Bazil88 Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 sigur este infundat orificiul din busonul rezervorului, trebuie curata sa poata intra aer in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 salutare.inca nu am scris pe topicul vulcanistilor.asta e prim,si desigur de ajutor am nevoie de plasticul,corpul de la lampa iluminat nr matricol.al meu e rupt.cineva a incercat sa mute semnalizarile pe lampa respectiva pana la urma am comandat unul nou,original din japo. 74 lei cu tot cu transpoart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Salutare. Ma bate gândul sa-i pun VN-ului meu hypercharger. Am citit destul de multe despre costumizarea asta pe forumurile straine, iar parerile sunt oarecum impartite, mai ales cand vine vorba de cresterea performantei motorului. As vrea sa stiu si eu de la vreunul dintre voi care si-a montat asa ceva daca se simte vreo diferenta Am tobe Vance & Hines, deci partea cu evacuarea ar fi rezolvată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 (editat) Salutare. Ma bate gândul sa-i pun VN-ului meu hypercharger. Am citit destul de multe despre costumizarea asta pe forumurile straine, iar parerile sunt oarecum impartite, mai ales cand vine vorba de cresterea performantei motorului. As vrea sa stiu si eu de la vreunul dintre voi care si-a montat asa ceva daca se simte vreo diferenta Am tobe Vance & Hines, deci partea cu evacuarea ar fi rezolvată. Mai raman jigloarele sau un kit dynojet sa te poti juca la carburatie......altfel o sa se infierbante si nu o sa ai nici un cal in plus..... http://2wheelmichigan.blogspot.ro/2009/08/installing-jet-kit-on-kawasaki-vulcan.html Editat Iulie 24, 2014 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Am pe el si jigloare, si bujii cu iridium, fise noi si filtru K & N. Estetic imi place cum da hyperchargerul pe Vulcan, dar eram curios daca este cu adevarat util, nu doar frumos. Sau, mai rău, sa-mi faca probleme. Citeam pe diverse forumuri despre hyperchargeruri in general, ca la alte modele de choppere/cruisere, au fost ceva probleme, gen faptul ca pe ploaie au tras apa in filtrul de aer, toamna/iarna, din cauza aerului rece tras făceau probleme mari la pornire. Dar, repet, problemele respective nu erau la Vulcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Am pe el si jigloare, si bujii cu iridium, fise noi si filtru K & N. Estetic imi place cum da hyperchargerul pe Vulcan, dar eram curios daca este cu adevarat util, nu doar frumos. Sau, mai rău, sa-mi faca probleme. Citeam pe diverse forumuri despre hyperchargeruri in general, ca la alte modele de choppere/cruisere, au fost ceva probleme, gen faptul ca pe ploaie au tras apa in filtrul de aer, toamna/iarna, din cauza aerului rece tras făceau probleme mari la pornire. Dar, repet, problemele respective nu erau la Vulcan. Posibil ,dupa clapetele de admisie, urmeaza direct filtrul, adica pe vreme ploioasa sunt convins ca intra si apa, doar daca filtrele folosite nu cumva sunt unse cu ulei asa cum sunt astea k&n. Daca ai deja cele expuse,(filtru k&n, bujii cu iridium, jigloare marite, tobe Vance & Hines), hyperchargerul tine doar de aspect, nimic in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Arata impresionant, dar fara restul modificarilor nu cred ca isi justifica pretul. Carburator re-jiglorat, esapament fara filtre, un CDI Dyna 2000 si probabil va merge ceva mai concret. Hayabusa nu va iesi insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 salutare baieti ,cumpar axele cu came si bratele care apasa pe culbutori la un vulcan 800 A, cine ma poate ajuta ? (PS: cumpar si un CDI pentru honda vt 600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Si cui nu-i place si nu are cont de FB cum afla ? http://www.vulcanriders.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 am nevoie de un rezervor de vulcan clasic cat mai complet! Multumesc! 0762696202 Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Am eu un rezervor dar e avariat. insa,cu 50 de lei,daca crezi ca te ajuta si il poti repara,este al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Am eu un rezervor dar e avariat. insa,cu 50 de lei,daca crezi ca te ajuta si il poti repara,este al tau. Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc! » Post actualizat in 31 Jul 2014 13:08 Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc! am gasit nr. tau in alte postari. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Ne mai si dam pe drumuri romanesti... Mad Max road to Motis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ? Salut. L-ai suflat cu aer cumva? Carburatorul de VN800 fiind vacumatic, daca l-ai suflat cu aer, este posibil sa-i fi spart membrana. Daca nu, dasfa-l din nou si verifica bine toate garniturile, inclusiv bucsa de cauciuc dintre carburator si cilindri. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asociatia Custom Romania Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/. » Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 fratilor am si eu o problema am un vn 1600 are tobele goale si da rateuri mari pe decelerare, ce sa ai pun in tobe sa se opreasca zgomotul????????????face cineva silencer-e sau vata si alte minuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Buretei de frecat vasele, din aceia metalici care seamana cu spanul de la strung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Buretei de frecat vasele, din aceia metalici care seamana cu spanul de la strung... Pai si nu le scoate afara cand bubuie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/. » Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24 Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts Naais! Pacat ca de fiecare data puneti intrunirea in asa fel incat nu pot veni. GO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic » Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07 intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Carburator kawasaki vulcan 15 SE,model 1994,de vanzare. Pret =600 RON. Functioneaza ireprosabil...,am trecut la chiuloase cu un singur carburator.Asta e motivul vanarii pt cei care au dileme. » Post actualizat in 25 Aug 2014 19:53De vanzare placute de frana kawasaki vn 15 se pentru fata si spate, kawasaki vn 1500 classic pentru roata spate. Pret 70 RON. Releu pornire kawasaki vn 1500 Pret=50 RON Carcasa filtru ulei diametru exterior 6,5 cm Pret 35 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema? Posibil o bobina de inductie iti face figuri, la rece merge normal, cand se incalzeste intrerupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic » Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07 Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare. Editat August 31, 2014 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.