Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Prima chestie notabila (in bine) la transmisia pe curea: rpm simtitor mai mic.

Si citind ulterior brosura cu cureaua, am constatat ca asta e una din urmari.

Bine, scade cuplul si puterea o idee in ture joase, dar la roata se transmite (zic ei) ceva mai mult (observat in pante, unde parca urca mai "din bulan".)

Se va vedea la drumuri mai lungi daca cureaua e o investitie buna au ba.

Sa inteleg ca "rpm" se refera la rotatiile motorului, sau doar ale pinionului de atac si, mai departe, ale rotii? Ca in mod normal, motorul e acelasi pana la pinionul de atac.

 

Ai idee, diametrele la pinionul de atac si la foaia de la roata sunt identice cu rotile dintate pt. curea? Poti masura diametrele in ambele cazuri (daca mai ai pionionul si foaia)? Vezi ca la lant diametrul se masoara la nivelul axului rolei de lant, iar la curea cred ca la varful dintilor rotilor sau la 1/3 de varf (nu stiu profilul dintilor ca sa imi dau seama unde se face efectiv angrenarea).

 

Daca rapoartele diametrelor (atentie, nu diametrele!) difera intre lant si curea ai explicatia la modificarile de putere si cuplu semnalate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Geo, din cate observ eu, ai facut 2 miscari care au crescut gradul de customizare, dar scazut puterea motorului tau: golirea tobelor si schimbarea transmisiei de pe lant pe curea. Tine-o tot ara si vei avea cel mai fain chopper de 1 (un) cal putere! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam putin inginereste. La axul pinionului de atac puterea este aceeasi in ambele cazuri. Diferenta o face randamentul fiecarui tip de transmisie. Din amintirile mele din facultate, cel mai bun randament il are cardanul, dar nu mai tin minte daca pe locul 2 e cureaua dintata sau lantul. Daca ma gandesc la faptul ca cureaua nu are "burta" lantului si daca materialul nu e foarte elastic, astfel incat sa nu se piarda energie pentru intinderea curelei, pana sa se miste roata, as inclina sa spun ca, intr-adevar, cureaua transmite mai bine (adica fara pierderi) puterea la roata. E foarte posibil ca prin curea sa se transmita 98% din putere (cardanul cred ca transmite 99,99%), dar nu cred ca lantul transmite doar 80%. Scootworks fac si kituri de lant? Daca da, ia vezi ce spun acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci!

Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine.

 

am aflat ce e nevoie: niste copii sa-mi faca ei imputernicire sa pot iesi cu motoru din tara. acu nus daca trebe sa cer intr-o anumita limba... aia de la leasing nu au zis nimica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ morpheus: vii azi pe la Arc sa mozolim problema carburatiei, evident dupe ce treci (daca treci!) pe la service?

 

pai da, pe la ce ora ajungi?

am fost la service si s-au uitat baetii la motor si ai sa razi, stii povestea aia cu doctoru si pacientu? cand ajunge la doctor nu il mai doare? asa si cu al meu, de dimineata la service nici de-al dracu n-a vrut sa dea rateuri. am scos bujiile pentru ca am vrut sa le schimb, aratau impecabil. s-au uitat mecanicii la ele si nu le venea sa creada ca dupa 13:000 km bujiile arata perfect.

In concluzie n-am reglat nimica, n-am schimbat nimica, am uns doar filtrul de aer. Pot sa zic ca astazi doar de dimineata a dat vreo doua rateuri in rest a mers impecabil. Cred ca stia ca o duc la service. Nus ce sa mai fac, am stabilit ca ma duc la plimbare cu ea si cand ma intorc o bag direct in service sa ne uitam la ea sa vedem daca are vreo problema.

Iti explic eu mai pe larg diseara la arc, dar sa-mi spui la ce ora ajungi.

Te salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma'nnnnerveaza motoarele astea inteligente, care se tem de doctor.

Vin pe la 6,30-7.00, te astept oricum ca sa mozolim kestiunea. Vin si cu ceva scule suplimentare, poate experimentam ceva pe-acolo. Ceara ma-sii de carburatie! Ca am stat cateva zile sa vad ce faci tu. Hai ca vorbim la ark.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma'nnnnerveaza motoarele astea inteligente, care se tem de doctor.

