Jump to content

Kawasaki Vulcan


Recommended Posts

  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut suporti laterali pentru coburi si portbagajul. Daca disponibilizeaza cineva sau stie/aude/vede pe undeva ceva de vanzare, astept un semn.

Asfalt uscat!


» Post actualizat in 30 Mar 2016 10:39

Cu distantierii pentru coburi am rezolvat. Gratarul pentru bagaj ramine valabil.

Link to post
Share on other sites

Caut suporti laterali coburi si portbagajul pentru Vulcan 750. Daca disponibilizeaza cineva sau stie/aude/vede pe undeva ceva de vanzare, astept un semn, preferabil pe mesagerie.


Asfalt uscat!


Link to post
Share on other sites

Oare stie cineva cine se pricepe la injectii moto in zona Sibiu? Problema e urmatoarea: VN 1500 Drifter pe injectie, amestec foarte bogat, bujiile se duc rapid, fum, etc... Computerul nu da insa nici un cod de eroare, injectoarele sunt noi, schimbate de fostul proprietar acum vreo doi ani (probabil aiurea, ca amestecul a ramas tot excesiv de bogat). Ma gandesc ca or fi ceva furtunase de vacuum, dar poate a mai avut cineva problema asta si imi da un sfat.

Link to post
Share on other sites

Sunt binevenite toate . Încă nu am comandat , exista cale de întors.

Edited by xdx53
Link to post
Share on other sites

Youtube si Google sunt prietenuii tai in cazuri de genul acesta.

 

Si pe mine ma tenteaza schimbarea de clasa si din aceleasi surse am aflat ca la peste 120km/h vibratiile din ghidon ar deveni mai suparatoare decat vantul, pe care il reduci suficient cu un parbriz lat. Asta in special pt autostrazi. Insa la 80-100 km/h multi ar spune ca Vulcanul este modelul ideal din clasa lui. Inca are putere sa accelereze, manevrabilitate buna si fiabilitate care tinde spre 2-3 generatii ;)

 

La ce pret?

 

 

PS. De ce nu VN 900 ?

Edited by Skring
Link to post
Share on other sites

Nu știu exact prețul o sa merg la salon la sfârșitul lunii sa vad și agregatul și prețul. Vn 900 e sigur și mai scump și e prea mare pentru ce vreau eu . Mi-ar fi plăcut ca vulcan 650s sa aibă transmisia pe curea sau cardan . Deh nu le poți avea pe toate .

Îmi place mult cum arata ca motor 650s . Și verde e chiar sexy. Am avut mt07 și am dat.o din cauza lui asta :))

Edited by xdx53
Link to post
Share on other sites

Am fost si eu in situatia ta. Mi-a placut mult Vulcan S. Asta pana am vazut Yamaha XV950R, pa care am si cumparat-o.

Sa revenim la pareri:

- ambele sunt de oras. Asta inseamna ca sunt mici si manevrabile. Dar, eu am 1.82m si aratam ciudat pe Kawasaki.

- Ambele au ABS. Pentru mine a fost conditie pentru achizitie.

- Kawasaki are lant versus curea la Yamaha. Avantaj Yamaha.

- Kawasaki, in opinia mea, ar merge mai bine la fete. Yamaha este un boober si un fel de cafe moto (nu am gasit alta rima) barbatesc. Avantaj Yamaha.

- Ambele arata demential. Avantaj K si Y.

- K are capacitate mai mica decat Y. Avantaj Y.

- K are 4 ani garantie, Y doar 2. Avantaj K.

- K are turometru, Y nu. Avantaj K.

- K elibereaza cuplul mai sus in turatie, Y mai jos. Avantaj K.

- K are pret foarte accesibil. Y este cu 2.000 euro mai scumpa. Avantaj K.

- K nu este la concurenta cu nicio clasa. Y este comparabila cu ceva de la Harley. Avantaj Y.

- Nu am mers cu K dar, Yamaha imi place cum se aseaza si cum se simte. Avantaj Y (parere subiectiva).

- La Y filtrul de aer este usor deranjant la genunchiul drept. Posibil sa fie din cauza inaltimii mele. Se poate chmpara chit pentru mutarea pedalelor mai in fata. La K asta se poate face direct. Este prevazuta asa.Dezavantaj Y.

Ca si concluzie personala: imi plac amandoua la fel de mult dar, ungerea periodica a lantului nu este pentru mine, as vedea-o mai repede pe prietena mea pe Vulcan S (nu este cazul). Yamaha este mai barbateasca.

Inca un aspect la care castiga Kawasaki este bordul. La Yamaha este mai restrictiv cu informatia. La Kawasaki mi s-a parut ca este ceva mai generos. Dar e chestie si de estetica.

» Post actualizat in 06 Apr 2016 05:03

Ar mai fi de completat si racirea motoarelor. La Kawasaki este cu lichid, la Yamaha este cu aer. Asta inseamna mai putina intretinere. Avantaj Yamaha.

Link to post
Share on other sites

la XV950 cand am mers cu ea la test ride nu mi-a placut suspensia spate, prea dura.

 

Vulcanul are un motor foarte fiabil, folosit pe seria ER-6 si Versys.

 

As vrea sa testez si Street 750 de la Harley ca si asta e in aceeasi categorie.

 

Incearca sa vezi daca poti face un test ride cu Vulcanul si vezi cum ti se pare

Link to post
Share on other sites

Va salut,am un VN400 si nu reusesc sa gasesc manual de service pentru VN400,doar pentru VN800,vreau sa reglez surubul de aer de pe carburator,dar nu merge bine cu 1,7 ture ,ma gandesc ca in manualul pentru VN400 este alt reglaj.Strang si cate ture desfac?

Link to post
Share on other sites

 

Ar mai fi de completat si racirea motoarelor. La Kawasaki este cu lichid, la Yamaha este cu aer. Asta inseamna mai putina intretinere. Avantaj Yamaha.

Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! :peace:

Link to post
Share on other sites

Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! :peace:

 

Este pur si simplu chestie de intretinere, in opinia mea. Adica, fara termostat, verificare lichid, schimbare lichid, verificare radiator. In rest, avantaje tehnice nu cred ca exista cat sa devina un criteriu de alegere (de genul lant vs curea vs cardan).

Asta am vrut sa spun prin mentiunea pe care am facut-o.

Link to post
Share on other sites

Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! :peace:

si eu am vrut sa scriu ceva elegant, ca si raspuns pt "pitesti2010", dar tu ai avut raspuns mai cu stil :10:

bravo baieti !

azi o sa fiu fericit si vesel toata ziua.o sa zambesc pe strada ca un psihopat :thanks:

Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca v-am bulversat cu opinia mea? :blush:

Este doar un aspect de care am considerat ca poate cineva vrea sa tina cont. Oricum, va multumesc pentru atentionari si pentru faptul ca au fost elegante. :hug:

Link to post
Share on other sites
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...