Jump to content

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Recommended Posts

Buna ziua

 

sunt proaspat posesor de Vulcan 1500 classic, din 1997. Motocicleta e superba, are numai 18000 km care par reali. Am nevoie de un sfat: vreau sa stiu daca se poate regla ambreiajul (hidraulic) pentru ca tine la capatul cursei, si mi-e teama sa nu cumva sa nu fie mereu in presiune.

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Știți pe cineva care dezmembreaza un vulcan de 800???

 

Multumesc!

» Post actualizat in 05 Jan 2016 10:51

Salut,

 

Dezmembrez motor Kawasaki vn de 800, doar motorul.

Are o problema la care nu ma pricep si nici nu i-am dat de cap, baga apa in ulei.

Toate componentele motorului sunt in stare foarte buna de functionare.

Eu nu vreau sa-l vand dar nu am incotro, ma gandesc sa-mi cum altul dupa aceea si sa-l incoluiesc.

 

Daca aveti intrebari sau ma puteti ajuta intr-un fel va rog sa o faceti.

 

 

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuia, dar am si eu o problema cu vulcanul meu750 di 1994. Si anume: am constatat ca unul din cititorii de volanta care duc in CDI si comanda scanteia are unul din cele doua fire rupt, din pacate chiar in interior si nu il mai pot repara, iar cel de al doile a mai fost inadit o data. Pe cale de consecinta optez pentru un set nou, am gasit ceva prin state, insa codul de la piesa mea este 59026-1062 iar cel pe care l-am gasit are codul 59026-1066 (singurul pe care l-am gasit eu si care din poze pare a fi acelasi senzor). Acum intrebarea mea este: stie cineva daca cele doua sunt compatibile sau daca il achizitionez exista riscul sa nu reusesc sa o mai pornesc sau mai rau sa stric ceva prin CDI?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Don Diego dar as incerca totusi unul "tipla" din simplu motiv ca sa nu fie firele imbatranite lafel ca ale mele...

Si plus ca am gasit un set de stator si cititorii de volanta la pachet la un pret foarte bun. Asa ca as fi foarte recunoscator daca se afla printre fratii vulcanisti cineva care stie pe undeva un tanel de echivalare sau daca a folosit acest artificiu pentru a inlocui cititorii.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Știți pe cineva care dezmembreaza un vulcan de 800???

 

Multumesc!

» Post actualizat in 05 Jan 2016 10:51

Salut,

 

Dezmembrez motor Kawasaki vn de 800, doar motorul.

Are o problema la care nu ma pricep si nici nu i-am dat de cap, baga apa in ulei.

Toate componentele motorului sunt in stare foarte buna de functionare.

Eu nu vreau sa-l vand dar nu am incotro, ma gandesc sa-mi cum altul dupa aceea si sa-l incoluiesc.

 

Daca aveti intrebari sau ma puteti ajuta intr-un fel va rog sa o faceti.

 

 

Multumesc mult!

 

Verifica garniturile de la chiulase. De altfel, la unele mobre precum CBR F3 / Hornet mai sunt niste semeringuri care separa niste pasaje de apa/ulei. Alea cand cedeaza fac la fel.

Link to comment
Share on other sites

Vand Suport - Bara Proiectoare pt Kawasaki Vulcan VN800A ( VN400A ) . Probabil se potriveste si la En500 LTD , deasemeni se poate adapta si la alte modele . Pret 50 euro .

post-17477-0-00450600-1453143442_thumb.jpg

post-17477-0-94036400-1453143451_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Știți pe cineva care dezmembreaza un vulcan de 800???

 

Multumesc!

» Post actualizat in 05 Jan 2016 10:51

Salut,

 

Dezmembrez motor Kawasaki vn de 800, doar motorul.

Are o problema la care nu ma pricep si nici nu i-am dat de cap, baga apa in ulei.

Toate componentele motorului sunt in stare foarte buna de functionare.

Eu nu vreau sa-l vand dar nu am incotro, ma gandesc sa-mi cum altul dupa aceea si sa-l incoluiesc.

 

Daca aveti intrebari sau ma puteti ajuta intr-un fel va rog sa o faceti.

 

 

Multumesc mult!

Pai , ai verificat garniturile de chiuloasa? Ce ai facut / verificat mai exact de nu i-ai dat de cap? Da-ne ceva detalii mai ample despre problema si ce ai facut in legatura cu asta ca sa putem sa ne dam cu parerea la problema motorului pentru ca orice-ar fi, se repara.

sunt foarte curios si eu, n-am mai auzit de genul asta de pb la motorul de vn800, decat daca l-ai fiert bine inainte.

