Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

le-as da jos cu mare placere daca as stii cum si ce sa folosesc fara sa afectez cumva vopseaua

 

 

0744 582148 sau 0723683298

Dungi ca alea de pe rezervor? Pai alea nu-s "actipilde"? Da-le jos, nu fac cinste Vulcanului.

Parerea mea.

Nu-s de plastic?

Adevarat.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salu'mana! :friends:

 

Cu unghiulitza desprinzi la un capat, ca nu pateste nimic vopseaua, si apoi tragi de el fara mila. Apoi cu un burete cu Pur, Axion sau ce vrei tu de vase, si gata, nu mai ramane snici lipicios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu presiunea rotilor la Vulcan 800. Iete ce zice Bridgestone:

 

http://www.bridgestone.eu/bfe/tyreSelector...stone%20Europe#

 

Tu o tii pe-a ta, esti hotarat.

E un post un pic mai vechi de-al meu in care am scris cum e cu anvelopele pentru Vulcan.

Presiunea evident tbe modificata in functie de greutatea suportata de motor, dar banuiesc ca nu mergi cu 100kg pe spate in afara de tine, nu?

Scria in manual ca pana la limita de 100kg parca a conducatorului fara pasager, nu am manualul acu in fata sa stiu sigur dar ma uit diseara si o sa va anunt, ca presiunea fata/spate sa fie de 2 bar.

Cu pasager 2 fata si 2.5 spate.

Asa imi aduc aminte acuma.

 

Va anunt eu exact cum scrie in manualul de la al meu motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barbatzi, i-am luat la nevasta-mea sambata un Vulcan de 1500. Nu shtiu inca daca e sau nu prea mare pt ea, o sa decida ea daca ramane cu Dragstarul pe care il avea dinainte sau tzine Vulcanul, da in fine...

E modelul ala cu design mai nashpa (jentzi de magneziu shi juguri inguste... toba intermediara... sunet de mashina...in fine).

Acuma intrebarea esentziala. Suspensia spate e setata pe cea mai de sus pozitzie shi ma enerveaza la culme. Am vazut cum se schimba faza dar nu am cheie de la shock absorber... telescop sau cum s-o numi ele... A mai schimbat cineva pozitziile astea fara cheie? Care ar fi cea mai buna metoda? Este shi ceva ornament de cacao acolo shi nu ash vrea sa-l indoi.

A doua faza e sunetul de aspirator. In afara de schimbat tobele cu ceva custom, a facut cineva ceva cu ele ca sa scoata un sunet mai brutal?

A treia... am vazut dupa 450 de km (cand l-am adus acasa de la dracu in praznic) ceva ulei pe lamelele de racire din fatza primului cilindru... de unde ar putea fi scuipat? Nu e mult , doar catziva stropi shi cand sta pe loc nu curge nimic.

Recunosc ca nu m-am uitat bine la el pana acuma asha ca .... poate ma ajutatzi voi sa salvez nishte timp ca is tare ocupat in perioada asta.

Numai bine shi asfalt uscat!

Merci anticipat

Telescoapele se regleaza si cu o surubelnita sau imbus, nu se indoaie nimic.

Tobele le poti da jos si schimba cu goale din inox, asa am facut eu, apoi sa vezi sunet. Daca vrei iti pun niste poze cu a meu...

 

Are cineva PDF-u cu cartea tehnica de VN1500 SE ?

Io am ceva carte tehnica de pe net dar e doar schita amanuntita a pieselor componente. Unele sunt asa multe ca nu mai pricepi nimic de-acolo.

P.S. Nu a cam mare motoru asta pentru o lady? Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Telescoapele le-am reglat rapid(am pus intrebarea a doua zi dupa ce l-am adus acasa... habar nu aveam de nimic).

Faza e cu toba intermediara, care ash vrea sa o dau jos.... pune o poza te rog sa vad cu ai facut tu!

Lista de piese a fost singura chestie care am gasit-o shi eu pe net.... nasol... dar mai caut.

In cea ce priveshte marimea... nici odata prea mare! Hehehehhehe.. Acum serios, am ramas impresionat de manevrabilitate shi ciclistica impecabila a motorului. Nu am avut nici un dubiu ca Sami (nevasta-mea) o sa poata sa-l stapaneasca la fix.

Prima data cand s-a urcat pe el, o blocat fatza cu ghidonul virat la 1 km pe ora shi buf pe jos cu el. Eh... ce sa faci, era obishnuita cu frana de pe Dragstarul ei. Dupa asta i-au trebuit cateva zile sa "se imprieteneasca cu el" inapoi. Acum nu mai vrea sa auda de Dragstar... hehehhehehe. Sa o vezi cum trage de el, mai mare dragul!

