-33813-0-03974700-1378189151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit timpul ca Vulcan Riders Romania sa faca ultima intrunire pe acest sezon. Ca urmare, am hotarat sa mergem pe Clisura Dunarii, la Dubova, in weekend-ul 13-15 Septembrie. Cazarea se va face aici http://www.turistinfo.ro/dubova/cazare-dubova/casa_de_vacanta_cazanele_dunarii-c61451.html (90 ron/noapte, camera dubla) . Toti posesorii de Kawasaki Vulcan din Romania ( si nu numai) sunt bineveniti sa ni se alature. Membrii care pleaca din Bucuresti se pun in miscare Vineri dimineata in jur de ora 9. Pentru mai multe detalii legat de locurile de cazare, locul plecarii etc, ma gasiti pe forum sau la nr de telefon afisat la sectiunea contact de pe site-ul nostru http://www.vulcanriders.ro/. Atasez si cateva poze cu zona in care vom merge. Va asteptam.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru vulcanistii de 800, daca mai aveti nevoie de piesele astea, anuntati-ma. Preferabil Pm sau 0723565973.

- prindere toba, 30 lei

post-263-0-21195100-1380571576_thumb.jpg

 

- carcasa filtru aer in stare f buna, cred ca are si filtru in ea (am dat-o jos cand mi-am montat hyperchargerul)

post-263-0-84166300-1380571640_thumb.jpg

 

Eventual schimburi si cu alte dracii ramase prin case.



Airboxul vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutari fratilor motociclisti.

Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000.

Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte.

Prin defecte m-am referit la:

1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde)

2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge)

3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou...

4. defecte optice (care pot astepta)

Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti...:)

Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bun venit in randul Vulcanistilor !

Cand am cumparat vulcan-ul...am avut acesi problema ca si tine la pct 1...si am observat abia la RAR, unde m-au respind ca nu mi se aprinde frana . Problema la mine a fost super simpla...pur si simplu oxidasera contactele de la frana de mana ( contactele sunt sub maneta )...am razuit cu o pila un pic contactele si a inceput sa se apinda .

La pct 2 ...verifica becul, apoi daca becul este ok..verifica contactele la buton .

 

PS: Din ce localitate esti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari fratilor motociclisti.

Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000.

Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte.

Prin defecte m-am referit la:

1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde)

2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge)

3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou...

4. defecte optice (care pot astepta)

Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... :)

Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...)

Daca tzac, tzac, nu e un "deja vu", eu consider ca ar fi mai bine sa o duci la un service, poate fi distributia sau tachetii.

E mult mai urat daca tzac tzac, se transforma tzac pac.....crede-ma pe cuvant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut crash bar pt vn800 classic

Eu mi-am luat de aici http://www.empmotorparts.nl/en/webshop/crashbars-comfort-line

vezi ca pretul este fara TVA (adica mai adaugi 21% TVA in Olanda). Te mai costa 35 Euro transportul

Astea sunt de 25 mm

 

Sunt si de lux la 35 mm la 104 EUR + TVA

http://www.empmotorparts.nl/en/webshop/crashbars-top-line-35-mm/14-11-0358-crashbar-top-line

Daca vrei te pot ajuta- acum am invatat traseul cu ei :)

Editat de florinmc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vanzare un cauciuc second hand 80/90-21 Bridgestone L307 Exedra,in stare buna,mai are destui kilometri pe el.( Pentru Kawasaki VN800A)

 

Pret 165 de lei cu posta inclusa in acest pret!

 

DOT 2009 .

 

PS:dupa cum se vede este inca montat pe roata ,asa ca din momentul in care il comandati expedierea o sa se faca in cateva zile,trebuie intai sa il duc la o vulcanizare sa il scot de pe janta si apoi sa fac coletul.

 

Contact aici sau pe pm.

post-33813-0-18142200-1384761729_thumb.jpg

post-33813-0-57332900-1384761730_thumb.jpg

post-33813-0-76108800-1384761731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari fratilor motociclisti.

Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000.

Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte.

Prin defecte m-am referit la:

1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde)

2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge)

3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou...

4. defecte optice (care pot astepta)

Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... :)

Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...)

S-au rezolvat problemele de la punctele 1 si 2 astfel:

1. curatat contactul de la maneta

2. reconectare fir retezat in far.

 

Salutare si bun venit in randul Vulcanistilor !

Cand am cumparat vulcan-ul...am avut acesi problema ca si tine la pct 1...si am observat abia la RAR, unde m-au respind ca nu mi se aprinde frana . Problema la mine a fost super simpla...pur si simplu oxidasera contactele de la frana de mana ( contactele sunt sub maneta )...am razuit cu o pila un pic contactele si a inceput sa se apinda .

La pct 2 ...verifica becul, apoi daca becul este ok..verifica contactele la buton .

 

PS: Din ce localitate esti ?

Multumesc pentru urare si sfat. Si la mine tot contactul era gripat.

Sunt din Otopeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

e vanzare un cauciuc second hand 80/90-21 Bridgestone L307 Exedra,in stare buna,mai are destui kilometri pe el.( Pentru Kawasaki VN800A) Pret 165 de lei cu posta inclusa in acest pret! DOT 2009 . PS:dupa cum se vede este inca montat pe roata ,asa ca din momentul in care il comandati expedierea o sa se faca in cateva zile,trebuie intai sa il duc la o vulcanizare sa il scot de pe janta si apoi sa fac coletul. Contact aici sau pe pm.

Roata de 21 nu o vinzi?

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,roata de-abia am cumparat-o :D cu tot cu anvelopa,incerc sa-mi mai scot din cheltuieli.

 

La anul o sa vand o roata identica,dar usor accidentata ..cu vreo 200 de lei cu tot cu anvelopa ,momentan nu pot sa o vand ca trebuie imi dea cei de la asigurari banii pe daune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare si sarbatori fericite frati vulcanisti!

 

Ma poate cineva sfatui / indrepta spre un atelier de vopsitorie / vopsitor in Constanta? Ma intereseaza sa vopsesc vulcanul si nu stiu incotro sa ma indrept. Cineva de incredere, care cunoaste meserie si la un pret corect?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...