foxdesert Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 (editat) le-as da jos cu mare placere daca as stii cum si ce sa folosesc fara sa afectez cumva vopseaua 0744 582148 sau 0723683298 Dungi ca alea de pe rezervor? Pai alea nu-s "actipilde"? Da-le jos, nu fac cinste Vulcanului. Parerea mea. Nu-s de plastic? Adevarat. Editat Noiembrie 14, 2006 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 salu'mana! Cu unghiulitza desprinzi la un capat, ca nu pateste nimic vopseaua, si apoi tragi de el fara mila. Apoi cu un burete cu Pur, Axion sau ce vrei tu de vase, si gata, nu mai ramane snici lipicios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 14, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2006 dungile facute din fabrica,sau chiar de altii,sunt acoperite cu lac....sa nu se strice cumva lacul... zic,nu spun. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Revin cu presiunea rotilor la Vulcan 800. Iete ce zice Bridgestone: http://www.bridgestone.eu/bfe/tyreSelector...stone%20Europe# Tu o tii pe-a ta, esti hotarat. E un post un pic mai vechi de-al meu in care am scris cum e cu anvelopele pentru Vulcan. Presiunea evident tbe modificata in functie de greutatea suportata de motor, dar banuiesc ca nu mergi cu 100kg pe spate in afara de tine, nu? Scria in manual ca pana la limita de 100kg parca a conducatorului fara pasager, nu am manualul acu in fata sa stiu sigur dar ma uit diseara si o sa va anunt, ca presiunea fata/spate sa fie de 2 bar. Cu pasager 2 fata si 2.5 spate. Asa imi aduc aminte acuma. Va anunt eu exact cum scrie in manualul de la al meu motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Barbatzi, i-am luat la nevasta-mea sambata un Vulcan de 1500. Nu shtiu inca daca e sau nu prea mare pt ea, o sa decida ea daca ramane cu Dragstarul pe care il avea dinainte sau tzine Vulcanul, da in fine... E modelul ala cu design mai nashpa (jentzi de magneziu shi juguri inguste... toba intermediara... sunet de mashina...in fine). Acuma intrebarea esentziala. Suspensia spate e setata pe cea mai de sus pozitzie shi ma enerveaza la culme. Am vazut cum se schimba faza dar nu am cheie de la shock absorber... telescop sau cum s-o numi ele... A mai schimbat cineva pozitziile astea fara cheie? Care ar fi cea mai buna metoda? Este shi ceva ornament de cacao acolo shi nu ash vrea sa-l indoi. A doua faza e sunetul de aspirator. In afara de schimbat tobele cu ceva custom, a facut cineva ceva cu ele ca sa scoata un sunet mai brutal? A treia... am vazut dupa 450 de km (cand l-am adus acasa de la dracu in praznic) ceva ulei pe lamelele de racire din fatza primului cilindru... de unde ar putea fi scuipat? Nu e mult , doar catziva stropi shi cand sta pe loc nu curge nimic. Recunosc ca nu m-am uitat bine la el pana acuma asha ca .... poate ma ajutatzi voi sa salvez nishte timp ca is tare ocupat in perioada asta. Numai bine shi asfalt uscat! Merci anticipat Telescoapele se regleaza si cu o surubelnita sau imbus, nu se indoaie nimic. Tobele le poti da jos si schimba cu goale din inox, asa am facut eu, apoi sa vezi sunet. Daca vrei iti pun niste poze cu a meu... Are cineva PDF-u cu cartea tehnica de VN1500 SE ? Io am ceva carte tehnica de pe net dar e doar schita amanuntita a pieselor componente. Unele sunt asa multe ca nu mai pricepi nimic de-acolo. P.S. Nu a cam mare motoru asta pentru o lady? Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Telescoapele le-am reglat rapid(am pus intrebarea a doua zi dupa ce l-am adus acasa... habar nu aveam de nimic). Faza e cu toba intermediara, care ash vrea sa o dau jos.... pune o poza te rog sa vad cu ai facut tu! Lista de piese a fost singura chestie care am gasit-o shi eu pe net.... nasol... dar mai caut. In cea ce priveshte marimea... nici odata prea mare! Hehehehhehe.. Acum serios, am ramas impresionat de manevrabilitate shi ciclistica impecabila a motorului. Nu am avut nici un dubiu ca Sami (nevasta-mea) o sa poata sa-l stapaneasca la fix. Prima data cand s-a urcat pe el, o blocat fatza cu ghidonul virat la 1 km pe ora shi buf pe jos cu el. Eh... ce sa faci, era obishnuita cu frana de pe Dragstarul ei. Dupa asta i-au trebuit cateva zile sa "se imprieteneasca cu el" inapoi. Acum nu mai vrea sa auda de Dragstar... hehehhehehe. Sa o vezi cum trage de el, mai mare dragul! Oricum exraordinar motorul. Am tras tura de 450 de km in 4 ore jumate. Intra in curbe ca un turbat shi sare destul de bine (ash prefera o acceleratzie o idee mai abrupta, dar e super shi asha). Oricum e impresionant de bine gandit motorul. pune nishte poze te rog, cu tobele. merci shi drumuri lungi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 pune nishte poze te rog, cu tobele. merci shi drumuri lungi! Asa ca titlu informativ sa vezi cum arata pe dinafara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Super. Ai dat jos shi toba intermediara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Banuiesc ca suna de te cracanezi...?Arata super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 un garaj incalzit prin zona dristor, cu un locsor pt un