Sari la conținut

V2 mare , cu ghidon si sub 7500€.


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

Cu tot respectul pentru Desmosedici Stradale, nu sună la fel de bine ca V4 de la Aprilia. E vorba despre ordinea de aprindre, care la Ducati este (în mod voit) aproape de un big-bang pentru a imita pe cât posibil sunetul unui V2. Aprilia e mai mult screamer.

Da. Pai de-asta am zis ca una de adormit (la ralanti) si alta de sarit din pat (in linie dreapta). :)

Acum 13 minute, goe 75 a spus:

Si  2 in linie e tot pe acolo ,chiar daca mai nou se zice ca in varianta KTM au scos ceva deosebit din el...

Testat 890 Duke 2 ore. Motor de pustani + esti cu barba deasupra ghidonului (ma rog, nu fix acolo, dar intelegi ideea).

Eu nu am putut credita motorul ala cu niciun minim de seriozitate.

Daca mi-ar da-o cineva moca, sa traiesc cu ea si sa o returnez, da, multumesc. Altfel, plua. Daca vrei sa mergi tare si inca esti in parametrii cu testosteronul, da-i pas.

Aa, da - eu 1.87 si trei cifre la cantar.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 minut, _Raul_ a spus:

 

R-urile sunt fiabile atata timp cat le exploatezi conform fisei produsului. Sunt niste naked-uri de bosorogi, un fel de neo-clasice (desi nu, dar de dragul incadrarii), nu hyper naked-uri pretabile la abuz.

E ca si cum te-ai apuca de bondage si sado cu una de 45 de ani.

 

😃poate fi un punct de vedere, depinde de preconceptiile fiecaruia.

 

Eu cu R1200R (ala racit pe aer si ulei) pe serpentine am facut multe chestii misto.

Oricum mai mult de 100cai si 100Nm pe serpentine (Lepsa, Transalpina, Transfagarasan, drumul BV-Poiana BV, Rucar-Bran) nu ai nevoie.

Fizic nu ai cum sa folosesti mai mult de atat, idiferent de anvelopele tale si de superskill-ul tau.

 

De exemplu virajele drumului Poienii (BV-Poiana BV) unde cu Husqvarna 450 SMR eram full power cu R1200R (cu ASC scos) derapam accelerand, mini drift. Ambele moto fiind intretinute, nu harburi,450-ul fiind "samponat"/"frezat"/gresat/"masat" dupa fiecare tura.

 

Provocarea sau placerea cred ca tine de harul tau sau de ajunge sa domini cu adevarat motocicleta pe care mergi...................asa daca avem 150-180de cai si X sisteme de asistenta, nu am facut nimic. Pe viraje oricand un 690 SMC R condus corespunzator, scoate la tabla, fake-urile "asistate" de 150 -180 de cai, in opinia mea, avand de 3x mai putina putere/cuplu.

 

Asta daca mergi cu adevarat tare, nu la balada si cum dai de o linie dreapta te bucuri ca ai prins 200km/h in 300m, ca mai apoi sa franezi cu rugaciuni si credinta pt ca urmeaza un viraj. Spun asta pt ca am vazut multi motociclisti de genul asta, torpila in linie dreapta si cu "roti ajutatoare" in viraje.🤔

 

Nu puterea este totul. Daca nu o stapanesti este cel mai mare handicap.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, _Raul_ said:

Testat 890 Duke 2 ore. Motor de pustani + esti cu barba deasupra ghidonului (ma rog, nu fix acolo, dar intelegi ideea).

Eu nu am putut credita motorul ala cu niciun minim de seriozitate.

Daca mi-ar da-o cineva moca, sa traiesc cu ea si sa o returnez, da, multumesc. Altfel, plua. Daca vrei sa mergi tare si inca esti in parametrii cu testosteronul, da-i pas.

 

Nu aș discredita 890-ul. Am mers doar pe Duke 790 (varianta beta a lui 890) dar nu destul încât să-mi formez o părere coerentă. Singura impresie cu care am rămas: părea fun.

