Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Sorine, ia-ti numere rosii si iesi cu VN ul la arat, mai lasa spamul si warnurile pentru cei mici, cu biciclete la profil.

 

foxbat, esti offtopic.

 

:crack:

 

Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice:

 

EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani

FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni)

NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani

VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa.

 

SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sorine lasa warn-urile si banarile ca nu te baneaza nimeni. Bravo pentru motor! Lasa ca vine primavara imediat si iesim toti la arat :lol: Nu il chopperesti? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice:

 

EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani

FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni)

NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani

VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa.

 

SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube!

 

Cand o muri vecină-tu, sa ma anunti in secunda 1, ca m-as face vecin cu tine in apartamentul celalalt.

Chiar, nu-l vinde? Vorbesc la modul cel mai serios cu putiinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine lasa warn-urile si banarile ca nu te baneaza nimeni. Bravo pentru motor! Lasa ca vine primavara imediat si iesim toti la arat :lol: Nu il chopperesti? :crack:

Daca chopperit inseamna flex, inca nu m-am plictisit de motor asa cum arata acum, dar ceva trebuie facut. In primul rand, posibiliatea sa schimb vitezele in sus cu calciul. La Marauder am improvizat ceva cu o cheie inelara de 19, de care sunt foarte multumit functional, mai putin estetic. Apoi, obligatoriu, sisy-bar, sa nu imi pierd nevasta pe drum la un gaz mai hotarat. Aici am gasit o varianta in plus fata de alte modele, sa nu-l prind de suruburile de pe langa aripa spate, ci de piesa care tine numarul. Am verificat-o, e destul de solid prinsa. In al treilea rand, crash-bar. Dar atat la sisy cat si la crash as prefera sa le fac decat sa le comand la Louis. Daca se poate, sa le fac personal, ca de aici vine placerea, chit ca, la inceput, nu iese perfect. La Marauder am facut 4 variante de sisy, cu manuta mea, si nici de ultimul nu sunt 100% multumit. Dar daca l-as fi facut perfect din prima, n-as mai fi avut ocupatie toata toamna. Una peste alta, singurul lucru care ma deranjeaza intr-o oarecare masura la motor este culoarea. In poza a iesit cam albastru (nu stiu de ce), dar in realitate este violet. Oi vedea, ori ma acomodez, ori il revopsesc. E inca prea devreme ca sa ma enerveze ceva la acest motor. Toate la timpul lor.

 

Cand o muri vecină-tu, sa ma anunti in secunda 1, ca m-as face vecin cu tine in apartamentul celalalt.

Chiar, nu-l vinde? Vorbesc la modul cel mai serios cu putiinta.

Sorry, are nevasta mai bine conservata si o fata de 37-38 de ani cu care sta in casa. Nu cred ca acel apartament va fi foarte curand la vanzare. Din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te fac motociclist, dar voi ce credeati? Oamenii sunt bogdan.c si BrujoLirico. Iata faptele:

- am vazut un motor convenabil pe mobile.de

- l-am sunat pe bogdan, care mi-a spus sa-i trimit lui Brujo datele pe mail

- in aceeasi seara Brujo s-a dus sa-l vada. Nu l-a putut porni pt. ca era in showroom si se termina programul.

- daca voiam un drive-test cu un specialist, ma costa 50 euro peste cei 450 ai lor. Am acceptat.

- am trimis INTREAGA SUMA PRIN BANCA, fara nimic scris cu bogdan sau cu Brujo

- in ziua cand mecanicul trebuia sa verifice mororul a nins puternic in Germania si Brujo mi-a sugerat sa nu dau banii de pomana, ca un test ca lumea nu se poate face. Urmeaza sa recuperez cei 50 de euro (altul mi-ar fi spus ca a testat motorul si isi pastra banii)

- motorul a ajuns exact in ziua cand mi s-a promis.

 

Dupa care l-am bagat in curte, l-am pozat si am scris aceasta istorie.

 

Multumiri merita si "soarecu", care, desi isi planuise azi, sambata, o endureala, m-a ajutat cu transportul motorului prin Bucuresti.

 

Urmeaza iadul inmatricularii.

 

 

Io nu pricep cine te'a facut din vorbe, vad ca ii lauzi pe oamenii astia(sau mi se pare...).

 

In final, cat te'a costat peste pretul din Germania, ca tot n'am inteles.

 

 

Felicitari si sa te bucuri de ea! E frumoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu pricep cine te'a facut din vorbe, vad ca ii lauzi pe oamenii astia(sau mi se pare...).

