Sari la conținut

Re-entry


tkkn
 Share

Postări Recomandate

Salut, si bine ai venit!

Ai ales o motocicleta foarte ok pentru inceput, din categoria entry level cruiser.

Un sfat, evita totusi mersul noaptea. Stiu, esti dornic sa te plimbi, in timpul saptamanii munca, e cald, insa eu nu as face asta. Este periculos, chiar si prin oras, pe rute cunoscute. La inceput, iesi din oras, pe drumuri mai putin circulate, 2 3 ore maxim, fa km in ritmul tau. 

Eventual, ia in considerare si niste cursuri, te pot ajuta sa iti fixezi mai clar unele lucruri. Ai de unde alege, dupa buget si timp :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M. Multumesc. Ce e interesant este ca singurul moment in care m-am simtit noaptea in pericol a fost pe Aviatorilor, singur  cuc si mergand pe banda 2, iar un mobrist pe SS a gasit interesant sa ma depaseasca in viteza prin dreapta la vreun metru distanta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tkkn a spus:

@Adrian M. Multumesc. Ce e interesant este ca singurul moment in care m-am simtit noaptea in pericol a fost pe Aviatorilor, singur  cuc si mergand pe banda 2, iar un mobrist pe SS a gasit interesant sa ma depaseasca in viteza prin dreapta la vreun metru distanta. 

Din punctul meu de vedere mersul noaptea iti livreaza o falsa incredere. IN primul rand, fiindca noaptea traficul se rareste foarte mult, dar ies zmeii. De aia de zboara pe bulevarde, prin intersectii, se pisa pe indicatoare si semafoare. Atat cu 4 cat si cu 2 roti. Apoi este problema luminilor. NU stiu cum e la vulcan s, dar la foarte multe motorete, inclusiv de generatie noua, farul este o gluma pe timp de noapte, si mergi ca orbetecu, pe nimereala. Da, in oras mai ai iluminat public, dar chior.  Eu am mers pe timp de noapte, si din propria experienta nu recomand nimanui sa faca asta in ro. Anii trecuti, preferam sa plec foarte devreme dimineata, ca sa prind racoare, si  fiind multi km intr o zi. Am renuntat la aceasta practica in mare parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Din punctul meu de vedere mersul noaptea iti livreaza o falsa incredere. IN primul rand, fiindca noaptea traficul se rareste foarte mult, dar ies zmeii. De aia de zboara pe bulevarde, prin intersectii, se pisa pe indicatoare si semafoare. Atat cu 4 cat si cu 2 roti. Apoi este problema luminilor. NU stiu cum e la vulcan s, dar la foarte multe motorete, inclusiv de generatie noua, farul este o gluma pe timp de noapte, si mergi ca orbetecu, pe nimereala. Da, in oras mai ai iluminat public, dar chior.  Eu am mers pe timp de noapte, si din propria experienta nu recomand nimanui sa faca asta in ro. Anii trecuti, preferam sa plec foarte devreme dimineata, ca sa prind racoare, si  fiind multi km intr o zi. Am renuntat la aceasta practica in mare parte.

La Vulcan S nu e ca la Versys cu lumina, e cam la fel de chioara ca la Vulcanul Classic. Problema mare nu e asta cu lumina, ci după cum ai zis aia cu zmeii pe 2, 3 și 4 roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ca lumina e chioara la Vulcan S - nu m-a deranjat in mod deosebit deoarece am mers pe drumuri bine luminate pana acum. Pe grupul de Facebook vad ca multi fie au inlocuit farul cu unul aftermarket cu LED, fie au montat becuri cu LED. Studiez problema. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, tkkn a spus:

Confirm ca lumina e chioara la Vulcan S - nu m-a deranjat in mod deosebit deoarece am mers pe drumuri bine luminate pana acum. Pe grupul de Facebook vad ca multi fie au inlocuit farul cu unul aftermarket cu LED, fie au montat becuri cu LED. Studiez problema. 

Atentie la ITP, nu ai voie teoretic sa aduci modificari la sistemul de iluminat. Eu am avut rezultate ok-nu fantastice, dar ok, cu becuri moto Philips, +120%. Scrii in gogu bec moto philips, si n-ai cum sa l ratezi. Da, efectul de 120% tine cam un an, un an jumate, apoi trebuie altele. Mie unul mi-au placut, le-am folosit pe 2 moto diferite. Acum am noroc de un far led foarte bun :)

 

PS-becurile cu led puse in far normal, nu dau rezultate ok. Este altfel dispersia luminii, daca iei becuri oarecare no name, mai rau faci. Vezi ca era un topic pe forum despre asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Atentie la ITP, nu ai voie teoretic sa aduci modificari la sistemul de iluminat. Eu am avut rezultate ok-nu fantastice, dar ok, cu becuri moto Philips, +120%. Scrii in gogu bec moto philips, si n-ai cum sa l ratezi. Da, efectul de 120% tine cam un an, un an jumate, apoi trebuie altele. Mie unul mi-au placut, le-am folosit pe 2 moto diferite. Acum am noroc de un far led foarte bun :)

 

PS-becurile cu led puse in far normal, nu dau rezultate ok. Este altfel dispersia luminii, daca iei becuri oarecare no name, mai rau faci. Vezi ca era un topic pe forum despre asta. 