 

Și sunt adeptul review-urilor, dar îmi place de tipul ăsta:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Acum 16 minute, Bigfoot a spus:

😃poate fi un punct de vedere, depinde de preconceptiile fiecaruia.

Pai asta si este, un punct subiectiv de vedere.

Eu nu vorbesc din preconceptii, dar, na, chiar nu simt nevoia sa ma justific.

Am avut 1100 RT un sezon si R1250R am condus cate o zi/500km de doua ori, in doi ani diferiti. Este cel mai slab dintre boxerele BMW si nu dau 2 lei pe spec-urile de pe net. Asa se simte din cauza pachetului total. Cand boxerele BMW or sa mai aiba 30-40 de cai in plus vor fi obiecte pentru motociclisti seriosi.

Este ca si cum ai trai cu cea mai misto si inteligenta femeie din lume (pentru tine) numai ca ar fi surdo-muta.

SMC -urile / 701 si compania sunt niste supozitoare cu care sa mergi ca un descreierat in oras si pe care sa le duci cu remorca pana la curbe, daca nu le ai langa tine gen BV, maghiarime, subcarpati, Baia Mare, etc. Sau pt competitie, sub orice forma o imaginezi/doresti/gasesti.

Orice etape de legatura de peste 100/150 de km sunt moarte mecanica si a prostatei.

Am facut 400 de km in 10 ore (mese si pauze incluse) cu pasager cu Dorsoduro in Alpi si am zis ca imi bag ... in ea de logica de om prost.

Dar am incercat ca sa stiu cum este, nu sa bananaiesc de pe YT.

Poate pentru uz solo ar merge si un hypermoto, dar cursa lunga a suspensiilor si saua de carura pe mine nu ma conving.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, _Raul_ said:

SMC -urile sunt niste supozitoare cu care sa mergi ca un descreierat in oras si pe care sa le duci cu remorca pana la curbe, daca nu le ai langa tine gen BV, maghiarime, subcarpati, Baia Mare, etc.

Orice etape de legatura sunt moarte mecanica si a prostatei.

Am facut 400 de km in 10 ore (mese si pauze incluse) cu pasager cu Dorsoduro in Alpi si am zis ca imi bag ... in ea de logica de om prost.

 

Hăhă. Just. Și încă Dorsoduro e bicilindru. SM cu mono la drum extraurban e BDSM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 19 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu aș discredita 890-ul. Am mers doar pe Duke 790 (varianta beta a lui 890) dar nu destul încât să-mi formez o părere coerentă. Singura impresie cu care am rămas: părea fun.

 

Și sunt adeptul review-urilor, dar îmi place de tipul ăsta:

 

 

Parea ca parea, dar banul ar fi dadea 😊?

Eu nu.

Si nu il discreditez. Ma rog, nu tare :) . Zic doar parere de testator pe banii mei, nu promoter pe freebie-uri.

Stiu ca 2 ore prin ploaie, urban si peri, nu sunt mult, dar preconceptiile mele din primele 10 secunde s-au cam confirmat in 99% din cazuri si dupa x ore sau sute de km.

1% fiind alea cand a iesit mult mai prost decat cum parea la inceput (Versys 1000 fiind cel mai bun exemplu).

 

@goe 75

Ce-i drept ca m-as risca cu dracia asta la 3900 de euro

280885477__86.thumb.jpg.19ad2f82f828233a3b2085f6dea6b9ff.jpg

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=327842243&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1500&makeModelVariant1.modelDescription=Tuono&minCubicCapacity=900&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=2eb0b47c-0074-1ffe-5470-1594149c3199

 

Iisuse, catamai linkul.

Acum 29 minute, Bigfoot a spus:

 

 

Pentru mine un motor de suflet trebuie sa fie ca o chemare la razboi.

Stii cum stateau aia in evul mediu aliniati, fata in fata cu inamicul si isi derulau viata in ultimele secunde de liniste?

