DonFlamingo Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Buuun, e bună paranoia, tine de cald și pielea intactă. Bine că sunt lucruri minore și ușor de rezolvat. Asfalt uscat și ne vedem in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Buuun, e bună paranoia, tine de cald și pielea intactă. Bine că sunt lucruri minore și ușor de rezolvat. Asfalt uscat și ne vedem in trafic. Stiu ca e buna, sper sa ma tina si dupa ce capat niscaiva experienta. Si pielea intacta e cam musai ca in septembrie am nunta Asfalt uscat si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Sa fie într-un ceas bun și casa de piatra. Asfalt uscat amândurora in aceste condiții și poate ieșim la plimbări intre "vulcaniști" » Post actualizat in 26 Jun 2018 07:33 Sa fie într-un ceas bun și casa de piatra. Asfalt uscat amândurora in aceste condiții și poate ieșim la plimbări intre "vulcaniști" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman2002 Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Buna ziua.am un kawasaki vulcan 1993 de 750 si nu incarca.am o problema la mufa de la releu de incarcare .poate pune cineva o poza sa vad si eu cum sunt dispuse firele.multimesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 Unde pot curata , sincroniza carburatoarele la un Kawasaki Vn 750 . Ceva adrese , nr tel pentru Bucuresti . Multumesc Salut. Incearca aici: http://www.vulcanriders.ro/p/contact.html Cand aveam VN-ul, numai la el imi faceam service-ul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman2002 Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 Buna ziua sper ca ma poate ajuta cineva cu o poza o schita ceva pentru mufa releu incarcare kawasaki vulcan 750 1993...multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Buna ziua sper ca ma poate ajuta cineva cu o poza o schita ceva pentru mufa releu incarcare kawasaki vulcan 750 1993...multumesc anticipat Salut. Uite aici: http://www.vn750.com/forum/11-vn750-general-discussion/3237-free-online-vn750-manual-download.html da si tu jos manualul din primul post si vezi ce si cum. Eu l-am pus la download si merge binisor. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 Desi probabil s-a mai pus această întrebare de 100 de ori, mă puteți ajuta va rog cu un sfat referitor la un service moto bun? Am făcut revizia acum 3 saptamani la United Motors, dar după ce am auzit diverse povestiri despre ei am inceput sa am dubii că s-a făcut ce trebuia să se facă. Daca nu am pornit motoreta 2 zile porneste un pic mai greu și în plus se și tot simte miros de benzina (până acum nu se simțea). Deci va rog un service bun care sa mă ajute sa verific motoreta? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 Desi probabil s-a mai pus această întrebare de 100 de ori, mă puteți ajuta va rog cu un sfat referitor la un service moto bun? Am făcut revizia acum 3 saptamani la United Motors, dar după ce am auzit diverse povestiri despre ei am inceput sa am dubii că s-a făcut ce trebuia să se facă. Daca nu am pornit motoreta 2 zile porneste un pic mai greu și în plus se și tot simte miros de benzina (până acum nu se simțea). Deci va rog un service bun care sa mă ajute sa verific motoreta? Mulțumesc Buna, eu o duc pe a mea la ilioara la Bogdanel. Pana acum tot ce am lucrat la el a fost foarte ok. Problema este ca omu e destul de ocupat, deci trebuie sunat inainte si vazut cand este la service. Dacxa nu e ceva foarte complex, are un ajutor care se ocupa de mobre. Iti las pm cu nr lui. » Post actualizat in 02 Jul 2018 06:47 Si acum apar si eu cu o intrebare. Un buton de soc pentru un Vulcan de 800 pe unde gasesc? Ca am intrebat la cateva magazine si nu au asa ceva. El functioneaza, dar nu sta locului si trebuie sa stau cu mana pe el pana se incalzeste motorul. E cam enervant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 (editat) Butonul de soc trebuie doar curatat bine și potrivit pe pozitie și n-o sa mai ai probleme. Editat Iulie 2, 2018 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salutare Lothiel! Daca prin "nu sta locului" intelegi ca dupa ce tu il tragi el intra singur inapoi sub sa, vezi ca in spatele Knob-ului de cauciuc de care tragi efectiv, exista o piulita rotunda cu zimti pe exterior (uneori este acoperita si cu un capacel de cauciuc). Strangi acea piulita cu mana, astfel cablul devine mai fix si ramane la pozitia la care l-ai lasat. Daca este nevoie de poza imi spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salutare Lothiel! Daca prin "nu sta locului" intelegi ca dupa ce tu il tragi el intra singur inapoi sub sa, vezi ca in spatele Knob-ului de cauciuc de care tragi efectiv, exista o piulita rotunda cu zimti pe exterior (uneori este acoperita si cu un capacel de cauciuc). Strangi acea piulita cu mana, astfel cablul devine mai fix si ramane la pozitia la care l-ai lasat. Daca este nevoie de poza imi spui. Saru'mana si mii de multumiri. Nu a mers cu mana dar m-am descurcat cu un cleste. Acolo era problema. Si eu incepusem deja sa caut tutoriale cum sa-l schimb Raman datoare cu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Va salut, A perforat cineva capatul amortizoarelor de zgomot din interiorul tobelor de evacuare? Daca da, cum suna? Vorbesc de un Vn 800. Multumesc anticipat, PS Nu vreau sa scot cele 3 nituri si sa fac orificii suplimentare, nu stiu peste cine dau la ITP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Si eu ma chinui sa imi gasesc tobe originale si negaurite..... care sa nu coste 400 EUR. Fiecare cu problemele proprii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Faceti schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 eu mi-am scos ultimul filtru.suna bine.desi nu e belita toata toba.daca belesti toata toba,o sa suna ca un AK47. de ce am scos ultimul filtru? pt ca suna ca o masina de cusut.un cruiser/chopper trebuie sa sune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 VN-ul l-am luat cu tobe originale, insa modificat in interior ( montat un sistem de discuri ( unul fix altul mobil) fiecare cu 3 orificii. Prin rotirea discului mobil puteam obtine variatii de diametre la iesire. Suna tare si urat! Daca dati VN 800 exhaust si ``images`` o sa puteti identifica sistemul. Mi-am luat originale ( sh ) de pe ebay ( aduse de cineva din Ge ); cu astea nu ma aude nimeni in trafic..iar la intruniri moto, cand pornesc cei de langa mine, daca nu simt vibratiile motorului nici nu-mi dau seama daca eu am pornit sau nu. Pe de alta parte - la fel de important - nu vreau sa am de lucru cu ITP. Ma gandeam ca daca perforez capatul celalalt obtin ceva db in plus ( fara sa alterez aspectul exterior ) a.i soferii sa-si ia ochii din telefoane Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 7, 2018 Share Postat Iulie 7, 2018 Apropo colegi de Vulcan, a făcut cineva ceva in privința șeii? Am făcut astăzi un drum de vreo 400 de km și mi-a rupt curu )))) In rest nici o problema , dureri de spate sau altceva doar dureri de șezut. Anyone? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 8, 2018 Share Postat Iulie 8, 2018 Am pus eu Mustang pe a mea. Am făcut 950 de km într-o singură zi și nu m-a durut "sezutu'" absolut deloc. E minunata, și nu exagerez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iulie 9, 2018 Share Postat Iulie 9, 2018 Bart BZ, ai luat-o de pe site-ul mustang sau din tara? M-ar fi tentat sa le vad undeva fizic. Din cate am inteles de la fostul proprietar a pus ceva cu pernute de silicon sa fie moale si pufos, dar eu una dupa 150 km deja nu-mi mai simt dosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 De pe siteul lor, iar de adus mi-a adus-o Răzvan de la Metricmotion. Anunță-mă când ai de gând să dai o tura prin Buzău și o rezolvam atât cu văzutul cât și cu probatul. Am fost la Metalhead Meeting weekend-ul asta, daca stiam... Mai ajung la Râșnov (Extreme Fest) la începutul lui august, tot cu motorul intenționez, daca mă ajută vremea cat de cat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lothiel Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Hola, depinde cum îți ții motoreta. Dacă o ții în garaj nu este nevoie sa cureți lanțul în fiecare săptămână, dacă o ții pe strada, atunci poate ca are dreptate mecanicul având în vedere jegul din București. Eu la motoreta pe lanț, având în vedere ca o țineam în garaj, curatam și gresam lanțul la fiecare 1000 de km. Dacă ai nevoie de stander, am eu și puteți veni când vreți sa curățați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Cumpără-ți un spray de lanț cu teflon și nu va trebui să ungi lanțul decât la 500 + km parcurși. Dacă n-ai stander poți folosi metoda clasică : cu cricul lateral lăsat o salți un pic spre stânga și bagi sub basculă un chituc de lemn. Roata spate va rămâne liberă. Acum depinde și de cât de solidă ești, dacă nu apelează la soțul tău Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati? Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap ). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata. Salutare! Eu am suspendat motoreta cu suruburi introduse in gaurile de langa axul spate si a fost ok. !!! Mentiune pasul filetului este 1,25 (surub cu pas fin) nu este un surub metric normal cu pas de 1,5. De asemenea eu iti recomand ca surubul sa fie clasa de forta 12.9 sau macar 10.9 ...EXCLUS indicele 8.8 sau 6.8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.