bucsaadi Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta? Editat Mai 23, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator... Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta? Nu cunosc mobra dar chestia cu saritul si intratul in viteza de capul ei nu mi se pare deloc normal. Cu gunoaie la cui pontou rezolvi cu filtru de benzina daca nu ai, il intercalezi pe furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Pe deasupra se pare ca nu-ti merge nici senzorul de la cric...nu ar trebuii a intre in viteza cu cricul lasat . Mi s-a intamplat sa-mi sara din viteza doar la primele 2 trepte de turatie, si asta in curbe f stranse . Deasemeni am filtru intercalat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 CustoMania, senzorul de la cric, intr-adevar, nu functiona bine cand am luat mobra, dar l-am dat jos si l-am curatat / gresat, testat cu multimetrul si functioneaza acum, problema e ala de la ambreaj care are stutzu ala care se apasa cand las ambreajul, e rupt. Am vazut ca la kawa asa e sistemu, poti baga in viteza cu cricul jos, dar cand dai drumul la ambreaj, opreste motorul. Asta e verificata si pe alte Kawa. Revenind la problema cuiului si la cutii de viteze....pot pune orice fel de filtru, chiar si de plastic? Adica nu e vreo pb ca sta relativ intre cilindrii? caldura, alea alea? Iar cu saritul din viteza...e clar ca e un defect undeva...am observat ca numai in turatii mari face asta...chiar si atunci cand a luat-o la sanatoasa de pe cric, la fel, o turam bine....iar treapta de neutru....abia ca o nimeresc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator... Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta? Legat de carburator si benzina, verifica te rog nivelul uleiului din motor!! Daca este peste nivelul maxim, sau mai mult decat era inainte de incidentul cu cuiul poantou, inseamna ca ai benzina in ulei! De asemenea, verifica sa nu ai robinetul de benzina pus pe pozitia PRI. Pune-l pe ON si tine-l doar asa (sau pe RES, daca e cazul). Dar verifica urgent nivelul uleiului din motor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flav Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salut , Are cineva idee unde gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru VN 750 , la o calitate buna si un pret decent ? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Da...poti pune filtrul de plastic( asa il am si eu)...nu este afectat de caldura cilindrilor....garantat 100% . Eu il am montat de vreo 7 ani pe Vulcan . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salut , Are cineva idee unde gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru VN 750 , la o calitate buna si un pret decent ? Multumesc anticipat ! http://www.redmotors.ro/catalog/tag/cablu-ambreiaj-kawasaki-vn750 sau http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/vn_750_a1/85/picture/clutch_cable/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) CustoMania, senzorul de la cric, intr-adevar, nu functiona bine cand am luat mobra, dar l-am dat jos si l-am curatat / gresat, testat cu multimetrul si functioneaza acum, problema e ala de la ambreaj care are stutzu ala care se apasa cand las ambreajul, e rupt. Am vazut ca la kawa asa e sistemu, poti baga in viteza cu cricul jos, dar cand dai drumul la ambreaj, opreste motorul. Asta e verificata si pe alte Kawa. Revenind la problema cuiului si la cutii de viteze....pot pune orice fel de filtru, chiar si de plastic? Adica nu e vreo pb ca sta relativ intre cilindrii? caldura, alea alea? Iar cu saritul din viteza...e clar ca e un defect undeva...am observat ca numai in turatii mari face asta...chiar si atunci cand a luat-o la sanatoasa de pe cric, la fel, o turam bine....iar treapta de neutru....abia ca o nimeresc... Eu cred ca trebuie sa o duci la un mecanic bun, sa-i faca o revizie completă. Eu am tot VN 800 Classic, din 2000, am luat-o la 19.000 de km iar acum bate-n 90.000, si n-am avut decat probleme minore cu ea, si alea cauzate de modificarile facute de mine la mecanici de duzină. O singură dată mi s-a blocat cuiul pontou, prinsese un gunoi din cauza benzinei de la noi. Eu am filtru de benzină suplimentar metalic, dar am un prieten cu de-ăla de plastic si n-a avut nici pe dracu'. Dar am tinut-o tot timpul din scurt, lucru care pare ca nu s-a-ntamplat cu motorul proaspăt achiziționat de tine. Dar sunt convins ca o vei pune rapid pe picioare, totul e sa ai, repet, un mecanic bun. » Post actualizat in 24 May 2015 20:48 Editat Mai 24, 2015 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) singurul mecanic bun in care am incredere, sunt eu. Altii, sunt can-can si nimeni nu va lucra la lucrul tau cu asa constiinta si dedicatie cum lucrezi personal sau impreuna cu un prieten care nu are vreun interes la tine...Intrebam ca si curiozitate si din experietele colegilor cu VN treaba cu filtrul, pe care urmeaza sa il pun si cu , cutia de viteze care vad ca face figuri. Uleiul este la fel, am remediat problema inainte de a indoi uleiul cu