TETEA. Postat Martie 22, 2020 Share Postat Martie 22, 2020 Daca nu te pricepi la povestit, evita metaforele elucubrante despre meandrele concretului. Foloseste descrieri simple. Nu inteleg cum iti cade motorul in cap. Banuiesc ca e vorba de surging. Verifica furtunasele de vacuum, si orice loc pe unde ar putea trage aer fals in carburator, admisie sau cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Martie 22, 2020 Share Postat Martie 22, 2020 pai daca de exemplu il las la relanti functioneaza normal.. dar dupa momentul in care il pun in miscare si incerc sa merg constant cu el la 40 de km la ora face niste figuri ca si cum ar intrerupe ( la asta ma refeream cind am zis ccade in cap ) in momentul in care trag de acceleratie isi revine .. poate acum am fost mai explicit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 (editat) salutare colegi. ma poate ajuta cineva cu manualul service pt kawa vn 1500 nomad fi,an 2000 ? in format electronic tot caut pe net si , desi scrie ca e free ...tot trebuie sa platesc. free cred ca e descarcarea numai. smecheri mai sunt si astia. vreau sa ma uit la cateva chestii. de exemplu cat ulei intra in furca fata. 338 ml? fix 338? Editat Martie 27, 2020 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 Acum 21 minute, robert bk350 a spus: ma poate ajuta cineva cu manualul service pt kawa vn 1500 nomad fi,an 2000 ? Vinde-l acum, nu te apuca sa bagi bani in el. Prima oara o sa constati ca consuma mult dar o sa treci cu vederea pt ca deja ai dat banii pe Vulcan, de dragul lui o sa incepi sa cheltui pe diverse iar cand o sa-ti fie lumea mai draga o sa se fwta arborele sau treapta a doua (nu stiu care cedeaza mai intai). Pentru oricare din ele va trebui sa demontezi motorul, munca multa si cheltuieli pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 Acum 8 minute, einstein1984 a spus: pricpeutene Esti la izolare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 30, 2020 Share Postat Martie 30, 2020 (editat) La 27.03.2020 la 9:47, Nguyen a spus: Vinde-l acum, nu te apuca sa bagi bani in el. Prima oara o sa constati ca consuma mult dar o sa treci cu vederea pt ca deja ai dat banii pe Vulcan, de dragul lui o sa incepi sa cheltui pe diverse iar cand o sa-ti fie lumea mai draga o sa se fwta arborele sau treapta a doua (nu stiu care cedeaza mai intai). Pentru oricare din ele va trebui sa demontezi motorul, munca multa si cheltuieli pe masura. ai patit asa ceva? ce motor? ce an? de ce ma sperii? Editat Martie 30, 2020 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Martie 31, 2020 Share Postat Martie 31, 2020 Au patit altii, am si o cunostinta care a patit-o, a reparat cutia de doua ori si motorul o data. Dupa aia a vandut-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 1, 2020 Share Postat Aprilie 1, 2020 (editat) Acum 23 ore, Nguyen a spus: Au patit altii, am si o cunostinta care a patit-o, a reparat cutia de doua ori si motorul o data. Dupa aia a vandut-o... serios. au patit altii. na fi atent. sa iti vinzi si tu motoru, nu fi donator de organe. am auzit si eu de la altii,cum ca motocicletele sunt periculoase. carantina placuta ps. cred ca esti genul de om,care se plictiseste si se baga in seama aiurea. apropo... ce treaba ai tu pe topicul asta? ai vulcan cumva? Editat Aprilie 1, 2020 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 1, 2020 Share Postat Aprilie 1, 2020 Daca o sa tii motocicleta si o sa mergi cu ea zi de zi vei descoperi ca am dreptate, VN-urile sunt niste basini de motociclete puturoase, care consuma mult si se strica des. Ca fapt divers de pe un forum din Germania tradus cu goagal: Hello I also had a 4-speed gearbox, with me the gearbox was already broken after 3 months (guarantee), a friend of mine still has it, who couldn't shift without a crack last year (gearbox defective approx. 