Daviddd Postat August 15, 2021 Share Postat August 15, 2021 Vă salut, abia ce am luat permisul A1 și ca oricare mi-am luat și o mobră. Am un CBR 125 2006, are 20.000km și abia i-am schimbat uleiul, i-am pus motul 10w30 7100, corespunde cu ce zice manualul. I-am dat 400g de ulei din motor jos, nu știu cum a mers cu atât săraca, ăsta era tot... necesita si ea vreo 1l. Problema e ca acum dupa ce i-am pus uleiul nou, pe la 105 in a 6-a începe sa patineze ambreiajul, si pe la 90-95 dacă am pasager, în a 1-a când trag maneta de ambreiaj la maxim motocicleta pleacă ușor în fata, nu debraiaza complet cred, și ca să intre pe liber trebuie turată. În restul treptelor intra mult mai lin ca înainte, nu smucește, nimic. Ieri i-am dat 110 singur și era ok, azi de când am mers 2 a început sa patineze și acum o face și cu unul, precizez ca motocicleta tremura din toate oasele la turație. Ce părere aveți, să fie dus ambreiajul de la 20k sau să fie de la ulei, dar de la ulei nu cred ca are cum, voi ce ziceți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Salut, regleaza cablul de ambreiaj cu jocul corect - asta e primul pas. 2006 și 20k km e foarte puțin probabil...de obicei motoretele de 125 sunt chinuite de toți și date mai departe. Ia în calcul și un kit de ambreiaj Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Si mo(r)tul este un ulei submediocru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 (editat) 10 w 30, pe 35 de grade cate sunt acum afara? Esti sigur ca asa iti zice in manual? ma asteptam la un 40 macar. Cele 2 valori iti dau vascozitate vs temperatura, prima la temperatura minima , a doua maxima. Mai pe scurt, cred ca uleiul pus de tine cu w 30 in coada, la 35 de grade cate avem acum la umbra, e cam "fleasca". Cel mai sigur ar fi sa discuti cu un mecanic totusi ,sau, tinand cont ca nu ai o cantitate atat de mare de ulei, sa l schimbi cu 10 w 40. Vad ca si pe site ul motul, la oil selector, dau ca varianta si 10w 40. Eu unul as pune bel ray 10 w 40 echivalent motul 7100 , sintetic, sau semi sintetic, synt sau semisynt parca ii zice la belray. In cel mai rau caz, pierzi 50 60 lei, cat e 1l de ulei. Asta mai ales ca inainte nu iti facea asa, din ce inteleg. Cam atat ma duce capul , in calitate de habarnist cand vine vorba de mecanica... Dar poate te ajuta. Editat August 16, 2021 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Acum 16 ore, Daviddd a spus: să fie dus ambreiajul Da. Acum 16 ore, Daviddd a spus: de la 20k Nu. De la mai mulți km + abuzuri + tasarea în timp a arcurilor. Acum 16 ore, Daviddd a spus: să fie de la ulei Sigur nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat August 16, 2021 Autor Share Postat August 16, 2021 Tind să cred că ăia 20k sunt reali când văd asta, dar tot parcă a mers prea puțin, la 70k au mai bătut ei un 0 presupun:)) Am dat mesaj la toți care au cbr 125 de vânzare pe olx doar de curiozitate să văd ce uleiuri folosesc, de la 10w30 până la 20w50 și toți sunt mulțumiți Cred că o să îi pun ceva mai gros doar să văd cum se comportă, apoi să o duc și la un service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Ex moto de școală?!? Și te mai miri că e praf ambreiajul?!?!? Încă un schimb de ulei = bani aruncați! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Acum 19 ore, Daviddd a spus: Tind să cred că ăia 20k sunt reali când văd asta, dar tot parcă a mers prea puțin, la 70k au mai bătut ei un 0 presupun:)) Am dat mesaj la toți care au cbr 125 de vânzare pe olx doar de curiozitate să văd ce uleiuri folosesc, de la 10w30 până la 20w50 și toți sunt mulțumiți Cred că o să îi pun ceva mai gros doar să văd cum se comportă, apoi să o duc și la un service Pai de ce n-ai spus de la inceput asta. NU mai schimba nici un ulei, nu are rost! Daca a fost moto de scoala, e clar terminat ambreiajul ala. Nu mai irosi aiurea bani si nervi, cauta kitul de ambreiaj sa vezi cat costa, cauta mecanic care sa ti l faca. E 99% pa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat August 17, 2021 Autor Share Postat August 17, 2021 Nu știam nici eu, ieri m-am gândit să bag seria de sașiu pe aplicația de la rar, e bine ca în afara de ambreiaj si furca ce curge n-am găsit alte defecte în 700km făcuți, daca-s doar astea scap destul de ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 19, 2021 Share Postat August 19, 2021 La 17.08.2021 la 11:41, Daviddd a spus: Nu știam nici eu, ieri m-am gândit să bag seria de sașiu pe aplicația de la rar, e bine ca în afara de ambreiaj si furca ce curge n-am găsit alte defecte în 700km făcuți, daca-s doar astea scap destul de ieftin Aha Se rezolva ambele, la mecanic cu ea! Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat August 26, 2021 Autor Share Postat August 26, 2021 Chiar era de la ulei, mi-a zis mecanicul sa il schimb și am făcut-o, cu repsol 10w40 nu mai face asa, i-am dat maxim 120, de acolo nu mai urca, nici nu mai patinează ambreiajul, tremura ea rau dupa 100 dar cica ar fi normal, e bine ca acum merge perfect, cu repsolul schimba mult mai lin, înainte agata si trebuia turata sa intre pe liber, parca are cutia noua acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.