Jump to content

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


Recommended Posts

Buna ziua, as vrea sa va povestesc o intamplare nu tocmai asa fericita din viata mea.

Am avut un vis sa-mi cumpar aceasta motoreta de cand eram mai mic si acuma recent am reusit sa fac rost de bani cash si mi-am cumparat undeva la finalul lui februarie motocicleta de la the bike hub cu tot cu tobe Mistral. Exact cum mi-am dorit, cum am visat. M-a costat toul 9850 euro.

A venit ok, fara zgarieturi, transportul a fost facut la recomandarea dealer-ului la un baiat, m-a costat 1400 de ron din Bucuresti spre Vaslui.

Livrarea a fost 100% bine fara probleme, foarte profesionist.

 

De cand o am de pe 22 feburarie am reusit pana ieri sa fac 261km (on the clock) pana cand am constatat ca incepea sa imi curga ulei din cardan. Am sunat la dealer showroom, el mi-a dat numarul de la service din Iasi de la Madras cat si nr de telefon de la service-ul de la ei din Bucuresti(thebikehub).

Am dat niste telefoane, am platit platforma (din banii mei) si m-am dus spre Madras. Ca si constatare pe loc acolo mi-a zis ca ar fi din cauza semeringului, ca defect de fabricatie. Ok, imi spune ca o sa-i sune pe cei de la TheBikeHub sa vorbeasca cu ei despre incidentul asta si o sa ma sune inapoi cu o alta constatare si o rezolite.

Azi sun la dealer la service si imi spune ca nu i-a sunat nimeni (in jur de 12:30,40) de la Madras, sun inapoi la Madras eu imi spune ca a avut ceva programari in dimineata asta si o sa se uite mai pe dupameaza si ma suna ei inapoi.

 

Acuma nu am pretentii sa se rezolve pe loc in 48 de ore, nu sunt nebun, dar totusi din experienta voastra la ce sa ma astept? Vad pe net la sectiunea de review-uri,  au review bune cei de la Madras, preponderent.

Am cautat pe net daca mai exista problema si la alti posesori de v7 am gasit ceva v7 seria II (a mea a 4-a generatie) si au avut si ei probleme la cardan doar ca multi din cauza ca dealer-ul (sau cine e responsabil) a umplut cardanu mai mult de 180cc (asa scrie pe carte parca daca nu ma insel) dar ei zic ca ar fi cel mai ok 160cc cu un fel de lichid mai gros. Gros de ce? pentru ca din cate am inteles de pe net ar fi ca asta subtire e posibil sa iasa din garnituri mai usor la presiune mare. Aaa da si e posibil ca bolt-ul de sus care are loc de ventilatie sa fie blocat (dar ma indoiesc totusi e noua motocicleta am primit-o de la 0 km). Lichidul din cardan a inceput sa iasa in mers dupa niste zeci de minute de mers, 30,40 minute.

Nu am cazut cu motocicleta, nu am lovit-o nu am zgariat-o nu i-am facut nimic.

Am mai observat inca un lucru, ca suruburile (alea doua din a doua poza cel din dreapta piulita a plecat cu totul cred ca de la trepidatii in mers si am pus una care am gasit cu saiba iar cealalta (originala) cu teflon am strans-o inapoi. Tot la fel pe net ca astea de la moto guzzi is notorii ca nu strang bine suruburile din fabrica.

Sfaturi? Opinii, pareri?

IMG_20220315_111342.jpg

IMG_20220315_113621.jpg

IMG_20220315_113509.jpg

IMG_20220315_111335.jpg

IMG_20220315_122538.jpg

Edited by stopBeingSad77
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si eu astept sa imi vina un V7 nou, tot prin The Bike Hub, sper sa nu am probleme. La tine daca este o garnitura nu ar fi mare lucru, se inlocuieste pe garantie. Cel mai probabil ai fost tu ghinionist, intrucat nu stiu sa existe un recall pentru treaba asta. Pe ce forumuri m-am documentat in prealabil, nu am gasit pareri negative la adresa noului model.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

In principiu cam asta este nivelul serviciilor la vanzari si garantii pt motociclete noi in Romania.

Am jurat ca urmatoarea motocicleta noua, nu o mai cumpar din Romania. Preturi de Monaco, calitate la service si garantii de lumea a 3-a.