1500 euros), Kawasaki know the problem, they just didn't know which engine numbers the gearbox says goodbye to. Hope to have helped Si daca dai pe goagal gasesti ca aceste probleme sunt vicii de fabricatie sau proiectare, plus nenumarati posesori de VN care s-au plans: motoare blocate, cutii stricate si consum mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Aprilie 7, 2020 Share Postat Aprilie 7, 2020 On 06.04.2020 at 0:38, JUST4TNT said: https://www.manualslib.com/manual/1037490/Kawasaki-Vulcan-1500-Classic-Fi.html Fork Oil Capacity (when changing oil): Approx. 395mL (13.4 US oz) Fa-ti un cont pe vulcanforums.com si afli tot ce vrei de la oameni care chiar au si merg pe asa . Da-i ignore la Ngunoi el e expert cu norma intreaga la dat cu parerea pe forum indiferent de subiect . subscriu, daca ai rabdare 10 minutele si il cauti pe nenea asta ai sa vezi ca mai "priceput" si cu "cunostinte" care au patit diverse chestii nashpa, nu gasesti, e meseriashul de care sa te feresti…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 (editat) am schimbat uleiul. 365 ml trebuie pt modelul meu, sau telescopul inpins pana in fund cu arcul scos..masori nivelul de sus pana la nivelul uleiului 176 mm. plus/minus 2 mm. lucra bine. chiar foarte bine. inainte nu amorsa mai deloc,deoarece avea 230 ml ulei in ambele. pe langa am schimbat rulmentii roata fata cu aparator praf si rulmenti jug. efect carantina Editat Aprilie 8, 2020 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 Sunt curios daca o sa ai barbatia sa anunti cand iti crapa motorul sau cutia. De curiozitate, ce consum ai prin oras? Sa nu-mi spui ca sub 10% pt ca ai fi un mare mincinos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 1 oră în urmă, Nguyen a spus: Sunt curios daca o sa ai barbatia sa anunti cand iti crapa motorul sau cutia. De curiozitate, ce consum ai prin oras? Sa nu-mi spui ca sub 10% pt ca ai fi un mare mincinos... mai omule bun! hai ca ne obosesti cu postarile tale. nu creapa veci motoru, si eu nu ma duc si nu ma uit la consum. dute si fi fericit cu suzuka ta impaturata cu plastice. puneti GPL pe motor. e mai ieftin.am auzit de la altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 Se verifica inca o data vorba ca binele cu forta nu se poate face. Eu am timp, astept sa-ti crape motorul si pe urma mai discutam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 9, 2020 Share Postat Aprilie 9, 2020 Acum 21 ore, Nguyen a spus: Se verifica inca o data vorba ca binele cu forta nu se poate face. Eu am timp, astept sa-ti crape motorul si pe urma mai discutam... sa iti crepe tie capu. bine? nesimtitule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 18, 2020 Share Postat Mai 18, 2020 salutare. dezmembreaza cineva vn1500? pt un amic trebuie sa montez un portbagaj cu suport cu tot si ma gandeam pt unul second. pun niste poze de pe motorul meu cu arata suportul.eventual un sissy bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Salutare, Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si are vre-o idee: VN800 Classic 2004 53.000 km: - ulei,filtre,bujii, pastilele supapelor schimbate, kit lant nou, carburator dezasamblat si curatat corespunzator,, fise bujii schimbate, cutia de sigurante schimbata, contacte electrice curatate, totul ok (bibilitata etc). - nu are scurgeri de ulei/benzina sau alte semne de genul asta (inclusiv filtru de aer e curat, fara sa benzina prezenta). - consum ok, fara fum sau alte semnale. La prima pornire dimineata pleaca doar cilindrul spate. Practic, am cam urmatorul parcurs de fiecare data: - O pornesc (pleaca la prima apasare de buton cu socul tras). O las cca 30 de secunde sa mestece putin uleiul. - O scot din parcarea subterana fara sa am probleme de acceleratie in panta. - O parchez si o las sa se incalzeasca cca 2 min; pot pune mana pe cilidrul fata fara sa ma ard fiind doar cald de la cilindrul spate. - Demarez cu ea, si am o linie dreapta de aprox. 