Jump to content

Kawasaki Vulcan


Recommended Posts

salut,

are careva un schimbator de viteze original pt un VN 800 Classic cu tot cu nuca pentru tija de la schimbator? mi s-a rupt nuca din prinderea de pe schimbator si trebuie sa cumpar tot angrenajul.

toate cele bune!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Solutia cu impacatul cu ideea mi se pare cea mai riscanta. Acum cativa ani, veneam de pe Transfagarasan cu sotia-n spate si un bagaj destul de consistent. Undeva, pe drumul dintre Curtea de Arges si Bran, am dat de o portiune de asfalt cu vreo 5-10 cm mai inalta decat nivelul drumului. Avand si undeva in jur de 120 la ora, am decolat, la propriu. Motocilistul din spatele nostru ne-a povestit ulterior ca, pur si simplu, nu i-a venit sa creada cand ne-a vazut desprinzandu-ne de la sol aproximativ jumatate de metru. A urmat aterizarea. Amortizorul, ati ghicit, a ajuns pana la capat, blocandu-mi complet roata spate. Au urmat vreo 50 de metri de "balet" pe asfalt, in care cred ca mi s-a dus mai bine de jumatate din grosimea cauciucului spate, neuronii mei si ai sotiei distrusi la foc automat neputandu-i contabiliza. Intr-un tarziu, slava Domnului, s-a oprit cu bine, eu apreciind inca o data stabilitatea extraordinara a Vulcanului, dupa ce mi-am bagat si scos la greu in guvernantii sulii! La scurt timp m-am apucat de strans bani pt un amortizor nou, varianta cu alt motor pt mine neexistand atunci, cum nu exista nici acum, nu din ratiuni materiale cat spirituale, mai degraba. Asa ca, mare grija, nu e de joaca deloc cu suspensii

Nasol moment, imi imaginez ce senzatie a fost acolo. Treaba e ca printre micile scapari ale fabricantului, noi si amplificam treaba prin supra-incarcarea motorului.

Eu cam la fiecare iesire care presupune si campare, deci sa iau cort, saci de dormit, saltea etc etc, eu + pasagera complet echipati in echipament de piele care e tare greu + bagajul, pe cantarite, e undeva la 200 kg. In conditiile in care VN-u dupa cifrele date in talon teoretic eu depasesc masa maxima cu ~ 45 kg. Nu stiu daca de aici se trage gunoiul, dar nu am ce face, tocmai de asta am schimbat un motor mai mic pe VN, tocmai sa ma satisfaca aici.

Oricum ar fi, chiar si in momentul nefericit prin care ai trecut, roata nu avea voie sa atinga de nici un element de sine statator de pe langa ea, ca e aripa sau orice altceva. Trebuia sa dea tare pe tare. Aici zic si sunt convins ca a fost ceva pus acolo sub limita limitei, ori prost gandit ansamblul de parghii + arc/amortizor, ori aripa care trebuia facuta mai 'adanca' sa aibe roata loc sa isi faca treaba si in situatiile de genu.

 

Nu e de joaca cu suspensia, cum nu e de joaca cu nici un alt element sau ansamblu de pe motor, doar ca aici cat costa sa rezolvi problema, mai pui ceva si te uiti catre ceva mai solid ca motor. Si nu zic ca VN-ul nu e, dar are el cateva bube specifice care sunt la limita nervilor, daca mai apare si o treaba dinasta....soarta ii e clara :))

Edited by bucsaadi
Link to post
Share on other sites

Am nevoie de un CDI de test pentru VN 800. Nu mai am deloc scanteie pe cilindrul spate si am facut toate verificarile posibile, astfel:

1. schimbat bujie - la fel

2. schimbat fise - la fel

3. masurat rezistenta bobinelor conform manual - in parametrii

4. schimbat bobine intre ele - la fel, functioneaza doar cilindrul fata, deci nu bobina plus fisa spate sunt de vina

5. masurat continuitate cablaj CDI bobina spate (fir verde) si buton start/stop bobina (fir rosu) - au continuitate

Acum, de ce ma gandesc la CDI:

Stiu principiul de functionare al bobinei de inductie si am observat ceva ce mi se pare o anomalie. Cu contactul pus, am masurat voltajul dintre cablul verde si cel rosu, care intra in bobina. Masurat cam 15 V. La fel am procedat si la bobina fata, insa acolo nu aveam curent. Concluzia: avand in vedere ca bobina fata functioneaza, probabil ca la contactul pus, pe firele care alimenteaza bobina nu trebuie sa fie curent.

Am luat in considerare ca probabil la momentul masuratorilor, tinand cont de timpii motorului, asa era normal sa fie, si anume bobina spate sa fie alimentata, si cea din fata nu.

Asa ca am invartit motorul de cateva ori. La fel au iesit masuratorile.

Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute cu un CDI de vn 800, mi-ar fi de mare ajutor, macar sa scap de o grija. Sunt din Medias.

Multumesc.

 

I-a un + de la bobina care functioneaza,e posibil ca firul de + sa fie rupt. Plusul este permanent din momentul in care ai pus contactul si ai apasat pe butonul rosu (RUN). CDI-ul functioneaza sau nu, el nu poate functiona doar jumatate.

» Post actualizat in 12 Jun 2016 21:26

De la un cablaj, cele 4 picioruse intra fix, partea cu clips prinde cablajul.

