florică Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Am eu un rezervor dar e avariat. insa,cu 50 de lei,daca crezi ca te ajuta si il poti repara,este al tau. Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc! » Post actualizat in 31 Jul 2014 13:08 Ma intereseaza, lasa un numar de telefon, aici sau pe pm, eventual poate imi trimiti si ceva poze. Multumesc! am gasit nr. tau in alte postari. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Ne mai si dam pe drumuri romanesti... Mad Max road to Motis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare, am un kawasaki VN800 si am desfacut carburatorul ca sa-l curat, a decurs totul bine si frumos , nu am umblat la nici un reglaj, faza e ca acuma nu mai trage la fel de puternic ca inainte, de ce oare, unde sa umblu ? Salut. L-ai suflat cu aer cumva? Carburatorul de VN800 fiind vacumatic, daca l-ai suflat cu aer, este posibil sa-i fi spart membrana. Daca nu, dasfa-l din nou si verifica bine toate garniturile, inclusiv bucsa de cauciuc dintre carburator si cilindri. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asociatia Custom Romania Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/. » Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 fratilor am si eu o problema am un vn 1600 are tobele goale si da rateuri mari pe decelerare, ce sa ai pun in tobe sa se opreasca zgomotul????????????face cineva silencer-e sau vata si alte minuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Buretei de frecat vasele, din aceia metalici care seamana cu spanul de la strung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Buretei de frecat vasele, din aceia metalici care seamana cu spanul de la strung... Pai si nu le scoate afara cand bubuie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Uramatorul party organizat de clubul Vulcan Riders Romania. Asteptam toti posesorii de Kawasaki Vulcan (and friends). Detalii pe site http://www.vulcanriders.ro/. » Post actualizat in 07 Aug 2014 18:24 Deasemeni weekend-ul urmator, dupa intrunirea Vulcan Riders Romania pasionatii de old school, choppers, bobbers, hot rod, tatoo etc. sunt asteptati la Brasov pentru party-ul de inaugurare al Asociatiei Custo Romania https://www.facebook.com/pages/Custom-Romania/630381810363013?fref=ts Naais! Pacat ca de fiecare data puneti intrunirea in asa fel incat nu pot veni. GO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic » Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07 intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Carburator kawasaki vulcan 15 SE,model 1994,de vanzare. Pret =600 RON. Functioneaza ireprosabil...,am trecut la chiuloase cu un singur carburator.Asta e motivul vanarii pt cei care au dileme. » Post actualizat in 25 Aug 2014 19:53De vanzare placute de frana kawasaki vn 15 se pentru fata si spate, kawasaki vn 1500 classic pentru roata spate. Pret 70 RON. Releu pornire kawasaki vn 1500 Pret=50 RON Carcasa filtru ulei diametru exterior 6,5 cm Pret 35 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Salut, are cineva idee la un vulcan 800 dupa ce se incalzeste motorul, incepe si merge in suturi, cat e rece trage de rupe, dupa ce se incalzeste nu mai poti sa mergi cu el, iti face o greamada de nervi, merge in suturi cum se zice, care sa fie problema? Posibil o bobina de inductie iti face figuri, la rece merge normal, cand se incalzeste intrerupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic » Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07 Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare. Editat August 31, 2014 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Am sa verific bobinele atunci,multumesc pentru sfat catas_him. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare. ar trebui sa fie o mica mare diferenta,dupa cum se vede in tabela de pe site-ul asta. http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Indicator temperatura ulei , kawasaki vulcan 1500 classic Pret 120 RON. » Post actualizat in 07 Sep 2014 06:35Filtru aerisire bloc motor Pret 30 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Dezmembrez VN800A ,mai multe detalii aici : /index.php?/topic/718215-dezmembrez-kawasaki-vn800a-1996/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulnipru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Dezmembrez VN800A ,mai multe detalii aici : /index.php?/topic/718215-dezmembrez-kawasaki-vn800a-1996/ salut!nu te-ar interesa un schimb cu un shadow de 600 in stare f.buna(cu o mica diferenta)?eu sunt din roman,asa ca ne putem intalni si vedea fiecare motorul celuilalt destul de usor.daca te intereseaza,nr meu este 0768929394.numai bine!paul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 piese VN 800 Classic de vanzare. poze in acest link: http://www.motocicli...hopper/page-347 manetele, emblemele pentru rezervor si suportii de coburi vanduti. restul, valabil. mai adaug un nr de contact: 0771.101.871, contact: 0734.223.278 - Marius » Post actualizat in 04 Jul 2014 06:32 vand mai multe componente de prin garaj piese de la un Kawasaki VN 800 Classic plus un stop spate de H-D Softail Crossbones nou noutz aripa spate folosita, cu vopseaua sarita pe o parte kit Scootworks de conversie pe transmisie curea format din doua pinioane si o curea noua, nefolosita.Avantaje: scapi de curatat lant, e bun pt. cei care prefera cuplu in turatii joase si turatii mai mici la viteza de croaziera, plus un consum mai redus. Dezavantaje: pierde din top speed. pompa frana sigle VN nou noutze suporti coburi cablu soc manete de frana si de ambreiaj skull telescoape furca si jambe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Salutare tuturor! Am o intrebare generala: face cineva in Ro modificari de swing-arm? Am vazut un VN800 cu fat tire pe spate si ma bate un gand..... Multumecs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut . Eu am 240 pe spate la vulcan , bascula facuta de mine & friends . Mi-am dorit foarte mult sa am 240 pe spate, insa nu as mai recomanda-o si altuia . Este foarte fortata modificarea, in sensul ca , cadrul nu-ti permite sa iesi suficient de mult cu pinionul fata ( lantul) in exterior , asfel este foarte apropiat de cauciuc . Daca as fi iara la inceput, i-as pune o roata de 200 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut si multumesc de raspuns si mentiuni......daca pana acum eram pe ganduri......acum si mai si )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Hai sa vedem lucrarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 vulcan 900- chopp in to a bobber! executate in the houze- aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit... suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului. vulcan 900- chopp in to a bobber! executate in the houze- aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit... suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului. » Post actualizat in 28 Oct 2014 10:38 Farul de la bobberul vn 900 e cumpărat așa sau a fost adăugat grilajul ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.