Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare.inca nu am scris pe topicul vulcanistilor.asta e prim,si desigur de ajutor

am nevoie de plasticul,corpul de la lampa iluminat nr matricol.al meu e rupt.cineva a incercat sa mute semnalizarile pe lampa respectiva

pana la urma am comandat unul nou,original din japo. 74 lei cu tot cu transpoart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Ma bate gândul sa-i pun VN-ului meu hypercharger. Am citit destul de multe despre costumizarea asta pe forumurile straine, iar parerile sunt oarecum impartite, mai ales cand vine vorba de cresterea performantei motorului. As vrea sa stiu si eu de la vreunul dintre voi care si-a montat asa ceva daca se simte vreo diferenta Am tobe Vance & Hines, deci partea cu evacuarea ar fi rezolvată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma bate gândul sa-i pun VN-ului meu hypercharger. Am citit destul de multe despre costumizarea asta pe forumurile straine, iar parerile sunt oarecum impartite, mai ales cand vine vorba de cresterea performantei motorului. As vrea sa stiu si eu de la vreunul dintre voi care si-a montat asa ceva daca se simte vreo diferenta Am tobe Vance & Hines, deci partea cu evacuarea ar fi rezolvată.

Mai raman jigloarele sau un kit dynojet sa te poti juca la carburatie......altfel o sa se infierbante si nu o sa ai nici un cal in plus.....

 

http://2wheelmichigan.blogspot.ro/2009/08/installing-jet-kit-on-kawasaki-vulcan.html

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pe el si jigloare, si bujii cu iridium, fise noi si filtru K & N. Estetic imi place cum da hyperchargerul pe Vulcan, dar eram curios daca este cu adevarat util, nu doar frumos. Sau, mai rău, sa-mi faca probleme. Citeam pe diverse forumuri despre hyperchargeruri in general, ca la alte modele de choppere/cruisere, au fost ceva probleme, gen faptul ca pe ploaie au tras apa in filtrul de aer, toamna/iarna, din cauza aerului rece tras făceau probleme mari la pornire. Dar, repet, problemele respective nu erau la Vulcan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pe el si jigloare, si bujii cu iridium, fise noi si filtru K & N. Estetic imi place cum da hyperchargerul pe Vulcan, dar eram curios daca este cu adevarat util, nu doar frumos. Sau, mai rău, sa-mi faca probleme. Citeam pe diverse forumuri despre hyperchargeruri in general, ca la alte modele de choppere/cruisere, au fost ceva probleme, gen faptul ca pe ploaie au tras apa in filtrul de aer, toamna/iarna, din cauza aerului rece tras făceau probleme mari la pornire. Dar, repet, problemele respective nu erau la Vulcan.

Posibil ,dupa clapetele de admisie, urmeaza direct filtrul, adica pe vreme ploioasa sunt convins ca intra si apa, doar daca filtrele folosite nu cumva sunt unse cu ulei asa cum sunt astea k&n.

Daca ai deja cele expuse,(filtru k&n, bujii cu iridium, jigloare marite, tobe Vance & Hines), hyperchargerul tine doar de aspect, nimic in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata impresionant, dar fara restul modificarilor nu cred ca isi justifica pretul. Carburator re-jiglorat, esapament fara filtre, un CDI Dyna 2000 si probabil va merge ceva mai concret. Hayabusa nu va iesi insa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti ,cumpar axele cu came si bratele care apasa pe culbutori la un vulcan 800 A, cine ma poate ajuta ?

(PS: cumpar si un CDI pentru honda vt 600)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un rezervor dar e avariat. insa,cu 50 de lei,daca crezi ca te ajuta si il poti repara,este al tau.

Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc!

» Post actualizat in 31 Jul 2014 13:08

Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc!

am gasit nr. tau in alte postari. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ?

Salut. L-ai suflat cu aer cumva? Carburatorul de VN800 fiind vacumatic, daca l-ai suflat cu aer, este posibil sa-i fi spart membrana. Daca nu, dasfa-l din nou si verifica bine toate garniturile, inclusiv bucsa de cauciuc dintre carburator si cilindri. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/.


» Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24

Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am si eu o problema am un vn 1600 are tobele goale si da rateuri mari pe decelerare, ce sa ai pun in tobe sa se opreasca zgomotul????????????face cineva silencer-e sau vata si alte minuni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/.

» Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24

Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts

 

Naais!

 

Pacat ca de fiecare data puneti intrunirea in asa fel incat nu pot veni.

 

GO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic


» Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic

http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator kawasaki vulcan 15 SE,model 1994,de vanzare.

Pret =600 RON.

Functioneaza ireprosabil...,am trecut la chiuloase cu un singur carburator.Asta e motivul vanarii pt cei care au dileme.


» Post actualizat in 25 Aug 2014 19:53

De vanzare placute de frana kawasaki vn 15 se pentru fata si spate, kawasaki vn 1500 classic pentru roata spate.

Pret 70 RON.

 

 

Releu pornire kawasaki vn 1500

Pret=50 RON

 

Carcasa filtru ulei diametru exterior 6,5 cm

Pret 35 RON

 

 

post-14735-0-08254400-1408910036_thumb.jpg

post-14735-0-07914200-1408910048_thumb.jpg

post-14735-0-98495100-1408910055_thumb.jpg

post-14735-0-62024000-1408910068_thumb.jpg

post-14735-0-74375300-1408996106_thumb.jpg

post-14735-0-40475200-1408996244_thumb.jpg

post-14735-0-57081600-1408996253_thumb.jpg

post-14735-0-83355100-1408996269_thumb.jpg

post-14735-0-15557100-1408996285_thumb.jpg

post-14735-0-80919100-1408996300_thumb.jpg

post-14735-0-26935100-1408996314_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema?

Posibil o bobina de inductie iti face figuri, la rece merge normal, cand se incalzeste intrerupe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic

» Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07

Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare.

Editat de Ancalagon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...