Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

eu stiu ca la moto cu 1 carb.(harley,VN etc),este un surubel cu arc undeva in partea de sus a carburatorului...normal e pozitionat inclinat 45* ca sa ai acces din exterior la el....

la VN s-ar putea sa nu ai acces din cauza capacului de filtru aer.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la mine era in partea de jos a carburatorului. nu-l vezi dar il dibuiesti daca pipai.

 

Cred ca am gasit ceva, dar nu poate fi pipait cu mana: undeva spre spate e un surub cu cap imbus, de alama (galben), care pare desfacut cateva spire. Ala sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine era cu cap drept, se afla sub carburator, (intre cilindrii) si se putea manevra doar cu o surubelnita f scurta. Incearca-l pe ala si vezi daca se schimba ceva. Ideea este ca nu-ti poti da seama de rezultat decat dupa ce-i montezi filtrul. :bounce:

bafta!

Editat de mama lu' Adi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ai zis ca ai cartea technica sau instructiuni de folosire. Nu scrie nimic acolo?

Normal este asa cum a descris "Blackrider", Dar daca invirti de el invirte prima data spre dreapta sa-l inchizi.

Si numara turele!!!

La cartea tehnica (de fapt, manualul utilizatorului) nu scrie de asemenea reglaje. Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie.

 

@Mama lu' Adi: accesul sub carburator pe sub filtrul de aer este blocat de doua furtune. Accesul dinspre partea cealalta la fel, nu este posibil. Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris aici intr-un topic ceva de filtru de aer. Cumpar filtru normal de la Louis dar il schimb macar fiecare sezon (2x/an), sau la fiecare ~5000km. Depinde unde mergi cu motocicleta, in teren trebuie mai des schimbat (praf, viteza mica) ca cel care merge mai mult autostrada (aer mai curat, viteza mare). O alternativa mai scumpa este un filtru de la K&N care se poate curata cind este nevoie si filtreaza mai bine.

Care modalitate vrei tu sa o folosesti este aproape egal, principal este ca motorului trebuie aer suficent ca sa functioneze la parametrii normali.

ce filtru folosesti de la louis? pui aici un cod te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cartea tehnica (de fapt, manualul utilizatorului) nu scrie de asemenea reglaje. Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie.

 

@Mama lu' Adi: accesul sub carburator pe sub filtrul de aer este blocat de doua furtune. Accesul dinspre partea cealalta la fel, nu este posibil. Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos?

daca intri aici

http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?...OOSEVEHICLE.ASP

 

si dupa ce iti identifici anu motorului si mootru vezi ca ai parts diagram si iti arata exact cum sunt asezate piesele. Oricum siteul e pt motoarele fabricate in SUA, si exista niste mici diferente fata de cele fabricate in japonia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intri aici

http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?...OOSEVEHICLE.ASP

 

si dupa ce iti identifici anu motorului si mootru vezi ca ai parts diagram si iti arata exact cum sunt asezate piesele. Oricum siteul e pt motoarele fabricate in SUA, si exista niste mici diferente fata de cele fabricate in japonia

Am incercat si asta si mi-au spus ca acest motor (al meu) nu exista. Am incercat si cu motorul generic, fara serie, dar nu mi-a dat nimic.

 

Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos?

Bingo!

Si cum Dumnezeului ajungi sub carb? Desfaci filtrul si suportul lui?

 

Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie.

Manualul de reparatie nu era manual de reparatie, ci o carte cu descrierea ficaror componente. Carbul, de exemplu, era descompus axonometric, dar nu se spunea cum se regleaza. Cred ca era de fapt "Tratatul de descompunere" al lui Cioran, aplicat la Kawasaki Vulcan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum Dumnezeului ajungi sub carb? Desfaci filtrul si suportul lui?

 

Yes.

Scoti filtrul si desfaci suportul acestuia (care este prins in doua suruburi de 10). In spatele lui vei gasi doua furtune pe care le scoti cu grija. Apoi vei putea sa-i reglezi aerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah tata, dar ce stie @mama lu' adi....

apropo, misto dihania de venture. pacat ca nu merge cass-ul :bounce:

scuzati off-topicul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yes.

Scoti filtrul si desfaci suportul acestuia (care este prins in doua suruburi de 10). In spatele lui vei gasi doua furtune pe care le scoti cu grija. Apoi vei putea sa-i reglezi aerul.

De trei pagini ma chinui sa scot asta de la tine. Mersi!

