sorinavram Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 2 de-alde 900 intr-o zi! Daca ar fi sa le compar, imi place mai mult roscatul, ca are rooata groasa pe fata. Cred insa ca amandoua, la gabaritul pe care il au, meritau parca faruri ceva mai maricele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Intradevar varianta clasica cea cu roata groasa pe fatza este mult mai faina, felicitari si sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 nu arata rau niciunul,dar ala cu spite e mai fain,iar roata pe 21"da mai bine,pacat ca nu e spitata...in rest,din pacate nu ma prea impac eu cu noile tendinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Prima chestie notabila (in bine) la transmisia pe curea: rpm simtitor mai mic. Si citind ulterior brosura cu cureaua, am constatat ca asta e una din urmari. Bine, scade cuplul si puterea o idee in ture joase, dar la roata se transmite (zic ei) ceva mai mult (observat in pante, unde parca urca mai "din bulan".) Se va vedea la drumuri mai lungi daca cureaua e o investitie buna au ba. Sa inteleg ca "rpm" se refera la rotatiile motorului, sau doar ale pinionului de atac si, mai departe, ale rotii? Ca in mod normal, motorul e acelasi pana la pinionul de atac. Ai idee, diametrele la pinionul de atac si la foaia de la roata sunt identice cu rotile dintate pt. curea? Poti masura diametrele in ambele cazuri (daca mai ai pionionul si foaia)? Vezi ca la lant diametrul se masoara la nivelul axului rolei de lant, iar la curea cred ca la varful dintilor rotilor sau la 1/3 de varf (nu stiu profilul dintilor ca sa imi dau seama unde se face efectiv angrenarea). Daca rapoartele diametrelor (atentie, nu diametrele!) difera intre lant si curea ai explicatia la modificarile de putere si cuplu semnalate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Draga Geo, din cate observ eu, ai facut 2 miscari care au crescut gradul de customizare, dar scazut puterea motorului tau: golirea tobelor si schimbarea transmisiei de pe lant pe curea. Tine-o tot ara si vei avea cel mai fain chopper de 1 (un) cal putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Hai s-o luam putin inginereste. La axul pinionului de atac puterea este aceeasi in ambele cazuri. Diferenta o face randamentul fiecarui tip de transmisie. Din amintirile mele din facultate, cel mai bun randament il are cardanul, dar nu mai tin minte daca pe locul 2 e cureaua dintata sau lantul. Daca ma gandesc la faptul ca cureaua nu are "burta" lantului si daca materialul nu e foarte elastic, astfel incat sa nu se piarda energie pentru intinderea curelei, pana sa se miste roata, as inclina sa spun ca, intr-adevar, cureaua transmite mai bine (adica fara pierderi) puterea la roata. E foarte posibil ca prin curea sa se transmita 98% din putere (cardanul cred ca transmite 99,99%), dar nu cred ca lantul transmite doar 80%. Scootworks fac si kituri de lant? Daca da, ia vezi ce spun acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci! Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine. am aflat ce e nevoie: niste copii sa-mi faca ei imputernicire sa pot iesi cu motoru din tara. acu nus daca trebe sa cer intr-o anumita limba... aia de la leasing nu au zis nimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 24, 2007 Autor Share Postat Aprilie 24, 2007 imputernicire in limba romana e ok....dar asta e mai mult pt cei de la leasing,ca acum nu se mai cere la granita nimic....de fapt,nici in 2004 nu au cerut. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 imputernicire in limba romana e ok....dar asta e mai mult pt cei de la leasing,ca acum nu se mai cere la granita nimic....de fapt,nici in 2004 nu au cerut. B. ok. thnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 @ morpheus: vii azi pe la Arc sa mozolim problema carburatiei, evident dupe ce treci (daca treci!) pe la service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 @ morpheus: vii azi pe la Arc sa mozolim problema carburatiei, evident dupe ce treci (daca treci!) pe la service? pai da, pe la ce ora ajungi? am fost la service si s-au uitat baetii la motor si ai sa razi, stii povestea aia cu doctoru si pacientu? cand ajunge la doctor nu il mai doare? asa si cu al meu, de dimineata la service nici de-al dracu n-a vrut sa dea rateuri. am scos bujiile pentru ca am vrut sa le schimb, aratau impecabil. s-au uitat mecanicii la ele si nu le venea sa creada ca dupa 13:000 km bujiile arata perfect. In concluzie n-am reglat nimica, n-am schimbat nimica, am uns doar filtrul de aer. Pot sa zic ca astazi doar de dimineata a dat vreo doua rateuri in rest a mers impecabil. Cred ca stia ca o duc la service. Nus ce sa mai fac, am stabilit ca ma duc la plimbare cu ea si cand ma intorc o bag direct in service sa ne uitam la ea sa vedem daca are vreo problema. Iti explic eu mai pe larg diseara la arc, dar sa-mi spui la ce ora ajungi. Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Ce ma'nnnnerveaza motoarele astea inteligente, care se tem de doctor. Vin pe la 6,30-7.00, te astept oricum ca sa mozolim kestiunea. Vin si cu ceva scule suplimentare, poate experimentam ceva pe-acolo. Ceara ma-sii de carburatie! Ca am stat cateva zile sa vad ce faci tu. Hai ca vorbim la ark. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Ce ma'nnnnerveaza motoarele astea inteligente, care se tem de doctor.Vin pe la 6,30-7.00, te astept oricum ca sa mozolim kestiunea. Vin si cu ceva scule suplimentare, poate experimentam ceva pe-acolo. Ceara ma-sii de carburatie! Ca am stat cateva zile sa vad ce faci tu. Hai ca vorbim la ark. Mdea... vezi ca intarzii. Ajung dupa 7:30 cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 In ciuda sfatului unui mecanic japonez sa schimb bujiile de la CR7E la CR9E, am schimbat filtrul de aer, dupa conclavul de aseara de la Ark cu Foxdesert si Morpheus. Asa ca am luat un filtru K&N de la United, 225 RON. Sa vedem acum cum merge. Foxule, daca te intereseaza, mai au 2 bucati pe stoc. Da' nu te du la Dorobanti, ca acolo au doar accesorii, ci la service-ul lor de pe Pipera (in caz ca nu stii, pe Barbu Vacaresu, cum vii dinspre Stefan ce Mare, dreapta la showroom Skoda si dupa 200 metri e Motomania. In spatele aceleiasi cladiri e service-ul United). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 eu am avut pe VN si CR7E si CR8E si CR9E....cu 8E a mers cel mai bine. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 eu am avut pe VN si CR7E si CR8E si CR9E....cu 8E a mers cel mai bine. B. Hopa! Enteresant! Ba mai mult, am citit in owner's manual ca se pot folosi CR8E daca vrem sa solicitam mai mult motorul (viteze mari). Nu e cazul la mine, dar o sa incerc si cu CR8E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 Hopa! Enteresant! Ba mai mult, am citit in owner's manual ca se pot folosi CR8E daca vrem sa solicitam mai mult motorul (viteze mari). Nu e cazul la mine, dar o sa incerc si cu CR8E. well?merge? oricum,VN-ul e recunoscut ca porneste mai greu si ca face figuri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 well?merge? oricum,VN-ul e recunoscut ca porneste mai greu si ca face figuri..... N-am cumparat inca pentru ca toate magazinele la care am fost aveau inchis, ca se pregateau de SMAEB. Iar la SMAEB nu am vazut sa se vanda bujii. Dar VN-ul meu nu porneste greu nici la 1-2 grade. Apropo, voi nu veniti la SMAEB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 N-am cumparat inca pentru ca toate magazinele la care am fost aveau inchis, ca se pregateau de SMAEB. Iar la SMAEB nu am vazut sa se vanda bujii. Dar VN-ul meu nu porneste greu nici la 1-2 grade. Apropo, voi nu veniti la SMAEB? nu sunt bujii la SMAEB?hmmmm noi din ardeal nu venim,nu merita atata drum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 nu sunt bujii la SMAEB?hmmmm noi din ardeal nu venim,nu merita atata drum.... Am vazut ieri niste motoare de Iasi, de Craiova... Ah, pardon, astea nu sunt in Ardeal. Dar era cineva din Baia Mare sau Satu Mare care voia sa vina (@Barna sau @Avent, nu mai stiu cine). Dar, de fapt, cred ca anul asta SMAEB-ul trebuia organizat la Sibiu, ca e capitala culturala. Asa cum UNITER-ul isi face anul asta gala la Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 Am vazut ieri niste motoare de Iasi, de Craiova... Ah, pardon, astea nu sunt in Ardeal. Dar era cineva din Baia Mare sau Satu Mare care voia sa vina (@Barna sau @Avent, nu mai stiu cine). Dar, de fapt, cred ca anul asta SMAEB-ul trebuia organizat la Sibiu, ca e capitala culturala. Asa cum UNITER-ul isi face anul asta gala la Sibiu. man,eu m-am referit la baietii din Trust,tu de cine intrebai?.... restul e treaba lor. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 man,eu m-am referit la baietii din Trust,tu de cine intrebai?.... restul e treaba lor. B. Intrebam de tine si de Tatiana, ca doar pe voi va cunosc in SB. Cred ca am interpretat eu gresit sintagma "noi din Ardeal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 ne-am cam lamurit cu SMAEB-ul asta,in anii precedenti.... preferam sa facem o iesire la aer curat,pe langa Sibiu. presupun ca o sa fie o multime de VN-isti pe la salon. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.