Jump to content

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Recommended Posts

  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna tuturor

 

am nevoie de putin ajutor. Am primit de Mos Craciun accesoriile din poza si... nu stiu prea multe despre ele. Putin ajutor nu ar strica.

 

Stiu ca sunt pentru tobe, dar in afara de design mai au vre-un rol? ceva de amplificare sunet, etc...

 

Nu stiu ce model sunt si cum se numesc, nu am avazut pe net in cautarile mele nici o motocicleta echipata cu asa ceva.

 

 

Multumesc

post-16313-0-63265400-1514557055_thumb.jpg

post-16313-0-95862000-1514557065_thumb.jpg

post-16313-0-86247700-1514557195_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mie imi par coveruri pentru tuburile furcii...si cred ca asta si sunt.

» Post actualizat in 29 Dec 2017 20:57

Ar trebui sa fue doua perechi.una se mobteaza intre juguri si ceakalta sub jugul inferior.

Spor ka treaba.

» Post actualizat in 29 Dec 2017 20:59

Sa fie doua perechi.

Una se monteaza intre juguri si cealalta sub jugul inferior.

post-14735-0-88171700-1514580930_thumb.jpg

post-14735-0-62558900-1514580947_thumb.jpeg

post-14735-0-09125400-1514580963_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

...gasit.

 

Sub valva se gaseste un orificiu, care la mine, este obturat de depuneri. Net-ul zice ca prin acea valva ( si prin acel orificiu ) ajunge aer proaspat in evacuare, pentru a permite arderea completa a gazelor.

Intrebare: Unde este capatul celalalt? Sper ca nu trebuie sa dau jos tobele.......

 

Multumesc frumos,

Link to comment
Share on other sites

Va salut domnilor,

 

Am nevoie de valva asta. De unde pot sa fac rost SH? Sau noua...

Se numeste valve assembly reed si are codul 12021 - 1102.

 

Multumesc frumos,

deci 2 cilindrii...2 valve.. intrebare: ce simptome avea motorul inainte sa dai de problema asta?

Link to comment
Share on other sites

Ceau si La multi ani ( la toti ),

 

Nimic.....Motorul e la iernat, conform celor care-au scris cartea tehnica. Tot astia spun ca e bine sa verifici jocul la supape la un anumit interval de kilometri.......deci:

M-am apucat sa verific jocul la valve; la scoaterea capacului de la cilindrul 2 ( a se citi manevre repetate de stg/ dreapta/ rotiri/ aranjat furtune).......am scapat valva in spate, fara sa stiu si...fara sa stiu ca exista asa ceva. La indepartarea capacului de la cilindrul 1, mi-am dat seama ca lipseste ceva la cil.2......Cum sunt al 3-lea proprietar..am banuit ca nu o aveam din start. Deci dat search pe net ca sa aflu ce si cum.....

A 2-a zi, m-am uitat in zona de sub capace.....ambele erau la fel de curate si m-am gandit ca poate a existat si am scapat-o in spatiul de la lantul de distributie. Acolo nu era...., in schimb am gasit-o in zona din apropierea telescopului, mai spre dreapta, neagra fiind nu am sesizat-o din prima. Am antrenat-o - afara - odata cu manevrele capacului.

 

Cautand pe net am aflat ca multi anuleaza functionalitatea lor ( a valvelor ) prin eliminarea sistemului de recirculare a gazelor (nearse, echivalentul EGR de la masini ). Nu am gasit motivatii ( clare ) asupra interventiei , dar parca nu as baga gaze ( zgura/ cenusa ) inapoi in camera de ardere......deci ma bate un gand.

La masina am facut-o.......dar pentru a proteja turbina am pus-o inapoi.

 

Multumesc,

 

PS Sunt posesor de A doar de un an si cam tot ce invat provine de pe net ( + prezentul forum + cel USA )

Am in plan sa montez un senzor de temperatura in circuitul de racire ( facut deja ) si unul de presiune de ulei ( montez un `` T`` in locul senzorului de presiune ). Am si senzori, am si ceasurile ( de 52 mm)

Link to comment
Share on other sites

Ceau si La multi ani ( la toti ),

 

Nimic.....Motorul e la iernat, conform celor care-au scris cartea tehnica. Tot astia spun ca e bine sa verifici jocul la supape la un anumit interval de kilometri.......deci:

M-am apucat sa verific jocul la valve; la scoaterea capacului de la cilindrul 2 ( a se citi manevre repetate de stg/ dreapta/ rotiri/ aranjat furtune).......am scapat valva in spate, fara sa stiu si...fara sa stiu ca exista asa ceva. La indepartarea capacului de la cilindrul 1, mi-am dat seama ca lipseste ceva la cil.2......Cum sunt al 3-lea proprietar..am banuit ca nu o aveam din start. Deci dat search pe net ca sa aflu ce si cum.....

