Geo_ZGA Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Singura problema e ca va aparea din nou rugina... caz in care, dupa polish, dati cu ceara. Sigileaza cat de cat metalul si nu mai rugineste asa usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape? Eu le-am luat de la Razvan(Metricmotion). Sunt ieftine, cativa dolari bucata. Iti trebuie si o lera, banuiesc ca o ai deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Bujiile le-am schimbat primele, adica de maxim 1 saptamana. Alta a fost buba. Azi zic eu ca i-am dat de cap. Evident, din greseala mea. Cand am dat jos carburatorul sa il curat, la scoaterea jiclorului de amestec, nu am stiut ca in capat are si un o-ring mic din cauciuc. Am scos jiclorul, arcul si saiba, insa nu si o-ringul, care a ramas acolo si nu s-a asezat cum trebuie, obturand traseul de amestec. Asta e una. A doua greseala: cand am pus capacul camerei de nivel constant, am pus foarte putin silicon negru pe garnitura, in ideea de a nu curge benzina pe acolo. Astazi am desfacut din nou carburatorul bucati, si surpriza: la jiclorul "pilot" (pilot jet in engleza, nu stiu cum e in romana) am gasit destul de mult silicon negru, si asta obturand destul de mult traseul. In fine, dupa ce am pus din nou totul la loc si dupa ce am incalzit bine motorul, am reglat amestecul. Acum sunt multumit. Nu stiu cate ture am desfacut de surubul de amestec, nu am fost atent la asta. Am desfacut pana am simtit ca motorul merge rotund, fara rateuri. Oricum, cred ca intre 1,5 si 2 ture, pe acolo. Urmatoarea operatiune va fi reglarea jocului supapelor, insa dupa ce fac rost de subler (de preferinta electronic). Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape? Multumesc colegilor de pe forum, de la care am mai invatat cate ceva! ps: deja cred ca am vreo 20 km parcursi pe anul asta cu vulcanul, la cate teste am facut... offff invatatura pe o viata ''siliconul se umfla de la benzina'' ma bucur ca i-ai dat de cap.eu patisem tot cu rateuri,dar pana la urma bujiile au fost de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 ma gandesc ca daca motorul incepe sa functioneze anormal din cauza bujiilor, inseamna ca alea trebuiau schimbate cu mult mult timp inainte. Tocmai de asta producatorul recomanda ca la X km sa se inlocuiasca buji, chiar daca motorul nu prezinta anomali din cauza lor in momentul ala. Mai sti cumva ce buji ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 NGK-CR8E. Pe ambii cilindrii. Si se comporta ok. Pe viitor voi incerca pe iridiupentru cilindrul din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 NGK-urile, mi le pusca saptamanal.acuma am BRISK de o vreme,si pare mai okey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo. Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Eu nu le recomand pe alea cu iridium.Sunt sensibile la reglajele de carburatie si la uzura motorului,aici vb de nr de km si posibilele consumuri de ulei. Anul asta merg pe denso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Cat timp am avut tobele si filtrul de aer originale, nu mi s-a ars nicio bujie. Dupa ce i-am pus Vance & Hines, hypercharger, bujii cu iridium, fise mai performante si rejetare, la 3-4 luni imi arde cate una, intotdeauna la cilindrul spate, care, evident, e mai putin răcit. Bujia o scot intotdeauna afumată. Acum am trecut din nou la bujii normale, ceva mai reci, tot NGK, CR8, sa vad ce se întâmplă. Dar as minti dac-as spune ca regret că am montat toate cele de mai sus pe motor, chiar se simte o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo. Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie... de unde stiai ca la mot. in V pe aer, trebuie bujii diferite? ps.ți-le pușcă=ți-le sifonează...hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Era o teorie, am gasit-o si pe vulcandrifterraiders, cu bujii doar cu o gradatie mai calda pentru unul din cilindri care chipurile s-ar raci mai greu. Eu cred ca e o prostie, pentru ca VN-urile sunt racite cu apa, deci foarte eficient si uniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 de unde stiai ca la mot. in V pe aer, trebuie bujii diferite? ps.