robert bk350 Postat Aprilie 9, 2020 Share Postat Aprilie 9, 2020 Acum 21 ore, Nguyen a spus: Se verifica inca o data vorba ca binele cu forta nu se poate face. Eu am timp, astept sa-ti crape motorul si pe urma mai discutam... sa iti crepe tie capu. bine? nesimtitule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 18, 2020 Share Postat Mai 18, 2020 salutare. dezmembreaza cineva vn1500? pt un amic trebuie sa montez un portbagaj cu suport cu tot si ma gandeam pt unul second. pun niste poze de pe motorul meu cu arata suportul.eventual un sissy bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Salutare, Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si are vre-o idee: VN800 Classic 2004 53.000 km: - ulei,filtre,bujii, pastilele supapelor schimbate, kit lant nou, carburator dezasamblat si curatat corespunzator,, fise bujii schimbate, cutia de sigurante schimbata, contacte electrice curatate, totul ok (bibilitata etc). - nu are scurgeri de ulei/benzina sau alte semne de genul asta (inclusiv filtru de aer e curat, fara sa benzina prezenta). - consum ok, fara fum sau alte semnale. La prima pornire dimineata pleaca doar cilindrul spate. Practic, am cam urmatorul parcurs de fiecare data: - O pornesc (pleaca la prima apasare de buton cu socul tras). O las cca 30 de secunde sa mestece putin uleiul. - O scot din parcarea subterana fara sa am probleme de acceleratie in panta. - O parchez si o las sa se incalzeasca cca 2 min; pot pune mana pe cilidrul fata fara sa ma ard fiind doar cald de la cilindrul spate. - Demarez cu ea, si am o linie dreapta de aprox. 1.5 km. - In primul Km "simt" cum pleaca si cilindru fata; in accelerare constanta ma "trage" de 2 - 3 ori in fata (ca si cum ar incepe sa functioneze cilindrul fata) - Dupa, nici un fel de problema inclusiv pe parcusul zilei daca ma mai opresc pe undeva. - Nu mai simt svacniturile, dar parca ii ia cam 10-15 secunde sa se activeze cilindrul fata la pornirea la cald. - In timpul mersului accelereaza fara probleme, ezitari sau alte lucruri. Din cate am inteles, fiind doar cu 1 singur carburator, putin probabil sa fie o problema de alimentare benzina (mai ales ca nu am scurgeri evidente sau mirosuri de "camp petrolier". O sa verific saptamana viitoare valorile bobinelor de inductie, dar nu stiu daca problema ar fi in zona respectiva mai ales ca se rezolva dupa primul km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Multumesc pt sfat. O sa incerc si asta dupa ce le masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 Update: - am verificat bujii si bobine, furtune etc, totu ok. - am schimbat ambreiajul: wow, acum mi-am dat seama cat imi aluneca mie de fapt. O speta care cred ca are legatura cu cilindrul problematic, respectiv setarea din fabrica a surubului de amestec relanti (pilot mixture screw): - Nu stiu cat aveam setare din fabrica. - din cate am inteles, verificat dupa VIN, modelul meu este de america. Pe internet am gasit asa: - Russian Wolf si common knowledge in RO ar fi ca trebuie pus la 2.25 (turns) = la mine nu sta la ralanti cum trebuie; are tendinta sa scada la semafor pana se opreste. - Pe cateva posturi am gasit 1.25 turns (aici l-a si setat mecanicul vineri, numai ca nu am avut sansa sa o scot pe drum sa vad cum se comporta). - In owner manual gasit pe net am gasit 1.75 turns. La voi (cei care au motoarele nemodificate) ce valoare are setarea amestecului? Luni o sa imi vina si DB Killer-ele originale de la Silvertail-urile K02 pe care le am montate (vechiul proprietar le-a modificat sa sune mai tare; pe mine ma cam doare capul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Hello, A schimbat cineva simeringurile la supape, la un VN800 ? As vrea sa stiu daca a demontat si chiulasa. Multumesc Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 (editat) Acum 2 ore, robert bk350 a spus: trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. Mersi pt raspuns. Da, teoretic asa este, scrie si in service manual. Totusi, prima data voi incerca fara sa dau jos chiulasa, insa la iarna, cand voi regla si jocul la supape. Am vazut pe net ca sunt 2 metode, cu aer comprimat sau folosind o sfoara. Nu stiu insa daca merge si la VN800, de asta am intrebat daca a facut cineva efectiv .. Editat Septembrie 16, 2020 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Septembrie 27, 2020 Share Postat Septembrie 27, 2020 Update: Dupa "lupte seculare" si inca o teapa cu un mecanic, am reusit sa rezolv problema printr-un cumul de operatiuni: - Reparatie caburator cu Kit all balls (am avut emotii, dar pare sa mearga ok). - Curatat furtun benzina + rezervor + montaj filtru benzina. - eliminare EPA mai degraba pentru a elimina 3 puncte potentiale prin care s-ar putea pierde