Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

Da, in cartea de garantie parca scria 1000km si dealerul (thebikehub cel de la showroom) verbal la telefon mi-a zis ca primu service se face la 1000 apoi din 10000 in 10000.

 

>De altfel, cat te costa prima revizie?

 

Un alt aspect important e ca pe foaia de garantie scrie ca schimburile de ulei si alte consumabile nu sunt acoperite de garantie, trebuie platitte de client deci nu stiu la cat sa ma astept cateva 100 de lei presupun ca o sa imi ceara cei de la Madras. Nu am foaia de garantie langa mine sa reconfirm, de indata ce o am am sa scriu acel paragraf aici, dar cred ca e destul de standard la fiecare productor in parte chestia asta nu ?

M-am dus la garaj cu o surubelnita sa inspectez filtrul de aer dar nu m-am mai bagat pentru ca surubelnita nu era potrivita de marime plus is niste fire peste care trec si ceva conectori de care imi e cam frica sa pun mana (nu ma pricep) sa le scot asa ca am sa ii las pe cei de la service sa o faca pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

> Cum ti se pare ca schimba cutia?

 

Mai sunt momente poate, dau prea usor sa intru in viteza superioara si tre sa dau mai tare. La inceput cand dau drumu la motor nu intra in 1-a  pana nu se incalzeste calumea. O data am incercat sa plec mai repede ca ma grabeam si am m-am jucat cu ambreajul tras si lasat usor concomitent cu apasat pe pedala pana cand a intrat in a 1-a. "Schema" asta citisem pe un forum despre guzzi ca ca faci asa ca sa nimeresti mereu netrul. Neutrul il gasesc, dibuiesc super greu, multe multe incercari pana prind neutru. In alte ordine de idei nu e ceva ce ma deranjeaza din ce am observat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut in jur de 190 si ceva km cu drumul pana la Iasi si inapoi. Am ajuns acolo cu 1076km. Primul service efectuat, am dat asa:


Manopera:

Inlocuit ulei + filtru ulei (67.50) lei.
Curatat filtru aer 40.50 lei.

Verificari generale 67.50 lei.
Lista piese:

Filtru ulei 161 lei

Ulei ipone katana 10w60 150.00 lei

Totalul: 486.5 LEI

Plus mecanicul mi-a pus alte clips-uri noi sub scaun care erau super proaste alea din fabrica ca sa tina bornele (cred asa se cheama) mai bine + a mai pus niste suruburi lipsa care cazuse sau nu erau acolo.

Tot atunci am fost luat la cunostinta ca la primu service de 261km pe garantie mi s-a schimbat uleiul din cardan, ceea ce e ok.


A fost verificat filtrul de aer cat si cutia in care e pozitionat, totul curat fara pic de ulei, a fost inspecat motorul nu s-a observat ceva fisuri sau alte probleme. A fost facut de un alt om la service. Am uitat cum il cheama, baietii il strigau "rockere" 🤣.

Cand s-a uitat mai bine directorul (Daniel) a vazut ca este un furtunas de vapori (pe engleza stiu ca se cheama breather hose habar nu am cum e corect in romana dar cred ca la asta s-a referit mecanicu) care nu era prins bine cu clema din fabrica si e posibil pe acolo sa fi curs ulei. (o explicatie de bun simt ar fi https://piketransit.com/oil-coming-out-of-breather-tube/#Why_Is_Oil_Coming_Out_Of_My_Breather_Tube). I-a pus un adeziv + a pus o sarama in jurul futrunasului.

 

Am ajuns la ora 11:30,11:40 si am plecat pe la un 15:00.

Multumesc inca o data Madras cat si staf-ului de acolo.

 

@GoodKatSfatul meu, cand iti vine motocicleta, verifica te rog sa vezi daca ai suruburile bine stranse (plasticarie, sub sa, verifica furtunasele sa vezi daca sunt puse bine daca nu inlocuieste clemele ca sunt foarte proaste, la fel clipsurile de sub scaun sa faci la fel te sfatuiesc.

Vezi ca nu ai joja ai doar gemulet (eu ma asteptam sa ai joja) si acolo la ulei se strange cu mana nu trebuie tool special ca la modelele mai vehci de v7.

Astea care le-a folosit (cei din fabrica) pentru stransul furtunaselor nu sunt bune pentru variatii de temperaturi inalte si la deliatare asa ca mai bine cauta si la primul service sa ti le inlocuiasca pe toate cu asa ceva.