Oricum exraordinar motorul. Am tras tura de 450 de km in 4 ore jumate. Intra in curbe ca un turbat shi sare destul de bine (ash prefera o acceleratzie o idee mai abrupta, dar e super shi asha). Oricum e impresionant de bine gandit motorul.

pune nishte poze te rog, cu tobele.

merci shi drumuri lungi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Super. Ai dat jos shi toba intermediara?

 

Toba intermediara e scoasa, normal, au ramas doar galeriile ce ies din cilindrii si coverele care fac trecerea de la galerii la tobe, pe dinauntru - all clear ;) . Suna de iti vine sa iei campii si in frana de motor scoate flacari ca apucatu :burnout: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic.

Deci, asadar si mii de parseci: mi-am comandat tobe, de fapt finalele, si le sudez la capetele existente. Vance and Hines ma depasea financiar.

Datorita lui Alex (easybiker) am intrat in posesia unui rezervor, sa vedem daca mai gasesc sa iau unul de HD sportster.

Acum sunt in prospectiuni dupa o sea solo, am gasit pe ebay la preturi acceptabile--40 de dolari, acum sa vedem cine o cumpara si cine mi-o trimite.

Am mai gasit si la HH, sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza..

Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD.

post-263-1165760229_thumb.jpg

post-263-1165760675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

accept orice de chopper. :peace:

iti dai seama de cate am nevoie ca sa fac din nepra bobber...momentan am

doar un ghidon de la black,rezervor,vopsea pe baza de apa(3 kg) si o roata de spate care va fi pe fata.gata.

scuze de off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari; am nevoie de de putin ajutor. Toate bune si frumoase cu motorul meu (daca trec peste faptul ca trebuie sa-i schimb lanturile de distributie), dar am probleme cu pornirea. La rece, nici o problema; la cald insa, porneste foarte greu. Cineva mi-a spus ca e din carburator; are cineva o idee ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic.

Deci, asadar si mii de parseci: mi-am comandat tobe, de fapt finalele, si le sudez la capetele existente. Vance and Hines ma depasea financiar.

Datorita lui Alex (easybiker) am intrat in posesia unui rezervor, sa vedem daca mai gasesc sa iau unul de HD sportster.

Acum sunt in prospectiuni dupa o sea solo, am gasit pe ebay la preturi acceptabile--40 de dolari, acum sa vedem cine o cumpara si cine mi-o trimite.

Am mai gasit si la HH, sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza..

Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD.

 

 

Daca rezolvi cu ghidonul sunt si eu interesat. Visez la niste coarne dinalea inalte dar nu am gasit de cumparat... plus ca vor trebui si conductele..

 

Da si tu un semn daca rezolvi din necunoscute....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic.

.... sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza..

Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD.

 

am mai scris undeva, cred ca chiar in acest topic ca am ghidon de HD, cam asa cum e poza cu Vulcanul, cred ca am atasat si o imagine, o sa o caut si o lipesc din nou. Daca iti foloseste si ajungi in Brasov, tel 0722322020 si il ai ( nu e nou! ).

 

Azi e deja solstitiul de iarna, asa ca ne putem gandi la sezonul urmator.

Deocamdata Craciun fericit la toata lumea!

HB

 

 

am gasit poza si ceva text: inaltime 250mm si deschidere totala aprox 800mm (mai mica cam cu 100mm decat ghidonul de VN clasic). Era in topicul Coarne de chopper /15xxx .

post-873-1166772821_thumb.jpg

Editat de hobbix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il stiu..... cred ca eu caut ceva mai inalt... dar trebuie vazut pe motor cum da.

daca ai tu drum prin buc... sau eu prin bv..... poate ne vedem si il iau

multumesc.

 

PS. Motoarele noastre sunt prietene... au venit in acelasi transport. il stiu si pe primul proprietar la al tau. A bagat o gramada de bani in accesorii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari; am nevoie de de putin ajutor. Toate bune si frumoase cu motorul meu (daca trec peste faptul ca trebuie sa-i schimb lanturile de distributie), dar am probleme cu pornirea. La rece, nici o problema; la cald insa, porneste foarte greu. Cineva mi-a spus ca e din carburator; are cineva o idee ce poate fi?

Care ar fi problema la lantul de distributie de vrei sa-l schimbi? Pornirea la cald am rezolvat-o prin schimbarea bujiilor. NGK DPR7EA9 .. vezi in cutia de la spate, ai un tabel acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...