ți-le pușcă=ți-le sifonează...hehe De exemplu, la virago asa scrie in manual. un tip de bujie pe fata, alta pe spate. Explicatia : cilindrul spate este mai putin racit decat cel din fata. Nu sunt 100% convins ca asa este si la alte motoare racite pe aer, dar daca se iau dupa teoria asta, e foarte posibil sa fie asa. Ti le pusca = ti le sifoneaza = ce se intampla defapt cu ele? nu mai da scanteie, o arde, o afuma....ce se intampla efectiv cu ea si de ce? Asta imi era nedumerirea. Pentru ca daca pui buji proaste sau mai reci / calde decat recomanda producatorul, ca si la o masina, alea merg prost de la inceput, nu sa mearga o luna bine si apoi prost. Asta nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 De exemplu, la virago asa scrie in manual. un tip de bujie pe fata, alta pe spate. In ce manual scrie? Pentru ce viroaga? Ce am eu pentru toate viroagele de la 400cc in sus este un singur tip de bujie NGK BP7ES sau echivalent, la 125cc si 250 cc este alt tip dar comun pentru fata-spate. Ce difera fata-spate la unele modele este o dezechilibrare a amestecului carburant prin jiclere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 La 535. Eu pe ea aveam aceleasi buji si pe fata si pe spate, ceva pentru cielo din cate imi aduc aminte ca imi spusese fostul propietar, dar care mergeau f bine si nu m-am apucat sa le schimb doar de dragul de a le schimba. Stiu insa ca la un moment dat am vrut totusi sa le schimb si am consultat manualul de service unde recomandarile erau din cate imi amintesc NGK si Beru praca cu 2 modele diferite fata /spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Sunt acelasi model de bujie, si fata si spate. Poate dadea 2 modele la alegere, echivalente, dar nu diferite pe cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Are cineva un pilot jet de .52 in plus? Sau cel putin se gasesc de cumparat la bucata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Asteapta pana mai pe seara,ma duc pana la garaj si te anunt in legatura cu pilot jet-ul. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo. Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie... mi se crepa ceramica intre electrod si masa.si dadea scanteia in interiorul bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Intrebare: cum se manifesta o membrana vacuum (din carburator) defecta? Cand am curatat carburatorul cu decarburol am lasat si membrana in solutie si nu cred ca am facut bine. Parca s-a dilatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 (editat) merge innecat.adica,daca e fisurat,topit,deteriorat, membrana ( prinde aer fals)..... nu iti mai ridica sertarul cu acul de dozaj.iti mai si pusca in carburator/filtru aer Editat Februarie 3, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 merge prost motorul in accelerare din ture mici. Printre altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Din ciclul "ce am mai facut in ultimul timp": am verificat jocul supapelor, rezultand o diferenta la fiecare pastila de un pas (0.05 mm). urmeaza saptamana aceasta sa primesc noile pastile. am demontat aripile in incercarea de a face un kit de bobber. Pentru asta, am facut un model de tabla cu care sa acopar partea de sub scaun. Momentan pe hartie, insa zilele urmatoare sper sa gasesc pe cineva sa imi faca piesele. curatat si uns lantul caut solutii sa elimin EPA (cum sa blochez stuturile ramase) am rezolvat anumite probleme cu instalatia electrica. Proprietarul anterior a facut niste improvizatii pentru ca la aprinderea luminilor de stationare nu se aprindeau luminile vitezometrului, fara sa caute sursa problemei. Atasez cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Daca vinzi aripa spate, da-mi de stire, am un prieten care ar putea fi interesat s-o cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Mersi de interes @Bart, doar ca nu e de vanzare. Am si pasagera uneori. (nu ca mi-ar conveni... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Din ciclul "ce am mai facut in ultimul timp": am verificat jocul supapelor, rezultand o diferenta la fiecare pastila de un pas (0.05 mm). urmeaza saptamana aceasta sa primesc noile pastile. am demontat aripile in incercarea de a face un kit de bobber. Pentru asta, am facut un model de tabla cu care sa acopar partea de sub scaun. Momentan pe hartie, insa zilele urmatoare sper sa gasesc pe cineva sa imi faca piesele. curatat si uns lantul caut solutii sa elimin EPA (cum sa blochez stuturile ramase) am rezolvat anumite probleme cu instalatia electrica. Proprietarul anterior a facut niste improvizatii pentru ca la aprinderea luminilor de stationare nu se aprindeau luminile vitezometrului, fara sa caute sursa problemei. Atasez cateva poze. Cu EPA poti fie sa unesti tevile alea cu un furtun, sau sa le astupi cu dopuri. Daca vrei sa le scoti cu totul, trebuie sa demontezi chiulasele, sa scoti valvele sistemului si sa le inlocuiesti cu niste piese de metal pe care sa ti le faca un mester dupa forma lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.