Daca sunt spre exemplu proiectoare de la Kawasaki e legal, pentru că ele sunt omologate de producător. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.07.2021 la 16:24, lacroyx a spus:

Daca sunt spre exemplu proiectoare de la Kawasaki e legal, pentru că ele sunt omologate de producător. 

Alea sunt altceva, de exemplu alea de la kawa de care vorbesti sunt OMOLOGATE ca proiectoare de CEATA. Multi cred ca sunt pt lumina suplimentara, si apoi se bosumfla cand noaptea vad ca nu lumineaza cine stie ce.

Colegul vorbea de modificat far. 

Exista o firma mai serioasa care vinde becuri led pentru auto moto, costa ceva, nu s ca becurile chiezesti de 2 lei. Cu aia ar merita vorbit. Firma e din Bucuresti, si, daca nu ma insel, chiar Luv a postat pe undeva despre ei,cred ca pe topicul lui cu masinile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

1600 km, dintre care si iesiri pe A3 la Ploiesti si inapoi, pe A1 la Pitesti si inapoi pe soseaua veche, si DN5 dus-intors Giurgiu. Restul prin Bucuresti. La drum intins se simte bine pe la 110km/h - 120km/h, la viteze mai mari de atat incepe sa ma deranjeze vantul. Din fabrica suspensia a venit setata pe 2/7 iar la denivelari mai mari isi cam termina cursa, am dus-o la 4/7 si e sensibil mai confortabila. Saua nu e taman cea mai prietenoasa cu fundul meu si dupa maxim 100k se cere o pauza mai lunguta. Inainte sa bag un purcoi de bani in upgrade la sa o sa incerc un AirHawk. 

 

Fara evenimente pana acum. Un mic "close-call" ieri seara, urcand pe langa Parcul Carol spre Filaret - 2 masini in fata mea carea faceau dreapta, iar pe sensul opus un Logan care astepta sa faca stanga pentru a intra pe aceeasi strada laterala. Eu eram pe exteriorul benzii fiindca mergeam inainte, si redusesem la vreo 30 ca sa pot opri in cazul in care Logan-ul nu mi-ar fi dat prioritate. Nu a manifestat vreun semn ca mi-ar taia calea asa ca am continuat usor, insa idiotul s-a pus in miscare cand eram la un metru de el. Am avut noroc ca nu am franat fiindca ori intram in el, ori ma lovea el din lateral - am ocolit cat am putut dreapta si am accelerat. Tembelul a franat si el, am trecut cu bine, si-a cerut scuze si asta a fost tot. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tkkn a spus:

Saua nu e taman cea mai prietenoasa cu fundul meu si dupa maxim 100k se cere o pauza mai lunguta. Inainte sa bag un purcoi de bani in upgrade la sa o sa incerc un AirHawk. 

Sau ai aceasta optiune https://www.tucanourbano.com/en/pp/accessories-black-326-65644

Sunt la al doilea sezon si confortul s-a imbunatatit considerabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru refacerea șeii caută pe Facebook MotoVis Ploiești. Dacian îl cheamă, îți reface șaua chiar de vis 😊

Recomandarea este să te duci iarna la el, acum este foarte aglomerat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Pentru refacerea șeii caută pe Facebook MotoVis Ploiești. Dacian îl cheamă, îți reface șaua chiar de vis 😊

 

 

Subscriu!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tkkn a spus:

Multumesc pentru sugestii. Am aruncat o intrebare la MotoVis si in functie de raspuns iau eventual si vreo chestie cu titlu provizoriu.

O singura chestie daca refaci saua sa ii spui sa nu o faca prea moale ca dupa aia va fi mai rau ca inainte. Mai bine sa o faca un pic mai ferma, dar sa faca suprafata de contact mai lata, altfel va fi un cosmar pentru cruiser

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Adunand kilometri.

F766DF36-0B1C-46B5-820A-E37B1B5898DE.jpeg

8A637575-A2F6-4866-ABC3-34B742C8E45F.jpeg

C4D3FAD9-A526-4533-8D85-B15F61A04E8F.jpeg

4D20A872-D326-42F6-A5F2-FCDFF02BF2F0.jpeg

On 8/27/2021 at 4:19 PM, SenorPink said:

O singura chestie daca refaci saua sa ii spui sa nu o faca prea moale ca dupa aia va fi mai rau ca inainte. Mai bine sa o faca un pic mai ferma, dar sa faca suprafata de contact mai lata, altfel va fi un cosmar pentru cruiser

600km in 2 zile. Cu scurte pauze de 5 minute, preventiv, o data la 60-70km si o pozitie in sa mult mai relaxata acum decat inainte, nu au mai fost probleme de posterior amortit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...