Sari la conținut

Dispar mobrele de 250-300 cc?


CNNicks
 Share

Postări Recomandate

Acum 51 minute, goe 75 a spus:

Poate la r310 se plateste ora de manopera in couscous sau Rupee , ca doar e fabricat in India.

How may i be of service kind sir? 

Hai, cine a citit asta in gand, cu acent de indian, cine ? :))))

 

Acum 54 minute, Contabil a spus:

 

 

Eu, ~7 sezoane cu 125 si sint in al 9-lea cu 300-le. Banii ar fi fost ultima mea grija. :)

 

eh, tu esti caz aparte :))

1 oră în urmă, cuki a spus:

 

Si eu am tot pe acolo....si nu am avut probleme. Clar ca cele mai mari pot fi mai comode, dar am stat si pe motoare mult mai mare care imi erau mai incomode decat asta. Nu conteaza numa kilogramele, conteaza si fizionomia, lungimea picioarelor, mainiile, spate etc.

 

 

 

Multi au sugerat asta, dar baiatu vrea mortis pe la 300cmc si neaparat nou. Apoi daca el astea vrea si isi doreste, il inteleg perfect.

Da, clar, daca se decide ca musai 300 si noua, nu are prea multe variante :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.03.2021 la 17:07, CNNicks a spus:

..... cele din zona asta (250-300 cc) imi sunt cele mai prietenoase. Problema e ca nu le mai gasesc in ofertele producatorilor. 
 

inseamna ca nu ai cautat destul....

Honda, Yamaha, Kawa, au asa ceva, omologate fix pt A2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.03.2021 la 14:46, CNNicks a spus:

Orice SH cade din start. Cel putin dpmdv nu este o optiune pentru incepatori cum sunt eu. Mi-ar fi frica pe un 600/650 cu abs si TC nou d-apai pe ceva din 1800 toamna... Nu vreau sa invat mecanica moto, imi ajunge cata mecanica stiu deja.
Eu ma uitam la 300 tocmai pentru ca erau in zona asta de 4-5000 eur si pareau perfecte pentru incepator cu un raport putere/greutate decent si fiabilitatea/garantie. 
Azi am sunat la Honda si doamna de acolo nu a stiut sa imi raspunda de ce nu mai au 300 in oferta. La Suzuki acelasi "n-avem" dar pe un ton mai scarbit. Nu putem fi toti Rossi, mai suntem si d-astia cu top speed 120-130. Ma simt ca si cum as fi un copil luat din clasa pregatitoare de la gradinita si dus direct la gimnaziu.
Acum ma uit la MT07...  Decupam o mana si un picior la achizitie si cealalata mana dupa prima cazatura. :)) Ramanem cu un picior ca sa putem totusi munci... :))
 

Man, pare paguboasa abordarea :D ref la cazatura si lipsa mana 2.

 

Inteleg ca ai vrea noua si is scumpe alea mari.. Trecand peste problema banilor..nu merge de capu ei moto aia, tu o conduci :) poti sa mergi chillax pe orice moto.

 

*mai putin miara sbk, se balbaie la 50-60, tre minim 80 in oras :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Adrian M. a spus:

Are 92 kg...pe tiripliciul asta de 300, nu l vad stand prea comod.

Mai bine mai pune ceva si se uita spre ce i-am sugerat, cb500x, nc700x, nc750x, tracer7. Si toate sh. Ma repet, dar nu vad nici un rost sa ia noua. SIgur o schimba dupa primul sezon...been there, done that. Cati ati tinut prima moto mai mult de un sezon? :P

Daaa, super. Experienta mea cu Bavaria a fost super, asa super, ca dupa m-am dus la Tibi sa fac reviziile la Bavarez. De preturi nu comentez, cine ia bembeu isi asuma ora de manopera de 480 lei, sau cat mai e acum :P

 

Omul are 1,70 deci ma indoiesc ca nu ar sta comod pe una mai mica. Eu am mers prin Asia pe motociclete de 125 cu tot cu pasagera (eu 75 de kg iar ea 60 de kg) si a fost super distractiv. Ce e drept mai tare de 90 nu am mers dar a fost super distractiv.

 

Siii nu ma panica cu reviziile la bembeu ca ma ia cu frezoane dupa aia :))

 

Acum 8 ore, cuki a spus:

 

Si eu am tot pe acolo....si nu am avut probleme. Clar ca cele mai mari pot fi mai comode, dar am stat si pe motoare mult mai mare care imi erau mai incomode decat asta. Nu conteaza numa kilogramele, conteaza si fizionomia, lungimea picioarelor, mainiile, spate etc.