Asa trebuie sa fie inainte sa tragi de ambreiaj si sa dai a 1a.

Pentru mine.

Dupa care urli pana iti crapa venele la ochi, "omori" tot ce misca si vezi daca mai traiesti sa spui povestea.

Asa vad eu motociclismul. Ala trait, nu mimat.

Cu un boxer nu mergi la razboi.

Aa, da, poti sa il ai pentru mers la vanatoare, cum am si eu Crosstourer-ul, dar nu poti sa ai pretentii de car de razboi de la niciuna.

Ca de obicei, parerea mea.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@_Raul_

 

Sunt destul de obsedat sa urmaresc piata in permanenta , dar cand vine vorba de italience parca uit de restul si ma uit aproape exclusiv pe It.

Culmea este ca exemplarul care m-a pus pe jar cel mai mult e chiar in Buc , adica asta

 

https://m.olx.ro/d/oferta/aprilia-tuono-1000-r-factory-IDeZ65S.html

 

 

Dar am zis deschid un topic... , mai aflu ceva nou , un model de care nu stiam , o problema mecanica de care inca nu auzisem , mai trece fierbinteala ...

 

 

 

 

 

 

Daca sunt prea infiebantat uit sa mai negociez. 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, ENEOS a spus:

La motoare nu te contrazic, dar aici da! 😁 + că, auzi, există Herculane! :lol:

La Herculane merg colegii de pe topicul de arta sau ceva p-acolo. 

Eu m-am reapucat de înot și ski, am aflat ca am la juma de ora de casa cel mai adânc bazin din Europa, a.s.o. Adică iarna asta suna bine, ceea ce ii doresc și colegului @goe 75.

 

Și ca să nu tufizez total topicul omului - ff tentanta mobra aia. Obiectiv vorbind, nu ma bag peste. Nici la motoare, nici la fomei 😇😀

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca ai zis ca vrei fun, cuplu si nebunie, clar V2. Dar, din pacate, au cam ramas putine optiuni. 

Insa arunca si un ochi la Triumph Speed Triple 1050. Motorul e mult mai misto decat un 4L si mai smooth decat un V2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 1 oră, goe 75 a spus:

@_Raul_

 

Sunt destul de obsedat sa urmaresc piata in permanenta , dar cand vine vorba de italience parca uit de restul si ma uit aproape exclusiv pe It. 

Daca sunt prea infiebantat uit sa mai negociez. 😂

 

Eu am o obsesie bolnava cu proprietarul. Dacă nu îmi place omul și casa/garajul lui nu iau mobra de la el. Adică asta e primordial fără dubii dar prejudecățile despre Italia cred ca le știm cu toți. Și tu cred ca mergi pe acolo mai des decât mine și nu trebuie sa le repet. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dacă ne-am ști face to face ti-aș zice sa F*** off cu toată căldura 😁

Asa, nu-mi permit, dar poți sa dai un semn oricând dacă ajungi prin Varșovia sau pe lângă. 

 

P. S. Nu pari genul sa te ofensezi, dar cred ca mai bine sa specific ca primul paragraf este plin de tot umorul și bunele intenții de care sunt capabil după 12 ore pe tură de noapte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Sper ca nu te superi ca te-am intepat din nou pe tema Honda . Am una , o iubesc . De data asta incerc sa ies un pic din zona japo ...ramane de vazut daca o sa am curaj pe bune...mor de ciuda ca inca il am pe Suzi pe lista ...dar asta-i viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

PS 2- inclusiv dacă găsești mobra pe aici. Sunt printre cele mai ieftine din Eu, dar sa știi ca polonezii sunt f buni mecanici și muncitori în construcții. Cred ca și de motoare. Asa zice gura lumii. 

 

otomoto.pl

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 13 minute, goe 75 a spus:

 

 

Sper ca nu te superi ca te-am intepat din nou pe tema Honda . Am una , o iubesc . De data asta incerc sa ies un pic din zona japo ...ramane de vazut daca o sa am curaj pe bune...mor de ciuda ca inca il am pe Suzi pe lista ...dar asta-i viata.

