ilarionciobanu Postat Iunie 22, 2022 Share Postat Iunie 22, 2022 Acum 3 ore, apriliacluj a spus: sa fie el sanatos la ce se referea, eu/noi altfel am perceput PS. atunci trebuia sa zica, ca in calificari, nu "this weekend", hai, nu mai vreau sa fiu grammar nazi sau carcotas El s-a exprimat corect. Pare ca tu nu (vrei sa) intelegi. Weekendul lor incepe vineri dimineata si se termina duminica dupaamiaza. Peco a vorbit despre weekend si chiar a fost mai rapid in FP1-2-3 si in QP. Quarta a fost mai rapid in FP4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 22, 2022 Share Postat Iunie 22, 2022 (editat) Hai bre, că Pecco a început să câștige anul trecut când El Diablo era deja în party mode! Nu mai zicem că #20 a fost în același weekend second fastest cu cea mai lentă de pe grilă. Editat Iunie 22, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 22, 2022 Share Postat Iunie 22, 2022 (editat) Acum 10 ore, xt600 a spus: Uite aici un articol, in care vei gasi cateva fraze cheia, care aduc cativa biti de informatie in sensul a ceea ce spun eu: ca M1 de acum nu mai este motoreta pe care a lasat-o Rossi, cand a plecat de la echipa de uzina. https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/german-motogp-fabio-is-more-of-an-animal Cuvintele lui Morbi sunt sugestive. Corelate cu ceea ce spune si Dovi, ni se contureaza imaginea unui M1 diferit de ceea ce stim noi din 2004 pana in 2020. De la inceputul campionatului, doua concluzii incep sa mi se contureze tot mai clar: 1. Evolutiile M1/2021 - 2022 sunt din ce in ce mai "blue Marquez" oriented. De aici si lipsa de performanta a celorlalti piloti Yamaha. Situatie similara cu cea de la Yamaha, cand MM era regele de necontestat la HRC. La anul fenomenul va fi si mai vizibil, in conditiile in care Yamaha aduce oameni noi, pentru a indeplini cererile frantuzului. 2. In ciuda declaratiilor optimiste si a perceptiei pe care echipa o promoveaza, cea a unei motociclete superperformante (bine, progresele exista), Ducati a ramas aceeasi motocicleta cu limite pe partea de manevrabilitate, greu de pilotat, care, in conditii normale, nu poate emite pretentii la titlul pilotilor. Asta se vede si pe pista, cursa de cursa si, incet, incet, iata ca apar informatii si prin presa. Pilotii Ducati trebuie sa lupte cu motocicleta si sa isi asume riscuri mai mari, ca sa poata obtine rezultate, iar rata abandonurilor vine sa confirme acest lucru. * cheie **de la Honda Am citit, dar mare lucru nu zice. Ok, trebuie sa fi mai agresiv cu ea. parerea mea ramane, de altfel spusa de mai multi, Qua franeaza extrem de eficient. The new late braker. Comportamentul nu s-a schimbat complet. A zic si Mor la cursa trecuta, cand in FP-uri a fost destul de apriape de qua. Problema eate calificarea.... unde nu poate inca pune un lap rapid. Daca qua nu ar avea calificarile astea si el ar termjan mai jos cu timpi mai slabi. Doar parerea mea, nu cred ca dle dezv pt qua.... dar qua reuseste sa o exploateze la maxim. Editat Iunie 22, 2022 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.