 

Este normal sa se mai intample chestii precum ai patit tu, mai ales cand este vorba de garnituri si simeringuri in perioada de break-in(primii 1000km), dar modul in care le trateaza reprezentantele si dealerii din Romania, este inca inapoiat.

Daca nu iti acopera reparatia gratuita pe garantie, iti recomand cu caldura anpc si daca se ajunge acolo sa nu ii ierti fara amenda.

Edited by Asimplu
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, Asimplu a spus:

In principiu cam asta este nivelul serviciilor la vanzari si garantii pt motociclete noi in Romania.

Am jurat ca urmatoarea motocicleta noua, nu o mai cumpar din Romania. Preturi de Monaco, calitate la service si garantii de lumea a 3-a.

 

Este normal sa se mai intample chestii precum ai patit tu, mai ales cand este vorba de garnituri si simeringuri in perioada de break-in(primii 1000km), dar modul in care le trateaza reprezentantele si dealerii din Romania, este inca inapoiat.

Daca nu iti acopera reparatia gratuita pe garantie, iti recomand cu caldura anpc si daca se ajunge acolo sa nu ii ierti fara amenda.


Momentan eu nu am experiente de garantie cu dealerii, fie ei auto sau moto, intrucat niciodata nu mi-am luat bunuri de tipul acesta, de noi...asta pana acum. Doar la auto pot spune ca am avut parte de experiente ok la dealerul oficial, cu servicii post-garantie, intrucat imi fac acolo revizii si alte operatiuni. Oamenii au fost amabili pana acum, totul rezolvat si sfatuit cum trebuie, dar pentru asta pot "da vina" pe faptul ca am platit pentru orice am cerut. 

Citind pe forumurile din afara, am ajuns la concluzia ca 'omul sfinteste locul'. Si acolo ca si la noi sunt multi habarnisti, multi oameni super pregatiti, experiente placute si mai putin placute. Eu la fosta masina mi-am facut multa vreme operatiunile de mentenanta, in fata curtii, iar de ceva ani buni fac la motocicletele mele, ale prietenilor etc. Dupa ce va iesi din garantie clar tot eu voi face si la noua motocicleta. Imi place sa lucrez la ele, si am o siguranta a lucrului facut de mine. 

 

Citind patania colegului, probabil voi trece cu dinamometrica peste toate suruburile expuse cand va veni motocicleta. Dar inainte de asta as vrea sa re-calibrez dinamometrica la un laborator de metrologie, sa vad pe unde gasesc asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, GoodKat said:

probabil voi trece cu dinamometrica peste toate suruburile expuse cand va veni motocicleta.

 

Cam greu să găsești torque-rile pentru tot ce se înșurubează la o motocicletă dacă nu ai manualul de service. Mie mi-a fost imposibil.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Kagemusha a spus:

 

Cam greu să găsești torque-rile pentru tot ce se înșurubează la o motocicletă dacă nu ai manualul de service. Mie mi-a fost imposibil.


O sa incerc sa caut valorile, poate le gasesc pe guzzitech.com, acolo e o baza mare de date. Daca nu, le strang la 'mana' si aia este.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, GoodKat a spus:


Momentan eu nu am experiente de garantie cu dealerii, fie ei auto sau moto, intrucat niciodata nu mi-am luat bunuri de tipul acesta, de noi...asta pana acum. Doar la auto pot spune ca am avut parte de experiente ok la dealerul oficial, cu servicii post-garantie, intrucat imi fac acolo revizii si alte operatiuni. Oamenii au fost amabili pana acum, totul rezolvat si sfatuit cum trebuie, dar pentru asta pot "da vina" pe faptul ca am platit pentru orice am cerut. 

Citind pe forumurile din afara, am ajuns la concluzia ca 'omul sfinteste locul'. Si acolo ca si la noi sunt multi habarnisti, multi oameni super pregatiti, experiente placute si mai putin placute. Eu la fosta masina mi-am facut multa vreme operatiunile de mentenanta, in fata curtii, iar de ceva ani buni fac la motocicletele mele, ale prietenilor etc. Dupa ce va iesi din garantie clar tot eu voi face si la noua motocicleta. Imi place sa lucrez la ele, si am o siguranta a lucrului facut de mine. 