 

In final, cat te'a costat peste pretul din Germania, ca tot n'am inteles.

Felicitari si sa te bucuri de ea! E frumoasa

 

Ideea era ca "m-au facut (motociclist) din vorbe" in sensul ca le-am trimis toti banii doar dupa ce am vorbit la telefon cu amandoi, fara precontracte, hartii, notari si alte precautii utile doar atunci cand ai de-a face cu neseriosi. Mi-ar fi adus motorul si fara sa dau banii inainte (asa cum fac cu cauciucurile pe care le aduc), dar facusera chestia asta cu altcineva care voia un motor de vreo 10.000 de euro si rezervele lor financiare erau, totusi, limitate. Cum s-ar zice, am riscat si am castigat. Peste pretul de Germania m-a costat 450 de euro.

 

Daca vrei, iti imprumut crash-barurile mele sa ti le copiezi si asa la mine stau degeaba ca nu le pun pe motor.

 

Just do it! Spasiva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice:

 

EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani

FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni)

NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani

VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa.

 

SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube!

 

:lol: :moron: :P

 

Dar pana la urma te-ai plimbat?

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ala normal, pe care mi-ar fi placut sa il am si la Marauder, cand l-am cumparat. Nu il am electronic, e o carticica in eng-fr-germ. Se poate multiplica fie la xerox, fie prin scanare. Cine il vrea, i-l imprumut sa faca operatiunile respective.

pe ala il am si eu, si il am si in format electronic, adik scanat, la o calitate asa si asa , dar se intelege, daca il vrea cineva il trimit pe mail,numai sa imi dea un PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ce recomandari am gasit in cartea tehnica a Vulcanului de 800 in ceea ce priveste momentul schimbarii vitezelor:

IN SUS:

1>2: 15 km/h

2>3: 25 km/h

3>4: 32 km/h

4>5: 45 km/h

IN JOS

5>4: 25 km/h

4>3: 20 km/h

3>2: 15 km/h

2>1: 15 km/h

 

Nici cu Mobra nu mergeam asa. Voi ce parere aveti? Eu pana nu-l inmatriculez, nu pot pune in practica aceste sfaturi. Dar voi puteti incerca. Spuneti-mi si mie cum face. Nu e subturat la greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ce recomandari am gasit in cartea tehnica a Vulcanului de 800 in ceea ce priveste momentul schimbarii vitezelor:

IN SUS:

1>2: 15 km/h

2>3: 25 km/h

3>4: 32 km/h

4>5: 45 km/h

IN JOS

5>4: 25 km/h

4>3: 20 km/h

3>2: 15 km/h

2>1: 15 km/h

 

Nici cu Mobra nu mergeam asa. Voi ce parere aveti? Eu pana nu-l inmatriculez, nu pot pune in practica aceste sfaturi. Dar voi puteti incerca. Spuneti-mi si mie cum face. Nu e subturat la greu?

 

si eu cu morpheus eram contrariati de chestia asta cand o citeam dar se cam apropie de adevar, adik daca vrei neaparat poti sa o conduci exact asa cum scrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam mai sus, daca schimbi asa, este ideal pt protectia motorului, adica motoreta nu se forteaza absolut deloc.

Cu mentiunea ca daca ai om pe spate, mai adaugi la valorile de mai sus 5km/sus.

 

 

Dea... corect. Se vede treaba ca d-aia imi consuma mie acuma cam multa benzina... ca schimb a 3-a la 60km/h. :crack:

Hmm asa mergeam in rodaj cu motorul. Acu nu mi se pare ca e fortat deloc daca le schimb mult mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare ..

Caut la Louis semeringuri pentru amortizoarele față la Vulcanul de 750, VN750A. Bineînțeles conform legilor lu nenea Murphy nu sunt la modelul meu. Oare cele de la Vulcanul de 1500, VN15SE(cod VNT50A-:grinbandit:, s-or potrivi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare ..

Caut la Louis semeringuri pentru amortizoarele față la Vulcanul de 750, VN750A. Bineînțeles conform legilor lu nenea Murphy nu sunt la modelul meu. Oare cele de la Vulcanul de 1500, VN15SE(cod VNT50A-:grinbandit:, s-or potrivi ?

Am gasit pe original in catalogul meu de Kawasaki Cod:92149-1230 Pret cu TVA:56,87 Ron/Buc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe original in catalogul meu de Kawasaki Cod:92149-1230 Pret cu TVA:56,87 Ron/Buc

De unde le pot lua ... magazin telefon .. chestii din astea ..

