Sari la conținut

Lanț Ruginit


Andrei.c
 Share

Postări Recomandate

Salut! Sunt începător, am permisul (A1) de doua săptămâni, am cumpărat motocicleta (Un Keeway K-Light 125) cu o săptămâna înainte sa îmi vină permisul, fapt pentru care a stat sub husa neclintită.

Este normal faptul ca după această săptămână, am constatat faptul că lanțul este ruginit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 9 minute, Andrei.c a spus:

Salut! Sunt începător, am permisul (A1) de doua săptămâni, am cumpărat motocicleta (Un Keeway K-Light 125) cu o săptămâna înainte sa îmi vină permisul, fapt pentru care a stat sub husa neclintită.

Este normal faptul ca după această săptămână, am constatat faptul că lanțul este ruginit?

salut. husa acoperea și lanțul, sau nu este atât de lunga 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Andrei.c a spus:

Salut! Sunt începător, am permisul (A1) de doua săptămâni, am cumpărat motocicleta (Un Keeway K-Light 125) cu o săptămâna înainte sa îmi vină permisul, fapt pentru care a stat sub husa neclintită.

Este normal faptul ca după această săptămână, am constatat faptul că lanțul este ruginit?

Daca ti-a ruginit intr-o saptamana, inseamna ca e o mizerie de lant. Daca nu l-aivazut tu gata ruginit cand ai luat mobra, inseamna ca n-ai fost atent.

In oricare din cazuri, curata-l si unge-l ( vezi topic despre asta pe forum).

Acum 4 ore, Andrei.c a spus:

Este curățat și uns.

Niciun lant uns nu rugineste. 

Acum 4 ore, Rares2005 a spus:

salut. husa acoperea și lanțul, sau nu este atât de lunga 

Husa n-are nicio treaba, lantul rugineste de la umiditatea din aer.