technoart Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Va salut posesori de Vulcan cu o intrebare ,a incercat cineva sa monteze o electrovalva intre robinet si carburator? am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica. » Post actualizat in 14 Feb 2016 14:50 am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica. http://www.tomasetto.com/en/products/accessories/solenoid-valves/elettrovalvola-benzina-2 Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 De ce ai face asta? » Post actualizat in 13 Feb 2016 16:32 Este un orificiu pentru golit coolantul din motor si unul prin care iasa gazele de carte, care are o teava. Altele nu sunt, decat cele prin care trec suruburi de strangere. O sa ma uit pe manualul de reparatie. Am cautat si eu in manual si nu am gasit nimic despre orificiu. Daca are cineva alt manual in afara de cel standard, rog sa verifice. Multumesc Quote Link to post Share on other sites
laura_tazy Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Doresc sa cumpar un CDI pentru vn800. Quote Link to post Share on other sites
dess Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Salutare domnilor, Un motor SH de VN750 de unde as putea sa procur? O idee, o recomandare ar fi de mare ajutor, multumesc. Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Uraaaa! Am rezolvat "misterul gaurii"! E vorba despre un orificiu de scurgere apa/ulei din canalul bujiei. In manual nu apare nicio referinta la asta. Am testat cu o sarma si am vazut ca iese la baza canalului bujiei. Curgea ulei pe acolo deoarece la verificarea jocului supapelor, nu am verificat si uns cu vaselina / schimbat o-ring-ul ( 92055 din diagrama "Cylinder head). Am schimbat o-ring-urile intre ele, cel de jos cu cel de sus, am montat totul la loc si acum nu mai apare nicio scurgere. Asa ca daca se va mai lovi cineva de problema asta, s-a gasit si rezolvarea. » Post actualizat in 16 Feb 2016 17:25Azi au sosit tablele comandate unui prieten. Urmeaza sa marchez locurile pentru gauri, apoi sa comand si partea ce le uneste. Cat despre sa solo si aripa spate, am de asteptat. Userul @masoyama e foarte ocupat. Randul meu e prin aprilie-mai. » Post actualizat in 27 Feb 2016 14:15Update: Au fost schimbate: ulei Bel-Ray EXP 10w40 filtru ulei Hiflo 303 filtru aer Hiflo Am montat si benzile termice luate de pe aliexpress (calitate foarte ok). Mai am insa de lucrat la el. Tot nu trage cum ar trebui. Intrerupe in sarcina, iar la pornire scoate fum pe cilindrul spate. Tare cred ca trebuie sa il segmentez. Intai un test de compresie. Eh, am timp pana la inceput de sezon. Video de azi: 1997 VulcanŸ 800 Classic Cylinder Head.pdf Quote Link to post Share on other sites
loco Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 (edited) Era un anunt cu dezmembrari pe olx: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-kawasaki-vulcan-vn-750-1994-ID3AdJX.html Edited February 16, 2016 by loco Quote Link to post Share on other sites
Old School Rider Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 A fost vandut motorul motocicletei,am intrebat si eu azi. Quote Link to post Share on other sites
Nocturnus85 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Mi se pare ca iti pierde aer pe la capacul de la chiulasa. Vezi pe la suruburile din capul cilindrului. In rest merge rotund. P.S. cat te-a costat joaca reglajului jocului de supape cu tot cu pastile si garnituri? Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Nu pierde aer. Așa se aude in furtunul de la aerisire carter ca este descoperit. Astept sa imi ajungă filtrul sa il pun acolo. Intre timp am rezolvat si cu fumul. Nu e nevoie de segmentat. Am măsurat din nou jocul la supape si se pare ca nu trebuia sa înlocuiesc pastilele de pe admisie la cilindrul spate. Eu le-am pus mai groase cu o treapta si cand se încălzea motorul si piesele se dilatau, supapele pe admisie nu mai închideau complet si o cantitate mică de ulei ajungea in cilindru. Dupa operațiunea asta am reglat din nou amestecul, iar acum pot spune ca sunt foarte mulțumit de cum merge. Dpdv al costurilor: - am luat 7 pastile a 9 RON bucata (deși pana la urma am avut nevoie doar de 5) - manopera 0 pentru ca eu am lucrat la el. - nu am înlocuit garniturile capacului de chiulasa si se pare ca nu pierde deloc ulei pe acolo. Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 (edited) si acuma merge mai rotund? in video de mai sus, nu mergea destul de rotund.intreb, pt ca nici VN-ul meu nu merge prea rotund,si ma dispera.am desfacut carburatia,supapele,bujiile,senzorul,bobinele,fisele,etc. toate sunt okay.dar tot nu merge perfect.acuma poate eu sunt mai pretentios la relantii,dar ma gandeam ca ai solutia in principiu al meu VN merge ,trage si porneste bine.dar ma dispera relantiul.nu merge uniform.mi se pare ca un cilindru mai scapa cate o explozie.si nici nu imi dau seama care.am sa fac un filmulet cum merge si am sa-l postez aicea.sa comparam cele doua Edited March 1, 2016 by robert bk350 Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Nici nu vei reusi sa il faci sa mearga asa rotund cum ai vrea. Pentru ca el nu merge din fabrica rotund. Si eu m-am tot uitat la filmulete pe youtube, si nu am gasit un exemplar sa merag rotund. Si sincer, mie imi place foarte mult ca nu merge rotund!! Carburatorul Keihin CVK se monteaza si pe unele modele de Harley Davidson (nu ma intreba ca nu stiu pe care). Iar Harley-urile se aud intr-un mare fel si din cauza acestor carburatoare. Si nici ele nu merg rotund. Cred ca motivul pentru care nu merg rotund VN-urile este ca au un singur carburator, fara niciun fel de reglaj debit de amestec aer/benzina pe galeria de admisie. Repet: tocmai asta imi place la VN-ul meu: faptul ca merge sacadat! Quote Link to post Share on other sites
Bart Bz Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Am Vulcan, am mai avut unul si-nainte de asta, mai am vreo 10 prieteni si cunoscuti cu Vulcan si toate merg sacadat. Si tuturor ne place chestia asta! Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 cine are un releu de incarcare second pt. VULCANUL meu 800 classic ? » Post actualizat in 04 Mar 2016 17:32gata am rezolvat de pe ebay cu releul incarcare.made in china. 18 $ . ajunge pana in 15 aprilie.oare anul asta? Quote Link to post Share on other sites
bucsaadi Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 S-a ars? sau ce s-a intamplat cu el? Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 (edited) am ramas si eu uimit,cand am luat acu``si 3 zile un acumlator nou,si mi-au masurat baietii incarcarea sa imi dea garantia. 13,39 V la relantii si 13,24 in ture. cu 2 aparate multimeter si cu un tester special au fost facute masuratorile.nu e ars.am verificat mufele.le-am curatat,dar degeaba. Edited March 4, 2016 by robert bk350 Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Vezi sa nu-l schimbi degeaba, masoara si statorul. Pana nu esti sigur ce e defect, nu te apuca sa cumperi piese... Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 am masurat si statorul.nu e intrerupt.are continuitate toate cele trei fire,si nici nu face masa.am masurat cu motorul pornit,si in ture urca pana la 80 volti curent alternativ.deci ala e sigur okey Quote Link to post Share on other sites
Ancalagon Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 (edited) Se potriveste si de la alte motoare, cum ar fi:1998~1999 Kawasaki Ninja ZX-6R ZX600, 1995~1998 VN400(Vulcan/Vulcan II) Vulcan 400, 1996~2003 VN400(Vulcan 400 Classic/Drifter), 1995~2005 Kawasaki VN800 A1-A11, 1996~2005 VN800(Vulcan 800 Classic) B1-B10, 1999~2006 Kawasaki VN800(Vulcan 800 Drifter), 1995~2005 Kawasaki VN800(Vulcan 800), 1996~2006 Kawasaki VN800 Classic. Poate gasesti unul de ZX-6 la dezmembrari. Edited March 5, 2016 by Ancalagon Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Are cineva de vânzare un corp de lumini frâna si poziție spate pentru un VN 800 clasic? Quote Link to post Share on other sites
rockfest Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Salutare, am un VN800A de la care am scos rezervorul. In timpul operatiei a iesit cu un cablu din dreapta fata care pare a fi "vent line". Ce nu-mi dau seama acum e de unde a iesit acel cablu. Din ce am citit pare a fi un supraplin pentru rezervor deci trebuie sa stea liber dar nu strica sa pun o intrebare inainte de a pune inapoi rezervorul. Quote Link to post Share on other sites
Bart Bz Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Are cineva de vânzare un corp de lumini frâna si poziție spate pentru un VN 800 clasic? Daca vrei original, am eu. » Post actualizat in 14 Mar 2016 09:45 Salutare, am un VN800A de la care am scos rezervorul. In timpul operatiei a iesit cu un cablu din dreapta fata care pare a fi "vent line". Ce nu-mi dau seama acum e de unde a iesit acel cablu. Din ce am citit pare a fi un supraplin pentru rezervor deci trebuie sa stea liber dar nu strica sa pun o intrebare inainte de a pune inapoi rezervorul. Așa este, trebuie sa stea liber. Vezi ca ai niste cleme pe dedesubt, care-l țin pt a nu atârnă aiurea. Quote Link to post Share on other sites
mishu_dark Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 un stator de vn 750 detine cineva ??? multumiri Quote Link to post Share on other sites
dess Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Salut, Un intinzator de distribtie pentru un VN800A gasesc si eu pe aici? Multumesc Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 dezmortire... Multumiri lui @zoli pentru aerograf!! A iesit extraordinar! Quote Link to post Share on other sites
Nocturnus85 Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Pune niste poze mai detaliate cu aerograful! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.