Old School Rider Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Mersi Bart,dar intre timp am gasit cu 40 de lei amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Am reglat din nou nivelul de benzina, de data asta masurat conform manualului. Am strans mai bine toate suruburile, si pot sa spun ca MERGE BRICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Are cineva manualul de la "Clymer" pentru VN 800? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Gasesc asa ceva prin Romanica? E vorba de capace din cauciuc. Am nevoie de: 2 buc. de 1/2 inch 1 buc. de 3/16 inch 1 buc de 5/8 inch. » Post actualizat in 25 Jan 2016 15:25Ceva nu e bine... Dupa cum se vede in filmulete, la accelerare motorul da sa se opreasca. Plus ca detonatiile sunt prea puternice. Cred ca din amestec e problema. Tobele sunt Vance&Hines. Sa fie nevoie de rejeting? » Post actualizat in 25 Jan 2016 15:26Sau e problema cu membrana vacuum? Am desfacut capacul si am inspectat-o. Nu a parut sa fie ciupita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nu i-ai facut cum trebuie nivelul. Ai amestecul sarac,joaca-te un pic la surubul de amestec. Daca ii pui filtru de aer, are aceleasi simptome,"de flacari in admisie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Cum ai procedat la reglarea nivelului? banuiesc ca ai folosit un furtunas de nivel, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 I-am refacut nivelul. Nu e de acolo. La fel face. Sunt toate sansele sa fie din surubul de amestec. Din fericire am gasit azi o trusa de surubelnite care sa ma ajute sa reglez surubul de amestec. La Kaufland e aproximativ 20 lei. Partea buna e ca are prelungirea flexibila. Nivelul nu l-am reglat cu furtun transparent. L-am reglat conform manualului: carburatorul orientat la aproximativ 30 grade, am reglat pozitia foitei de metal astfel incat distanta de la marginea capacului carburatorului pana la partea de sus a plutitorului sa fie de aproximativ 16,5 +-2 mm. Dar in punctul in care nu se apasa pe cuiul poantou. E ceva migala. Sunt tutoriale pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 bujiile ti-s bune? nu e stapuns ceramica in jurul electrodului? sa nu dea scanteie in interiorul bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Salutare, Am si eu nevoie, daca se poate, de niste recomandari pentru cineva care se ocupa de cromare (de fapt de REcromare). Vreau sa imi refac jantele si spitele de pe vn-ul meu 800. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Bujiile le-am schimbat primele, adica de maxim 1 saptamana. Alta a fost buba. Azi zic eu ca i-am dat de cap. Evident, din greseala mea. Cand am dat jos carburatorul sa il curat, la scoaterea jiclorului de amestec, nu am stiut ca in capat are si un o-ring mic din cauciuc. Am scos jiclorul, arcul si saiba, insa nu si o-ringul, care a ramas acolo si nu s-a asezat cum trebuie, obturand traseul de amestec. Asta e una. A doua greseala: cand am pus capacul camerei de nivel constant, am pus foarte putin silicon negru pe garnitura, in ideea de a nu curge benzina pe acolo. Astazi am desfacut din nou carburatorul bucati, si surpriza: la jiclorul "pilot" (pilot jet in engleza, nu stiu cum e in romana) am gasit destul de mult silicon negru, si asta obturand destul de mult traseul. In fine, dupa ce am pus din nou totul la loc si dupa ce am incalzit bine motorul, am reglat amestecul. Acum sunt multumit. Nu stiu cate ture am desfacut de surubul de amestec, nu am fost atent la asta. Am desfacut pana am simtit ca motorul merge rotund, fara rateuri. Oricum, cred ca intre 1,5 si 2 ture, pe acolo. Urmatoarea operatiune va fi reglarea jocului supapelor, insa dupa ce fac rost de subler (de preferinta electronic). Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape? Multumesc colegilor de pe forum, de la care am mai invatat cate ceva! ps: deja cred ca am vreo 20 km parcursi pe anul asta cu vulcanul, la cate teste am facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Salutare, Am si eu nevoie, daca se poate, de niste recomandari pentru cineva care se ocupa de cromare (de fapt de REcromare). Vreau sa imi refac jantele si spitele de pe vn-ul meu 800. Multumesc Cu recromarea nu stiu cine ar face in Romania si la ce costuri.Dar cu un sfat poate pot sa te ajut,ieftin.Daca au rugina care nu este chiar adanca,putina APA + un ghemotoc facut din folie de aluminiu alimentara fac minuni.Eu cand mi-am adus alta janta din UK,avea cam multa rugina prin prea multe locuri,dupa 2 ore de frecat a iesit aproape ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Cu recromarea nu stiu cine ar face in Romania si la ce costuri.Dar cu un sfat poate pot sa te ajut,ieftin.Daca au rugina care nu este chiar adanca,putina APA + un ghemotoc facut din folie de aluminiu alimentara fac minuni.Eu cand mi-am adus alta janta din UK,avea cam multa rugina prin prea multe locuri,dupa 2 ore de frecat a iesit aproape ca noua. Daca nu este foarte ruginita poti incerca si cu Autosol ~ 20 lei un tub si iti ajunge fara probleme pentru ambele jenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Singura problema e ca va aparea din nou rugina... caz in care, dupa