Cercelush Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Care ar fi problema la lantul de distributie de vrei sa-l schimbi? Pornirea la cald am rezolvat-o prin schimbarea bujiilor. NGK DPR7EA9 .. vezi in cutia de la spate, ai un tabel acolo. Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald? de fapt toate 8 nu?ai parca 4 pe fiecare cilindru.cu piesele cum te descurci? un amic si-a schimbat axele si lanturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 de fapt toate 8 nu?ai parca 4 pe fiecare cilindru.cu piesele cum te descurci? un amic si-a schimbat axele si lanturile. Nu, sunt 2 pe cilindru; piese am luat de la Motomania. Acolo am gasit mai ieftin. Sper sa nu trebuiasca sa schimb si patinele, ca alea-s scumpe de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 pai nu sunt 2 superioare si 2 inf?cat ai dat pe lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 (editat) Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald? Problema lanturilor superioare aparuse si la mine. Cand am mers cu motorul imediat ce l-am adus din Belgia, nu se auzea nici pis. Dupa ce am schimbat uleiul, am pus ulei de la Nenea Louis Procycle Mineralisch SAE20W-50, au inceput sa clantzane cand se incalzea uleiul. Schimbandu-l si pe asta, am incercat tot cu Procycle dar semisintetic Teilsynthetisch 10W-40, clantzaneala a disparut. Noi(suntem 4 posesori de Vulcan VN750A in Focsani) credeam ca zgomotul asta nu e de la lantz si nici de la patina, ci de la arcul de intindere al patinei, lucru care s-a dovedit fals, uleiul fiind de vina. Probleme la pornirea la cald am avut, dar erau si de la alternator, care nui incarca bateria ca lumea, astfel incat aceasta era mai mult chioara cand trebuia sa porneasca. De obicei problemele astea cu alternatorul apar la modelele americane la care farul merge incontinuu. Sfatul meu e sa-ti iei un voltmetru de ghidon si sa tii sub observatie permanenta incarcarea bateriei. Daca mai am probleme la cald, vedem la vara. Pana atunci ... LA MULTI ANI CALARE VULCANOLOGILOR !!!! Editat Decembrie 28, 2006 de Ilarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 (editat) pai nu sunt 2 superioare si 2 inf?cat ai dat pe lant? Da, 2 superioare si 2 inferioare; 128 euro toate 4. Problema lanturilor superioare aparuse si la mine. Cand am mers cu motorul imediat ce l-am adus din Belgia, nu se auzea nici pis. Dupa ce am schimbat uleiul, am pus ulei de la Nenea Louis Procycle Mineralisch SAE20W-50, au inceput sa clantzane cand se incalzea uleiul. Schimbandu-l si pe asta, am incercat tot cu Procycle dar semisintetic Teilsynthetisch 10W-40, clantzaneala a disparut. Noi(suntem 4 posesori de Vulcan VN750A in Focsani) credeam ca zgomotul asta nu e de la lantz si nici de la patina, ci de la arcul de intindere al patinei, lucru care s-a dovedit fals, uleiul fiind de vina. Probleme la pornirea la cald am avut, dar erau si de la alternator, care nui incarca bateria ca lumea, astfel incat aceasta era mai mult chioara cand trebuia sa porneasca. De obicei problemele astea cu alternatorul apar la modelele americane la care farul merge incontinuu. Sfatul meu e sa-ti iei un voltmetru de ghidon si sa tii sub observatie permanenta incarcarea bateriei. Daca mai am probleme la cald, vedem la vara. Pana atunci ... LA MULTI ANI CALARE VULCANOLOGILOR !!!! La inceput am crezut si eu ca sunt arcurile de la intinzatoare; acum o sa-i schimb lanturile si poate n-o sa mai fie probleme. Al meu e model american. "La multi ani" tuturor vulcanologilor si sa ne vedem cat mai des la anul! Editat Decembrie 28, 2006 de Cercelush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 "La multi ani" si "un an nou plin de bucurii!" Sa ne vedem cat mai curand in sa si cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 Cine vrea sa-si incline Vulcanul, si nu numai? http://www.harley-davidson-choppers.com/ka...hopper-kits.htm Ceva comenzi avansate pt vn 1500 SE nimic? De cand tot caut.... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Ceva comenzi avansate pt vn 1500 SE nimic? De cand tot caut.... . vezi pe louis parca am vazut la toata lumea LA MULTI ANI ZAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Vezi si pe ebay,ai sanse sa gasesti chiar si s/h,mult mai ieftin...Eu mi-am luat o gramada de piese pt. Hondita,asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 Concluzie: Din primavara incaltam Vulcanete cu Avoane: fata Venom AM41 MT90B16 de la Avon (135/90/16) si spate Venom AM42 160/80/16. Pt cei interesati: pret aproximativ 9 milioane. salut ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara si ev daca stii preturi zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 salut ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara si ev daca stii preturi zaha s-a mai discutat asta mai demult....160-170 dar nu e recomandat pe janta de 3"de la VN cel mai bine sta Dunlop 150/80/16" si e cam la 140euro. vezi ca sunt 2 topicuri la vanzari,cu gume noi. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 pai la pretul de germania,se mai pune un comision si transportul.....normal,nu?deci asta e pretul.... m-am uitat la link-ul ala,preturile-s ok,dar nu inteleg mare lucru.... m-ar interesa caracteristicile gumelor(sunt unele care au calitati si pt ploaie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 12, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2007 150/80/16 e maximul pe janta originala. Dar pierzi la inaltimea totala a cauciucului, adica 150/80/16 e cu fo 2 cm mai "scund" decat originalul. Nu e mult, dar conteaza! tocmai,asa coboara spatele,e mai fain.....cu un 70 e si mai jos... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Depinde de gusturi. multumesc oameni buni am priceput o sa aleg o varianta dar poate mai aproape de primavara zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Salut,dupa cum se vede in avatar,am un vulcan de 800.... ii rog pe cei care au vulcanuri,sa posteze aici. multumesc. Blackrider am si eu una bucata Vulcan si sunt mandru!m-am bagat in seama de dragul recensamantului!bafta la toata lumea si sa ne vedem sanatosi pe la intruniri sau aiurea pe soselele patriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 (editat) Am devenit oarecum fan Vulcan dupa o scurta plimbare cu VN800A al lui Lupalb si sper sa devin si proprietar daca se afla printre voi vreunul dispus sa se lipseasca de un VN 800 Classic, care sa nu aiba mai mult de 20.000 km (deci vedeti ca vreau sa fiu un vulcanist de cursa lunga). Pretul de 4700 E constituie un avantaj. Hai, baieti, ca nu mai dorm noaptea! Sorin 0744.823.088 videograma@gmail.com Editat Ianuarie 15, 2007 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 parca ThePrincipal (Zaha) vroia sa-si vanda vulcanul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal? Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum. mersi, initial ma speriasem un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 cilindrul din spate cred ca porneste primul.....plus ca nu are racire la fel ca cel din fata....plus ca din cauza proastei amplasari a bujiei,merge neregulat pana se incalzeste....cred ca de aia. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 cilindrul din spate cred ca porneste primul.....plus ca nu are racire la fel ca cel din fata....plus ca din cauza proastei amplasari a bujiei,merge neregulat pana se incalzeste....cred ca de aia.B. Tipii de la service de la noi mi-au spus ca e normal sa se comporte asa motorul, prin urmare nu avem motive de ingrijorare. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Ceva membrii doritori de cumpăprarea unui Kawa Vulcan 800 A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.