Jump to content

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Salut , as vrea niste pareri legate de ulei .

Pina acum am folosit numai Motul 7100 10W40 si pot sa zic ca am fost multumit , dar ma gandesc ca in primavara sa schimb cu altceva . Stiu ca discutiile despre ce tip/marca de ulei sant contradictorii dar ma intereseaza ce folositi voi/pareri dupa utilizare . Vrea sa ramin pe 10w40 dar ma gandesc sa schimb pe Castrol Power 1 sau Liqui Moly.

Link to comment
Share on other sites

Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).
Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.
Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

De vanzare motor de pe un Kawasaki VN800 (propulsor) ,complet servisat acum 15000 de km ( Pistoane noi,segmenti noi,axe cu came noi,termocupla,garnituri ,etc.Porneste la sfert,cu proba inclusiv la compresie pentru cine doreste.

Ridicare doar personala,sau prin curier doar cu plata integrala in avans.

Dupa ce se vinde motorul,si restul pieselor de pe motocicleta se vor vinde la dezmembrare,dar nu inainte.

Pret - 1000 euro ,usor negociabil.

Contact la telefon - 0721 377 166 - Stefan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).

Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.

Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea...

Repsol Rider este MINERAL iar daca il schimbi la 9000 km probabil o sa apuci sa faci un schimb de ulei dupa care o sa vinzi motorul. Cand o sa faca al doilea schimb de ulei REPSOL MINERAL tot la 9000 km deja motorul o sa aiba JUMATATE din compresie , adica deja cu un picior in groapa.

Cine te-a invata prostia asta? O faci dupa capu' tau ca altfel nu inteleg...

Intervalul de schimb la un ulei mineral este de maxim 5000 km, deja tras de par, ideal ar fi pe la 3000.

Edited by alex_en
Link to comment
Share on other sites

Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic.

 

Cam tie. :)

Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager....
Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km.

Edited by bucsaadi
Link to comment
Share on other sites

Merci!
Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

post-15325-0-02588600-1485623447_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

dai gaura cu un burghiu mic, de 3 si bagi un holsurub taiat scurt.
Link to comment
Share on other sites

dai gaura cu un burghiu mic de 3 ,o filetezi cu ajutorul unui tarod și pe urmă șurub tăiat cu crestez făcut la bomfraier pentru șurubelniță dreaptă!

Așa e corect! ;)

 

Spor la bricolat!

Edited by Adrian Frigo
Link to comment
Share on other sites

N-ai material suficient ca sa faci si filet, e mult prea mic locul. Plus ca se complica inutil, e doar un tamburus care nu permite comenzii sa se invarta pe ghidon.

Si cu holzsurubul risca sa rupa de tot materialul, cand forteaza infiletarea.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc

 

Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta .

Link to comment
Share on other sites

Intrebare: ma poate ajuta cineva cu segmentul de ungere pentru un VN800? Ideal ar fi nou, dar si SH e ok daca e bun. Sau daca v-a ramas un set de segmenti pentru un piston... Contra cost, evident. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...