 

 

 

Multi au sugerat asta, dar baiatu vrea mortis pe la 300cmc si neaparat nou. Apoi daca el astea vrea si isi doreste, il inteleg perfect.

 

La 1,70 e ok si pe ceva de 300 (chiar daca are 100). Eu in locul lui as incerca Honda CRF 300 (desi e destul de inalta) sau Versys 300 SH sau Suzuki V-Strom 250.

 

@CNNicks ai putea sa te uiti si la Sym NH-T care pare foarte ok. Acum probabil ca nu e la fel de calitativ ca japonezele sau bavarezele dar un drive test se poate face. Si mai ales pretul este imabatbil - 2900 de euro noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pai daca stiam ca e cineva interesat sa cumpere un tir , ii recomandam Scania...ca sa nu fie 100% facut de spanioli cu ochii mici.

 

Si Honda ii asambleaza motoretele mici in Thailanda ... de inspe mii de ori preferabil decat India.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.03.2021 la 14:46, CNNicks a spus:

Orice SH cade din start. Cel putin dpmdv nu este o optiune pentru incepatori cum sunt eu. Mi-ar fi frica pe un 600/650 cu abs si TC nou d-apai pe ceva din 1800 toamna... Nu vreau sa invat mecanica moto, imi ajunge cata mecanica stiu deja.
Eu ma uitam la 300 tocmai pentru ca erau in zona asta de 4-5000 eur si pareau perfecte pentru incepator cu un raport putere/greutate decent si fiabilitatea/garantie. 
Azi am sunat la Honda si doamna de acolo nu a stiut sa imi raspunda de ce nu mai au 300 in oferta. La Suzuki acelasi "n-avem" dar pe un ton mai scarbit. Nu putem fi toti Rossi, mai suntem si d-astia cu top speed 120-130. Ma simt ca si cum as fi un copil luat din clasa pregatitoare de la gradinita si dus direct la gimnaziu.
Acum ma uit la MT07...  Decupam o mana si un picior la achizitie si cealalata mana dupa prima cazatura. :)) Ramanem cu un picior ca sa putem totusi munci... :))
 

 

Din contra, in opinia mea, prima motocicleta trebuie sa fie DOAR SH. DIn mai multe motive enumerate si de altii pe aici, printre care amintesc cateva mai importante: 

 

1. Indiferent ce vei face, indiferent de capacitate cilindrica sau greutate, sansele sa scapi acel motor, chiar si de pe loc incepator fiind, sunt extrem de mari, sau sa fiu indulgent, sunt peste 50% cu mult. O spun in cunostinta de cauza si din atatea relatari de-ale altor motociclisti cu diferite tipuri de motoare. Astea fiind zise, te vei zgaraia pe c...e daca vei scapa una noua pe asfalt si o vei zgaraia sau mai rau, ii vei rupe ceva. Invata sa mergi pe sosea (nu in poligon) si apoi ia-ti motorul visat.

 

2. Indiferent cat o pritocesti tu acum, dupa primul motor, iti vei da seama ca de fapt, in practica lucrurile stau altfel si parca ai vrea altceva. Iarasi, dau foarte mari sanse sa se intample lucrul asta. 

 

Astea doua sunt cele mai importante motive, dupa mine, sa nu iti iei motor nou din prima. 

 

Bineinteles, daca problema banilor nu se pune la tine, ba chiar ai pierdut sirul lor, evident ca iti poti lua noua de la inceput. :)

 

Citat

Hai ca exagerezi, la 80 de kile ma plimba un 300 (270 de fapt) fara probleme prin oras, fara sarcina maxima . 20 de kile in plus nu-l transformau in melc; Ce naiba sa faci cu un 600 in oras, mergi cu a 2a toata ziua? 

 

Sigur, te plimba in oras fara probleme si un scuter de 50. Dar, cred ca nu asta era ideea discutiei. Ai sa fii surprins cat de des poti sa ii dai si a 3-a in oras cu un 800. Desigur, e mai bine sa treci prin toate vitezele cu 300-le, sa amesteci in cutie pana te doare incheietura de la ambreiaj. :) Ce fac cu 600 in oras? acelasi lucru ce face si un 300, doar ca mai relaxat.

Asta e parerea mea, am mers si cu motoretele mai mici, am mers si cu scuter de 300 in oras de mai multe ori, eu personal, abia asteptam sa ma intorc la vaca aia de v-strom 600. 

 

Sigur, ce imi place mie, altuia s-ar putea sa nu ii placa. Dar pana nu incearca, nu are de unde sa stie. Daca stii cum e cu un motor de 300 in oras, apoi mergi si cu unu de 600 sa zicem, abia atunci poti sa iti formezi o parere personala. 

