Motoristu Virog Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 Cine vrea sa-si incline Vulcanul, si nu numai? http://www.harley-davidson-choppers.com/ka...hopper-kits.htm Ceva comenzi avansate pt vn 1500 SE nimic? De cand tot caut.... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Ceva comenzi avansate pt vn 1500 SE nimic? De cand tot caut.... . vezi pe louis parca am vazut la toata lumea LA MULTI ANI ZAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Vezi si pe ebay,ai sanse sa gasesti chiar si s/h,mult mai ieftin...Eu mi-am luat o gramada de piese pt. Hondita,asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 Concluzie: Din primavara incaltam Vulcanete cu Avoane: fata Venom AM41 MT90B16 de la Avon (135/90/16) si spate Venom AM42 160/80/16. Pt cei interesati: pret aproximativ 9 milioane. salut ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara si ev daca stii preturi zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 salut ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara si ev daca stii preturi zaha s-a mai discutat asta mai demult....160-170 dar nu e recomandat pe janta de 3"de la VN cel mai bine sta Dunlop 150/80/16" si e cam la 140euro. vezi ca sunt 2 topicuri la vanzari,cu gume noi. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 pai la pretul de germania,se mai pune un comision si transportul.....normal,nu?deci asta e pretul.... m-am uitat la link-ul ala,preturile-s ok,dar nu inteleg mare lucru.... m-ar interesa caracteristicile gumelor(sunt unele care au calitati si pt ploaie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 12, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2007 150/80/16 e maximul pe janta originala. Dar pierzi la inaltimea totala a cauciucului, adica 150/80/16 e cu fo 2 cm mai "scund" decat originalul. Nu e mult, dar conteaza! tocmai,asa coboara spatele,e mai fain.....cu un 70 e si mai jos... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Depinde de gusturi. multumesc oameni buni am priceput o sa aleg o varianta dar poate mai aproape de primavara zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Salut,dupa cum se vede in avatar,am un vulcan de 800.... ii rog pe cei care au vulcanuri,sa posteze aici. multumesc. Blackrider am si eu una bucata Vulcan si sunt mandru!m-am bagat in seama de dragul recensamantului!bafta la toata lumea si sa ne vedem sanatosi pe la intruniri sau aiurea pe soselele patriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 (editat) Am devenit oarecum fan Vulcan dupa o scurta plimbare cu VN800A al lui Lupalb si sper sa devin si proprietar daca se afla printre voi vreunul dispus sa se lipseasca de un VN 800 Classic, care sa nu aiba mai mult de 20.000 km (deci vedeti ca vreau sa fiu un vulcanist de cursa lunga). Pretul de 4700 E constituie un avantaj. Hai, baieti, ca nu mai dorm noaptea! Sorin 0744.823.088 videograma@gmail.com Editat Ianuarie 15, 2007 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 parca ThePrincipal (Zaha) vroia sa-si vanda vulcanul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal? Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum. mersi, initial ma speriasem un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 cilindrul din spate cred ca porneste primul.....plus ca nu are racire la fel ca cel din fata....plus ca din cauza proastei amplasari a bujiei,merge neregulat pana se incalzeste....cred ca de aia. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 cilindrul din spate cred ca porneste primul.....plus ca nu are racire la fel ca cel din fata....plus ca din cauza proastei amplasari a bujiei,merge neregulat pana se incalzeste....cred ca de aia.B. Tipii de la service de la noi mi-au spus ca e normal sa se comporte asa motorul, prin urmare nu avem motive de ingrijorare. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Ceva membrii doritori de cumpăprarea unui Kawa Vulcan 800 A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 si la 750 porneste mai repede spatele decat fata , nu este vorba de amplasarea bujiilor ,deoarece asta are 2 pe chiulasa. altele cred cas cauzele, e ceva sf si neinteresant atata timp cat merge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 bine ai venit la clasa medie de cc..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 bine ai venit la clasa medie de cc..... B. Medie o fi pentru tine, ca ai Harlau. Dar pentru mine, care plec de la 250 si mai mult de Jawa 350 nu am avut niciodata, e un upgrade semnificativ. Apropo! Cunosti un tip George Sonu din Sibiu? Se ocupa cu autocross, aia care se busesc cu masini pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii. Man, te astept maine. Scuze, dar eram la rude si nu puteam detalia. Cred ca ne vedem tot pe la amiaza. Iti spun ca e o afacere buna...la dracu, motocicleta e noua. Bafta si vb maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 Pana si mie mi-a placut. Si nu ma dau in vant dupa d-astea cu roata de bicicleta pe fata. Si nevesti-mii i-a placut. Dar cred ca Lupalb se cam frasuie, mi-a spus azi ca il cam doare sufletul sa o dea. In plus, e o complicatenie birocratica cu leasingul lui care expira abia in iulie, asa ca, deocamdata, mai cercetam variante. Important este ca nici unul nu il preseaza pe celalalt in vreun sens sau altul si sunt sigur ca vom gasi o solutie pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 Stie careva cum e treaba cu leasingul? Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare. Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma. Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.