A 2-a zi, m-am uitat in zona de sub capace.....ambele erau la fel de curate si m-am gandit ca poate a existat si am scapat-o in spatiul de la lantul de distributie. Acolo nu era...., in schimb am gasit-o in zona din apropierea telescopului, mai spre dreapta, neagra fiind nu am sesizat-o din prima. Am antrenat-o - afara - odata cu manevrele capacului.

 

Cautand pe net am aflat ca multi anuleaza functionalitatea lor ( a valvelor ) prin eliminarea sistemului de recirculare a gazelor (nearse, echivalentul EGR de la masini ). Nu am gasit motivatii ( clare ) asupra interventiei , dar parca nu as baga gaze ( zgura/ cenusa ) inapoi in camera de ardere......deci ma bate un gand.

La masina am facut-o.......dar pentru a proteja turbina am pus-o inapoi.

 

Multumesc,

 

PS Sunt posesor de A doar de un an si cam tot ce invat provine de pe net ( + prezentul forum + cel USA )

Am in plan sa montez un senzor de temperatura in circuitul de racire ( facut deja ) si unul de presiune de ulei ( montez un `` T`` in locul senzorului de presiune ). Am si senzori, am si ceasurile ( de 52 mm)

 

Hello,

 

Cu sau fara acele supape (reed valve), nu introduci gaze nearse inapoi in motor. Acestea sunt supape de sens, care permit trecerea aerului proaspat (oxigen) din filtrul de aer, prin "vacuum switch valve" (care se deschide cand e motorul pornit, prin vacuum), mai departe prin aceste reed valves, in esapament. Aici are loc arderea gazelor nearse.

Motivele pt care am eliminat si eu acest sistem sunt : o temperatura mai scazuta a esapamentului (nemaiavand loc arderea gazelor) si un aspect mai "curat" al motorului fara "vacuum switch valve". In plus, ai si un motiv pt a mai "lucra" ceva pe la motor :peace: .... (daca nu cumva e cel mai important motiv ... :) )

 

Marcel

Link to comment
Share on other sites

si cum se anuleaza acel " reed valve " ? trebuie sa astupi ceva? ca de scos le scoti,dar ramai cu un orificiu.si mai vreau sa stiu,ca, ce sunt "gazele nearse"? ce cauta gazele astea acolo sus in chiuloasa,unde reglezi supapele? ce este EGR? ce face EGR-ul? si ce face " reed valve " ?

Link to comment
Share on other sites

Hello,

 

Cu sau fara acele supape (reed valve), nu introduci gaze nearse inapoi in motor. Acestea sunt supape de sens, care permit trecerea aerului proaspat (oxigen) din filtrul de aer, prin "vacuum switch valve" (care se deschide cand e motorul pornit, prin vacuum), mai departe prin aceste reed valves, in esapament. Aici are loc arderea gazelor nearse.

Motivele pt care am eliminat si eu acest sistem sunt : o temperatura mai scazuta a esapamentului (nemaiavand loc arderea gazelor) si un aspect mai "curat" al motorului fara "vacuum switch valve". In plus, ai si un motiv pt a mai "lucra" ceva pe la motor .... (daca nu cumva e cel mai important motiv ... )

 

Marcel

Ceau,

 

 

Corect!!!

Am inteles, insa am scris aiurea:

Sistemul de la motor ( after burner / EPA ) nu face decat sa bage aer curat ( via filtru - EPA - reed valves ) direct in tobe ca sa arda amestecul nears, eliminat prin supapele de evacuare.Deci, daca sunt ( si daca sint .nu e reglat bine amestecul?), are loc aprinderea lor, daca nu,,,nu. La masini, EGR-ul introduce ( o parte din ) gazele nearse ( impreuna cu aerul ) in ....galeria de admisie! Ambele au rol de control ( micsorare ) a noxelor, aici. Zic asta pt ca EGR mai are si alte sarcini - la masini - altele decat controlul emisiilor.

Si corect ( din nou), ma relaxez....; evident nestiinta ( cazul pierderii reed valve-ei ) duce si la situatii de stress .

