Jump to content

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Recommended Posts

Nu trebuie dat jos motorul, doar rezervorul si furtunele de deasupra cilindrilor, de la instalatia de racire, deci trebuie drenat lichidul de racire.

Cu mare atentie trebuie scos capacul chiulasei de la cilindrul spate, nu are prea mult loc, dar iese pana la urma, cu rabdare ... :)

 

Intre culbutori si supape are pastile : prima data masori jocul, daca e NOK scoti pastila si in functie de valoarea ei (grosimea), comanzi alta pastila cu alta grosime. Eu am refolosit pastilele, pe care le-am schimbat, la alte supape, unde sau potrivit, pastilele nu se uzeaza, sunt foarte dure. In rest doar de un set de lere mai ai nevoie si de specificatiile din manual. In manual se descrie pas cu pas cum se face. Cred ca am si ceva poze din timpul "operatiei" ...

Edited by marcelm
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

post-3376-0-36461100-1431717851_thumb.jpg post-3376-0-82594000-1431717851_thumb.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Link to comment
Share on other sites

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Foarte frumoasa sa te poarte sanatos si cu placere.

Felicitari pentru achizitie.

Edited by catas_him
Link to comment
Share on other sites

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

da.misto filmul. dar unde e bancul de lucru ? :)

si eu dupa filmare asta m-am ghidat,s-a verific jocurile.numai ca tipul face multe manevre riscante cu magnetul ala.atentie, sa nu scapati pastila in motor.

Edited by robert bk350
Link to comment
Share on other sites

800_Valve_Adjustments.pdfUite aici un tutorial. Se descrie pas cu pas, ce ai de facut.

Eu am folosit si manualul, in paralel, pt comparatie. Dar atentie,manualul este destul de sumar, plus ca lipseste o informatie foarte importanta si anume faptul ca roata de lant (de la axul cu came) are un marcaj (linie) care trebuie sa fie paralela cu planul de asezare a chiulasei !! In orice caz, in tutorial se descrie detaliat ce ai de facut. Daca ai cunostinte de baza, zic eu, de mecanica, te descurci.

 

Succes !

Edited by marcelm
Link to comment
Share on other sites

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Sa o stapinesti sanatos si la multi km impreuna !

Edited by JUST4TNT
Link to comment
Share on other sites

Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...

Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta?

Edited by bucsaadi
Link to comment
Share on other sites

Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...

 

Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta?

Nu cunosc mobra dar chestia cu saritul si intratul in viteza de capul ei nu mi se pare deloc normal. Cu gunoaie la cui pontou rezolvi cu filtru de benzina daca nu ai, il intercalezi pe furtun.

Link to comment
Share on other sites

Pe deasupra se pare ca nu-ti merge nici senzorul de la cric...nu ar trebuii a intre in viteza cu cricul lasat . Mi s-a intamplat sa-mi sara din viteza doar la primele 2 trepte de turatie, si asta in curbe f stranse . Deasemeni am filtru intercalat .

Link to comment
Share on other sites

CustoMania, senzorul de la cric, intr-adevar, nu functiona bine cand am luat mobra, dar l-am dat jos si l-am curatat / gresat, testat cu multimetrul si functioneaza acum, problema e ala de la ambreaj care are stutzu ala care se apasa cand las ambreajul, e rupt. Am vazut ca la kawa asa e sistemu, poti baga in viteza cu cricul jos, dar cand dai drumul la ambreaj, opreste motorul. Asta e verificata si pe alte Kawa.

 

Revenind la problema cuiului si la cutii de viteze....pot pune orice fel de filtru, chiar si de plastic? Adica nu e vreo pb ca sta relativ intre cilindrii? caldura, alea alea? Iar cu saritul din viteza...e clar ca e un defect undeva...am observat ca numai in turatii mari face asta...chiar si atunci cand a luat-o la sanatoasa de pe cric, la fel, o turam bine....iar treapta de neutru....abia ca o nimeresc...

Link to comment
Share on other sites

Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...

 

Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta?

 

Legat de carburator si benzina, verifica te rog nivelul uleiului din motor!! Daca este peste nivelul maxim, sau mai mult decat era inainte de incidentul cu cuiul poantou, inseamna ca ai benzina in ulei!

De asemenea, verifica sa nu ai robinetul de benzina pus pe pozitia PRI. Pune-l pe ON si tine-l doar asa (sau pe RES, daca e cazul).

Dar verifica urgent nivelul uleiului din motor!!

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Are cineva idee unde gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru VN 750 , la o calitate buna si un pret decent ?

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Da...poti pune filtrul de plastic( asa il am si eu)...nu este afectat de caldura cilindrilor....garantat 100% . Eu il am montat de vreo 7 ani pe Vulcan .

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Are cineva idee unde gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru VN 750 , la o calitate buna si un pret decent ?

 

Multumesc anticipat !

http://www.redmotors.ro/catalog/tag/cablu-ambreiaj-kawasaki-vn750

sau

http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/vn_750_a1/85/picture/clutch_cable/

Link to comment
Share on other sites

CustoMania, senzorul de la cric, intr-adevar, nu functiona bine cand am luat mobra, dar l-am dat jos si l-am curatat / gresat, testat cu multimetrul si functioneaza acum, problema e ala de la ambreaj care are stutzu ala care se apasa cand las ambreajul, e rupt. Am vazut ca la kawa asa e sistemu, poti baga in viteza cu cricul jos, dar cand dai drumul la ambreaj, opreste motorul. Asta e verificata si pe alte Kawa.