Mi-a spus juniorul tau miercuri la Arc ca Vulcanul tau consuma 4%. Crezi ca poti sa sa reglezi carburatorul meu sa mearga asa? Sa vezi atunci ce infarct face madcox!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De trei pagini ma chinui sa scot asta de la tine. Mersi!

Mi-a spus juniorul tau miercuri la Arc ca Vulcanul tau consuma 4%. Crezi ca poti sa sa reglezi carburatorul meu sa mearga asa? Sa vezi atunci ce infarct face madcox!

 

Nu va mai coiti infinit cu de-astea. Exista o scula, am vazut-o eu la service si cu ea mi-au reglat carburatorul de mi l-au dat complet peste cap :bounce:. Problema e ca n-am intrebat cum se numeste. Era super daca imi pica fisa sa intreb.

Sapt viitoare ma duc pe-acolo pe la service si daca pot sa cumpar una m-am scos :) si va zic si voua.

Asa ca aveti grija sa nu stricati pe-acolo pe la motocicletele voastre ceva.

 

*Sunt mahmur si daca n-ati inteles nimica din postul meu nu dati cu paru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt pescaresti....

cu 4-5/suta merge al meu care are motorul de 400....

 

si tot aproape de 4 consuma si precedentul cu 250 cm.... voi cu 800 sa ziceti merci de 6-7...

 

hmmm... oare sunt pescaresti?

distanta bucuresti constanta: 10 litri de benzina (anul trecut ultimul meu drum la mare) fara mers pe autostrada.

 

distanta: bucuresti bacau - alimentare la intrarea in bacau, 2 persoane pe motor eram deja pe rezerva. nu mai era dupa estimarea mea strop de benzina in rezervor ca ma stiam cu mega morcov ca raman fara si a consumat 15 litri in 289km.

deci nu e chiar poveste pescareasca si viteza mea de croaziera e pe la 100km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masca radiator:Highwayhawk, ebay sau alte surse.

Ianinte sa-l vand, eu bagasem Motorex 10w60, dar era ceva banisori litrul...vezi ca tre sa bagi 4 l. Ti-as recomanda un Motorex, Motul sau Valvoline 15w50--cava mai grosut.

Semeringuri gasesti la magazinul de la Piata Muncii sau pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 1 nelamurire la kawa vn 750....culbutorii hidraulici se autoregleaza ei prin presiunea uleiului bagata de pompa?... mie imi scot 1 zgomot mai puternic fatza de cand am luato..si am parcurs vro 400-km. cand am luato imi scapa putin ulei (cred k de la kiuloasa...)-vro garnitura...k nu se vede bine-e in spatele radiatorului! becul de la presiunea de ulei nu sa aprins...dak e scazut nivelul de ulei dar totusi are presiune....=de asta scot culbutorii 1 zgomot mai puternic? mai de fier pe fier...??sau ei sa fie cauza?????eu 1 nu stiu...dak ma poate lamuri cineva...saudak nu intelegeti povestea. intrebatima

 

am 1 nelamurire la kawa vn 750....culbutorii hidraulici se autoregleaza ei prin presiunea uleiului bagata de pompa?... mie imi scot 1 zgomot mai puternic fatza de cand am luato..si am parcurs vro 400-km. cand am luato imi scapa putin ulei (cred k de la kiuloasa...)-vro garnitura...k nu se vede bine-e in spatele radiatorului! becul de la presiunea de ulei nu sa aprins...dak e scazut nivelul de ulei dar totusi are presiune....=de asta scot culbutorii 1 zgomot mai puternic? mai de fier pe fier...??sau ei sa fie cauza?????eu 1 nu stiu...dak ma poate lamuri cineva...sau dak nu intelegeti povestea. intrebatima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.nixon-oane!

Treaba cu zgomotu',tre' sa stie Lupu' cum suna inainte,ca sa-ti dai seama daca-i ceva in neregula...Eu i-am bagat Yacco 10 W 40,si sunt multzumit ...50 ron/bidonu' de 2 l...Capac la radiator,cum ti-a zis si Lupu'...Daca vrei de pe ebay,te-ajut eu,da'sa stii c-o sa te coste transportu' destul de mult,ca e mare...

Modifica-ti in" profil" modelul de moto,pana nu ti-o zice Black-ul :wave: ...!

Semeringuri de furca tre' sa schimb si eu :crack: ...Daca gasesti,zi-mi si mie cit si de unde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...