jinxy Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 Salut! Postez pentru un prieten care si-a luat recent permis. Datele problemei: Cat A, are 30+ ani si permis B de 10 ani, conduce zilnic, are 1.80 si cam 80kg. Dupa ceva cautari a ajuns la un shortlist de 3 motociclete: Honda Monkey Yamaha XSR125 Legacy BMW G310GS A patra varianta ar fi un scuter de 125cc. Parerea mea e ca se va plictisi foarte rapid de 125cc si dintre cele de mai sus varianta OK ar fi GS-ul, dar posibil sa nu fiu complet impartial (eu am fost incepator pe 600cc). Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 G310 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 18 minutes ago, jinxy said: Honda Monkey Yamaha XSR125 Legacy BMW G310GS Dacă-i musai din lista asta, GS-ul. Dar la dimensiunile și vârsta lui ar merge ceva mai măricel, chiar dacă e începător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 singura de care nu te plictisesti din lista aia e monkey daca vrea doar sa mearga la munca scuterul e mai comod, monkey e mai distractiv, restul sunt pentru altceva la ora de varf doar pe aia cu scutere de 50 si 125 ii vad miscandu-se printre masini fara sa se chinuie, fiindca au ghidonul sub oglinzile masinilor, in timp ce motoarele stau in trafic sau tureaza aiurea la geamul soferilor daca vrea si plimbari in afara orasului, cum zic baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) L.E.: povestea de mai jos e ca sa argumenteze parerea ca e mai misto sa incepi cu motoare cu care ai sansa sa ajungi sa te plictisesti. eu am inceput pe sv 650, continuat cu VStrom, trecut la 990 Adventure, dupa care m-am jucat o vreme cu un DR de 200 si apoi cu DR de 650. astea asa, mai long term. daca ar fi sa o iau de la inceput, as prefera ceva mai mic dupa care sa trec pe ceva mai mare. Si in cazul sv-ului (eram incepator) si in cazul 990-ului, simteam ca motorul poate muuuult mai mult decat pot eu si aveam grija asta ca nu cumva sa ii dau mai mult decat pot eu duce. Am invatat chestii mult mai repede pe DR-ul de 200, desi aveam deja niste ani de experienta si multi km facuti. Dupa ce a trecut DR-ul ala de 200 pe la mine, am inceput sa fac chestii cu 990-ul pe care nu mi le imaginam inainte ca o sa le fac. Avantajul a fost ca daca aveam de facut o dambla care necesita puterea lui 990, il aveam la indemana. Dar strict pentru progresul meu ca motociclist, DR-ul ala de 200 a facut minuni. Editat Mai 16, 2022 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 In categorie cu G310 dar mai ieftin și mai distractiv e Duke 390. Super distractiva motoreta, n-o sa se plictisească pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) G310 gs, Ktm 390 Adventure si, daca as fi in locul lui, Honda CRF 300 Rally. Monkey la 1.80 si 80 de kg mi se pare mica. Ma repet (stresant si jenant, deja si pentru mine) - nimic nu bate DCT-ul in oras. Eu i-as recomanda sa se uite serios la NC, simplu sau X. Motocicletele "adventure" au ghidonul si oglinzile peste cele ale masinilor. Eu ma dau in oras linistit cu Crosstourer-ul. Pentru ca () DCT. Da, am noroc si de trafic f fluid in Varsovia, respectiv distante mici in Timisoara. Nu spun ca recomand 1200 in oras ci doar ca o transmisie automata este geniala si in oras si fluidizeaza mult deplasarea. Eu schimb mereu din padele, nu o las niciodata in Sport. De Drive nici nu mai zic, e useless, respectiv pus acolo doar sa bifeze norme de poluare. Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 Acum 29 minute, _Raul_ a spus: Motocicletele "adventure" au ghidonul si oglinzile peste cele ale masinilor. tu stai undeva fara suv-uri si dube inseamna, pe aici sunt cam jumatate dintre masini daca ai adventure oglinzile de logan/s-klass/crossover le lovesti cu handguard-urile, pe alea de suv sau duba cu oglinzile tale si orice adventure o sa aiba ghidonul mai lat, care e un dezavantaj in bucuresti, de asta la ora de varf le vad mereu in coloana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 38 minutes ago, _Raul_ said: Honda CRF 300 Rally. Din zona asta ar mai fi Kawasaki Versis de 300. Si as zice si eu ca astea doua motociclete ar fi misto tare sa le ai la inceput de drum. numai ca ce facem noi e pe dos fata de ce voia omul aici. Saracul a reusit sa filtreze lista posibilitatilor la 3 motoare, si acuma noi ii tot adaugam motoare pe lista aia 40 minutes ago, _Raul_ said: Eu i-as recomanda sa se uite serios la NC, simplu sau X. Pot imparti lista de motociclete cu care am interactionat in motocicletele cu care am reusit sa ma bucur sa ma dau si NC-ul. Cred ca e singura motocicleta cu care am incercat sa ma impac si nu am reusit. Dar inteleg foarte bine de ce ai recomanda modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) Acum 37 minute, prafrau a spus: tu stai undeva fara suv-uri si dube inseamna, pe aici sunt cam jumatate dintre masini daca ai adventure oglinzile de logan/s-klass/crossover le lovesti cu handguard-urile, pe alea de suv sau duba cu oglinzile tale si orice adventure o sa aiba ghidonul mai lat, care e un dezavantaj in bucuresti, de asta la ora de varf le vad mereu in coloana Fair enough. Ce-i drept ca eu am condus in Bucuresti f putini km si nu la ore de varf, fiindca imi aranjez mereu sa ajung inainte sau dupa ele. Acum 33 minute, bursyllac a spus: Din zona asta ar mai fi Kawasaki Versis de 300. Si as zice si eu ca astea doua motociclete ar fi misto tare sa le ai la inceput de drum. numai ca ce facem noi e pe dos fata de ce voia omul aici. Saracul a reusit sa filtreze lista posibilitatilor la 3 motoare, si acuma noi ii tot adaugam motoare pe lista aia Pot imparti lista de motociclete cu care am interactionat in motocicletele cu care am reusit sa ma bucur sa ma dau si NC-ul. Cred ca e singura motocicleta cu care am incercat sa ma impac si nu am reusit. Dar inteleg foarte bine de ce ai recomanda modelul asta. Da, corect, si Versys 300. Dap, logica mea a fost motor docil cu DCT, rezon la bani, sh sau nou. Pentru cineva cu experienta clar este cam moartea pasiunii, dar la inceput zic ca ar fi f ok. Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 Acum 1 oră, bursyllac a spus: Din zona asta ar mai fi Kawasaki Versis de 300. Si as zice si eu ca astea doua motociclete ar fi misto tare sa le ai la inceput de drum. numai ca ce facem noi e pe dos fata de ce voia omul aici. Saracul a reusit sa filtreze lista posibilitatilor la 3 motoare, si acuma noi ii tot adaugam motoare pe lista aia Pot imparti lista de motociclete cu care am interactionat in motocicletele cu care am reusit sa ma bucur sa ma dau si NC-ul. Cred ca e singura motocicleta cu care am incercat sa ma impac si nu am reusit. Dar inteleg foarte bine de ce ai recomanda modelul asta. Versys 300 e si mai bun ca GS 310, senzationala Versys-ul ala mic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.