Ete plua, deja nu îmi mai aluneca prăjitura cu branza în matze, îți dai seama. 

A propos, știu ca nu e în zona ta de bani (și ca e anosta ca alea de ii plac lui John) dar Suzi asta ultimul (GT-ul) părea al dracului de manevrabil și poziția în sa era mai dreapta decât la ultimul 1000SX. Just sayin, de dragul share-uitului de info pt cine o mai citi. Na, clar ca sx era mai mișto și mai calitate, nu încape discuție. 

Cu Suzuki se dădeau unii într-un țarc la Eicma și era fff fasnet in acelea alea de par, printre baloti. 

Aprilia aia de la Bucale clar ii poți da de istoric complet în câteva telefoane, schimbi burlanul ala polonez de pe ea și încă o sa se tina bine la revanzare la ce istoric și km/nr de proprietari o sa aibă. 

Am dat acum vreo ora juma peste un coleg ce a venit de acasa azi noapte. Zicea ca în București aveți 12 grade. Mergi și trage-o de ghidoane, vezi dacă e ce vrei. Măcar o tai de pe lista sau vezi în ce caseta o pui. Plm, ce truisme indrug și eu. Știi și tu ce sa faci. Eu trebuie sa părăsesc vitrina asta și sa merg sa ma culc, ca deja nu mai am nimic relevant de spus. 

Bafta și spor. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Metal Heart

 

Am urmarit mereu cu foarte mare interes postarile colegului @Gixu. si in special ce a avut de spus despre Busa si Triumph.

Am avut si ocazia sa ies la plimbare cu doi colegi de aici care care au Yamaha triplu . Nu am vazut sau auzit ceva care sa ma faca extrem de interesat

Aaa , l-am vazut pe colegul Lemne facand niste chestii interesante pe un triplu , dar  e vorba de Lemne ...

Si cu toate ca avea toba de carbon suna ca o rasnita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

In general bat la poarta omului atunci cand sunt destul de hotarat ca trebuie sa descopar la fata locului o epava sau ceva foarte suspect ,ca sa  mai dau inapoi .

 

Istoricul de la rar l-am scos pentru motoreta aia acum 2-3 zile. Ar fi greu de explicat istoricul daca nu a fost moto de vitrina primii 5 ani din viata.

 

Acum cativa ani am cumparat o motoreta care a fost tinuta 4-5 ani intr-o cutie de lemn , de cineva plecat din tara ...se mai pot si d-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, _Raul_ a spus:

La Herculane merg colegii de pe topicul de arta sau ceva p-acolo

C'm on, eu mă gândeam că poți duce acolo mațochista purie... Pic de umor n-aveți! 🙄

Scuzaț intruziunea. 

:peace:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

In urma celor discutate pana acum , am decis sa scot permanent de pe lista pe Suzi sv1000.

Este o varianta ieftina si fiabila ...dar dupa 10 japoneze la rand sunt hotarat sa incerc si altceva .

 

1 Ramane Tuono

2 Ducati

3 SDR 1290...dar cam la distanta de primele , in special datorita pretului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, goe 75 a spus:

In urma celor discutate pana acum , am decis sa scot permanent de pe lista pe Suzi sv1000.

Este o varianta ieftina si fiabila ...dar dupa 10 japoneze la rand sunt hotarat sa incerc si altceva .

 

1 Ramane Tuono

2 Ducati

3 SDR 1290...dar cam la distanta de primele , in special datorita pretului.

Tuono!

 

Am un amic care tot numai pe supersportive a mers toata viata, a avut tuono v4, a dat-o si-a luat rsv4 si a zis ca o da sa isi ia noul tuono v4. Motivul - a imbatranit si Tuono e mult mai comoda dar cam aceleasi senzatii ca la RSV4 (cam aceleasi nu chiar la fel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...