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
14 hours ago, caracterincompatibil said:

.motoretele de 300 sunt mai plictisitoare decât un scuter de 49cc.

 

 

LooooL 

Si pentru unul care scoate asa perle , care e diagnosticul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam inteles de ce nu mai au reprezentantele mobre de 250-300. Dureros sa afli de la o reprezentanta ca "Romania este piata de pasiune moto nu utilitar moto. Pentru utilitar avem scutere doar". Altfel spus, nu cumpara nimeni astfel incat sa renteze adaptarea la normele euro5 asa rapid. Posibil sa vina ceva mai spre sfarsitul anului ce cade printre degetele vesticilor unde sunt cerute astfel de cilindee mai modeste. 
Trist as putea spune tinand cont ca mersul la munca pe 2 roti in loc de masina e mult mai eficient. Am bagat bicla la greu niste ani buni in Bucuresti dar incep articulatiile sa ma certe daca o mai ard "sprinten" :)) 
Eu sunt opusul sportivitatii pe motor si am abilitatile pentru o eventuala revanzare ale unui vanzator mut, orb, surd si ciung deci intotdeauna ce cumpar la mine moare. De asta inclin spre nou, asta si faptul ca am o rabla de care vreau sa scap. Si ideea de mentenanta facuta profi, garantie, certitudinea ca nu e vreo troaca sudata sau "customizata". Rar gasesti ceva stock si e de inteles... doar ca nu ma atrag tobe, oglinzi minimaliste, leduri chinezesti care mai fac greva cand ploua si altele. Deh...chestiune de psihologie, bucatarie interna, pitici pe creier, etc. Stiu ca o sa ma tavalesc cu ea, ca posibil sa o scap ca ultima vita, ca sigur o sa vada boscheti si mai rau dar sunt dispus sa imi asum greselile.
M-am uitat sa vad si cum e piata SH, de curiozitate, dar e de porc rau de tot... Pentru mobra de 3-5 ani cu niste 20-30 mii de km in bord mi se cere cu 1500 eur mai putin decat e noua de la reprezentanta. De ce as lua SH pentru o diferenta asa mica pe care as putea sa o acopar cu tichetul de la rabla? Si asta pentru cele noob friendly ca mai gasesti si mobre din 2004-05-06 cu "47000 km pe verificate" la super mokazie. Dar nu discut eu banul cerut pe fierul altuia ci analizez rentabilitatea achzitiei pe criteriile mele. De asta cad multe SH-uri. 
Pana acum m-am reorientat catre drujba 401 si sa vedem ce e cu SYM-ul recomandat de colegul lacroyx... 
Stima!
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

1 . Mentenanta profi la un dealer moto din Ro este doar un vis frumos. In zona Buc stiu doar de un dealer care este asociat cu numele unui mecanic adevarat . Restul de mecanici buni ( doar o mana de oameni) sunt pe cont propriu sau la service-uri independente.

 

2 . Pretul afisat se negociaza si la motorete noi ...deci la sh cu atat mai mult . Este aici pe site un coleg numit Marcel care a ajutat multi doritori de motorete in stare foarte buna din Germania , inclusiv cu partea de negociere. Dai de el usor daca bagi la cautare Motologistic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, CNNicks a spus:

Am cam inteles de ce nu mai au reprezentantele mobre de 250-300. Dureros sa afli de la o reprezentanta ca "Romania este piata de pasiune moto nu utilitar moto. Pentru utilitar avem scutere doar". Altfel spus, nu cumpara nimeni astfel incat sa renteze adaptarea la normele euro5 asa rapid. Posibil sa vina ceva mai spre sfarsitul anului ce cade printre degetele vesticilor unde sunt cerute astfel de cilindee mai modeste. 
Trist as putea spune tinand cont ca mersul la munca pe 2 roti in loc de masina e mult mai eficient. Am bagat bicla la greu niste ani buni in Bucuresti dar incep articulatiile sa ma certe daca o mai ard "sprinten" :)) 
Eu sunt opusul sportivitatii pe motor si am abilitatile pentru o eventuala revanzare ale unui vanzator mut, orb, surd si ciung deci intotdeauna ce cumpar la mine moare. De asta inclin spre nou, asta si faptul ca am o rabla de care vreau sa scap. Si ideea de mentenanta facuta profi, garantie, certitudinea ca nu e vreo troaca sudata sau "customizata". Rar gasesti ceva stock si e de inteles... doar ca nu ma atrag tobe, oglinzi minimaliste, leduri chinezesti care mai fac greva cand ploua si altele. Deh...chestiune de psihologie, bucatarie interna, pitici pe creier, etc. Stiu ca o sa ma tavalesc cu ea, ca posibil sa o scap ca ultima vita, ca sigur o sa vada boscheti si mai rau dar sunt dispus sa imi asum greselile.
M-am uitat sa vad si cum e piata SH, de curiozitate, dar e de porc rau de tot... Pentru mobra de 3-5 ani cu niste 20-30 mii de km in bord mi se cere cu 1500 eur mai putin decat e noua de la reprezentanta. De ce as lua SH pentru o diferenta asa mica pe care as putea sa o acopar cu tichetul de la rabla? Si asta pentru cele noob friendly ca mai gasesti si mobre din 2004-05-06 cu "47000 km pe verificate" la super mokazie. Dar nu discut eu banul cerut pe fierul altuia ci analizez rentabilitatea achzitiei pe criteriile mele. De asta cad multe SH-uri. 
Pana acum m-am reorientat catre drujba 401 si sa vedem ce e cu SYM-ul recomandat de colegul lacroyx... 
Stima!
 

