Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti,de vreo 2 luni sunt mandru posesor al unui kawasaki vulcan din '96.

Trecand de la sport-touring la chopper ma confrunt cu cateva probleme care nu imi sunt prea familiare si vreau sa va intreb daca este normal si daca nu,ce rezolvare as putea gasi?

 

1)Pe curbe de multe ori simt un pic de instabilitate pe roata din spate,ca si cum ar fugi un pic.

2)In sarcina lantul zornaie de il aud din mers cu motorul turat,lantul este aproape nou ,si cand merge "pe liber" cu ambreiajul tras zgomotul inceteaza.daca dau drumul la ambreiaj revine.este din lant,m-am asigurat de mai multe ori,este normal?

3)De cateva ori,cand plec dupa ce motorul sta mai mult timp parcat (ore sau o zi) ,incalzesc motoru,plec bine mersi si la 1-2 minute dupa aceea motorul se gatuie si daca incerc sa il accelerez moare.daca desfac busonul la rezervor si apoi o pornesc iar,dupa 1-2 sprituri de gaz merge iar ok toata ziua.este posibil sa imi faca vid in rezervor?

4)Frana fata scartaie de o ia naiba,la semafor sperii pietonii.am pus placute noi.cu placutele vechi scartaia cand apasam frana usor si disparea daca apasam mai tare,cu astea noi e invers,nu scartaie daca o apas usor,dar daca apas mai tare scartaie ca trenul.

5)Pe un cilindru compresia e mica ...6 si ceva.motorul porneste din prima,nu scoate fum decat un puf mic la pornire in dimineti mai friguroase,nu mananca ulei,are vlaga si trage bine.sfaturi?

6)e normal sa imi placa atat de mult la 100 la ora?inainte obtineam acelasi high pe sport doar de la 180 in sus.sfaturi ? :laugh:



si poze cu frumoasa:

post-33813-0-34169200-1378189146_thumb.jpg

post-33813-0-89330400-1378189147_thumb.jpg

post-33813-0-38723400-1378189149_thumb.jpg

post-33813-0-03974700-1378189151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A sosit timpul ca Vulcan Riders Romania sa faca ultima intrunire pe acest sezon. Ca urmare, am hotarat sa mergem pe Clisura Dunarii, la Dubova, in weekend-ul 13-15 Septembrie. Cazarea se va face aici http://www.turistinfo.ro/dubova/cazare-dubova/casa_de_vacanta_cazanele_dunarii-c61451.html (90 ron/noapte, camera dubla) . Toti posesorii de Kawasaki Vulcan din Romania ( si nu numai) sunt bineveniti sa ni se alature. Membrii care pleaca din Bucuresti se pun in miscare Vineri dimineata in jur de ora 9. Pentru mai multe detalii legat de locurile de cazare, locul plecarii etc, ma gasiti pe forum sau la nr de telefon afisat la sectiunea contact de pe site-ul nostru http://www.vulcanriders.ro/. Atasez si cateva poze cu zona in care vom merge. Va asteptam.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru vulcanistii de 800, daca mai aveti nevoie de piesele astea, anuntati-ma. Preferabil Pm sau 0723565973.

- prindere toba, 30 lei

post-263-0-21195100-1380571576_thumb.jpg

 

- carcasa filtru aer in stare f buna, cred ca are si filtru in ea (am dat-o jos cand mi-am montat hyperchargerul)

post-263-0-84166300-1380571640_thumb.jpg

 

Eventual schimburi si cu alte dracii ramase prin case.



Airboxul vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutari fratilor motociclisti.

Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000.

Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte.

Prin defecte m-am referit la:

1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde)

2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge)

3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou...

4. defecte optice (care pot astepta)

Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti...:)

Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bun venit in randul Vulcanistilor !

Cand am cumparat vulcan-ul...am avut acesi problema ca si tine la pct 1...si am observat abia la RAR, unde m-au respind ca nu mi se aprinde frana . Problema la mine a fost super simpla...pur si simplu oxidasera contactele de la frana de mana ( contactele sunt sub maneta )...am razuit cu o pila un pic contactele si a inceput sa se apinda .

