Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vezi si pe ebay,ai sanse sa gasesti chiar si s/h,mult mai ieftin...Eu mi-am luat o gramada de piese pt. Hondita,asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzie:

Din primavara incaltam Vulcanete cu Avoane: fata Venom AM41 MT90B16 de la Avon (135/90/16) si spate Venom AM42 160/80/16.

 

Pt cei interesati: pret aproximativ 9 milioane.

salut

ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A

vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara

si ev daca stii preturi

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A

vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara

si ev daca stii preturi

zaha

 

 

s-a mai discutat asta mai demult....160-170 dar nu e recomandat pe janta de 3"de la VN

cel mai bine sta Dunlop 150/80/16" si e cam la 140euro.

vezi ca sunt 2 topicuri la vanzari,cu gume noi.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la pretul de germania,se mai pune un comision si transportul.....normal,nu?deci asta e pretul....

m-am uitat la link-ul ala,preturile-s ok,dar nu inteleg mare lucru.... m-ar interesa caracteristicile gumelor(sunt unele care au calitati si pt ploaie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150/80/16 e maximul pe janta originala. Dar pierzi la inaltimea totala a cauciucului, adica 150/80/16 e cu fo 2 cm mai "scund" decat originalul. Nu e mult, dar conteaza!

 

 

tocmai,asa coboara spatele,e mai fain.....cu un 70 e si mai jos...

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,dupa cum se vede in avatar,am un vulcan de 800....

ii rog pe cei care au vulcanuri,sa posteze aici.

multumesc.

Blackrider

am si eu una bucata Vulcan si sunt mandru!m-am bagat in seama de dragul recensamantului!bafta la toata lumea si sa ne vedem sanatosi pe la intruniri sau aiurea pe soselele patriei :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am devenit oarecum fan Vulcan dupa o scurta plimbare cu VN800A al lui Lupalb si sper sa devin si proprietar daca se afla printre voi vreunul dispus sa se lipseasca de un VN 800 Classic, care sa nu aiba mai mult de 20.000 km (deci vedeti ca vreau sa fiu un vulcanist de cursa lunga). Pretul de 4700 E constituie un avantaj. Hai, baieti, ca nu mai dorm noaptea!

 

Sorin

0744.823.088

videograma@gmail.com

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal?

 

Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum.

mersi, initial ma speriasem un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul din spate cred ca porneste primul.....plus ca nu are racire la fel ca cel din fata....plus ca din cauza proastei amplasari a bujiei,merge neregulat pana se incalzeste....cred ca de aia.

B.

 

Tipii de la service de la noi mi-au spus ca e normal sa se comporte asa motorul, prin urmare nu avem motive de ingrijorare.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la 750 porneste mai repede spatele decat fata , nu este vorba de amplasarea bujiilor ,deoarece asta are 2 pe chiulasa.

altele cred cas cauzele, e ceva sf si neinteresant atata timp cat merge.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit la clasa medie de cc.....

B.

 

 

Medie o fi pentru tine, ca ai Harlau. Dar pentru mine, care plec de la 250 si mai mult de Jawa 350 nu am avut niciodata, e un upgrade semnificativ.

 

Apropo! Cunosti un tip George Sonu din Sibiu? Se ocupa cu autocross, aia care se busesc cu masini pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii.

 

Man, te astept maine. Scuze, dar eram la rude si nu puteam detalia. Cred ca ne vedem tot pe la amiaza.

Iti spun ca e o afacere buna...la dracu, motocicleta e noua.

Bafta si vb maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana si mie mi-a placut. Si nu ma dau in vant dupa d-astea cu roata de bicicleta pe fata.

 

Si nevesti-mii i-a placut. Dar cred ca Lupalb se cam frasuie, mi-a spus azi ca il cam doare sufletul sa o dea. In plus, e o complicatenie birocratica cu leasingul lui care expira abia in iulie, asa ca, deocamdata, mai cercetam variante. Important este ca nici unul nu il preseaza pe celalalt in vreun sens sau altul si sunt sigur ca vom gasi o solutie pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva cum e treaba cu leasingul?

Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare.

Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma.

Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...