GRESIT! Cele 4 picioruse ,nu sunt picioruse. Prinderea se face pe cadru prin orificiul din mijlocul lor si da,e de la instalatia electrica. Vezi unde corespunde grosimea,japonezii nu fac risipa.

Link to post
Share on other sites

"I-a un + de la bobina care functioneaza,e posibil ca firul de + sa fie rupt. Plusul este permanent din momentul in care ai pus contactul si ai apasat pe butonul rosu (RUN). CDI-ul functioneaza sau nu, el nu poate functiona doar jumatate."

 

Mersi de răspuns. Voi încerca. Dar întrebarea mea este: CDI-ul da semnal bobinelor simultan? Adică bujiile dau scânteie in acelasi timp? Ca sincer, ma îndoiesc. E posibil sa dea totuși simultan, dar cu o frecventa mai mare, pentru a compensa timpii diferiți ai motorului. Rog pe cineva sa scoată ambele fise si sa facă o proba. Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Nu, fiecare bobina primeste separat semnal, pe rand, in functie de pozitia pistoanelor. Scanteia e prea rapida ca sa iti dai seama cu ochiul liber cand e un piston si cand altul. Si da, e posibil sa "functioneze doar jumatate", adica sa dea semnal doar unei bobine, s-a mai auzit.

p.s: sper sa nu vina iar laura_tazy care sa spuna acelasi lucru, cu alte cuvinte, si sa fii gresit tot eu :P

Link to post
Share on other sites

Salut, am un VN750 care ieri in timpul plimbarii mi-a facut un pocinog. Si amume: dupa cativa kilometrii m-am trezit subit ca arunca ulei afara din motor pe undeva pe la cilindrul fata spre partea frontala a motoretei (adica spre radiator), la prima inspectie vizuala pare ca pe un stut care in mod normal avea si un furtun care la mine nu se mai vede a fi pe acolo. Acum intrebarea mea este: stie cineva ce este accel furtun sau a mai patit careva?

» Post actualizat in 16 Jun 2016 04:09

Salut, am un VN750 care ieri in timpul plimbarii mi-a facut un pocinog. Si amume: dupa cativa kilometrii m-am trezit subit ca arunca ulei afara din motor pe undeva pe la cilindrul fata spre partea frontala a motoretei (adica spre radiator), la prima inspectie vizuala pare ca pe un stut care in mod normal avea si un furtun care la mine nu se mai vede a fi pe acolo. Acum intrebarea mea este: stie cineva ce este accel furtun sau a mai patit careva?

post-92516-0-23892900-1466049725_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Vand ceas Kawasaki Vulcan trimit poze pentru cei interesati pret 200 lei nou

 

Ce fel de ceas?( Sper ca nu ceas de mana) Poti pune o poza ? (Daca e ceas de mana nu mai pune :rusinica: )

Link to post
Share on other sites

Stie cineva de unde pot cumpara astazi un set de simeringuri de praf (noi sau sh) pentru VN 750?

Edited by laura_tazy
Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Caut un coleg motociclist cu Kawasaki Vulcan 800 pentru a incerca CDI-ul de la a mea la el. Nu am scanteie pe cilindrul 2 si dupa ce am epuizat toate variantele, tind sa cred ca CDI-ul e de vina.

 

Multumesc

 

Zona Sibiu, Medias, Targu Mures, Sighisoara.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Vreau sa cumpar un vitezometru de VN800 A.

Motorul meu e din '97 dar am inteles ca sunt compatibile si cele de la modelele mai noi.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

am eu unul prin garaj.cat esti dispus sa oferi?


» Post actualizat in 22 Jun 2016 11:50


Salut.

Caut un coleg motociclist cu Kawasaki Vulcan 800 pentru a incerca CDI-ul de la a mea la el. Nu am scanteie pe cilindrul 2 si dupa ce am epuizat toate variantele, tind sa cred ca CDI-ul e de vina.

Multumesc

Zona Sibiu, Medias, Targu Mures, Sighisoara.

Cluj? uite. eu imi desfac motorul pt tine.cu o singura pretentie de la mine.vi tu pana la mine la garaj.in Cluj. nu imi trebuie nimic la schimb.te ajut numai. sau trimiti tu CDI-ul tau prin currierat,si o incerc pe motorul meu.si iti trimit si o filmare :)

Edited by robert bk350
Link to post
Share on other sites

Salut,

E ok. Te rog sa imi spui ce date ai nevoie de la mine, ti le trimit pe privat.

De asemenea te rog sa imi spui cum vrei sa iti fac plata.

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte mult, Robert. Am rezolvat. Nu era CDI-ul. Cred ca ceva contacte imperfecte, pentru ca dupa ce am desfăcut toate mufele si le-am curățat, a pornit si merge bine.Multumesc încă o data!

Link to post
Share on other sites

am o problema, si orice sfat e binevenit.

se da un VN1500 classic din 1997, motocicleta care a stat nepornita 2.5 ani. Am cumparat-o , am curatat-o am pornit-o si merge superb. Insa am o problemuta si sper sa ii dau de cap. Dupa ce cobor in frana de motor o rampa de inclinatie mai mare, la accelerare ai intai da un pic in nas, si apoi accelereaza.

 

Presupun ca trebuie curatat carburatorul (e singurul lucru care a ramas neumblat pe moto de cand am cumparat-o), dar sper ca nu fie si altceva.

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...