vacuum. - Reglaj carburator la cotele din manual (precizez f important plutitor 16.5 mm si cui amestec 1.75). - Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect). Concluzie: mobra trage cum n-a tras niciodata de cand este la mine :) De tinut sub observatie pe viitor colectia de sunete/tacanituri/"batai" si etc pe care le produce modelul asta. Mentiuni speciale: - o batatei metalica la rece, care dispare la cald in schimb. - o tacaniura metalica ascutita in sarcina care nu este de la "balacing shaft dampers". In rest toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 28, 2020 Share Postat Septembrie 28, 2020 8 hours ago, GeKados said: - Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect). Bujiile iridium au un singur avantaj, le schimbi mai rar, problema e ca se ineaca mai usor daca apar probleme pe partea de carburatie. Eu as folosi iridium numai pt motocicletele pe injectie si mai ales la cele care nu au un acces facil pentru a demonta bujiile. Efecte miraculoase nu au, dau aceeasi scanteie pe care o dau si bujiile normale. In principiu daca vrei scanteie mai buna iti trebuie o bobina de inductie mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Septembrie 30, 2020 Share Postat Septembrie 30, 2020 (editat) @mobiletron: cam asa ma gandesc si eu ca sta treaba cu bujiile iridium. Le-am montat din dorinta de a rezolva problema cu cilindrul fata care nu pornea la rece. Cumva, s-a rezolvat dupa toate aceste operatiuni. @EPA System: poate ajuta pe viitor informatia: Piese necesare: - 1 dop vacuum 16 mm. - 1 dop vacuum 8 mm. - 2 dopuri vacuum 10 mm. - recomand un furtun nou pt vacuum de la rezervor la carburator (in locul liniei T si nu se mai utilizeaza dopul de 8 mm). - cost aprox: ~ 35 ron. @Rapoarte foi: Eu am testat 18/40: - la mers calm si de plimbare este perfect. - se pierde considerabil din cuplul jos. - vitezele parca se "lugesc" - pleaca mai greu de pe loc, si cloncanitul de "balancing shaft dampers" este mai pronuntat. - mersul printre masini oprite la semafor si manevrele la viteza mica sunt mai dificile deoarece le faci in viteza 1 destul de patinat. Saptamana aceasta am schimbat pinionul fata si am obtinut 17/40: - mult mai pe gustul meu. - mai sprintena, dar si mai turata. Pentru cei care vor sa faca modificarea rapoartelor, recomand inlocuirea pinionului fata a.i. sa rezulte 18/42: - este similar cu 17/40 numai ca mai jos cu ~ 50 rpm. - se pastreaza cuplul. - costul cel mai scazut: ~60 ron pinion + ~ 70 ron schimb. (am incercat sa editez din nou, dar vad ca nu mai pot) @Filtrare benzina: - avand in vedere ca am avut probleme cu mizerii intrate din rezervor in carburator, recomand montarea unui filtru de benzina. - sitele de la peatcock permit trecerea mizeriei din rezervor. - se poate monta un filtru de benzina cu intrare/iesire de 10 mm. - se taie o bucata din furtunul de benzina si monteaza filtrul intre cele 2 bucati ramase. - cost aprox. 19 ron filtrul (vezi poza). @reparatie carburator: - pt mine a fost ok kit-ul produs de "all balls". - cost aprox. 180 ron. @cabluri de frana/ambreiaj/kilometraj: - recomand doar kawasaki originale. - aftermarket doar in cazul in care se monteaza un ape hanger (cablurile originale din cate am inteles merg doar pana la inaltime de 10 inch). @sa: - eu am montat mustang solo. - este perfecta. - cost aprox. 1800 ron (scump, dar face toti banii). @crashbar: - am montat crash-ul produs de evilchop. - am uitat sa pun cricul: a stat doar in crashbar; 0 damage. - am urcat o bordura gresit si am lasat-o pe dreapta: a stat doar in crash; 0 damage. - am blocat fata la 3 km/h: a alunecat pe crashbar; 0 damage. - mare grija la mersul pe langa borduri dupa montaj (lateste gabaritul motocicletei). - recomand pe negru, pt ca daca se zgarie putin se poate aplica f repede vopsea neagra. - cost aprox. 600 ron. Editat Septembrie 30, 2020 de GeKados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
overkill1975 Postat Octombrie 16, 2020 Share Postat Octombrie 16, 2020 Doresc sa achizitionez un Kavasaki Vulcan s. Intrebarea mea este, daca pornesc la drum lung, pot mentine viteza de 130-140( pe autostrada), fara a forta prea mult motorul? Momentan detin un Suzuki Intruder 800, si la viteza mai mare de 120 motorul deja urla si merge fortat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 16, 2020 Share Postat Octombrie 16, 2020 Merge fara probleme. E acelasi motor de pe Ninja 650 si Versys 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 18, 2020 Share Postat Octombrie 18, 2020 Dupa 19 ani de motociclism si avand un cruiser care la 160 km/h are in jur de 3250 rpm ti-as recomanda sa eviti vitezele de peste 100 - 110 km/h in regin de lunga durata cu acest gen de motociclete din