vulcan? cineva, careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Super. Ai dat jos shi toba intermediara? Toba intermediara e scoasa, normal, au ramas doar galeriile ce ies din cilindrii si coverele care fac trecerea de la galerii la tobe, pe dinauntru - all clear . Suna de iti vine sa iei campii si in frana de motor scoate flacari ca apucatu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Unde ai facut tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Unde ai facut tobele? cauti, cauti, nu te lasi. Nu-ti gasisei mah tobe ok.... sunau si bine si erau si bune la pretz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Unde ai facut tobele? Tobele sunt facute de Bono la Floresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic. Deci, asadar si mii de parseci: mi-am comandat tobe, de fapt finalele, si le sudez la capetele existente. Vance and Hines ma depasea financiar. Datorita lui Alex (easybiker) am intrat in posesia unui rezervor, sa vedem daca mai gasesc sa iau unul de HD sportster. Acum sunt in prospectiuni dupa o sea solo, am gasit pe ebay la preturi acceptabile--40 de dolari, acum sa vedem cine o cumpara si cine mi-o trimite. Am mai gasit si la HH, sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza.. Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 si cu piesele vechi ce faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 E, uite la treaba asta nu m-am gandit. Le donez, accepti sa le primesti? Serios acum, chiar nu stiu, o sa treaca timpul si o sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 accept orice de chopper. iti dai seama de cate am nevoie ca sa fac din nepra bobber...momentan am doar un ghidon de la black,rezervor,vopsea pe baza de apa(3 kg) si o roata de spate care va fi pe fata.gata. scuze de off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 dap..azi e o zi fructuoasa.. Kata o sa-mi dea o sa, hop si asa, treaba e ca am rezolvat si problema asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Louis, de unde altundeva isi cumpara romanul pauper finale de toba, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Salutari; am nevoie de de putin ajutor. Toate bune si frumoase cu motorul meu (daca trec peste faptul ca trebuie sa-i schimb lanturile de distributie), dar am probleme cu pornirea. La rece, nici o problema; la cald insa, porneste foarte greu. Cineva mi-a spus ca e din carburator; are cineva o idee ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic. Deci, asadar si mii de parseci: mi-am comandat tobe, de fapt finalele, si le sudez la capetele existente. Vance and Hines ma depasea financiar. Datorita lui Alex (easybiker) am intrat in posesia unui rezervor, sa vedem daca mai gasesc sa iau unul de HD sportster. Acum sunt in prospectiuni dupa o sea solo, am gasit pe ebay la preturi acceptabile--40 de dolari, acum sa vedem cine o cumpara si cine mi-o trimite. Am mai gasit si la HH, sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza.. Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD. Daca rezolvi cu ghidonul sunt si eu interesat. Visez la niste coarne dinalea inalte dar nu am gasit de cumparat... plus ca vor trebui si conductele.. Da si tu un semn daca rezolvi din necunoscute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hobbix Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) Mda...sa mai resuscitam un pic acest topic. .... sa vedem cum fac si cu ghidonul, ma mai gandesc la un ape...da e de gandit, ca nush in ce masura se preteaza.. Rezultatul va trebuii sa fie undeva pe aici..bineinteles, fara motorizare HD. am mai scris undeva, cred ca chiar in acest topic ca am ghidon de HD, cam asa cum e poza cu Vulcanul, cred ca am atasat si o imagine, o sa o caut si o lipesc din nou. Daca iti foloseste si ajungi in Brasov, tel 0722322020 si il ai ( nu e nou! ). Azi e deja solstitiul de iarna, asa ca ne putem gandi la sezonul urmator. Deocamdata Craciun fericit la toata lumea! HB am gasit poza si ceva text: inaltime 250mm si deschidere totala aprox 800mm (mai mica cam cu 100mm decat ghidonul de VN clasic). Era in topicul Coarne de chopper /15xxx . Editat Decembrie 22, 2006 de hobbix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 il stiu..... cred ca eu caut ceva mai inalt... dar trebuie vazut pe motor cum da. daca ai tu drum prin buc... sau eu prin bv..... poate ne vedem si il iau multumesc. PS. Motoarele noastre sunt prietene... au venit in acelasi transport. il stiu si pe primul proprietar la al tau. A bagat o gramada de bani in accesorii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Salutari; am nevoie de de putin ajutor. Toate bune si frumoase cu motorul meu (daca trec peste faptul ca trebuie sa-i schimb lanturile de distributie), dar am probleme cu pornirea. La rece, nici o problema; la cald insa, porneste foarte greu. Cineva mi-a spus ca e din carburator; are cineva o idee ce poate fi? Care ar fi problema la lantul de distributie de vrei sa-l schimbi? Pornirea la cald am rezolvat-o prin schimbarea bujiilor. NGK DPR7EA9 .. vezi in cutia de la spate, ai un tabel acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.