Sari la conținut

10. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, apriliacluj a spus:

sa fie el sanatos la ce se referea, eu/noi altfel am perceput :)

 

PS. atunci trebuia sa zica, ca in calificari, nu "this weekend", 

hai, nu mai vreau sa fiu grammar nazi sau carcotas :)

El s-a exprimat corect. Pare ca tu nu (vrei sa) intelegi.

Weekendul lor incepe vineri dimineata si se termina duminica dupaamiaza. Peco a vorbit despre weekend si chiar a fost mai rapid in FP1-2-3 si in QP. Quarta a fost mai rapid in FP4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai bre, că Pecco a început să câștige anul trecut când El Diablo era deja în party mode! 

Nu mai zicem că #20 a fost în același weekend second fastest cu cea mai lentă 🏍️ de pe grilă

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Uite aici un articol, in care vei gasi cateva fraze cheia, care aduc cativa biti de informatie in sensul a ceea ce spun eu: ca M1  de acum nu mai este motoreta pe care a lasat-o Rossi, cand a plecat de la echipa de uzina.  https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/german-motogp-fabio-is-more-of-an-animal  Cuvintele lui Morbi sunt sugestive. Corelate cu ceea ce spune si Dovi, ni se contureaza  imaginea unui M1 diferit de ceea ce stim noi din 2004 pana in 2020. 

 

De la inceputul campionatului, doua concluzii incep sa mi se contureze tot mai clar: 1. Evolutiile M1/2021 - 2022 sunt din ce in ce mai "blue Marquez" oriented. De aici si lipsa de performanta a celorlalti piloti Yamaha. Situatie similara cu cea de la Yamaha, cand MM era regele de necontestat la HRC. La anul fenomenul va fi si mai vizibil, in conditiile in care Yamaha aduce oameni noi, pentru a indeplini cererile frantuzului. 

2. In ciuda declaratiilor optimiste si a perceptiei pe care echipa o promoveaza, cea a unei motociclete superperformante (bine, progresele exista), Ducati a ramas aceeasi motocicleta cu limite pe partea de manevrabilitate, greu de pilotat, care, in conditii normale, nu poate emite pretentii la titlul pilotilor. Asta se vede si pe pista, cursa de cursa si, incet, incet, iata ca apar informatii si prin presa. Pilotii Ducati trebuie sa lupte cu motocicleta si sa isi asume riscuri mai mari, ca sa poata obtine rezultate, iar rata abandonurilor vine sa confirme acest lucru.  

* cheie

**de la Honda

Am citit, dar mare lucru nu zice. Ok, trebuie sa fi mai agresiv cu ea. parerea mea ramane, de altfel spusa de mai multi, Qua franeaza extrem de eficient. The new late braker. Comportamentul nu s-a schimbat complet. A zic si Mor la cursa trecuta, cand in FP-uri a fost destul de apriape de qua. Problema eate calificarea.... unde nu poate inca pune un lap rapid. Daca qua nu ar avea calificarile astea si el ar termjan mai jos cu timpi mai slabi. Doar parerea mea, nu cred ca dle dezv pt qua.... dar qua reuseste sa o exploateze la maxim. 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...