 

Multumesc,

» Post actualizat in 06 Jan 2018 12:04

si cum se anuleaza acel " reed valve " ? trebuie sa astupi ceva? ca de scos le scoti,dar ramai cu un orificiu.si mai vreau sa stiu,ca, ce sunt "gazele nearse"? ce cauta gazele astea acolo sus in chiuloasa,unde reglezi supapele? ce este EGR? ce face EGR-ul? si ce face " reed valve " ?

O sa fiu scurt, sa evit descrieri care poate ajung sa fie scrise neatent ( cum am facut mai sus ) sau gresit intelese:

Cauta pe net: a) site-ul lui Russian Wolf si citeste-l

B) introdu `` VN 800 valve adjustment `` pe youtube si urmareste

c) introdu ``VN 800 EPA removal `` pe youtube si urmareste

O sa-ti raspunda la intrebarile de mai sus, mai putin EGR, care nu tine de VN 800. ``Reed valve`` nu e decat o simpla supapa/ valva de sens, aici, prevazuta cu membrana.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

sper sa nu te superi,dar nu ma pot abtine sa nu scriu pe scurt o treaba.da-te cu motoru,daca iti place.fa experimente mecanice pe motorul tau cu valvele,si gazele nearse.dar sa nu le zici la nimeni rezultatele.mecanica ,sunt pentru mecanici. nu pentru cei, care citesc forumuri de pe alte site-uri,si alte limbi,si le da credibilitate maxima. forumurile nu sunt carti tehnice,din care sa inveti.poate sunt exceptii de la mecanici adevarati.dar cum vad,tu ai scris altceva,dacat ce ai citit (de pe alte forumuri),si asta e pentru ca nu ai inteles nimic.sau nu au scri ei bine. inca o data,sper ca nu te superi. nu de rautate,dar poate induci in eroare pe alti motociclisti.in principiu REED VALVE,EPA si EGR sunt 3 chestii diferite total. ai amestecat gazele nearse cu gazele de carter.gazele de carter se formeaza sub pistoane (sa in telegi si tu).ca cat e mai uzat motorul,cu atat ai gaze carter mai mare.aceste gaze sunt reintroduse in carburator (prin valve si epa si filtru aer,etc..) ca sa fie arse. intrebare: filtrul tau aer,e curat? uleios? ai negreala in carburator ( pe pereti)? poti sa renunti la EPA, dar reed valve-ul lasa-l la locul lui.EGR gasesti pe masini turbo diesel :)

Link to comment
Share on other sites

sper sa nu te superi,dar nu ma pot abtine sa nu scriu pe scurt o treaba.da-te cu motoru,daca iti place.fa experimente mecanice pe motorul tau cu valvele,si gazele nearse.dar sa nu le zici la nimeni rezultatele.mecanica ,sunt pentru mecanici. nu pentru cei, care citesc forumuri de pe alte site-uri,si alte limbi,si le da credibilitate maxima. forumurile nu sunt carti tehnice,din care sa inveti.poate sunt exceptii de la mecanici adevarati.dar cum vad,tu ai scris altceva,dacat ce ai citit (de pe alte forumuri),si asta e pentru ca nu ai inteles nimic.sau nu au scri ei bine. inca o data,sper ca nu te superi. nu de rautate,dar poate induci in eroare pe alti motociclisti.in principiu REED VALVE,EPA si EGR sunt 3 chestii diferite total. ai amestecat gazele nearse cu gazele de carter.gazele de carter se formeaza sub pistoane (sa in telegi si tu).ca cat e mai uzat motorul,cu atat ai gaze carter mai mare.aceste gaze sunt reintroduse in carburator (prin valve si epa si filtru aer,etc..) ca sa fie arse. intrebare: filtrul tau aer,e curat? uleios? ai negreala in carburator ( pe pereti)? poti sa renunti la EPA, dar reed valve-ul lasa-l la locul lui.EGR gasesti pe masini turbo diesel :)

Nu ma supar.... scopul mesajului tau este altul decat cel tehnic. Sper sa-ti fi ajutat la `` relief valve``.

 

Mesajul anterior nu s-a dorit a insemna...``pune mana si citeste `` ci pur si simplu am scris telegrafic; mi-a fost simplu si comod sa fac trimitere la un alt forum sau pe net. Scuze dac-ai inteles asta si/ sau scuze daca stiai (deja ) informatiile respective. Atunci nu inteleg de ce pui intrebari la care stii raspunsul. E vina mea ca nu inteleg. Dar daca nu inteleg, macar sunt dator, din educatie sa respect.