 

La frana din fata. la capat acolo unde is plasticile o sa ti se degreseze un pic sa nu te sperii dupa ce folosesti ca e normal o sa apara ca un fel de pata de ulei ceva dar dupa ce stergi nu o sa ai probleme.

In spate ai niste clipsuri care tin firele deasupra rotii din spate mai verifica sa vezi daca is puse bine acolo.


Asfalt uscat !

 

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, GoodKat said:



Salutare, super ieftina revizia, multumesc pentru heads up! Bun, deci s-a rezolvat si cu asta. Referitor la inspectia motocicletei, nu imi fac probleme, am un atelier bine dotat, ceva cunostinte si un ochi foarte critic. Multumesc de sfaturi, voi tine cont!

 

Referitor la acel furtun de vapori, sigur ti-a pus sarma? Sau ti-a pus un inel special care se pune pe astfel de furtune? Este un inel elastic de seamana cu o sarma daca nu esti atent. Daca ti-a pus sarma (adica de aia de gard) rasucita cu patentul, este o problema.


Cand ma duc la motoreta azi dupa ce termin munca, am sa fac o poza cu furtunu exact si o pun aici.

Dupa cum se vede mi-a pus din ala ca in clipul de mai sus (nu sarma 🤣 cum m-am exprimat) si la al doilea acolo unde e galbem gen erau niste clipsuri care le-a inlocuit cu altele mai bune.

IMG_20220406_151911.jpg

IMG_20220406_152015.jpg

@GoodKat

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot m-am mai uitat fix in aceasi locatie si tot la fel curge ulei. Acuma parca ar veni de pe furtunu asta dar cred ca mai e si in spate fix sub baterie. E destuld e random, daca o spal azi in cateva zile de mers nu apare nimic si apoi am observat cand ma duc sa-i fac plinu de benzina incepe. Sa fie din cauza ca pun prea multa benzina? Stau din full in full. (21 litri in capat). image.thumb.png.10957f3d95e7df70faa4e19b82aaddcb.png

Oare sa fie din cauza asta? Tocmai ce am sunat iar la Madras, poate ajung maine pe la ei sa se mai uite inca o data. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, SMF a spus:

cum contorizează cele 3 minute cat durează sa demontezi/sufli/montezi un filtru de aer?  

Câte filtre de aer moto ai demontat și suflat tu în 3 minute? 

Nu știu la Guzzi dar îți pot da exemple de moto la care dacă te pun să demontezi filtrul de aer dai tu 40 lei să te las în pace! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat, e un fel de amestec de ulei cu benzina.

Joi m-am programat iar la service in Iasi.

Am vorbit si cu cei de la TheBikeHub (service) si mi-au zis initial ca ar fi furtunasu de supra plin (este localizat in stanga dupa cover-ul de la baterie dupa ce dai plasticul ala deoparte sunt doua furtunase unul mai gros unul mai subtire in stanga)

si e posibil ca oamenii sa-mi fi pus prea mult ulei in motor si scuipa atunci cand merg mai tare datorita presiunii generate.

Am mai observat ca atunci cand fac plinul (full) imi curge si merg 50,60km/h.

O fi doar o coincidenta?

La capatul furtunasului am observat ca e asa mai galben albicios daca dau cu degetul si cu miros de benzina puternic.

Sau sa se fi fisurat un furtun ceva si din cauza oxigenului valvoteaza?

 

 

Sper cumva sa se rezolve si problema asta, daca nu am vorbit sa o trimit la Bucuresti, evident costul rampei nu stiu daca o sa fie acoperit 🤦‍♂️(cred eu) deci alti bani alta distractie.

IMG_20220418_160722.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/15/2022 at 10:00 AM, GoodKat said:

Ar fi interesant sa vedem comparatii si de la alte reprezentante, chiar sunt curios care este diferenta de pret.

Prețurile tot pe acolo se învârt. Eu am patru, diferite mărci, între 200cmc și 1200 cmc și am fost cu toate la reprezentanțe pe perioada garanției (cu unele merg și acum). EUR 100 e un preț bun la consumabile și manoperă pentru prima revizie la o motocicletă de EUR 9000-10000.

Să te bucuri de ea fără evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, GoodKat said:

 

Multam mult! Azi a sosit la reprezentanta, am vazut-o, am dat banul. Am solicitat acum o oferta de RCA + CASCO. Dupa sarbatori o voi ridica, poate se mai imbuneaza putin si vremea. 


