Motoristu Virog Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 pune nishte poze te rog, cu tobele. merci shi drumuri lungi! Asa ca titlu informativ sa vezi cum arata pe dinafara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Banuiesc ca suna de te cracanezi...?Arata super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 un garaj incalzit prin zona dristor, cu un locsor pt un vulcan? cineva, careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Super. Ai dat jos shi toba intermediara? Toba intermediara e scoasa, normal, au ramas doar galeriile ce ies din cilindrii si coverele care fac trecerea de la galerii la tobe, pe dinauntru - all clear . Suna de iti vine sa iei campii si in frana de motor scoate flacari ca apucatu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Unde ai facut tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Unde ai facut tobele? cauti, cauti, nu te lasi. Nu-ti gasisei mah tobe ok.... sunau si bine si erau si bune la pretz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Unde ai facut tobele? Tobele sunt facute de Bono la Floresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic. Deci, asadar si mii de parseci: mi-am comandat tobe, de fapt finalele, si le sudez la capetele existente. Vance and Hines ma depasea financiar. Datorita lui Alex (easybiker) am intrat in posesia unui rezervor, sa vedem daca mai gasesc sa iau unul de HD sportster. Acum sunt in prospectiuni dupa o sea solo, am gasit pe ebay la preturi acceptabile--40 de dolari, acum sa vedem cine o cumpara si cine mi-o trimite. Am mai gasit si la HH, sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza.. Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 si cu piesele vechi ce faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 E, uite la treaba asta nu m-am gandit. Le donez, accepti sa le primesti? Serios acum, chiar nu stiu, o sa treaca timpul si o sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 accept orice de chopper. iti dai seama de cate am nevoie ca sa fac din nepra bobber...momentan am doar un ghidon de la black,rezervor,vopsea pe baza de apa(3 kg) si o roata de spate care va fi pe fata.gata. scuze de off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 dap..azi e o zi fructuoasa.. Kata o sa-mi dea o sa, hop si asa, treaba e ca am rezolvat si problema asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Louis, de unde altundeva isi cumpara romanul pauper finale de toba, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Salutari; am nevoie de de putin ajutor. Toate bune si frumoase cu motorul meu (daca trec peste faptul ca trebuie sa-i schimb lanturile de distributie), dar am probleme cu pornirea. La rece, nici o problema; la cald insa, porneste foarte greu. Cineva mi-a spus ca e din carburator; are cineva o idee ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic. Deci, asadar si mii de parseci: mi-am comandat tobe, de fapt finalele, si le sudez la capetele existente. Vance and Hines ma depasea financiar. Datorita lui Alex (easybiker) am intrat in posesia unui rezervor, sa vedem daca mai gasesc sa iau unul de HD sportster. Acum sunt in prospectiuni dupa o sea solo, am gasit pe ebay la preturi acceptabile--40 de dolari, acum sa vedem cine o cumpara si cine mi-o trimite. Am mai gasit si la HH, sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza.. Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD. Daca rezolvi cu ghidonul sunt si eu interesat. Visez la niste coarne dinalea inalte dar nu am gasit de cumparat... plus ca vor trebui si conductele.. Da si tu un semn daca rezolvi din necunoscute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hobbix Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic. .... sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza.. Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD. am mai scris undeva, cred ca chiar in acest topic ca am ghidon de HD, cam asa cum e poza cu Vulcanul, cred ca am atasat si o imagine, o sa o caut si o lipesc din nou. Daca iti foloseste si ajungi in Brasov, tel 0722322020 si il ai ( nu e nou! ). Azi e deja solstitiul de iarna, asa ca ne putem gandi la sezonul urmator. Deocamdata Craciun fericit la toata lumea! HB am gasit poza si ceva text: inaltime 250mm si deschidere totala aprox 800mm (mai mica cam cu 100mm decat ghidonul de VN clasic). Era in topicul Coarne de chopper /15xxx . Editat Decembrie 22, 2006 de hobbix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 il stiu..... cred ca eu caut ceva mai inalt... dar trebuie vazut pe motor