 

Salut 'Ilarie',

unde te-ai documantat?

Pe homepage a lor, sau in catalog?

Diferenta este: in catalog este un tabel de la produsul normat (de exemplu: rulment, lant, baterie, simiring, ...) si toate tipurile de motociclete la care se potriveste.

Eu nu am catalogul aici in birou, dar de seara ma duc acasa si ma pot uita si sa-ti dau un pm daca iti foloseste la ceva.

Sanatate,

Vincent

Pai m-am uitat in catalog ... Âşi nu exista la siemeringuri de amortizor VN750A. În schimb am apreciat ochiometric ca amortizoarele la Vulcanul de 1500 ar cam semana. Vulcanul VNT50 .. VN15SE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut sisybar la noul meu Vulcan, din bara de inox de 10mm. Ar mai trebui sa-i fac suport pentru coburi, dar aici e dilema. Am 2 posibiliati:

1.Sa prind prin sudura suportul de coburi de baza sisybarului, cele doua formand un ansamblu. Avantajul ar fi ca as mai rigidiza astfel sisy-ul care, din cauza diametrului mic al barei, este flexibil. Nu se deformeaza, ca inoxul e elastic, dar ar putea deranja. Cum vedeti voi functional un asemenea ansamblu, iar daca e OK, dati-mi adresele unor firme vestite care fac asa ceva, sa le vand ideea, ca poate ma umplu de bani.

 

2. Sa fac suportul separat si sa-i atasez niste urechi cu care sa-l prind de aceleasi suruburi cu care am prins sisy-barul. Cele doua pot fi demontate independent, dar ar strica putin estetica in zona suruburilor de prindere, pentru ca, din ratiuni de protectie a ornamentului cromat, urechile suportului vin spre exterior. (la sisy am gasit un sistem astfel incat pe ornament sa preseze un cauciuc)

 

Stiu ca trebuie poze, le fac maine ca azi m-a prins noaptea de ieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut sisybar la noul meu Vulcan, din bara de inox de 10mm. Ar mai trebui sa-i fac suport pentru coburi, dar aici e dilema. Am 2 posibiliati:

1.Sa prind prin sudura suportul de coburi de baza sisybarului, cele doua formand un ansamblu. Avantajul ar fi ca as mai rigidiza astfel sisy-ul care, din cauza diametrului mic al barei, este flexibil. Nu se deformeaza, ca inoxul e elastic, dar ar putea deranja. Cum vedeti voi functional un asemenea ansamblu, iar daca e OK, dati-mi adresele unor firme vestite care fac asa ceva, sa le vand ideea, ca poate ma umplu de bani.

 

2. Sa fac suportul separat si sa-i atasez niste urechi cu care sa-l prind de aceleasi suruburi cu care am prins sisy-barul. Cele doua pot fi demontate independent, dar ar strica putin estetica in zona suruburilor de prindere, pentru ca, din ratiuni de protectie a ornamentului cromat, urechile suportului vin spre exterior. (la sisy am gasit un sistem astfel incat pe ornament sa preseze un cauciuc)

 

Stiu ca trebuie poze, le fac maine ca azi m-a prins noaptea de ieri.

 

Cel mai simplu vii mata cu o cheie, le demontam pe ale mele si te duci la o firmulita de constructii metalice, gasesti un baietas prin zona si le copiezi pe ale mele. Asa a mai facut un prieten, a luat suportii si "portbagajul" si nu stiu daca l-a costa 30 RON confectionarea lor. Daca le si cromeaza, seamana destul de bine cu ale mele.

 

P.S.: Da jos protectiile alea de pe picioare, ca nu esti pe kapre, ia-ţi macar niste chapsuri si crash-baruri, ca dau bine cu vn clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu vii mata cu o cheie, le demontam pe ale mele si te duci la o firmulita de constructii metalice, gasesti un baietas prin zona si le copiezi pe ale mele. Asa a mai facut un prieten, a luat suportii si "portbagajul" si nu stiu daca l-a costa 30 RON confectionarea lor. Daca le si cromeaza, seamana destul de bine cu ale mele.

Si care mai e placerea lucrului manual? Am eu pasarica asta, sa le fac cu manutza mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Iisus mergea calare,

Sorin custom la motoare,

dati din foale,

cumparati motoare.

:grinbandit:

 

Sa mor de te inteleg. Daca era mai usor si mai ieftin de inovat, tu crezi ca domnii aia de vorbesc limba pom (chineza mandarin) se mai chinuiau sa copieze la greu orice le iese in cale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...