Sper cand o sa mergi cu ea sa nu ai aceleasi probleme cum am avut eu. Daca reusesc joi sa aflu un raspuns am sa fac un update aici ca in cazul in care doamne fereste ai si tu aceleasi probleme sa sti exact unde sa ataci problema si sa o rezolvi.

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu un update. Am fost ieri la service, uleiul cu vapori de benzina ies pe aici image.thumb.png.1f6b5de589953003207d4d13f28a4df2.png.

 

 

Acuma mecanicul de la Madras (Daniel) mi-a zis ca e posibil sa imi lipseasca acest pulmon si nu il au pe stock, mi-au zis sa-i sun pe cei de la the bike hub sa-i intreb daca trebuie sau nu trebui cauciucul asta transparent ca un capac pe furtun. image.thumb.png.2ba95d07d8767b5f85683f0b3c5f7493.png
Pe garantie mi-a curatat cadrul si capatul la furtunas cu o solutie mi-a montat totul inapoi si cam aia a fost.

 

 

Cei de la service de la the bike hub mi-au zis ca unele v7 au astfel de capac altele nu. Mi-au sugerat ca dupa sarbatori sa trec o fuga pana la service in Bucuresti. Pana la urma ce am sa fac, am sa ma duc.

Furtunasu cica ar fi un furtunas de supraplin de la epurator whatever that means.

 

Alte opinii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/22/2022 at 8:10 PM, GoodKat said:

 

Dupa sarbatori o sa-mi iau si eu motocicleta si o sa vad despre ce vorbesti. Daca este un sjmplu furtun, poti pune orice furtun ordinar rezistent la ulei.

Sa inteleg ca pozele nu sunt de la tine? Cam toate motocicletele aveau din airbox fie un capacel de cauciuc care tinea vaporii condensati, fie un furtun cu un dop la un capat cu acelasi rol.

Pozele sunt de la mine, sunt facute atunci cand am fost la service si i-am spus mecanicului sa-mi arate unde ce si cum sa fac o poza sa le trimit celor de la Bucuresti. Ciudat e ca ieri am fost pana la Prut si am facut vreo 300 km in total. Nu mi-a mai curs nimic. Merge blana rau motocicleta. Oare pana la urma sa fi fost un supra plin de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La furtunasu ala din stanga, pe unde imi dadea vapori de benzina si ulei amestecati nu are capat ca si celalalt in exemplul de mai sus. Cei de la service nu stiu daca trebuie sau nu capat din ala + si cei de la Bucuresti au fost confuzi ca unele au unele nu au. Deci e posibil sa fie QC aiurea pe modelele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, GoodKat a spus:


Multumesc mult de tot pentru urare! In esenta sunt acelasi lucru, in proportie de 90% sa zic. Difera doar coloritul, bordul, rotile si acea bara care vine in jurul seii. Personal imi place mai mult modelul Special, de asta l-am si luat si am asteptat dupa el aproape 3 luni. Cromul de pe el ii da un aspect mai elegant, dar aici sunt pur subiectiv. Stii cum este...fiecare cioara isi lauda puiul.

Eram ferm convins ca V7 Stone este cu vechiul motor de 744 cmc. Eu am incercat acel model in 2020. Simpatic, mai ales "balansul" V2 cand il turezi.
Acum am descoperit ca ambele modele au acelasi motor de 850 cmc.
Cat despre modelul tau: crom, spite, tevi de esapament, vei avea ceva de frecat ca sa straluceasca tot timpul 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa vin cu un update dupa aproape 700 de km facuti de la ultimul service, nu am mai avut probleme, alta explicatie nu am decat ca service-ul a pus prea mult ulei. @GoodKatdaca o sa ai si tu probleme sa nu te sperii, uleiul la mine e mai jos de linia de sus daca te uiti la gemulet cam acolo ar trebui sa fie nivelul daca e pana la dunga de sus sau un pic peste o sa-ti scuipe ulei cum mergi 20km+ in ziua aia. Da, nu are joja, e doar gemuletul. Vezi cand verifici sa fie dreapta motoreta, o pui tu rezemata de ceva. Am deja 3200 km in bord:bounce: :cheers:. GAZ NON STOP ! Tot trebuie sa trec pe la Bucuresti sa imi reseteze si mie martoru de service in bord.

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.05.2022 la 9:23, GoodKat a spus:

 

Multumesc, hombre! Chiar totul este la locul lui, cel putin la prima vedere. Am dat comanda de o husa de la Oxford, trebuia sa ajunga Sambata, nici acum nu a ajuns.

