florinmc Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) caut crash bar pt vn800 classic Eu mi-am luat de aici http://www.empmotorparts.nl/en/webshop/crashbars-comfort-line vezi ca pretul este fara TVA (adica mai adaugi 21% TVA in Olanda). Te mai costa 35 Euro transportul Astea sunt de 25 mm Sunt si de lux la 35 mm la 104 EUR + TVA http://www.empmotorparts.nl/en/webshop/crashbars-top-line-35-mm/14-11-0358-crashbar-top-line Daca vrei te pot ajuta- acum am invatat traseul cu ei Editat Noiembrie 14, 2013 de florinmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 mersi de info.sunt superbe.am sa mai astept putin.in principiu mai caut.iarna e lunga. daca nu gasesc alta alternatia,am sa apelez la ajutorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 e vanzare un cauciuc second hand 80/90-21 Bridgestone L307 Exedra,in stare buna,mai are destui kilometri pe el.( Pentru Kawasaki VN800A) Pret 165 de lei cu posta inclusa in acest pret! DOT 2009 . PS:dupa cum se vede este inca montat pe roata ,asa ca din momentul in care il comandati expedierea o sa se faca in cateva zile,trebuie intai sa il duc la o vulcanizare sa il scot de pe janta si apoi sa fac coletul. Contact aici sau pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Salutari fratilor motociclisti. Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000. Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte. Prin defecte m-am referit la: 1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde) 2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge) 3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou... 4. defecte optice (care pot astepta) Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...) S-au rezolvat problemele de la punctele 1 si 2 astfel: 1. curatat contactul de la maneta 2. reconectare fir retezat in far. Salutare si bun venit in randul Vulcanistilor ! Cand am cumparat vulcan-ul...am avut acesi problema ca si tine la pct 1...si am observat abia la RAR, unde m-au respind ca nu mi se aprinde frana . Problema la mine a fost super simpla...pur si simplu oxidasera contactele de la frana de mana ( contactele sunt sub maneta )...am razuit cu o pila un pic contactele si a inceput sa se apinda . La pct 2 ...verifica becul, apoi daca becul este ok..verifica contactele la buton . PS: Din ce localitate esti ? Multumesc pentru urare si sfat. Si la mine tot contactul era gripat. Sunt din Otopeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maya's hope Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Sa brodata pt Vulcan 1500. Cost 50 eur Stare- impecabila Detalii, PM. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) e vanzare un cauciuc second hand 80/90-21 Bridgestone L307 Exedra,in stare buna,mai are destui kilometri pe el.( Pentru Kawasaki VN800A) Pret 165 de lei cu posta inclusa in acest pret! DOT 2009 . PS:dupa cum se vede este inca montat pe roata ,asa ca din momentul in care il comandati expedierea o sa se faca in cateva zile,trebuie intai sa il duc la o vulcanizare sa il scot de pe janta si apoi sa fac coletul. Contact aici sau pe pm. Roata de 21 nu o vinzi? Editat Decembrie 5, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Salut ,roata de-abia am cumparat-o cu tot cu anvelopa,incerc sa-mi mai scot din cheltuieli. La anul o sa vand o roata identica,dar usor accidentata ..cu vreo 200 de lei cu tot cu anvelopa ,momentan nu pot sa o vand ca trebuie imi dea cei de la asigurari banii pe daune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Clubul Vulcan Riders Romania ureaza tuturor posesorilor de Kawasaki Vulcan sarbatori fericite !!! Editat Decembrie 13, 2013 de Schwarz Muller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Salutare si sarbatori fericite frati vulcanisti! Ma poate cineva sfatui / indrepta spre un atelier de vopsitorie / vopsitor in Constanta? Ma intereseaza sa vopsesc vulcanul si nu stiu incotro sa ma indrept. Cineva de incredere, care cunoaste meserie si la un pret corect? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Are cineva o sa originala de Vn400 sau Vn800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Oameni buni, cine imi poate face rost de garnituri cilindru pentru Kawasaki VN750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Oameni buni, cine imi poate face rost de garnituri cilindru pentru Kawasaki VN750?ScreenHunter_111 Jan. 22 20.26.jpg Eu apelez cu incredere la user-ul mexycanu, nr de tel:0741095483 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Eu apelez cu incredere la user-ul mexycanu, nr de tel:0741095483 Subscriu si recomand.