 

OK, daca tii neaparat una sub 600cmc, iti recomand un Suzuki DRZ 400. Este cel mai "jos" motor ca si capacitate pe care l-as recomanda pentru naveta in oras. Sincer, si eu as face naveta cu ala, doar ca din pacate, nu imi permit doua motoare...deocamdata, sper.

 

Sau, vorba lui Goe, tocmesti pe cineva si iti aduce din afara una decenta si de incredere, sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, CNNicks a spus:

Am cam inteles de ce nu mai au reprezentantele mobre de 250-300. Dureros sa afli de la o reprezentanta ca "Romania este piata de pasiune moto nu utilitar moto. Pentru utilitar avem scutere doar". Altfel spus, nu cumpara nimeni astfel incat sa renteze adaptarea la normele euro5 asa rapid. Posibil sa vina ceva mai spre sfarsitul anului ce cade printre degetele vesticilor unde sunt cerute astfel de cilindee mai modeste. 
Trist as putea spune tinand cont ca mersul la munca pe 2 roti in loc de masina e mult mai eficient. Am bagat bicla la greu niste ani buni in Bucuresti dar incep articulatiile sa ma certe daca o mai ard "sprinten" :)) 
Eu sunt opusul sportivitatii pe motor si am abilitatile pentru o eventuala revanzare ale unui vanzator mut, orb, surd si ciung deci intotdeauna ce cumpar la mine moare. De asta inclin spre nou, asta si faptul ca am o rabla de care vreau sa scap. Si ideea de mentenanta facuta profi, garantie, certitudinea ca nu e vreo troaca sudata sau "customizata". Rar gasesti ceva stock si e de inteles... doar ca nu ma atrag tobe, oglinzi minimaliste, leduri chinezesti care mai fac greva cand ploua si altele. Deh...chestiune de psihologie, bucatarie interna, pitici pe creier, etc. Stiu ca o sa ma tavalesc cu ea, ca posibil sa o scap ca ultima vita, ca sigur o sa vada boscheti si mai rau dar sunt dispus sa imi asum greselile.
M-am uitat sa vad si cum e piata SH, de curiozitate, dar e de porc rau de tot... Pentru mobra de 3-5 ani cu niste 20-30 mii de km in bord mi se cere cu 1500 eur mai putin decat e noua de la reprezentanta. De ce as lua SH pentru o diferenta asa mica pe care as putea sa o acopar cu tichetul de la rabla? Si asta pentru cele noob friendly ca mai gasesti si mobre din 2004-05-06 cu "47000 km pe verificate" la super mokazie. Dar nu discut eu banul cerut pe fierul altuia ci analizez rentabilitatea achzitiei pe criteriile mele. De asta cad multe SH-uri. 
Pana acum m-am reorientat catre drujba 401 si sa vedem ce e cu SYM-ul recomandat de colegul lacroyx... 
Stima!
 

Ai mai putea sa te uiti si la Honda Rebel 500. Cruiser mic, agil, motorul e mai mult decat civil (500 cmc si 46 de CP nu o sa te uimeasca cu demaraj sau viteza maxima), doar ca trebuie mers sa te pui pe ea sa vezi daca ergonomia este pe placul tau.

 

https://www.hondanord.ro/cmx-500-rebel/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o verificare relativa a ergonomiei, se poate folosi acest site: http://cycle-ergo.com/

 

Pozitia finala nu e cea din simulare, motocicleta nu e incarcata cu greutatea riderului si, probabil, nici cu cea proprie. Dar, in linii mari, se poate trage o concluzie despre pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...