Vin pe la 6,30-7.00, te astept oricum ca sa mozolim kestiunea. Vin si cu ceva scule suplimentare, poate experimentam ceva pe-acolo. Ceara ma-sii de carburatie! Ca am stat cateva zile sa vad ce faci tu. Hai ca vorbim la ark.

 

Mdea... vezi ca intarzii. Ajung dupa 7:30 cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ciuda sfatului unui mecanic japonez sa schimb bujiile de la CR7E la CR9E, am schimbat filtrul de aer, dupa conclavul de aseara de la Ark cu Foxdesert si Morpheus. Asa ca am luat un filtru K&N de la United, 225 RON. Sa vedem acum cum merge.

Foxule, daca te intereseaza, mai au 2 bucati pe stoc. Da' nu te du la Dorobanti, ca acolo au doar accesorii, ci la service-ul lor de pe Pipera (in caz ca nu stii, pe Barbu Vacaresu, cum vii dinspre Stefan ce Mare, dreapta la showroom Skoda si dupa 200 metri e Motomania. In spatele aceleiasi cladiri e service-ul United).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pe VN si CR7E si CR8E si CR9E....cu 8E a mers cel mai bine.

B.

Hopa! Enteresant! Ba mai mult, am citit in owner's manual ca se pot folosi CR8E daca vrem sa solicitam mai mult motorul (viteze mari). Nu e cazul la mine, dar o sa incerc si cu CR8E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa! Enteresant! Ba mai mult, am citit in owner's manual ca se pot folosi CR8E daca vrem sa solicitam mai mult motorul (viteze mari). Nu e cazul la mine, dar o sa incerc si cu CR8E.

 

 

well?merge?

oricum,VN-ul e recunoscut ca porneste mai greu si ca face figuri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well?merge?

oricum,VN-ul e recunoscut ca porneste mai greu si ca face figuri.....

N-am cumparat inca pentru ca toate magazinele la care am fost aveau inchis, ca se pregateau de SMAEB. Iar la SMAEB nu am vazut sa se vanda bujii. Dar VN-ul meu nu porneste greu nici la 1-2 grade. Apropo, voi nu veniti la SMAEB?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am cumparat inca pentru ca toate magazinele la care am fost aveau inchis, ca se pregateau de SMAEB. Iar la SMAEB nu am vazut sa se vanda bujii. Dar VN-ul meu nu porneste greu nici la 1-2 grade. Apropo, voi nu veniti la SMAEB?

 

 

nu sunt bujii la SMAEB?hmmmm

noi din ardeal nu venim,nu merita atata drum....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt bujii la SMAEB?hmmmm

noi din ardeal nu venim,nu merita atata drum....

Am vazut ieri niste motoare de Iasi, de Craiova... Ah, pardon, astea nu sunt in Ardeal. Dar era cineva din Baia Mare sau Satu Mare care voia sa vina (@Barna sau @Avent, nu mai stiu cine).

 

Dar, de fapt, cred ca anul asta SMAEB-ul trebuia organizat la Sibiu, ca e capitala culturala. Asa cum UNITER-ul isi face anul asta gala la Sibiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ieri niste motoare de Iasi, de Craiova... Ah, pardon, astea nu sunt in Ardeal. Dar era cineva din Baia Mare sau Satu Mare care voia sa vina (@Barna sau @Avent, nu mai stiu cine).

 

Dar, de fapt, cred ca anul asta SMAEB-ul trebuia organizat la Sibiu, ca e capitala culturala. Asa cum UNITER-ul isi face anul asta gala la Sibiu.

 

 

man,eu m-am referit la baietii din Trust,tu de cine intrebai?....

restul e treaba lor.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man,eu m-am referit la baietii din Trust,tu de cine intrebai?....

restul e treaba lor.

B.

Intrebam de tine si de Tatiana, ca doar pe voi va cunosc in SB. Cred ca am interpretat eu gresit sintagma "noi din Ardeal".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...