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 are cineva vitezometru pentru Vulcan? ma intereseaza si scaritele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 De anul trecut mi s-a pus pata pe modificarea asta.....vreau sa inlocuiesc chiuloasele de vn 1994 cu cele de vn 1500 modelul de 98, mi-au ajuns toate piesele, astept garniturile (tot ce inseamna garnituri) in curand ajung si capacele de chiuloasa.Dilema mea e daca sa folosesc carburatorul de vn 1998 sau un "Mikuni HSR42 Flatslide Carburetor - Polished Spigot TM42-6PK"....l-as incerca , dupa specificatii nu pare prea diferit....o sa vad.... A, nu am postat ca lauda ci doar ca fapt divers.... La final e diferenta de aspect intre cele doua motoare....plus ca cel de 94 momentan imi face un cot la evacuare spate care nu-mi place deloc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 are cineva vitezometru pentru Vulcan? ma intereseaza si scaritele originale. sal de care vulcan ????am eu de 750 si alte piese ...acum modific la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Daca doreste cineva manual de repararatie Haynes pentru Kawasaki Vulcan 700/750 & 800 ('85 to '04) ma poate contacta. Manualul este nou si se vinde cu factura si bon fiscal. Pretul este de 120 RON (fara taxe de livrare). Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Salutare, e cineva interesat de tobe de virago 535? Sunt intregi, cu filtre cu tot. Urme de uzura...ca la toate tobele. sal de care vulcan ????am eu de 750 si alte piese ...acum modific la ea Vulcan 800 din 1997 Editat Februarie 7, 2014 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Si eu m-am apucat de modifical la VN meu. I-am luat anul trecut tobe Hard Krome 3'' Res-Tech Black. Acum m-am gandit ca ar trebui sa schimb filtrul de aer stock cu ceva mai permisiv + un power commander. Mi-am luat power commander de pe e-bay second hand dar in stare buna. Acum nu mai am bani sa iau un BAK sau Hypercharger asa ca m-am uitat pe forumuri dupa ceva mai ieftin. Cam toti ziceau de Caddmann kit ca ar fi cel mai avantajos. (http://www.gadgetjq.com/caddmankit.htm) Personal nu-mi place cum stau filtrele alea expuse asa ca am mai cautat ceva sa arate motorul cat mai stock. Asa am ajuns la Chuckster (http://www.chucksterscustoms.com/Home/ProductDetail?PartNumber=CC-KAIS-BP) Aici mi-a placut cum arata filtrul ascuns dupa capacul original al motorului dar imi mai trebuia kit-ul de instalare mai precis placile de aluminiu (dual plates kit+ filtru- baietii de acolo voiau pe ele 200 de $) Am cautat mai intai filtru K&N pe 7'' cod E-3402 - l-am gasit pe Ebay.uk cu transportul moka - vreo 250lei a costat. De pe http://alushop.placi-aluminiu.ro/placi-aluminiu-debitate, mi-am luat placa de aluminiu de 8mm grosime- 45 lei fara transport . (poti sa-ti iei orice marime de pe site si pretul e f ok), si cu ajutorul unui amic care are acces la un strung si freza mi-am facut singur flansele de aluminiu. In concluzie cu vreo 100 de dolari poti sa-ti faci un sistem cu filtru K&N cu aceleasi caracteristici ale unu Hypercharger, sau BAK sau Thunder intake kit. -Iti trebuie filtrul in sine , placa de aluminiu din care sa decupezi dual plates (http://www.chucksterscustoms.com/Content/images/products-detail/CC-KAIS-BP/cc-kais-bp-3.jpg) si rabdare Am sa vin cu poze mai tarziu Poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 AI umblat si pe la carburatoare,nu ? Acum ca filtrul de aer este mai permisiv, banuiesc ca ai refacut amestecul .... Am vrut si eu sa fac modificarea asta, de fapt am facut-o pana in stadiul din pozele tale, adica capac filtru modificat si filtru KN . Stiam ca trebuie schimbate si jiglerele, insa pana sa ajung la acest stadiu, am incercat sa o pornesc de proba, si se ineaca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 A mea e pe injectie....I-am pus power commander. Normal ca tre sa umbli la jiglere. Trebuie mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ? Salut. Eu cand mi-am pus ape am luat cablurile de acceleratie si de ambreiaj de la Louis (sunt destul de lungi si ti le tai cat iti trebuie). Cablurile electrice le-am prelungit singur iar furtunul de frana nu a fost nevoie sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Schwarz,conteaza si ce inaltime au ghidoanele.Din ce m-am documentat si eu,poti sa mergi pana in 12 inch inaltime fara sa faci mari modificari,poate doar la cablul de ambreiaj.Dupa aceea se complica treaba. Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum? Editat Februarie 23, 2014 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Ghidonul de pe Vulcan are inatimea de 30 de cm, deci e cam de 12 inch. Inainte am avut un Shadow cu ghidon de 40 de cm inaltime (16 inch) si tot la fel am procedat. Pun si poze ca sa te convingi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.