1.5 km. - In primul Km "simt" cum pleaca si cilindru fata; in accelerare constanta ma "trage" de 2 - 3 ori in fata (ca si cum ar incepe sa functioneze cilindrul fata) - Dupa, nici un fel de problema inclusiv pe parcusul zilei daca ma mai opresc pe undeva. - Nu mai simt svacniturile, dar parca ii ia cam 10-15 secunde sa se activeze cilindrul fata la pornirea la cald. - In timpul mersului accelereaza fara probleme, ezitari sau alte lucruri. Din cate am inteles, fiind doar cu 1 singur carburator, putin probabil sa fie o problema de alimentare benzina (mai ales ca nu am scurgeri evidente sau mirosuri de "camp petrolier". O sa verific saptamana viitoare valorile bobinelor de inductie, dar nu stiu daca problema ar fi in zona respectiva mai ales ca se rezolva dupa primul km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Multumesc pt sfat. O sa incerc si asta dupa ce le masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 Update: - am verificat bujii si bobine, furtune etc, totu ok. - am schimbat ambreiajul: wow, acum mi-am dat seama cat imi aluneca mie de fapt. O speta care cred ca are legatura cu cilindrul problematic, respectiv setarea din fabrica a surubului de amestec relanti (pilot mixture screw): - Nu stiu cat aveam setare din fabrica. - din cate am inteles, verificat dupa VIN, modelul meu este de america. Pe internet am gasit asa: - Russian Wolf si common knowledge in RO ar fi ca trebuie pus la 2.25 (turns) = la mine nu sta la ralanti cum trebuie; are tendinta sa scada la semafor pana se opreste. - Pe cateva posturi am gasit 1.25 turns (aici l-a si setat mecanicul vineri, numai ca nu am avut sansa sa o scot pe drum sa vad cum se comporta). - In owner manual gasit pe net am gasit 1.75 turns. La voi (cei care au motoarele nemodificate) ce valoare are setarea amestecului? Luni o sa imi vina si DB Killer-ele originale de la Silvertail-urile K02 pe care le am montate (vechiul proprietar le-a modificat sa sune mai tare; pe mine ma cam doare capul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Hello, A schimbat cineva simeringurile la supape, la un VN800 ? As vrea sa stiu daca a demontat si chiulasa. Multumesc Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 (editat) Acum 2 ore, robert bk350 a spus: trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. Mersi pt raspuns. Da, teoretic asa este, scrie si in service manual. Totusi, prima data voi incerca fara sa dau jos chiulasa, insa la iarna, cand voi regla si jocul la supape. Am vazut pe net ca sunt 2 metode, cu aer comprimat sau folosind o sfoara. Nu stiu insa daca merge si la VN800, de asta am intrebat daca a facut cineva efectiv .. Editat Septembrie 16, 2020 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Septembrie 27, 2020 Share Postat Septembrie 27, 2020 Update: Dupa "lupte seculare" si inca o teapa cu un mecanic, am reusit sa rezolv problema printr-un cumul de operatiuni: - Reparatie caburator cu Kit all balls (am avut emotii, dar pare sa mearga ok). - Curatat furtun benzina + rezervor + montaj filtru benzina. - eliminare EPA mai degraba pentru a elimina 3 puncte potentiale prin care s-ar putea pierde vacuum. - Reglaj carburator la cotele din manual (precizez f important plutitor 16.5 mm si cui amestec 1.75). - Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect). Concluzie: mobra trage cum n-a tras niciodata