Jump to content

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Recommended Posts

Senzorul TPS e defect. O zi buna.

 

Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut,am un VN400 si nu reusesc sa gasesc manual de service pentru VN400,doar pentru VN800,vreau sa reglez surubul de aer de pe carburator,dar nu merge bine cu 1,7 ture ,ma gandesc ca in manualul pentru VN400 este alt reglaj.Strang si cate ture desfac?

 

Desfaci cate 1/4 ture pana iti place cum merge motorul... sau pana cand cade surubul :eek:

Link to comment
Share on other sites

In general daca il desfaci 2 ture si jumatate dupa ce l-ai insurubat complet (cu blandete) ar trebui sa functioneze ok. Daca nu, cam cum scrie mai sus - cam enervant, ca nu ajungi la el. Nu stiu daca a reusit cineva sa faca asta cu carburatorul la locul lui.

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca v-am bulversat cu opinia mea? :blush:

Este doar un aspect de care am considerat ca poate cineva vrea sa tina cont. Oricum, va multumesc pentru atentionari si pentru faptul ca au fost elegante. :hug:

Relax , postarea ta e de apreciat ( cu exceptia avantaj aer vs lichid -dar chiar si asa aia e parerea ta )

.

@skring : Legat de VN900 e adevarat ca intre 120 -140 ai ceva vibratii , dar sa fim sinceri cat de des mergi pe autostrada ? Eu doar cand trec Ungaria o tin in intervalul asta de viteza pt o perioada lunga . Cu un parbriz bun nu ai probleme cu vantul , bineinteles tinand cont de tipul de motor ...e clar ca nu e K1600 .

@XDX53: Ce face 650-ul , face si 900-le si nu il simti greu . Daca insa vrei sa il folosesti proponderent in oras atunci probabil e o optiune mai buna 650-le .Avantajul la 900 e transmisia pe curea dar dezavantajul (si chiar nu inteleg de ce draq) nu i pun un ABS chiar daca e ''classic'' .

Edited by JUST4TNT
Link to comment
Share on other sites

 

Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema.

 

E bine ca s-a rezolvat. Asfalt uscat

Link to comment
Share on other sites

Îl folosesc mai mult în oraș și pe distante scurte în afara . Contează foarte mult și bugetul . 650 S se încadrează .

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi...

Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul!

Link to comment
Share on other sites

@bart bz: cum se schimba fisele de la bobine? Adica se gaseste cablu de cumparat separat si apoi se taie la lungimile potrivite sau trebuie cumparate strict fise originale?

https://www.louis.de/en/artikel/ignition-cable-silicon/10032082?list=167668595

s-ar putea sa gaesti si la magazinele cu piese auto/moto.

Link to comment
Share on other sites

Se gaseste si cablu separat, eu am luat de-ala siliconic, de cea mai buna calitate, adus din State, Razvan (Metricmotion) aducandu-mi-l. Si pipele le-am inlocuit, tot separat.

Link to comment
Share on other sites

iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH

Edited by robert bk350
Link to comment
Share on other sites

iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH

Nu-i evident ca nu-s bujiile vinovate?! Vezi sa nu fi patit exact ce am patit si eu, uita-te la a doua postare de-a mea, de jos in sus, am explicat mai pe larg.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa pui o poza cu bujia? Arata ca si cum ar fii topita?

am sa fac in seara asta poze cand ajung acasa,si am sa fac un filmulet cu scanteia. vreau sa precizez,ca bujia este neagra,afumata.circul mai mult in oras.motorul nu se incalzeste la temperatura optima,cam in toate cazurile mele de deplasare.

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:01

Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi...

Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul!

aceas figura imi face si mie la cilindru fata,mai des cilindru spate.carburatia este OKEY.de curios am sa verific fisele.daca sunt fisele problema,la prima ocazie te cinstesc cu o bere,palinca,supa fasoale cu ciolan,etc. :)

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a crapat becul spate,nu se mai aprinde nici pe frana nici pe pozitie,dar pe PARKING se aprinde.sigurantele sunt bune.idei?

Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion).

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:01

aceas figura imi face si mie la cilindru fata,mai des cilindru spate.carburatia este OKEY.de curios am sa verific fisele.daca sunt fisele problema,la prima ocazie te cinstesc cu o bere,palinca,supa fasoale cu ciolan,etc. :)

Sa fii foarte atent nu neaparat la fise, ci mai mult la bobine, vezi daca mai ai stuturile acolo. Verifica mai repede ca si asa nu stiu unde sa plec de Paste. :cheers:

Edited by Bart Bz
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion).

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37

Ma gandeam eu ca alea or fi,de vreo 3 ori mi-au fost smulse complet de sub aripa ,acum sunt trase pe deasupra,dar se pare ca tot apar probleme.

 

Mersi Bart

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion).

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37

Sa fii foarte atent nu neaparat la fise, ci mai mult la bobine, vezi daca mai ai stuturile acolo. Verifica mai repede ca si asa nu stiu unde sa plec de Paste. :cheers:

vrei sa pleci de Paste? cum a facut Isus? a plecat vineri si a revenit luni. :)

cateva poze si un video cum am promis

la fise nu m-am uitat inca.nu as crede ca ar fi ceva probleme pe la fise.dar ca sa eliminan si varianta asta ,am sa ma uit.poate in seara asta.carburatia este okey.deci s-a schimbat cele 2 membrane " air cut" si cel de "sprit",cuiul poanton ,garnitura capaculu de la nivel, si sa curatat carburatorul si reglat ca la carte.jocurile la supape sunt in parametri.in rest nu mai stiu ce sa scriu.cand montez bujii noi,asa de frumos merge , de iti da lacrimi.porneste usor si la rece si la cald.insa dupa vreo 50-100 km , imi creapa ceramica bujiei,din jurul electrodului.se vede si in filmulet,cum,ca sare scanteia in interiorul bujiei.si de aici vin baiurile.sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata.

post-15325-0-28803700-1461933084_thumb.jpg

post-15325-0-51953000-1461933085_thumb.jpg

post-15325-0-75016900-1461933086_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

vrei sa pleci de Paste? cum a facut Isus? a plecat vineri si a revenit luni. :)

cateva poze si un video cum am promis

la fise nu m-am uitat inca.nu as crede ca ar fi ceva probleme pe la fise.dar ca sa eliminan si varianta asta ,am sa ma uit.poate in seara asta.carburatia este okey.deci s-a schimbat cele 2 membrane " air cut" si cel de "sprit",cuiul poanton ,garnitura capaculu de la nivel, si sa curatat carburatorul si reglat ca la carte.jocurile la supape sunt in parametri.in rest nu mai stiu ce sa scriu.cand montez bujii noi,asa de frumos merge , de iti da lacrimi.porneste usor si la rece si la cald.insa dupa vreo 50-100 km , imi creapa ceramica bujiei,din jurul electrodului.se vede si in filmulet,cum,ca sare scanteia in interiorul bujiei.si de aici vin baiurile.sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata. https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1176944819012722/?type=3&theater

» Post actualizat in 29 Apr 2016 12:48

Iti faci cont pe youtube, il urci acolo si apoi pui link-ul aici. Nu este greu.

Spor!

l-am incarcat pe facebook :)https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1176944819012722/?type=3&theater

Edited by robert bk350
Link to comment
Share on other sites

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...