cum da. daca ai tu drum prin buc... sau eu prin bv..... poate ne vedem si il iau multumesc. PS. Motoarele noastre sunt prietene... au venit in acelasi transport. il stiu si pe primul proprietar la al tau. A bagat o gramada de bani in accesorii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Salutari; am nevoie de de putin ajutor. Toate bune si frumoase cu motorul meu (daca trec peste faptul ca trebuie sa-i schimb lanturile de distributie), dar am probleme cu pornirea. La rece, nici o problema; la cald insa, porneste foarte greu. Cineva mi-a spus ca e din carburator; are cineva o idee ce poate fi? Care ar fi problema la lantul de distributie de vrei sa-l schimbi? Pornirea la cald am rezolvat-o prin schimbarea bujiilor. NGK DPR7EA9 .. vezi in cutia de la spate, ai un tabel acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Care ar fi problema la lantul de distributie de vrei sa-l schimbi? Pornirea la cald am rezolvat-o prin schimbarea bujiilor. NGK DPR7EA9 .. vezi in cutia de la spate, ai un tabel acolo. Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald? de fapt toate 8 nu?ai parca 4 pe fiecare cilindru.cu piesele cum te descurci? un amic si-a schimbat axele si lanturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 de fapt toate 8 nu?ai parca 4 pe fiecare cilindru.cu piesele cum te descurci? un amic si-a schimbat axele si lanturile. Nu, sunt 2 pe cilindru; piese am luat de la Motomania. Acolo am gasit mai ieftin. Sper sa nu trebuiasca sa schimb si patinele, ca alea-s scumpe de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 pai nu sunt 2 superioare si 2 inf?cat ai dat pe lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 (editat) Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald? Problema lanturilor superioare aparuse si la mine. Cand am mers cu motorul imediat ce l-am adus din Belgia, nu se auzea nici pis. Dupa ce am schimbat uleiul, am pus ulei de la Nenea Louis Procycle Mineralisch SAE20W-50, au inceput sa clantzane cand se incalzea uleiul. Schimbandu-l si pe asta, am incercat tot cu Procycle dar semisintetic Teilsynthetisch 10W-40, clantzaneala a disparut. Noi(suntem 4 posesori de Vulcan VN750A in Focsani) credeam ca zgomotul asta nu e de la lantz si nici de la patina, ci de la arcul de intindere al patinei, lucru care s-a dovedit fals, uleiul fiind de vina. Probleme la pornirea la cald am avut, dar erau si de la alternator, care nui incarca bateria ca lumea, astfel incat aceasta era mai mult chioara cand trebuia sa porneasca. De obicei problemele astea cu alternatorul apar la modelele americane la care farul merge incontinuu. Sfatul meu e sa-ti iei un voltmetru de ghidon si sa tii sub observatie permanenta incarcarea bateriei. Daca mai am probleme la cald, vedem la vara. Pana atunci ... LA MULTI ANI CALARE VULCANOLOGILOR !!!! Editat Decembrie 28, 2006 de Ilarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 (editat) pai nu sunt 2 superioare si 2 inf?cat ai dat pe lant? Da, 2 superioare si 2 inferioare; 128 euro toate 4. Problema lanturilor superioare aparuse si la mine. Cand am mers cu motorul imediat ce l-am adus din Belgia, nu se auzea nici pis. Dupa ce am schimbat uleiul, am pus ulei de la Nenea Louis Procycle Mineralisch SAE20W-50, au inceput sa clantzane cand se incalzea uleiul. Schimbandu-l si pe asta, am incercat tot cu Procycle dar semisintetic Teilsynthetisch 10W-40, clantzaneala a disparut. Noi(suntem 4 posesori de Vulcan VN750A in Focsani) credeam ca zgomotul asta nu e de la lantz si nici de la patina, ci de la arcul de intindere al patinei, lucru care s-a dovedit fals, uleiul fiind de vina. Probleme la pornirea la cald am avut, dar erau si de la alternator, care nui incarca bateria ca lumea, astfel incat aceasta era mai mult chioara cand trebuia sa porneasca. De obicei problemele astea cu alternatorul apar la modelele americane la care farul merge incontinuu. Sfatul meu e sa-ti iei un voltmetru de ghidon si sa tii sub observatie permanenta incarcarea bateriei. Daca mai am probleme la cald, vedem la vara. Pana atunci ... LA MULTI ANI CALARE VULCANOLOGILOR !!!! La inceput am crezut si eu ca sunt arcurile de la intinzatoare; acum o sa-i schimb lanturile si poate n-o sa mai fie probleme. Al meu e model american. "La multi ani" tuturor vulcanologilor si sa ne vedem cat mai des la anul! Editat Decembrie 28, 2006 de Cercelush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 "La multi ani" si "un an nou plin de bucurii!" Sa ne vedem cat mai curand in sa si cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.