de cand este la mine :) De tinut sub observatie pe viitor colectia de sunete/tacanituri/"batai" si etc pe care le produce modelul asta. Mentiuni speciale: - o batatei metalica la rece, care dispare la cald in schimb. - o tacaniura metalica ascutita in sarcina care nu este de la "balacing shaft dampers". In rest toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 28, 2020 Share Postat Septembrie 28, 2020 8 hours ago, GeKados said: - Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect). Bujiile iridium au un singur avantaj, le schimbi mai rar, problema e ca se ineaca mai usor daca apar probleme pe partea de carburatie. Eu as folosi iridium numai pt motocicletele pe injectie si mai ales la cele care nu au un acces facil pentru a demonta bujiile. Efecte miraculoase nu au, dau aceeasi scanteie pe care o dau si bujiile normale. In principiu daca vrei scanteie mai buna iti trebuie o bobina de inductie mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Septembrie 30, 2020 Share Postat Septembrie 30, 2020 (editat) @mobiletron: cam asa ma gandesc si eu ca sta treaba cu bujiile iridium. Le-am montat din dorinta de a rezolva problema cu cilindrul fata care nu pornea la rece. Cumva, s-a rezolvat dupa toate aceste operatiuni. @EPA System: poate ajuta pe viitor informatia: Piese necesare: - 1 dop vacuum 16 mm. - 1 dop vacuum 8 mm. - 2 dopuri vacuum 10 mm. - recomand un furtun nou pt vacuum de la rezervor la carburator (in locul liniei T si nu se mai utilizeaza dopul de 8 mm). - cost aprox: ~ 35 ron. @Rapoarte foi: Eu am testat 18/40: - la mers calm si de plimbare este perfect. - se pierde considerabil din cuplul jos. - vitezele parca se "lugesc" - pleaca mai greu de pe loc, si cloncanitul de "balancing shaft dampers" este mai pronuntat. - mersul printre masini oprite la semafor si manevrele la viteza mica sunt mai dificile deoarece le faci in viteza 1 destul de patinat. Saptamana aceasta am schimbat pinionul fata si am obtinut 17/40: - mult mai pe gustul meu. - mai sprintena, dar si mai turata. Pentru cei care vor sa faca modificarea rapoartelor, recomand inlocuirea pinionului fata a.i. sa rezulte 18/42: - este similar cu 17/40 numai ca mai jos cu ~ 50 rpm. - se pastreaza cuplul. - costul cel mai scazut: ~60 ron pinion + ~ 70 ron schimb. (am incercat sa editez din nou, dar vad ca nu mai pot) @Filtrare benzina: - avand in vedere ca am avut probleme cu mizerii intrate din rezervor in carburator, recomand montarea unui filtru de benzina. - sitele de la peatcock permit trecerea mizeriei din rezervor. - se poate monta un filtru de benzina cu intrare/iesire de 10 mm. - se taie o bucata din furtunul de benzina si monteaza filtrul intre cele 2 bucati ramase. - cost aprox. 19 ron filtrul (vezi poza). @reparatie carburator: - pt mine a fost ok kit-ul produs de "all balls". - cost aprox. 180 ron. @cabluri de frana/ambreiaj/kilometraj: - recomand doar kawasaki originale. - aftermarket doar in cazul in care se monteaza un ape hanger (cablurile originale din cate am inteles merg doar pana la inaltime de 10 inch). @sa: - eu am montat mustang solo. - este perfecta. - cost aprox. 1800 ron (scump, dar face toti banii). @crashbar: - am montat crash-ul produs de evilchop. - am uitat sa pun cricul: a stat doar in crashbar; 0 damage. - am urcat o bordura gresit si am lasat-o pe dreapta: a stat doar in crash; 0 damage. - am blocat fata la 3 km/h: a alunecat pe crashbar; 0 damage. - mare grija la mersul pe langa borduri dupa montaj (lateste gabaritul motocicletei). - recomand pe negru, pt ca daca se zgarie putin se poate aplica f repede vopsea neagra. - cost aprox. 600 ron. Editat Septembrie 30, 2020 de GeKados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.