Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Am eu un rezervor dar e avariat. insa,cu 50 de lei,daca crezi ca te ajuta si il poti repara,este al tau.

Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc!

» Post actualizat in 31 Jul 2014 13:08

Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc!

am gasit nr. tau in alte postari. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ?

Salut. L-ai suflat cu aer cumva? Carburatorul de VN800 fiind vacumatic, daca l-ai suflat cu aer, este posibil sa-i fi spart membrana. Daca nu, dasfa-l din nou si verifica bine toate garniturile, inclusiv bucsa de cauciuc dintre carburator si cilindri. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/.


» Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24

Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am si eu o problema am un vn 1600 are tobele goale si da rateuri mari pe decelerare, ce sa ai pun in tobe sa se opreasca zgomotul????????????face cineva silencer-e sau vata si alte minuni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/.

» Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24

Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts

 

Naais!

 

Pacat ca de fiecare data puneti intrunirea in asa fel incat nu pot veni.

 

GO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic


» Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic

http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator kawasaki vulcan 15 SE,model 1994,de vanzare.

Pret =600 RON.

Functioneaza ireprosabil...,am trecut la chiuloase cu un singur carburator.Asta e motivul vanarii pt cei care au dileme.


» Post actualizat in 25 Aug 2014 19:53

De vanzare placute de frana kawasaki vn 15 se pentru fata si spate, kawasaki vn 1500 classic pentru roata spate.

Pret 70 RON.

 

 

Releu pornire kawasaki vn 1500

Pret=50 RON

 

Carcasa filtru ulei diametru exterior 6,5 cm

Pret 35 RON

 

 

post-14735-0-08254400-1408910036_thumb.jpg

post-14735-0-07914200-1408910048_thumb.jpg

post-14735-0-98495100-1408910055_thumb.jpg

post-14735-0-62024000-1408910068_thumb.jpg

post-14735-0-74375300-1408996106_thumb.jpg

post-14735-0-40475200-1408996244_thumb.jpg

post-14735-0-57081600-1408996253_thumb.jpg

post-14735-0-83355100-1408996269_thumb.jpg

post-14735-0-15557100-1408996285_thumb.jpg

post-14735-0-80919100-1408996300_thumb.jpg

post-14735-0-26935100-1408996314_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema?

Posibil o bobina de inductie iti face figuri, la rece merge normal, cand se incalzeste intrerupe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic

» Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07

Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare.

Editat de Ancalagon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare.

ar trebui sa fie o mica mare diferenta,dupa cum se vede in tabela de pe site-ul asta. http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dezmembrez VN800A ,mai multe detalii aici :

 

/index.php?/topic/718215-dezmembrez-kawasaki-vn800a-1996/

salut!nu te-ar interesa un schimb cu un shadow de 600 in stare f.buna(cu o mica diferenta)?eu sunt din roman,asa ca ne putem intalni si vedea fiecare motorul celuilalt destul de usor.daca te intereseaza,nr meu este 0768929394.numai bine!paul,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese VN 800 Classic de vanzare.

 

poze in acest link: http://www.motocicli...hopper/page-347

 

manetele, emblemele pentru rezervor si suportii de coburi vanduti. restul, valabil. mai adaug un nr de contact: 0771.101.871, contact: 0734.223.278 - Marius


» Post actualizat in 04 Jul 2014 06:32


vand mai multe componente de prin garaj piese de la un Kawasaki VN 800 Classic plus un stop spate de H-D Softail Crossbones nou noutz

 

aripa spate folosita, cu vopseaua sarita pe o parte

 

kit Scootworks de conversie pe transmisie curea format din doua pinioane si o curea noua, nefolosita.Avantaje: scapi de curatat lant, e bun pt. cei care prefera cuplu in turatii joase si turatii mai mici la viteza de croaziera, plus un consum mai redus. Dezavantaje: pierde din top speed.

 

pompa frana

 

sigle VN nou noutze

 

suporti coburi

 

cablu soc

 

manete de frana si de ambreiaj skull

 

telescoape furca si jambe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!

 

Am o intrebare generala: face cineva in Ro modificari de swing-arm? Am vazut un VN800 cu fat tire pe spate si ma bate un gand..... :D

 

Multumecs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Eu am 240 pe spate la vulcan , bascula facuta de mine & friends . Mi-am dorit foarte mult sa am 240 pe spate, insa nu as mai recomanda-o si altuia . Este foarte fortata modificarea, in sensul ca , cadrul nu-ti permite sa iesi suficient de mult cu pinionul fata ( lantul) in exterior , asfel este foarte apropiat de cauciuc . Daca as fi iara la inceput, i-as pune o roata de 200 .

post-17477-0-10847700-1413439428_thumb.jpg

post-17477-0-19520300-1413439436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vulcan 900- chopp in

to a bobber!

executate in the houze-

aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit...

suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului.

 

vulcan 900- chopp in to a bobber!

executate in the houze-

aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit...

suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului.

 

» Post actualizat in 28 Oct 2014 10:38

Farul de la bobberul vn 900 e cumpărat așa sau a fost adăugat grilajul ulterior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...