Edited by bucsaadi
Link to comment
Share on other sites

A fost o discutie despre motoru baiatului,dar nu mai stiu unde anume.A spus ca a schimbat simeringul la pompa de apa (presetupa) si garniturie la chiuasa,el banuie o fisura la unu din cilindri,tot ce e posibil.Nu stiu cine s-a ocupat de motorul lui.Salutari,

Link to comment
Share on other sites

Cora,Auchan...vreo 8 lei.

O sa caut, am incercat in Dedeman si Praktiker, nu aveau...

» Post actualizat in 20 Jan 2016 19:59

Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ...

Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch.

Ca ultima solutie, cred ca asta voi face...

Oricum, va multumesc pt idei si sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

De 2 zile detin un Vulcan de 800 clasic din 1997. Sincer, l-am luat cu inima, fara sa il testez prea mult (pe zapada si frigul asta, cam greu). A pornit cam greu, insa nu are niciun fel de bataie sau zgomot suspect la motor, asa ca nu am mai stat pe ganduri. Nu i-am facut poze pentru ca m-am apucat deja de desfacut la el. I-am schimbat bujiile si i-am curatat carburatorul. Urmeaza maine sa il montez.

 

Unul din motivele pentru care am defacut carburatorul a fost si pentru ca motorul se opreste destul de repede, iar dupa ce am scos bujiile, le-am gasit ude. Clar, fie amestec mult prea bogat, fie problema pe partea electrica. Si banuiesc faptul ca mai poate exista si alta cauza a problemei, in urma consultarii manualului, si anume robinetul de benzina. Cand am dat jos rezervorul pe orice pozitie l-am trecut, curgea la fel de tare benzina. Si cand zic tare, ma refer la jet compact, ceea ce e problema. Asadar, maine desfac si robinetul. Am vazut cateva filmulete pe youtube in legatura cu repartia robinetului. Sa vedem ce va iesi.

 

Cu toate astea, imi place motorul asta mult. Am avut pana acum in ordine: Suzuki SV650 (2 ani), Yamaha Dragstar 650 (1 an), Honda Hornet PC41 (1 an), iar momentan VN800, cu care am planuri mari: plimbari si look.

 

Incerc sa ajung la zi si cu topicul acesta.

 

Toate cele bune!

post-55322-0-64825200-1453325996_thumb.jpg

post-55322-0-27165500-1453326004_thumb.jpg

post-55322-0-14282100-1453326017_thumb.jpg

post-55322-0-40200400-1453326024_thumb.jpg

post-55322-0-58262600-1453326034_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Schimba-i fisele daca a pornit greu. Cu robinetul daca ai noroc, se poate sa trebuiasca doar sa-l cureti (nu e mare filozofie, sunt doar cateva garnituri). Daca trebuiesc schimbate garniturile, contacteaza-ma pt ca iti pot face rost de kit de reparatie. Bafta :burnout:

Link to comment
Share on other sites

incet incet ,dar sigur porneste si topicul asta.a stagnat de un timp. si la mine a fost aceas problema.pornea greu.am constatat ca robinetul nu inchidea bine,fiind vacuumatic.cu un chit de garnituri rezolvi toate problemele,atat la robinet cat si la carburator.atentie la nivelul benzina.important e cum masori ,adica in ce pozitie plutitorul.sa nu apese plutitorul pana la fund cuiul ponton.are 2 pozitii.

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut, curatat si corectat robinetul de benzina, rezultatul fiind neasteptat de bun. Garnitura pe care apasa comutatorul era in stare foarte buna. Tot ce am facut a fost sa intind arcul care apasa pe supapa care inchide/deschide orificiul de alimentare cu benzina, precum si sa ondulez mai mult saiba de presiune. Atasez si poze cu operatiunea. Evident, si din piesa asta a iesit foarte multa mizerie.

 

Dupa montare, rezultat foarte bun: nu curge deloc benzina, doar in momentul actionarii supapei vacuum.

 

A urmat montarea carburatorului. Cu soclul tras, a invartit putin pana s-a alimentat carburatorul cu benzina, dupa care a pornit. Dar, cu siguranta nu am pus bine cuiul poantou, pentru ca a inceput sa curga foarte tare benzina pe supraplin si am fost nevoit sa il opresc. Maine desfac din nou carburatorul si reglez nivelul.

 

Sa auzim de bine.

post-55322-0-13976500-1453405498_thumb.jpg

post-55322-0-29338400-1453405509_thumb.jpg

post-55322-0-49458900-1453405541_thumb.jpg

post-55322-0-51824900-1453405555_thumb.jpg

post-55322-0-43161300-1453405567_thumb.jpg

post-55322-0-97559200-1453405575_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...