klaus2016 Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Salutare - caut parbriz si proiectoare pt un VN2000 Clasic 2008. Daca aveti ceva idei/sugestii in aceasta privinta, sunt f binevenite. Multumesc. PS: si o "cravata" de rezervor cu buzunar eventual... Quote Link to post Share on other sites
Old School Rider Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 De vanzare guma spate Pirelli Route 66,140/90-16,noua,tinuta in depozit de anvelope ,dot Noiembrie 2013 ,la jumatate de pret.350 de lei cu transport inclus. 0721377166 Quote Link to post Share on other sites
Schwarz Muller Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Salutare. Am un set de suporti de cob-uri pentru VN1500, poate are cineva nevoie. Sunt in stare perfecta. Pret 100 Ron. Quote Link to post Share on other sites
JUST4TNT Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Salut , as vrea niste pareri legate de ulei . Pina acum am folosit numai Motul 7100 10W40 si pot sa zic ca am fost multumit , dar ma gandesc ca in primavara sa schimb cu altceva . Stiu ca discutiile despre ce tip/marca de ulei sant contradictorii dar ma intereseaza ce folositi voi/pareri dupa utilizare . Vrea sa ramin pe 10w40 dar ma gandesc sa schimb pe Castrol Power 1 sau Liqui Moly. Quote Link to post Share on other sites
bucsaadi Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea... Quote Link to post Share on other sites
Bart Bz Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 [vandut motoru si luat altceva mai tzapan Deci Vulcanul 1500 a fost noua alegere? Cum e, esti mulțumit? Quote Link to post Share on other sites
bucsaadi Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 (edited) Cui ii este adresata intrebarea? Edited December 5, 2016 by bucsaadi Quote Link to post Share on other sites
vn50 Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Sunt multe! Poti intra, spre exemplu, pe Vulcan riders Romania....si ai sa vezi acolo....sau pe fb... » Post actualizat in 05 Dec 2016 11:49S-a vandut parbrizul? Quote Link to post Share on other sites
Bart Bz Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Cui ii este adresata intrebarea? Cam tie. Quote Link to post Share on other sites
Old School Rider Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 De vanzare motor de pe un Kawasaki VN800 (propulsor) ,complet servisat acum 15000 de km ( Pistoane noi,segmenti noi,axe cu came noi,termocupla,garnituri ,etc.Porneste la sfert,cu proba inclusiv la compresie pentru cine doreste.Ridicare doar personala,sau prin curier doar cu plata integrala in avans. Dupa ce se vinde motorul,si restul pieselor de pe motocicleta se vor vinde la dezmembrare,dar nu inainte. Pret - 1000 euro ,usor negociabil. Contact la telefon - 0721 377 166 - Stefan Quote Link to post Share on other sites
cata_op Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 Caut aripa fata cu tot cu prindere pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic.Oare are cineva de vanzare?Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
alex_en Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 (edited) Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii). Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25. Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea... Repsol Rider este MINERAL iar daca il schimbi la 9000 km probabil o sa apuci sa faci un schimb de ulei dupa care o sa vinzi motorul. Cand o sa faca al doilea schimb de ulei REPSOL MINERAL tot la 9000 km deja motorul o sa aiba JUMATATE din compresie , adica deja cu un picior in groapa. Cine te-a invata prostia asta? O faci dupa capu' tau ca altfel nu inteleg... Intervalul de schimb la un ulei mineral este de maxim 5000 km, deja tras de par, ideal ar fi pe la 3000. Edited December 22, 2016 by alex_en Quote Link to post Share on other sites
bucsaadi Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 (edited) Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic. Cam tie. Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager....Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km. Edited December 26, 2016 by bucsaadi Quote Link to post Share on other sites
Bart Bz Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Man, să-l stăpânești sanatos si sa faci muuuulti kilometri fără incidente! Quote Link to post Share on other sites
bucsaadi Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Merci!Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98. Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Dremmel, spiral micut si "confectionezi" un nou tamburus pe care-l prinzi cu poxipol in gaura. Quote Link to post Share on other sites
alex_en Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite dai gaura cu un burghiu mic, de 3 si bagi un holsurub taiat scurt. Quote Link to post Share on other sites
Adrian Frigo Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 (edited) dai gaura cu un burghiu mic de 3 ,o filetezi cu ajutorul unui tarod și pe urmă șurub tăiat cu crestez făcut la bomfraier pentru șurubelniță dreaptă! Așa e corect! Spor la bricolat! Edited January 29, 2017 by Adrian Frigo Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 N-ai material suficient ca sa faci si filet, e mult prea mic locul. Plus ca se complica inutil, e doar un tamburus care nu permite comenzii sa se invarta pe ghidon. Si cu holzsurubul risca sa rupa de tot materialul, cand forteaza infiletarea. Quote Link to post Share on other sites
GoodKat Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 (edited) Gaura + super glue / bison / loctite + o tija metalica de orice fel. Edited January 29, 2017 by GoodKat Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 cea mai ideala solutie e sa schimb tot capacul. gaura pot sa dau maxim cu burghiu de 2mm.nu prea este carne Quote Link to post Share on other sites
laura_tazy Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta . Quote Link to post Share on other sites
alin_zbr Posted February 4, 2017 Share Posted February 4, 2017 Intrebare: ma poate ajuta cineva cu segmentul de ungere pentru un VN800? Ideal ar fi nou, dar si SH e ok daca e bun. Sau daca v-a ramas un set de segmenti pentru un piston... Contra cost, evident. Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
Old School Rider Posted February 4, 2017 Share Posted February 4, 2017 Gasesti doar set de segmenti complet,e undeva la 70-80 de euro. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.