benzina. Oricum, fiind mobra nou achizitionata urmeaza in urmatoarele zile sa ii fac schimbul de ulei oricum (Repsol 15W50 vreau sa ii bag) si sa dau carburaotul jos sa il curat bine de draci sa nu mai am belele ca ma paste in urmatorul weend un drum de vreo 1200 km.... » Post actualizat in 25 May 2015 09:25Da, ceva de genu e si la voi, nu? eu filtrul asta l-am gasit cel mai mic care sa fie relativ ok si la diametrul putzelor de intrare / iesire cu furtunul....ca gasisem si mai mici, da cu diametre mici, probabil erau de scooter. » Post actualizat in 25 May 2015 09:36P.S. Poza cu vn-ul e luata de pe net. Editat Mai 24, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Da...exact filtrul asta il folosesc si eu . L-am schimbat saptamana trecuta - 5 lei costa . ii tai si un pic din stuturi ,pana la diametrul mai gros . Editat Mai 26, 2015 de CustoMania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 am gasit si eu cu 5 lei....dupa ce am cumparat unu cu 20. Tzeapa mea, poate o fi o calitate mai buna...asta asa ca sa ma impac mai usor cu gandul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) ca sa te alint un pic "bucsaadi" eu cu 10 l-am cumparat.urmeaza operatia de montare Editat Mai 26, 2015 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Prima intalnire a Posesorilor de Kawasaki Vulcan din 2015 - Prejmer (jud. Brasov) (26mai - 1iunie )Mai multe detalii : http://www.vulcanrid...e-kawasaki.htmlMai sunt 2 camere libere , si locuri la cort . Se anuta vreme buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera. Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii. P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com In alta ordine de idei, f*ck sistemul de inmatriculare din Ro si colectarea taxelor si plata tuturor rahaturilor in cat mai multe locatii, raspandite peste tot in Bucurestiul asta.Aaaa...si sa nu uit de asa-zisa disponibilitate a unor functionari publici, dar si angajati privati, de a pleca acasa inainte de terminarea programului, Imi place sa fac curse prin trafic sa ma grabesc sa ajung din punctul A in punctul Z, numai ca sa nu ii mai gasesc la munca (pt ca de ce nu..doar mai erau 20 de min pana la terminarea programului) Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila? » Post actualizat in 26 May 2015 21:43L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila? » Post actualizat in 26 May 2015 21:43 L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele Superba bestia ! Sa te bucuri de ea ! Referitor la Vulcan Riders , nu ne-am mai intalnit saptamanal in Bucuresti , ci doar cu ocazia evenimentelor moto de prin Bucuresti (gen parada moto, etc) . In schimb organizam luna de luna o Intalnire Nationala . Weekendul acesta va fi in Prejmer ( jud Brasov) , urmatoarea va fi la sf lui Iunie in Moldova . Editat Mai 27, 2015 de CustoMania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera. Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie... elegant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii. P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com Este vorba de amicul Cosmin Biris? Recomand cu caldura. Daca-ti venea bestia mai repede, te luam cu noi in wknd la Lepsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 elegant Din punctul meu de vedere, filtrul de benzina n-ar trebui sa lipseasca de pe nici o mobra, cel putin eu am ramas umpic surprins ca vn-ul nu avea filtru, decat alea din rezervor care nici macar nu-s ca si consumabile... Eu sunt al 3-lea care a patit treaba cu cuiul ponto blocat pe deschis si inundat cilindrii din cauza guoaielor din rezervor, problema pe care un filtru ar fi eliminat-o in proportie de 90%. Nu arata asa de bine cu filtrul ala 'galben' pus acolo, dar macar nu ma mai doare capul dpdv al alimentarii. Si ca tot am parasit clubul viroagelor si am intrat in clubul vulcanistilor de vreo 2 saptamani, cam asta e motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Strict estetic, se gasesc pe ebay filtre de benzina metalice, colorate, refolosibile si ieftine (3-5-10 dolari bucata). Sita e metalica, se spala si se pun la loc. Calitatea garniturilor e slabuta, dar alea se pot schimba cu unele auto sau cu o bucata de furtun taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu am pus de-ala metalic, de pe Louis, sunt f multumit de el, isi face treaba f bine, Il am de vreo 4 ani si l-am curătat periodic, iar ci garnitura n-am probleme. Iar de arătat, va las pe voi sa va dati cu parerea. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 frumos, e integrat foarte bine, probabil in timp o sa imi iau si eu unul sa se camufleze mai bine acolo intre cilindrii aia negri dar pana una alta am si vrut sa vad prin el ce si cat se depune in el. cat te-a costat? de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Nu mai stiu exact, a trecut ceva timp de-atunci, dar acum e 9 € pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 asa macar vezi benzina,cum se consuma sub privirile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.