Nu o tii in garaj? Va sta afara sub husa? :( ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un V7 Stone, primit pe 19 aprilie. Am până acum 1200 km și aș vrea să vă întreb dacă la pornirea la rece, turația motorului este constantă la voi. La mine urcă și coboară între 1000 și 2000 RPM până se încălzește. Le-am zis celor de la service când am fost la revizia de 1000 km și mi-au zis că toate fac așa. Trebuie să menționez că am evacuări Mistral. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@FM MotoE normal sa oscileze, nu-ti fa griji, in caz ca se intampla pe viitor alte lucruri:

 

- la inceput daca nu o lasi sa se incalzeasca un pic nu o sa-ti intre in vieta 1 nici moarta; (dupa rodaj ai sa observi ca fenomenul asta se intampla din ce in ce mai rar pana cand nu se mai intampla deloc)

- da e normal sa nu prea gasesti neutrul, si eu il gasesc greu, asa e cutia de la moto guzzi, am observat ca daca e incinsa bine metalu il gasesti mai usor, mai e un trick la clutch e gen o pozitie acolo unde tre sa-l pui ca sa-l gasesti 100% (nu cu ambreajul tras la maxim, ai sa vezi tu, e caterinca).

- da e normal sa-i dai drumu si sa porneasca mai greu si apoi sa moara sau sa nu porneasca din prima. (e din cauza la tot sistemul evap, ca baietii sa faca bicicleta asta euro 5 certificata a cam strangulat motoru si e foarte popular modu asta de evap cann removal, cauta pe net cel putin asta am inteles eu, plus recomanda lumea un ecu upgrade ca sa nu mai ai astfel de probleme de fueling si cold starts).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar a inceput sa curga ulei. Am vorbit cu cei de la the bike hub si mi-au zis ca sambata sau duminica vine rampa si mi-o ia si mi-o duce la Bucuresti la service-ul de la the bike hub. Dupa asta, dupa o saptamana ori ma duc eu sa o iau fizic ori mi-o trimite cu rampa inapoi. Sa vad cum fac cu timpul. Am fost si eu si ei foarte calm la telefon. E super aiurea. Teoria e ca aici image.thumb.png.ee36bc2d393cde113f27951a49146623.png pe unde imi curge mie ulei e de la image.thumb.png.6bb2011a254f1babb78c0e38984cd216.png o gura de aerisire care trebuie astupat, acuma tot uleiul (care cica e in exces) care ar trebui sa se dreneze in motor inapoi iese pe acolo si imi trebuie un capac cu clema ca la nr 15,16 cum imi lipseste din pacate.image.png.e2db2461d40bd59d636517c587c36119.pngCam asa arata. Am verificat motoru cu motoru de mai sus si am crezut initial ca nu e normal ca in zona suruburilor sa nu am lac dar si colegul are la fel. Singurele lucruri care ar fi de rezolvat e sa imi puna piesele astea lipsa, sa imi curete si sa reverifice nivelul cat si cablurile din spate unde se conecteaza camera cu filtru de aer, inlocuit niste suruburi capsate aiurea. Probabil cei de la service au folosit surubelnite necorespunzatoare si de asta am eu asa blegite aiurea suruburile. Nu e mare lucru on paper dar e deranjat + ca am intlees ca pe furtunasu ala nu ar trebui sa intre praf, mizerie, aer. O explicatie logica ce mi-a dat un baiat de pe guzzitech image.thumb.png.0baaaeae181caa9d4b25bdba41ceb398.pngAm sa atasez aici un print cu ea poate e de folos pentru altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca lucrurile merg din ce in ce mai rau. Cu cat motocicleta va sta mai mult in service-uri, cu atat va fi mai degradata. Sunt 99% sanse sa ti-o strice mai rau, sa fie ciobani... etc...

Faptul ca avea o picatura de ulei nu insemna nimic grav... mai bine comandai ce piese credeai ca trebuie si le montai singur...

Vad ca deja mentionezi suruburi mutilate.... mi-e si frica sa ma gandesc cum au reparat cardanul...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare aia cu "Moto Guzzi is a boutique brand".
Fapt ce explica situatia trista in care te afli atunci cand vrei sa ai parte de un service decent, mai ales in Romania.
Sper sa-ti rezolvi problemele.
P.S. Nu strica sa semnalezi problema cu suruburile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...