La pct 2 ...verifica becul, apoi daca becul este ok..verifica contactele la buton .

 

PS: Din ce localitate esti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari fratilor motociclisti.

Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000.

Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte.

Prin defecte m-am referit la:

1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde)

2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge)

3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou...

4. defecte optice (care pot astepta)

Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... :)

Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...)

Daca tzac, tzac, nu e un "deja vu", eu consider ca ar fi mai bine sa o duci la un service, poate fi distributia sau tachetii.

E mult mai urat daca tzac tzac, se transforma tzac pac.....crede-ma pe cuvant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut crash bar pt vn800 classic

Eu mi-am luat de aici http://www.empmotorparts.nl/en/webshop/crashbars-comfort-line

vezi ca pretul este fara TVA (adica mai adaugi 21% TVA in Olanda). Te mai costa 35 Euro transportul

Astea sunt de 25 mm

 

Sunt si de lux la 35 mm la 104 EUR + TVA

http://www.empmotorparts.nl/en/webshop/crashbars-top-line-35-mm/14-11-0358-crashbar-top-line

Daca vrei te pot ajuta- acum am invatat traseul cu ei :)

Editat de florinmc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vanzare un cauciuc second hand 80/90-21 Bridgestone L307 Exedra,in stare buna,mai are destui kilometri pe el.( Pentru Kawasaki VN800A)

 

Pret 165 de lei cu posta inclusa in acest pret!

 

DOT 2009 .

 

PS:dupa cum se vede este inca montat pe roata ,asa ca din momentul in care il comandati expedierea o sa se faca in cateva zile,trebuie intai sa il duc la o vulcanizare sa il scot de pe janta si apoi sa fac coletul.

 

Contact aici sau pe pm.

post-33813-0-18142200-1384761729_thumb.jpg

post-33813-0-57332900-1384761730_thumb.jpg

post-33813-0-76108800-1384761731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari fratilor motociclisti.

Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000.

Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte.

Prin defecte m-am referit la:

1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde)

2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge)

3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou...

4. defecte optice (care pot astepta)

Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... :)

Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...)

S-au rezolvat problemele de la punctele 1 si 2 astfel:

1. curatat contactul de la maneta

2. reconectare fir retezat in far.

 

Salutare si bun venit in randul Vulcanistilor !

Cand am cumparat vulcan-ul...am avut acesi problema ca si tine la pct 1...si am observat abia la RAR, unde m-au respind ca nu mi se aprinde frana . Problema la mine a fost super simpla...pur si simplu oxidasera contactele de la frana de mana ( contactele sunt sub maneta )...am razuit cu o pila un pic contactele si a inceput sa se apinda .

La pct 2 ...verifica becul, apoi daca becul este ok..verifica contactele la buton .

 

PS: Din ce localitate esti ?

Multumesc pentru urare si sfat. Si la mine tot contactul era gripat.

Sunt din Otopeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

e vanzare un cauciuc second hand 80/90-21 Bridgestone L307 Exedra,in stare buna,mai are destui kilometri pe el.( Pentru Kawasaki VN800A) Pret 165 de lei cu posta inclusa in acest pret! DOT 2009 . PS:dupa cum se vede este inca montat pe roata ,asa ca din momentul in care il comandati expedierea o sa se faca in cateva zile,trebuie intai sa il duc la o vulcanizare sa il scot de pe janta si apoi sa fac coletul. Contact aici sau pe pm.

Roata de 21 nu o vinzi?

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,roata de-abia am cumparat-o :D cu tot cu anvelopa,incerc sa-mi mai scot din cheltuieli.

 

La anul o sa vand o roata identica,dar usor accidentata ..cu vreo 200 de lei cu tot cu anvelopa ,momentan nu pot sa o vand ca trebuie imi dea cei de la asigurari banii pe daune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare si sarbatori fericite frati vulcanisti!

 

Ma poate cineva sfatui / indrepta spre un atelier de vopsitorie / vopsitor in Constanta? Ma intereseaza sa vopsesc vulcanul si nu stiu incotro sa ma indrept. Cineva de incredere, care cunoaste meserie si la un pret corect?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...