 

Scuze de mesaj ,

Link to comment
Share on other sites

Nu ma supar.... scopul mesajului tau este altul decat cel tehnic. Sper sa-ti fi ajutat la `` relief valve``.

 

Mesajul anterior nu s-a dorit a insemna...``pune mana si citeste `` ci pur si simplu am scris telegrafic; mi-a fost simplu si comod sa fac trimitere la un alt forum sau pe net. Scuze dac-ai inteles asta si/ sau scuze daca stiai (deja ) informatiile respective. Atunci nu inteleg de ce pui intrebari la care stii raspunsul. E vina mea ca nu inteleg. Dar daca nu inteleg, macar sunt dator, din educatie sa respect.

 

Scuze de mesaj ,

 

Nu trebuie sa-ti ceri scuze ... pentru asta este forumul, sa punem intrebari si sa discutam civilizat despre problemele pe care le are fiecare, sa invatam din experienta altora.

Daca te-ai lamurit, inseamna ca forumul si-a atins obiectivul. Vad ca esti din TM, eu sunt din AR, daca ai drum incoace da-mi de stire sa stam la o poveste despre motoare :)

 

Marcel

Edited by marcelm
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare baieti si la multi ani! Aveti idee de cat este furtunul care duce de la robinetul rezervorului la carburator? La exterior am masurat vreo 16 mm (5/8 inch), dar ulterior am observat ca se masoara diametrul la interior. Am motocicleta in garaj la distanta si nu prea am acces la ea. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

e furtun cu capete diferite la diametru.si eu am fost interest sa cumpar,dar am renuntat.a pus in filtru benzina ,care are stuturile in trepte la dimensiuni.si acolo tai stutul pa dimesiunea dorita si adaugi furtunele .sper ca intelegi cum zic.am ceva alchimie in sange :cheers:

Link to comment
Share on other sites

e furtun cu capete diferite la diametru.si eu am fost interest sa cumpar,dar am renuntat.a pus in filtru benzina ,care are stuturile in trepte la dimensiuni.si acolo tai stutul pa dimesiunea dorita si adaugi furtunele .sper ca intelegi cum zic.am ceva alchimie in sange :cheers:

Mersi, asa citisem si eu pe un forum strain, dar la mine e posibil sa fie un singur furtun cu aceeasi dimensiune de la rezervor pana la carburator. Cred ca a fost modificat cotul ala de plastic care vine la 90 grade din carburator, in care intra furtunul de combustibil. Am gasit o poza cu carburatorul meu desfacut si acolo pare ca capatul dinspre carburator este identic cu cel dinspre rezervor(este furtunul cu arcul). O sa las si link catre o poza cu crbul meu. Mersi!

 

https://lh3.googleusercontent.com/dVYEnCb-ovVcjtf2WFKVwwxTPB7W-HRH73eITwWpS2Nw1JLxaarp1uba0rZtwGYDlpJI1NjPwems65y8MnJ8m7ei19_7ngiIyv-0zuzwNMQ3g32bNMfo7q8MlGLjJdMIFdUVxJkatbP-ifGBewX4H8ASHl3_CX4cy8DcgEkPsGG2lrddP7NSgDQ84o0d9UCOROrqz-iQGr8ZfE5gwDID5rCR-A3uE81CcF0ZKCXApspoNbtQ5T0DZhnGJ7T_VvkmyT92RRgwdnY0y48oO75IkdWitj1V0fGFeWqfLrn5vow9mQSFxOmo6347npCZq8Dj272QZVqL3thaGhPRxcpNzEXug1KCUSd0-sItsPl0sWMgAHgSMSdOkiZFj1L63QWBc-P2XNJ_3hsDoWQTKfBOqNuwPcxNsbRXMI0jzYRwzrTgAehBc8ioiyguHZbr-AQCm1IHNIl2u7o0Z0UD30LzCFHPsw-c0w1hWvvV2NA3KIq2SAp-myIXVYkWXK4-MOQSHD6hqK4PCQzu85jj5WzH_9xEW0Z4q5tMdKTvUdpWBRdZ14BhINwEMaS_ifLKxq8wh4NUyC0xiGnSUB0IxUS7tqvLkwzlznwV8JLnINgw=w414-h551-no

» Post actualizat in 17 Jan 2018 13:48

Mentionez ca furtunul meu este in stare buna. O sa ii pun rezervor de sportster si vreau sa stiu ce dimensiune trebuie sa aiba reductia( de la 1/4" la dimensiunea furtunului astuia). Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...