polish, dati cu ceara. Sigileaza cat de cat metalul si nu mai rugineste asa usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape? Eu le-am luat de la Razvan(Metricmotion). Sunt ieftine, cativa dolari bucata. Iti trebuie si o lera, banuiesc ca o ai deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Bujiile le-am schimbat primele, adica de maxim 1 saptamana. Alta a fost buba. Azi zic eu ca i-am dat de cap. Evident, din greseala mea. Cand am dat jos carburatorul sa il curat, la scoaterea jiclorului de amestec, nu am stiut ca in capat are si un o-ring mic din cauciuc. Am scos jiclorul, arcul si saiba, insa nu si o-ringul, care a ramas acolo si nu s-a asezat cum trebuie, obturand traseul de amestec. Asta e una. A doua greseala: cand am pus capacul camerei de nivel constant, am pus foarte putin silicon negru pe garnitura, in ideea de a nu curge benzina pe acolo. Astazi am desfacut din nou carburatorul bucati, si surpriza: la jiclorul "pilot" (pilot jet in engleza, nu stiu cum e in romana) am gasit destul de mult silicon negru, si asta obturand destul de mult traseul. In fine, dupa ce am pus din nou totul la loc si dupa ce am incalzit bine motorul, am reglat amestecul. Acum sunt multumit. Nu stiu cate ture am desfacut de surubul de amestec, nu am fost atent la asta. Am desfacut pana am simtit ca motorul merge rotund, fara rateuri. Oricum, cred ca intre 1,5 si 2 ture, pe acolo. Urmatoarea operatiune va fi reglarea jocului supapelor, insa dupa ce fac rost de subler (de preferinta electronic). Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape? Multumesc colegilor de pe forum, de la care am mai invatat cate ceva! ps: deja cred ca am vreo 20 km parcursi pe anul asta cu vulcanul, la cate teste am facut... offff invatatura pe o viata ''siliconul se umfla de la benzina'' ma bucur ca i-ai dat de cap.eu patisem tot cu rateuri,dar pana la urma bujiile au fost de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 ma gandesc ca daca motorul incepe sa functioneze anormal din cauza bujiilor, inseamna ca alea trebuiau schimbate cu mult mult timp inainte. Tocmai de asta producatorul recomanda ca la X km sa se inlocuiasca buji, chiar daca motorul nu prezinta anomali din cauza lor in momentul ala. Mai sti cumva ce buji ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 NGK-CR8E. Pe ambii cilindrii. Si se comporta ok. Pe viitor voi incerca pe iridiupentru cilindrul din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 NGK-urile, mi le pusca saptamanal.acuma am BRISK de o vreme,si pare mai okey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo. Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Eu nu le recomand pe alea cu iridium.Sunt sensibile la reglajele de carburatie si la uzura motorului,aici vb de nr de km si posibilele consumuri de ulei. Anul asta merg pe denso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Cat timp am avut tobele si filtrul de aer originale, nu mi s-a ars nicio bujie. Dupa ce i-am pus Vance & Hines, hypercharger, bujii cu iridium, fise mai performante si rejetare, la 3-4 luni imi arde cate una, intotdeauna la cilindrul spate, care, evident, e mai putin răcit. Bujia o scot intotdeauna afumată. Acum am trecut din nou la bujii normale, ceva mai reci, tot NGK, CR8, sa vad ce se întâmplă. Dar as minti dac-as spune ca regret că am montat toate cele de mai sus pe motor, chiar se simte o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo. Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie... de unde stiai ca la mot. in V pe aer, trebuie bujii diferite? ps.ți-le pușcă=ți-le sifonează...hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Era o teorie, am gasit-o si pe vulcandrifterraiders, cu bujii doar cu o gradatie mai calda pentru unul din cilindri care chipurile s-ar raci mai greu. Eu cred ca e o prostie, pentru ca VN-urile sunt racite cu apa, deci foarte eficient si uniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 de unde stiai ca la mot. in V pe aer, trebuie bujii diferite? ps.ți-le pușcă=ți-le sifonează...hehe De exemplu, la virago asa scrie in manual. un tip de bujie pe fata, alta pe spate. Explicatia : cilindrul spate este mai putin racit decat cel din fata. Nu sunt 100% convins ca asa este si la alte motoare racite pe aer, dar daca se iau dupa teoria asta, e foarte posibil sa fie asa. Ti le pusca = ti le sifoneaza = ce se intampla defapt cu ele? nu mai da scanteie, o arde, o afuma....ce se intampla efectiv cu ea si de ce? Asta imi era nedumerirea. Pentru ca daca pui buji proaste sau mai reci / calde decat recomanda producatorul, ca si la o masina, alea merg prost de la inceput, nu sa mearga o luna bine si apoi prost. Asta nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 De exemplu, la virago asa scrie in manual. un tip de bujie pe fata, alta pe spate. In ce manual scrie? Pentru ce viroaga? Ce am eu pentru toate viroagele de la 400cc in sus este un singur tip de bujie NGK BP7ES sau echivalent, la 125cc si 250 cc este alt tip dar comun pentru fata-spate. Ce difera fata-spate la unele modele este o dezechilibrare a amestecului carburant prin jiclere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.