Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

@augustin: Fairingul e luat cu tot cu mobra sau l-ai luat separat?

On-topic: pentru consumabile eu comand de pe moto-gear.ro in mare parte. Cand e vorba de piese mai speciale pe care nu le-am gasit la noi comand de pe www.motorcyclespareparts.eu. Piese originale, nu ieftine, livrare in 4-5 zile.

Singurul lucru SH pe care l-am pus pe motor este un cadran de instrumente luat de la robert bk350, foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ziua buna tuturor... proaspat posesor de vn800 ...voi de unde va achizitionati piese daca e sa fie sh sau noi ?

Dacă e util, e bine...

Fără sa fiu răutăcios, dar arata de parcă ti_ai pus un geamantan pe far...

Părerea mea e ca nu se pupa deloc cu motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e luat separat .... mie imi place si imi e util..

Trebuia sa intreb si de unde :) ca asta ma interesa :).

Pe mine m-ar interesa unul neutilat.

Editat de dess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he ... sincer sa fiu ..mi-a luat ceva vreme sa il combin pe un prieten care il avea pe un shadou de 750 :) dar am vazut doar partea din fata pe alyexpres ori cu un prietenas bun care lucra in fibra cred ca ar iesi bine !! imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai multe detalii din pacate :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,

Pregatit motorul de iarna, dupa spusele celor de la kawasaki, tinut fiind in garaj sub bloc.

Azi, spalat rezervorul, pus la loc. inainte de-a baga benzina, incerc sa scot din viteza......si surpriza, becul de neutral nu se aprinde. Pus in neutru ( verificat ca roata spate sa se invarta liber ), apasat ambreiaj si demaror...se invarte. Toate comenzile merg mai putin partea de semnalizare pozitie neutru.

 

Nu am mai intreprins nimic pentru ca nu am ulei in baie; astept sa primesc un senzor dual de presiune ( contact si manometru ).

 

Si acum intrebari:

1. faptul ca nu mi se aprinde neutrul se datoreaza lipsei uleiului din baie? Nu am mai auzit asta...dar intreb, chiar daca conditionarea e deplasata

2. daca problema e de la switch-ul de neutru, cum ajung la el? Pot sa-i transmit niste socuri ...sa-l pun in pozitie de normal inchis?

3. a mai avut cineva problema asta? Rog sa-mi spuna cum a rezolvat.

 

Multumiri, mii.

Ca sa merg in paralel, ma uit si pe forumurile de limba engleza/ carte tehnica macar aflu unde-i pozitionat sau alte info.


» Post actualizat in 30 Mar 2018 19:20

Pe principiul ``tu centrezi, tu dai cu capul`` am gasit locatia `` senzorului `` ( mult spus ). Pinul are joc, in consecinta nu mai este atins de catre elementul din cutie sa dea ``masa``.Daca-l montez fara saiba, e Ok,

La cum e construit cred ca daca incerc sa-l demontez, sa ajung la resort, il si distrug.

Seara buna sa avem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut colegi. Am un vn 800 clasic de 1 ani și am cumpărat-o cu tobele goale. Vreau să-i pun niște silentiatoare sau alte tobe care sa fie mai puțin gălăgioase. Prin zona mea se tot plimba cei de la Rar. Dacă are cineva vre-o idee cum pot sa le fac mai puțin gălăgioase va rămân dator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://webshop.highwayhawk.com/exhaust/Bafflers--AND--DB~killers

Ceva de genul asta ți-ar trebui. Trebuie sa masori insa foarte bine diametrul eșapamentului. Daca nu găsești nimic standard, poți încerca ceva pe comandă, sunt convins că dacă vei posta la service și întreținere curentă se va găsi cineva sa te ajute.

Ar mai fi varianta sa le schimbi cu unele originale, sunt multi doritori de tobe after-market.

Succes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și de ce te-a părăsit? ;)

 

Ca am indraznit sa o insel cu alta.....

 

ZX 12r

» Post actualizat in 09 Apr 2018 14:00

Jur ca fara rautate o spun, dar colegul @ASFALT a dat calul pe magar...

 

 

180 de magari + 10 cand intra RAM Air in functiune.... :eek:

post-98316-0-67572200-1523282324_thumb.png

post-98316-0-47347600-1523282334_thumb.png

post-98316-0-86335700-1523282342_thumb.png

Editat de ASFALT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de ajutorul unui coleg ce detine un VN800. As vrea sa vad cum arata modelul acesta si sa ma asez pe el pentru a imi face o idee cum stau.

Daca se gaseste un coleg prin zona Dristor, Piata Victoriei sau Piata Romana ar fi perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot eu sa vin in Victoriei sau Romana. Cu mentiunea ca eu am VN800A, varianta cu roata subtire pe fata.

Sa imi spui in jur de ce ora ti-ar fi ok si unde exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi fost interesat de varianta cu roata groasa pe fata, dar daca nu ar fi alte diferente legate de dimensiunile motorului, atunci cred ca tot imi pot face o idee despre cum arata. Daca nu gasesc un alt coleg, iti voi da un mesaj in privat. Iti multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi fost interesat de varianta cu roata groasa pe fata, dar daca nu ar fi alte diferente legate de dimensiunile motorului, atunci cred ca tot imi pot face o idee despre cum arata. Daca nu gasesc un alt coleg, iti voi da un mesaj in privat. Iti multumesc.

Salutare, eu am un Classic la Piața Sudului,daca vrei poti da o fuga să-l vezi. Nu am eu cum sa ma deplasez fiindcă am rezervorul la reparat. Te gândești și vorbim. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

Rog pe cei care-au avut pe VN 800 Classic, una din urmatoarele:

 

a) Continental Contilegend

B) Metzeler ME 888

c) Michelin Commander II

 

Ma intereseaza parerile personale .

Net-ul ( a se citi site-urile de profil ) spune cu Michelin-ul e cel mai cel si da si argumente Unii de la noi spun ca Metzeler e mai bun pt RO, datorita compozitiei diferite a asfaltului de la noi. A si B au cam acelasi pret, C-ul e mai sus cu 150 Ron.

Multumesc frumos si o seara buna.

 

PS Pe spate am 160/80/16 in loc de 140/90/16, asa am luat-o acum 2 ani; n-a vazut nici RAR-ul si nici eu.Castig ceva la dinamica daca revin la standard?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu acuma am cumparat un DUNLOP 404 F 140/90/16, si pe fata tot DUNLOP 402F 130/90/16, cam astea se gasesc pe piata.exclus MAXIS sau alte chinezarii.totusi esti pe 2 roti,nu pe ATV,cu viteza mica.

inainte am avut un michelin commander 140/90/16, dot 2004;in fata metzeler 130/90/16.mai au carne. daca le vrea cineva sa cumpere astea second...trimit si cu, Currierat.la pret ne intelegem.

post-15325-0-25668500-1524820717_thumb.jpg

post-15325-0-29686100-1524820726_thumb.jpg

post-15325-0-59787900-1524820735_thumb.jpg

post-15325-0-07965500-1524820745_thumb.jpg

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Michelin commander 2 pe un VN800A (roata fata slim). Inainte de astea, am avut Michelin Commander 1.

Din cate imi pot da eu seama, sunt foarte ok, se incalzesc repede, tractiunea la plecare si frictiunea la franare sunt bune, nu am avut probleme de genul derapat sau burnout involuntar la plecare de pe loc mai infipta.

Despre cat de mult rezista nu as putea sa spun ceva clar, astea pe care le am acum sunt luate anul trecut in mai, am facut vreo 4500 km cu ele (50% in Bucuresti, restul afara) si arata ca noi :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...