Lothiel Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salutare Lothiel! Daca prin "nu sta locului" intelegi ca dupa ce tu il tragi el intra singur inapoi sub sa, vezi ca in spatele Knob-ului de cauciuc de care tragi efectiv, exista o piulita rotunda cu zimti pe exterior (uneori este acoperita si cu un capacel de cauciuc). Strangi acea piulita cu mana, astfel cablul devine mai fix si ramane la pozitia la care l-ai lasat. Daca este nevoie de poza imi spui. Saru'mana si mii de multumiri. Nu a mers cu mana dar m-am descurcat cu un cleste. Acolo era problema. Si eu incepusem deja sa caut tutoriale cum sa-l schimb Raman datoare cu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Va salut, A perforat cineva capatul amortizoarelor de zgomot din interiorul tobelor de evacuare? Daca da, cum suna? Vorbesc de un Vn 800. Multumesc anticipat, PS Nu vreau sa scot cele 3 nituri si sa fac orificii suplimentare, nu stiu peste cine dau la ITP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Si eu ma chinui sa imi gasesc tobe originale si negaurite..... care sa nu coste 400 EUR. Fiecare cu problemele proprii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Faceti schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 eu mi-am scos ultimul filtru.suna bine.desi nu e belita toata toba.daca belesti toata toba,o sa suna ca un AK47. de ce am scos ultimul filtru? pt ca suna ca o masina de cusut.un cruiser/chopper trebuie sa sune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 VN-ul l-am luat cu tobe originale, insa modificat in interior ( montat un sistem de discuri ( unul fix altul mobil) fiecare cu 3 orificii. Prin rotirea discului mobil puteam obtine variatii de diametre la iesire. Suna tare si urat! Daca dati VN 800 exhaust si ``images`` o sa puteti identifica sistemul. Mi-am luat originale ( sh ) de pe ebay ( aduse de cineva din Ge ); cu astea nu ma aude nimeni in trafic..iar la intruniri moto, cand pornesc cei de langa mine, daca nu simt vibratiile motorului nici nu-mi dau seama daca eu am pornit sau nu. Pe de alta parte - la fel de important - nu vreau sa am de lucru cu ITP. Ma gandeam ca daca perforez capatul celalalt obtin ceva db in plus ( fara sa alterez aspectul exterior ) a.i soferii sa-si ia ochii din telefoane Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 7, 2018 Share Postat Iulie 7, 2018 Apropo colegi de Vulcan, a făcut cineva ceva in privința șeii? Am făcut astăzi un drum de vreo 400 de km și mi-a rupt curu )))) In rest nici o problema , dureri de spate sau altceva doar dureri de șezut. Anyone? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 8, 2018 Share Postat Iulie 8, 2018 Am pus eu Mustang pe a mea. Am făcut 950 de km într-o singură zi și nu m-a durut "sezutu'" absolut deloc. E minunata, și nu exagerez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iulie 9, 2018 Share Postat Iulie 9, 2018 Bart BZ, ai luat-o de pe site-ul mustang sau din tara? M-ar fi tentat sa le vad undeva fizic. Din cate am inteles de la fostul proprietar a pus ceva cu pernute de silicon sa fie moale si pufos, dar eu una dupa 150 km deja nu-mi mai simt dosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 De pe siteul lor, iar de adus mi-a adus-o Răzvan de la Metricmotion. Anunță-mă când ai de gând să dai o tura prin Buzău și o rezolvam atât cu văzutul cât și cu probatul. Am fost la Metalhead Meeting weekend-ul asta, daca stiam... Mai ajung la Râșnov (Extreme Fest) la începutul lui august, tot cu motorul intenționez, daca mă ajută vremea cat de cat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Hola, depinde cum îți ții motoreta. Dacă o ții în garaj nu este nevoie sa cureți lanțul în fiecare săptămână, dacă o ții pe strada, atunci poate ca are dreptate mecanicul având în vedere jegul din București. Eu la motoreta pe lanț, având în vedere ca o țineam în garaj, curatam și gresam lanțul la fiecare 1000 de km. Dacă ai nevoie de stander, am eu și puteți veni când vreți sa curățați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Cumpără-ți un spray de lanț cu teflon și nu va trebui să ungi lanțul decât la 500 + km parcurși. Dacă n-ai stander poți folosi metoda clasică : cu cricul lateral lăsat o salți un pic spre stânga și bagi sub basculă un chituc de lemn. Roata spate va rămâne liberă. Acum