cauza instabilitatii.... Pentru viteza pe autostrada si confort exista Kawasaki GTR1400, Yamaha FJR 1300, BMW K1600, Honda ST1300, BMW R1250 RT... etc.... si lista este foarte lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian E. Stefanescu Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 (editat) Salutare prieteni pe 2 roti! Pe internet nu gasesc piesa asta. Melcul pt vitezometru. Chiar daca e un Vulcan 400A se potrivesc absolut toate piesele de pe Vulcan 800A. Am atasat si poze unde vine montat. Semering am gasit la 22 lei la un magazin de piese auto. 0724096388 pt Whatsapp. Thanks! Editat Martie 23, 2021 de Marian E. Stefanescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian E. Stefanescu Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Acum 33 minute, easy ride on! a spus: https://www.johnnysvintagemotorcycle.com/product/41078-008-oem-kawasaki-speedometer-drive-assembly/ Multam! Dar nu e asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian E. Stefanescu Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Acum 35 minute, easy ride on! a spus: https://www.johnnysvintagemotorcycle.com/product/41078-008-oem-kawasaki-speedometer-drive-assembly/ Chiar acum, Marian E. Stefanescu a spus: E compact pe partea cealalta. Adica se poate schimba doar in interior piesa(melcul). Acum 1 minut, easy ride on! a spus: Poate găseşti pe acolo ceva care seamănă dimensional. Ok. Mai incerc. Poate se gaseste vreun utilizator cu aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian E. Stefanescu Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Acum 5 ore, easy ride on! a spus: Presupun că la Kawa.... ar fi cam aceeaşi dimensionare / demultiplicare - pinion / melc şi doar carcasele diferă. Cam toţi se pare că au aceeaşi problemă (cedează plasticul la melc). Poate astea (pinionul şi melcul interior) seamănă: https://www.ebay.ca/itm/Kawasaki-Vulcan-VN-750A-VN750-A245-Speedometer-Drive-Gear/373387771578?hash=item56efa53eba:g:OpcAAOSwJfRf1DX9 "Cam toţi se pare că au aceeaşi problemă (cedează plasticul la melc)" Eeeexact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Martie 24, 2021 Share Postat Martie 24, 2021 ...de ce nu ne arati si cum arata piesa defecta, pune o poza.Din cate stiu (am un KAWA En 500) melcul de kilometraj este pe roata fata iar tu ne arati roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian E. Stefanescu Postat Martie 24, 2021 Share Postat Martie 24, 2021 Acum 15 minute, easy ride on! a spus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 8, 2021 Share Postat Aprilie 8, 2021 Salut! Aveti idee ce dimensiuni au rulmetii roata fata la VN 800 clasic, 1997? Ii cam simt in ghidon si e nevoie sa ii schimb. Pe net am gasit codul 25-1387, dar trebuie sa pot gasi si alte marci de rulmenti, nu doar AllBalls, despre care la modelul asta am citit ca nu sunt prea straluciti. Caut sa cumpar de la magazine/saituri specializate in rulmenti si am nevoie de dimensiuni. Multumesc.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 (editat) https://rulmentika.ro/rulment-6004-2rs-c3-skf.html in princiupiu poate fi si rulmetul din ghidon sau ti desechilibrat roata.trebuie luat in calcul si astea. Editat Aprilie 19, 2021 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Iti multumesc foarte mult! Voi schimba initial cei doi rulmenti fata, apoi voi vedea daca se mai simte ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian E. Stefanescu Postat Mai 3, 2021 Share Postat Mai 3, 2021 (editat) La 23.03.2021 la 14:16, Marian E. Stefanescu a spus: Salutare prieteni pe 2 roti! Pe internet nu gasesc piesa asta. Melcul pt vitezometru. Chiar daca e un Vulcan 400A se potrivesc absolut toate piesele de pe Vulcan 800A. Am atasat si poze unde vine montat. Semering am gasit la 22 lei la un magazin de piese auto. 0724096388 pt Whatsapp. Thanks! Inca imi prind urechile pe motociclism.ro Vreau sa inchid topic-ul pt ca am rezolvat problema. Am comandat piese din JP si le-am montat singur. Doar ca imi arata cu 10 km/h mai mult decat viteza de pe GPS. Why da fok, inca nu stiu... Pana crapa, merg asa. Multumesc tuturor pt raspunsuri! Editat Mai 3, 2021 de Marian E. Stefanescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Mai 4, 2021 Share Postat Mai 4, 2021 (editat) Melcul si pinionul sunt de Kawasaki (EN, VULCAN) care au respectivele piese pe roata fata si care este de 19 toli iar la tine roata spate este de 16 (cu cauciuc super balon) ,de aici si diferenta de viteza pe kilometraj .O sa-ti indice viteza reala cu unele de la Kawasaki GPZ 500 care are roata spate si fata pe 16 toli exact cum ai tu si poate ne spui si cit au costat piesele. Editat Mai 4, 2021 de Gabi24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.