 

Citind patania colegului, probabil voi trece cu dinamometrica peste toate suruburile expuse cand va veni motocicleta. Dar inainte de asta as vrea sa re-calibrez dinamometrica la un laborator de metrologie, sa vad pe unde gasesc asa ceva.

Si eu am luat fiecare surub in parte la dinamometrica, precum era precizat in manualul tehnic.

Ce iti recomand totusi(si asta recomanda si manualul), este sa faci asta dupa 1000-2000km. Da-i putin timp ca sa se aseze toate garniturile si sa se mai arda din lubrifiantii folositi pt garnituri.

Sper sa ai o experienta placuta, dar daca te-ai obistuit sa iti faci mentenanta singur, atunci probabil ca ai niste standarde la care te astepti ca lucrurile sa fie facute, iar din cauza acelor asteptari, s-ar putea sa fi dezamagit. La mine asa a fost.

Edited by Asimplu
Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, Asimplu a spus:

Si eu am luat fiecare surub in parte la dinamometrica, precum era precizat in manualul tehnic.

Ce iti recomand totusi(si asta recomanda si manualul), este sa faci asta dupa 1000-2000km. Da-i putin timp ca sa se aseze toate garniturile si sa se mai arda din lubrifiantii folositi pt garnituri.

Sper sa ai o experienta placuta, dar daca te-ai obistuit sa iti faci mentenanta singur, atunci probabil ca ai niste standarde la care te astepti ca lucrurile sa fie facute, iar din cauza acelor asteptari, s-ar putea sa fi dezamagit. La mine asa a fost.


Multam de urari! Sa fim sanatosi si om vedea ce si cum. Nu imi fac griji prea mari, am un atelier mai bine dotat ca multe service-uri moto prin care am trecut :crack: si ceva 'know-how'. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 hour ago, Nguyen said:

 

Cat de mic erai?

Aveam in jur de 6,7 ani.

 

1 hour ago, GoodKat said:

Si eu astept sa imi vina un V7 nou, tot prin The Bike Hub, sper sa nu am probleme. La tine daca este o garnitura nu ar fi mare lucru, se inlocuieste pe garantie. Cel mai probabil ai fost tu ghinionist, intrucat nu stiu sa existe un recall pentru treaba asta. Pe ce forumuri m-am documentat in prealabil, nu am gasit pareri negative la adresa noului model.

Doamne ajuta sa prinzi fara probleme, totusi roagai sa mai stranga suruburile de la plasticarie preventiv si sa verifice nivelul de ulei ca nu se stie.

 

31 minutes ago, GoodKat said:

Citind patania colegului, probabil voi trece cu dinamometrica peste toate suruburile expuse cand va veni motocicleta. Dar inainte de asta as vrea sa re-calibrez dinamometrica la un laborator de metrologie, sa vad pe unde gasesc asa ceva.

Ai grija ca motocicleta e marcata la aproape toate suruburile cu ceva vopsea galbena (e sigiliul), daca umblii cred ca ajungi sa le stergi si iti pierzi garantia, nu cred ca merita. Garantia care ti-o dau baietii e pe 2 ani de zile. Dupa, treaba ta ce faci.

Edited by stopBeingSad77
Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, stopBeingSad77 a spus:

Aveam in jur de 6,7 ani.

 

Doamne ajuta sa prinzi fara probleme, totusi roagai sa mai stranga suruburile de la plasticarie preventiv si sa verifice nivelul de ulei ca nu se stie.

 

Ai grija ca motocicleta e marcata la aproape toate suruburile cu ceva vopsea galbena (e sigiliul), daca umblii cred ca ajungi sa le stergi si iti pierzi garantia, nu cred ca merita. Garantia care ti-o dau baietii e pe 2 ani de zile. Dupa, treaba ta ce faci.


Multumesc! Am vazut cum este marcata, ca orice motocicleta noua. Eu o sa vorbesc cu cei de la The Bike Hub sa vedem ce zic. Oricum teoretic la prima revizie ei trebuie sa treaca peste toate suruburile motocicletei, inclusiv la chiulase daca imi aduc aminte corect.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, GoodKat said:


Multumesc! Am vazut cum este marcata, ca orice motocicleta noua. Eu o sa vorbesc cu cei de la The Bike Hub sa vedem ce zic. Oricum teoretic la prima revizie ei trebuie sa treaca peste toate suruburile motocicletei, inclusiv la chiulase daca imi aduc aminte corect.