depinde și de cât de solidă ești, dacă nu apelează la soțul tău Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Salutare! Eu am suspendat motoreta cu suruburi introduse in gaurile de langa axul spate si a fost ok. !!! Mentiune pasul filetului este 1,25 (surub cu pas fin) nu este un surub metric normal cu pas de 1,5. De asemenea eu iti recomand ca surubul sa fie clasa de forta 12.9 sau macar 10.9 ...EXCLUS indicele 8.8 sau 6.8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 salutare. eu mi-am facut un krick central,mic si robust,pe care il pot lua cu mine atat la drumuri , cat si la spalatorie.pot ridica si roata fata,si roata spate.atasez cateva poze.daca este cineva interesat sa faca...va dau detalii cu masuratori.mentionez,ca parghia se poate detasa,si nu ocupa mult spatiu.incape in coburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motogun Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Octombrie 9, 2018 Share Postat Octombrie 9, 2018 Buna seara, M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net. Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800. Ioancara » Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46 Buna seara, M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net. Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800. Ioancara [inclin sa cred ca am diafragma fisurata, deci trebuie inlocuita. Merge doar OEM Vn 800 sau se potriveste si de la alte moto? Codul e 43028A ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 (editat) Buna seara, M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net. Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800. Ioancara » Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46 membrana pompa sprit. recomand sa cumperi chit repatarie carburetor si schimbi cele 2 membrane.adica defragratie si sprit. plus ca mai schimbi garniturile ,cuiul ponton,cureti carburatorul si il calibrez dupa carte. daca ai fi din Cluj,te-as ajuta cu placere langa o bere. Editat Octombrie 12, 2018 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 membrana pompa sprit. recomand sa cumperi chit repatarie carburetor si schimbi cele 2 membrane.adica defragratie si sprit. plus ca mai schimbi garniturile ,cuiul ponton,cureti carburatorul si il calibrez dupa carte. daca ai fi din Cluj,te-as ajuta cu placere langa o bere. 10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv. Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire. Am simptome pe care nu le avea inainte: - rateuri in carburator la rece, cu socul tras - da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor..... Mersi de sprijin, IoanCara » Post actualizat in 13 Oct 2018 12:24 10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv. Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire. Am simptome pe care nu le avea inainte: - rateuri in carburator la rece, cu socul tras - da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor..... Mersi de sprijin, IoanCara Scuze de prostia cu ``recircularea gazelor``, ma refeream la EPA/ afterburner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Bună dimineața dragi colegi. Am o problema cu Vulcanul 900: la rece nu pornește niciodată din prima. Am făcut revizia ieri, le-am spus de problema asta, ai verificat bateria și este buna, au schimbat bujiile și totuși problema persista. Pun un link ca să vedeți ce se întâmplă: Dacă aveți vreo idee, vreo sugestie va rog frumos. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Nu are nicio problema, nu te agita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Pai și atunci de ce nu vrea din prima? Adică dacă și pe motocicleta trebuie sa o scot la o cafea, la un suc înainte......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Nu vrea cafea, dar ii place sa soarba o gura-doua de ulei din baie inainte de a porni. Ceea ce e de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Pai problema este ca acum 2-3 luni nu făcea figuri d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Acum 2-3 luni aveai la ora 8 dimineata 20 de grade, acum sunt 6-8 maxim. Vulcanul e recunoscut ca e pretentios la rece, ai putintica rabdare cu el. Al meu trebuie gadilat pe vremea asta un pic, tinut cu socul tras 1 minut.... zis o mantra mica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.