Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

 

Salutare Lothiel! Daca prin "nu sta locului" intelegi ca dupa ce tu il tragi el intra singur inapoi sub sa, vezi ca in spatele Knob-ului de cauciuc de care tragi efectiv, exista o piulita rotunda cu zimti pe exterior (uneori este acoperita si cu un capacel de cauciuc). Strangi acea piulita cu mana, astfel cablul devine mai fix si ramane la pozitia la care l-ai lasat.

Daca este nevoie de poza imi spui.

Saru'mana si mii de multumiri. Nu a mers cu mana dar m-am descurcat cu un cleste. Acolo era problema. Si eu incepusem deja sa caut tutoriale cum sa-l schimb 😊 Raman datoare cu o bere 😜
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut,

 

A perforat cineva capatul amortizoarelor de zgomot din interiorul tobelor de evacuare? Daca da, cum suna? Vorbesc de un Vn 800.

Multumesc anticipat,

 

PS Nu vreau sa scot cele 3 nituri si sa fac orificii suplimentare, nu stiu peste cine dau la ITP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VN-ul l-am luat cu tobe originale, insa modificat in interior ( montat un sistem de discuri ( unul fix altul mobil) fiecare cu 3 orificii. Prin rotirea discului mobil puteam obtine variatii de diametre la iesire. Suna tare si urat! Daca dati VN 800 exhaust si ``images`` o sa puteti identifica sistemul.

Mi-am luat originale ( sh ) de pe ebay ( aduse de cineva din Ge ); cu astea nu ma aude nimeni in trafic..iar la intruniri moto, cand pornesc cei de langa mine, daca nu simt vibratiile motorului nici nu-mi dau seama daca eu am pornit sau nu.

 

Pe de alta parte - la fel de important - nu vreau sa am de lucru cu ITP.

 

Ma gandeam ca daca perforez capatul celalalt obtin ceva db in plus ( fara sa alterez aspectul exterior ) a.i soferii sa-si ia ochii din telefoane

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo colegi de Vulcan, a făcut cineva ceva in privința șeii? Am făcut astăzi un drum de vreo 400 de km și mi-a rupt curu :))))) In rest nici o problema , dureri de spate sau altceva doar dureri de șezut. Anyone? Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu Mustang pe a mea. Am făcut 950 de km într-o singură zi și nu m-a durut "sezutu'" absolut deloc. E minunata, și nu exagerez! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bart BZ, ai luat-o de pe site-ul mustang sau din tara? M-ar fi tentat sa le vad undeva fizic. Din cate am inteles de la fostul proprietar a pus ceva cu pernute de silicon sa fie moale si pufos, dar eu una dupa 150 km deja nu-mi mai simt dosul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe siteul lor, iar de adus mi-a adus-o Răzvan de la Metricmotion. Anunță-mă când ai de gând să dai o tura prin Buzău și o rezolvam atât cu văzutul cât și cu probatul.

Am fost la Metalhead Meeting weekend-ul asta, daca stiam...

Mai ajung la Râșnov (Extreme Fest) la începutul lui august, tot cu motorul intenționez, daca mă ajută vremea cat de cat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

Hola, depinde cum îți ții motoreta. Dacă o ții în garaj nu este nevoie sa cureți lanțul în fiecare săptămână, dacă o ții pe strada, atunci poate ca are dreptate mecanicul având în vedere jegul din București. Eu la motoreta pe lanț, având în vedere ca o țineam în garaj, curatam și gresam lanțul la fiecare 1000 de km. Dacă ai nevoie de stander, am eu și puteți veni când vreți sa curățați.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

 

Cumpără-ți un spray de lanț cu teflon și nu va trebui să ungi lanțul decât la 500 + km parcurși.

 

Dacă n-ai stander poți folosi metoda clasică : cu cricul lateral lăsat o salți un pic spre stânga și bagi sub basculă un chituc de lemn. Roata spate va rămâne liberă.

 

Acum depinde și de cât de solidă ești, dacă nu apelează la soțul tău :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

Salutare! Eu am suspendat motoreta cu suruburi introduse in gaurile de langa axul spate si a fost ok. !!! Mentiune pasul filetului este 1,25 (surub cu pas fin) nu este un surub metric normal cu pas de 1,5. De asemenea eu iti recomand ca surubul sa fie clasa de forta 12.9 sau macar 10.9 ...EXCLUS indicele 8.8 sau 6.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu mi-am facut un krick central,mic si robust,pe care il pot lua cu mine atat la drumuri , cat si la spalatorie.pot ridica si roata fata,si roata spate.atasez cateva poze.daca este cineva interesat sa faca...va dau detalii cu masuratori.mentionez,ca parghia se poate detasa,si nu ocupa mult spatiu.incape in coburi.

post-15325-0-89861500-1532541993_thumb.jpg

post-15325-0-71512600-1532542038_thumb.jpg

post-15325-0-92861600-1532542087_thumb.jpg

post-15325-0-24706800-1532542126_thumb.jpg

post-15325-0-56108300-1532542192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Buna seara,

M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net.

Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800.

 

Ioancara

» Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46

Buna seara,

M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net.

Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800.

 

Ioancara

[inclin sa cred ca am diafragma fisurata, deci trebuie inlocuita. Merge doar OEM Vn 800 sau se potriveste si de la alte moto? Codul e 43028A ]

post-96312-0-79038100-1539108970_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net.

Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800.

 

Ioancara

» Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46

membrana pompa sprit. :)

recomand sa cumperi chit repatarie carburetor si schimbi cele 2 membrane.adica defragratie si sprit. plus ca mai schimbi garniturile ,cuiul ponton,cureti carburatorul si il calibrez dupa carte.

daca ai fi din Cluj,te-as ajuta cu placere langa o bere. :)

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membrana pompa sprit. :)

recomand sa cumperi chit repatarie carburetor si schimbi cele 2 membrane.adica defragratie si sprit. plus ca mai schimbi garniturile ,cuiul ponton,cureti carburatorul si il calibrez dupa carte.

daca ai fi din Cluj,te-as ajuta cu placere langa o bere. :)

10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv.

Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire.

Am simptome pe care nu le avea inainte:

- rateuri in carburator la rece, cu socul tras

- da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece

Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor.....

Mersi de sprijin,

IoanCara

» Post actualizat in 13 Oct 2018 12:24

10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv.

Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire.

Am simptome pe care nu le avea inainte:

- rateuri in carburator la rece, cu socul tras

- da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece

Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor.....

Mersi de sprijin,

IoanCara

Scuze de prostia cu ``recircularea gazelor``, ma refeream la EPA/ afterburner

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună dimineața dragi colegi. Am o problema cu Vulcanul 900: la rece nu pornește niciodată din prima. Am făcut revizia ieri, le-am spus de problema asta, ai verificat bateria și este buna, au schimbat bujiile și totuși problema persista. Pun un link ca să vedeți ce se întâmplă:

Dacă aveți vreo idee, vreo sugestie va rog frumos. Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2-3 luni aveai la ora 8 dimineata 20 de grade, acum sunt 6-8 maxim.

Vulcanul e recunoscut ca e pretentios la rece, ai putintica rabdare cu el.

Al meu trebuie gadilat pe vremea asta un pic, tinut cu socul tras 1 minut.... zis o mantra mica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...