Multumesc de opinie, eu habar nu am, asta e prima mea motocicleta, am zis sa-mi iau noua ca sa nu imi bat capul cu service-ul, ca vorba aia "ce e nou, e nou" si pe piata SH in romania cel putin nu am gasit ceva asemanator la un pret decent ori daca gaseam era prea aproape de pretul de nou asa ca am zis pentru 1,2k euro sa nu ma zgarcesc si sa-mi iau nou. Sper sa se rezolve sincer cat mai repede, ca vreau sa ma plimb si sa ma bucur de ea.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Nguyen said:

 

Ai asteptat ceva timp, bine ca nu au dat astia faliment.

Nu imi pare rau, plus ca nu aveam bani sa o cumpar + intretinere + timp cum am acuma. O sa va tin la curent cu ce se intampla cu mobra, poate o sa fie folositor pentru altii.

Link to comment
Share on other sites

Mobra cu personalitate, ce sa-i faci.

O sa se rezolve pana la urma dar 65 de cai vor ramane 65 de cai.

Nu detoneaza cu benzina de 95?

Edited by marcone
Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, stopBeingSad77 a spus:

Multumesc de opinie, eu habar nu am, asta e prima mea motocicleta, am zis sa-mi iau noua ca sa nu imi bat capul cu service-ul, ca vorba aia "ce e nou, e nou" si pe piata SH in romania cel putin nu am gasit ceva asemanator la un pret decent ori daca gaseam era prea aproape de pretul de nou asa ca am zis pentru 1,2k euro sa nu ma zgarcesc si sa-mi iau nou. Sper sa se rezolve sincer cat mai repede, ca vreau sa ma plimb si sa ma bucur de ea.

 

ORICE bun, fie el nou sau SH este predispus la diverse probleme. Ia-o usor si fara panica.

Acum 6 minute, Nguyen a spus:

 

Ai asteptat ceva timp, bine ca nu au dat astia faliment.

 

Daca nu au dat pana acum, nu cred ca vor da nici de acum incolo. Macar nu le fac in Taiwan sau China precum alte marci de prestigiu.

Chiar acum, marcone a spus:

Mobra cu personalitate, ce sa-i faci.

O sa se rezolve pana la urma dar 65 de cai vor ramane 65 de cai.


Suficienti pentru majoritatea motociclistilor. Sau cel putin pentru mine. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Problema Moto Guzzi V7 2021 e5 nou
16 minutes ago, marcone said:

Mobra cu personalitate, ce sa-i faci.

O sa se rezolve pana la urma dar 65 de cai vor ramane 65 de cai.

Nu detoneaza cu benzina de 95?

Chiar sa stii ca are personalitate, imi place la nebunie cum tremura cand ii dau drumul, sau cand ii dau gaz se balanseaza asa stanga dreapta face dansul ala specific moto guzzi sau ca se aude un clatz asa de satisfacator cand schimbi vitezele.

Singurul lucrur care nu i-am dat de gust inca e ca (e pe injectie) tre sa astept sa se incalzeasca motoru sa imi intre in viteza sau atunci cand gasesc foarte greu neutru ma scoate din minti.
65 de cai dar sincer, chiar nu am nevoie de mai mult, mi-am luat-o sa ma plimb asa mai "mosnegeste" la cei 27 de ani ai mei.
Despre benzina nu stiu, am pus de la OMV pana acuma ca am auzit ca e cel mai ok, de 95 am pus si am pus recent inainte sa o duc la service de la lukoil. Mi se pare ca merge mai bine cu benzina de la lukoil tot 95 chit ca am auzit ca benzina lor e de cea mai proasta calitate deci da.. detoneaza cu 95.

Am citit pe net ca merge mobra asta mai bine cu 95 decat cu aia de 98,100 😂 nu degeaba ii spun italienii tractorul pe doua roti.