 

Revenind la problema cuiului si la cutii de viteze....pot pune orice fel de filtru, chiar si de plastic? Adica nu e vreo pb ca sta relativ intre cilindrii? caldura, alea alea? Iar cu saritul din viteza...e clar ca e un defect undeva...am observat ca numai in turatii mari face asta...chiar si atunci cand a luat-o la sanatoasa de pe cric, la fel, o turam bine....iar treapta de neutru....abia ca o nimeresc...

Eu cred ca trebuie sa o duci la un mecanic bun, sa-i faca o revizie completă. Eu am tot VN 800 Classic, din 2000, am luat-o la 19.000 de km iar acum bate-n 90.000, si n-am avut decat probleme minore cu ea, si alea cauzate de modificarile facute de mine la mecanici de duzină. O singură dată mi s-a blocat cuiul pontou, prinsese un gunoi din cauza benzinei de la noi. Eu am filtru de benzină suplimentar metalic, dar am un prieten cu de-ăla de plastic si n-a avut nici pe dracu'. Dar am tinut-o tot timpul din scurt, lucru care pare ca nu s-a-ntamplat cu motorul proaspăt achiziționat de tine. Dar sunt convins ca o vei pune rapid pe picioare, totul e sa ai, repet, un mecanic bun.

» Post actualizat in 24 May 2015 20:48

Edited by Bart Bz
Link to comment
Share on other sites

singurul mecanic bun in care am incredere, sunt eu. Altii, sunt can-can si nimeni nu va lucra la lucrul tau cu asa constiinta si dedicatie cum lucrezi personal sau impreuna cu un prieten care nu are vreun interes la tine...Intrebam ca si curiozitate si din experietele colegilor cu VN treaba cu filtrul, pe care urmeaza sa il pun si cu , cutia de viteze care vad ca face figuri.
Uleiul este la fel, am remediat problema inainte de a indoi uleiul cu benzina. Oricum, fiind mobra nou achizitionata urmeaza in urmatoarele zile sa ii fac schimbul de ulei oricum (Repsol 15W50 vreau sa ii bag) si sa dau carburaotul jos sa il curat bine de draci sa nu mai am belele ca ma paste in urmatorul weend un drum de vreo 1200 km....


» Post actualizat in 25 May 2015 09:25

Da, ceva de genu e si la voi, nu? eu filtrul asta l-am gasit cel mai mic care sa fie relativ ok si la diametrul putzelor de intrare / iesire cu furtunul....ca gasisem si mai mici, da cu diametre mici, probabil erau de scooter.


» Post actualizat in 25 May 2015 09:36

P.S. Poza cu vn-ul e luata de pe net.

post-75095-0-96215000-1432545816_thumb.jpg

post-75095-0-02124800-1432545825_thumb.jpg

Edited by bucsaadi
Link to comment
Share on other sites

Da...exact filtrul asta il folosesc si eu . L-am schimbat saptamana trecuta - 5 lei costa . ii tai si un pic din stuturi ,pana la diametrul mai gros .

Edited by CustoMania
Link to comment
Share on other sites

Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera.

 

Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie...

post-75095-0-52142300-1432667126_thumb.jpg

post-75095-0-29885100-1432667129_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii.

P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com

 

post-3376-0-16549500-1432674373_thumb.jpgpost-3376-0-29101100-1432674378_thumb.jpg

post-3376-0-91191200-1432674383_thumb.jpgpost-3376-0-61130800-1432674389_thumb.jpg

 

In alta ordine de idei, f*ck sistemul de inmatriculare din Ro si colectarea taxelor si plata tuturor rahaturilor in cat mai multe locatii, raspandite peste tot in Bucurestiul asta.Aaaa...si sa nu uit de asa-zisa disponibilitate a unor functionari publici, dar si angajati privati, de a pleca acasa inainte de terminarea programului, Imi place sa fac curse prin trafic sa ma grabesc sa ajung din punctul A in punctul Z, numai ca sa nu ii mai gasesc la munca (pt ca de ce nu..doar mai erau 20 de min pana la terminarea programului)

 

Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila?

 


» Post actualizat in 26 May 2015 21:43

L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele :D

Link to comment
Share on other sites

Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila?

 

» Post actualizat in 26 May 2015 21:43

L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele :D

Superba bestia ! Sa te bucuri de ea !

 

Referitor la Vulcan Riders , nu ne-am mai intalnit saptamanal in Bucuresti , ci doar cu ocazia evenimentelor moto de prin Bucuresti (gen parada moto, etc) . In schimb organizam luna de luna o Intalnire Nationala . Weekendul acesta va fi in Prejmer ( jud Brasov) , urmatoarea va fi la sf lui Iunie in Moldova .

Edited by CustoMania
Link to comment
Share on other sites

Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera.

 

Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie...

elegant

Link to comment
Share on other sites

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...