Sari la conținut

Fum alb si miros de benzina


Postări Recomandate

A, deci e ceva care arata ca o mobra. Bun!

Ai mers cu el 10 km ca sa se incalzeasca bine? Daca da, dupa aia facea la fel, fum si miros?

Ai verificat nivelul de ulei? Dar nivelul de antigel?

E injectie sau carburatie?

Daca e carburatie, a simptomele alea le-a avut cu socul tras primele minute de la pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Speedy.K said:

A, deci e ceva care arata ca o mobra. Bun!

Ai mers cu el 10 km ca sa se incalzeasca bine? Daca da, dupa aia facea la fel, fum si miros?

Ai verificat nivelul de ulei? Dar nivelul de antigel?

E injectie sau carburatie?

Daca e carburatie, a simptomele alea le-a avut cu socul tras primele minute de la pornire?

Dupa ce a mers cu el 10 km fumul a disparut si tot a devenit la normal dar a 2 a zi dimineata aceleasi simptome, in toamna i-am schimbat si uleiul si antigelul,modelul e pe carburatie,la prima pornire porneste greut si cu socul tras trebuie sa ii dau putin gas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, CristianDanca a spus:

Dupa ce a mers cu el 10 km fumul a disparut si tot a devenit la normal dar a 2 a zi dimineata aceleasi simptome, in toamna i-am schimbat si uleiul si antigelul,modelul e pe carburatie,la prima pornire porneste greut si cu socul tras trebuie sa ii dau putin gas.

N-are nimic mobra, fumul e de la condens si temperaturile mai scazute. In fiecare dimineata o sa faca asa cat e rece afara. Cu cat o sa se incalzeasca afara cu atat o sa faca mai putin. Deci stai linistit. Chiar, e prima primavara pe mobra?

Dar faptul ca motorul nu porneste cu socul tras nu e normal. N-ar trebui sa-i dai si gaz. Probabil ca are nevoie de ceva curatare carburatoare, reglat, sincronizat. Mergi la un mecanic si rezolva asta ca sa nu te chinui din ce in ce mai mult pe masura ce trece timpul.

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Miroase a benzină pt că lași șocul tras prea mult/prea mult tras. Fumul alb de fapt e abur pt că aerul pe care îl aspiră nu e uscat, conține H2O. 

 

 

Si exact cum zice colegul, tragi socul la maxim, porneste, apoi bagi socul usor pana sta mai sus un pic decat relantiul normal. Adica nu o lasi 5 minute cu socul la maxim. Daca are relantiul la 1200 rpm, bagi socul in asa fel incat sa stea pe la 2000. Nu stai cu ea sa se incalzeasca mai mult de 2-3 minute daca afara sunt peste 5 grade. Cand pleci ii bagi socul de tot, chiar daca da sa moara la relanti, o tii din acceleratie pana se mai incalzeste un pic.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, CristianDanca a spus:

Multumesc frumos pentru sfaturi!

 

Cu placere. Dar pe viitor cand deschizi un topic da-ne de la inceput toate datele. Cand face mobra cum face, daca ii trece, ce mobra e, cati cilindri, ce racire etc.

Si inca ceva: pe la sectiunea de prezentari oameni cu agregatele lor ai trecut? Ca e frumos sa stim si noi cu cine stam de vorba. Daca ne prindeai cu topicul asta mai fara chef de vorba ieseau numai caterinci si mistouri de nu intelegeai nimic site saturai si de forum. Si incearca sa scrii cum trebuie, majuscule unde e cazul, etc. Bunele maniere ne plac si aici.

Drumuri bune sa ai!

Acum 35 minute, frankone a spus:

:lol::lol:asta a fost taaaare :)

Da, da, eu am uitat sa o mentionez, foarte buna!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...