Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Oi fi eu paranoia, dar de data asta s-a dovedit a fi pe bune. Troncanitul era de la lant. Am dat comanda si il schimbam joi. Si e bine ca am fost ca am descoperit si o mica pierdere de lichid de frana. Se rezolva toate si in max 3 saptamani am mobrita in stare perfecta de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buuun, e bună paranoia, tine de cald și pielea intactă. Bine că sunt lucruri minore și ușor de rezolvat. Asfalt uscat și ne vedem in trafic.

Stiu ca e buna, sper sa ma tina si dupa ce capat niscaiva experienta. Si pielea intacta e cam musai ca in septembrie am nunta :P Asfalt uscat si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie într-un ceas bun și casa de piatra. Asfalt uscat amândurora in aceste condiții și poate ieșim la plimbări intre "vulcaniști"

» Post actualizat in 26 Jun 2018 07:33

Sa fie într-un ceas bun și casa de piatra. Asfalt uscat amândurora in aceste condiții și poate ieșim la plimbări intre "vulcaniști"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua sper ca ma poate ajuta cineva cu o poza o schita ceva pentru mufa releu incarcare kawasaki vulcan 750 1993...multumesc anticipat

Salut.

Uite aici: http://www.vn750.com/forum/11-vn750-general-discussion/3237-free-online-vn750-manual-download.html

 

da si tu jos manualul din primul post si vezi ce si cum. Eu l-am pus la download si merge binisor. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi probabil s-a mai pus această întrebare de 100 de ori, mă puteți ajuta va rog cu un sfat referitor la un service moto bun? Am făcut revizia acum 3 saptamani la United Motors, dar după ce am auzit diverse povestiri despre ei am inceput sa am dubii că s-a făcut ce trebuia să se facă. Daca nu am pornit motoreta 2 zile porneste un pic mai greu și în plus se și tot simte miros de benzina (până acum nu se simțea). Deci va rog un service bun care sa mă ajute sa verific motoreta? Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi probabil s-a mai pus această întrebare de 100 de ori, mă puteți ajuta va rog cu un sfat referitor la un service moto bun? Am făcut revizia acum 3 saptamani la United Motors, dar după ce am auzit diverse povestiri despre ei am inceput sa am dubii că s-a făcut ce trebuia să se facă. Daca nu am pornit motoreta 2 zile porneste un pic mai greu și în plus se și tot simte miros de benzina (până acum nu se simțea). Deci va rog un service bun care sa mă ajute sa verific motoreta? Mulțumesc

Buna, eu o duc pe a mea la ilioara la Bogdanel. Pana acum tot ce am lucrat la el a fost foarte ok. Problema este ca omu e destul de ocupat, deci trebuie sunat inainte si vazut cand este la service. Dacxa nu e ceva foarte complex, are un ajutor care se ocupa de mobre. Iti las pm cu nr lui.

» Post actualizat in 02 Jul 2018 06:47

Si acum apar si eu cu o intrebare. Un buton de soc pentru un Vulcan de 800 pe unde gasesc? Ca am intrebat la cateva magazine si nu au asa ceva. El functioneaza, dar nu sta locului si trebuie sa stau cu mana pe el pana se incalzeste motorul. E cam enervant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Lothiel! Daca prin "nu sta locului" intelegi ca dupa ce tu il tragi el intra singur inapoi sub sa, vezi ca in spatele Knob-ului de cauciuc de care tragi efectiv, exista o piulita rotunda cu zimti pe exterior (uneori este acoperita si cu un capacel de cauciuc). Strangi acea piulita cu mana, astfel cablul devine mai fix si ramane la pozitia la care l-ai lasat.

Daca este nevoie de poza imi spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare Lothiel! Daca prin "nu sta locului" intelegi ca dupa ce tu il tragi el intra singur inapoi sub sa, vezi ca in spatele Knob-ului de cauciuc de care tragi efectiv, exista o piulita rotunda cu zimti pe exterior (uneori este acoperita si cu un capacel de cauciuc). Strangi acea piulita cu mana, astfel cablul devine mai fix si ramane la pozitia la care l-ai lasat.

Daca este nevoie de poza imi spui.

Saru'mana si mii de multumiri. Nu a mers cu mana dar m-am descurcat cu un cleste. Acolo era problema. Si eu incepusem deja sa caut tutoriale cum sa-l schimb 😊 Raman datoare cu o bere 😜
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

A perforat cineva capatul amortizoarelor de zgomot din interiorul tobelor de evacuare? Daca da, cum suna? Vorbesc de un Vn 800.

Multumesc anticipat,

 

PS Nu vreau sa scot cele 3 nituri si sa fac orificii suplimentare, nu stiu peste cine dau la ITP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VN-ul l-am luat cu tobe originale, insa modificat in interior ( montat un sistem de discuri ( unul fix altul mobil) fiecare cu 3 orificii. Prin rotirea discului mobil puteam obtine variatii de diametre la iesire. Suna tare si urat! Daca dati VN 800 exhaust si ``images`` o sa puteti identifica sistemul.

Mi-am luat originale ( sh ) de pe ebay ( aduse de cineva din Ge ); cu astea nu ma aude nimeni in trafic..iar la intruniri moto, cand pornesc cei de langa mine, daca nu simt vibratiile motorului nici nu-mi dau seama daca eu am pornit sau nu.

 

Pe de alta parte - la fel de important - nu vreau sa am de lucru cu ITP.

 

Ma gandeam ca daca perforez capatul celalalt obtin ceva db in plus ( fara sa alterez aspectul exterior ) a.i soferii sa-si ia ochii din telefoane

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo colegi de Vulcan, a făcut cineva ceva in privința șeii? Am făcut astăzi un drum de vreo 400 de km și mi-a rupt curu :))))) In rest nici o problema , dureri de spate sau altceva doar dureri de șezut. Anyone? Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu Mustang pe a mea. Am făcut 950 de km într-o singură zi și nu m-a durut "sezutu'" absolut deloc. E minunata, și nu exagerez! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bart BZ, ai luat-o de pe site-ul mustang sau din tara? M-ar fi tentat sa le vad undeva fizic. Din cate am inteles de la fostul proprietar a pus ceva cu pernute de silicon sa fie moale si pufos, dar eu una dupa 150 km deja nu-mi mai simt dosul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe siteul lor, iar de adus mi-a adus-o Răzvan de la Metricmotion. Anunță-mă când ai de gând să dai o tura prin Buzău și o rezolvam atât cu văzutul cât și cu probatul.

Am fost la Metalhead Meeting weekend-ul asta, daca stiam...

Mai ajung la Râșnov (Extreme Fest) la începutul lui august, tot cu motorul intenționez, daca mă ajută vremea cat de cat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

Hola, depinde cum îți ții motoreta. Dacă o ții în garaj nu este nevoie sa cureți lanțul în fiecare săptămână, dacă o ții pe strada, atunci poate ca are dreptate mecanicul având în vedere jegul din București. Eu la motoreta pe lanț, având în vedere ca o țineam în garaj, curatam și gresam lanțul la fiecare 1000 de km. Dacă ai nevoie de stander, am eu și puteți veni când vreți sa curățați.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

 

Cumpără-ți un spray de lanț cu teflon și nu va trebui să ungi lanțul decât la 500 + km parcurși.

 

Dacă n-ai stander poți folosi metoda clasică : cu cricul lateral lăsat o salți un pic spre stânga și bagi sub basculă un chituc de lemn. Roata spate va rămâne liberă.

 

Acum depinde și de cât de solidă ești, dacă nu apelează la soțul tău :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...