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat caci am un prieten care are un V85TT Euro4 si-mi spunea ca merge mai ok cu benzina cu cifra octanica mai mare. Si nu e efect placebo, la ce pret are benzina in zilele noastre :)

Treaba cu intratul in viteza si gasitul neutrului ar trebui sa se rezolve prin rodaj, doar sa ai uleiul potrivit in cutie.

Treaba cu prea mult ulei pus in cardan/cutie/motor de catre dealer e la ordinea zilei, dupa fiecare revizie a tebuit sa mai scoata ulei si asta in Ungaria, nu  aici. Sa nu le fi si amestecat caci sunt 3 uleiuri diferite, nu e ca la mobrele normale unde cu 10w40 ai rezolvat treaba.

Edited by marcone
Link to comment
Share on other sites

Acum 40 minute, marcone a spus:

Am intrebat caci am un prieten care are un V85TT Euro4 si-mi spunea ca merge mai ok cu benzina cu cifra octanica mai mare. Si nu e efect placebo, la ce pret are benzina in zilele noastre :)

Treaba cu intratul in viteza si gasitul neutrului ar trebui sa se rezolve prin rodaj, doar sa ai uleiul potrivit in cutie.

Treaba cu prea mult ulei pus in cardan/cutie/motor de catre dealer e la ordinea zilei, dupa fiecare revizie a tebuit sa mai scoata ulei si asta in Ungaria, nu  aici. Sa nu le fi si amestecat caci sunt 3 uleiuri diferite, nu e ca la mobrele normale unde cu 10w40 ai rezolvat treaba.

V85TT are compresie relativ mica 10.5:1. Daca prietenul tau avea detonatii, era din alt motiv. Eu am 11.5:1 la motorul meu, merg doar cu 95 si nu am avut niciodata vreo astfel de problema.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, Asimplu a spus:

 

Daca nu iti acopera reparatia gratuita pe garantie, iti recomand cu caldura anpc si daca se ajunge acolo sa nu ii ierti fara amenda.

O să o acopere, problema e în cât timp o soluționează și ce mai strică ei în procesul de reparație... 

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

O să o acopere, problema e în cât timp o soluționează și ce mai strică ei în procesul de reparație... 

Poate el este mai norocos si il rezolva repede.

La mine a durat 8 luni sa le vina un rahat de piesa de 2$, timp in care eu deja o reparasem cu piese originale comandate din America.

 

Partea urata este ca pe mine era sa ma coste ceva mai mult, aceasta defectiune, deoarece prima data cand s-a manifestat eram intr-o depasire la vreo 120kmh si mi-a taiat timp de cateva secunde toate bujiile.

Am in plan pt urmatorii ani un Yamaha R1M, dar nu-l iau nici mort din Romania.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, dar unde îl utilizezi? Că dacă o faci în țara asta în caz de probleme nu e tocmai simplu/ieftin/rapid să o duci cine știe unde (dacă nu stai aproape de granița de vest). Și care e șpilul? Calitate mai bună a unui produs destinat unei piețe occidentale sau a serviciilor post vânzare de acolo? 

Link to comment
Share on other sites

Acum 37 minute, ENEOS a spus:

Ok, dar unde îl utilizezi? Că dacă o faci în țara asta în caz de probleme nu e tocmai simplu/ieftin/rapid să o duci cine știe unde (dacă nu stai aproape de granița de vest). Și care e șpilul? Calitate mai bună a unui produs destinat unei piețe occidentale sau a serviciilor post vânzare de acolo? 

Singua chestie pentru care o fac este pentru ca nu vreau sa le bag cu forta bani in buzunar unor oameni care nu vor sa munceasca pt banii aia.

Cat despre garantie, orice dealer autorizat din EU este obligat sa-ti rezolve problemele de garantie la Yamaha.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

O să o acopere, problema e în cât timp o soluționează și ce mai strică ei în procesul de reparație... 

 

Cei care asigura serviceul din Bucuresti au fost la cursuri in Mandello del Lario. Teoretic au tot know-how-ul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Asimplu a spus:

...

Cat despre garantie, orice dealer autorizat din EU este obligat sa-ti rezolve problemele de garantie la Yamaha.

Topicul este despre Moto Guzzi,nu despre Yamaha.

Te rog ramai on topic. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...