Sari la conținut

10. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 minut, Djenavar a spus:

Se descalta Quart😀

Miller își scoate dopurile din urechi cu cleștele :lol:, ca la nebuni!

Cât naiba o să valoreze o cizmă diabolică? 🤔

Acum 1 minut, damager a spus:

Fac bugetul pt bere. La ultima cursa la ceva terasa.

e incredibil Q ce poate sa faca cu yamaha aia.

cred ca ar fi intreb de intresant sa-l vedem si pe toprak la yamaha. Un alt pilot care franeaza incredibil.

Fă-mi și fie un refresh că îmi amintesc ceva cu 🍺 dar nu mai știu în ce condiții tre s-o dai, am o vârstă. 🙈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 minute, ENEOS a spus:

Miller își scoate dopurile din urechi cu cleștele :lol:, ca la nebuni!

Cât naiba o să valoreze o cizmă diabolică? 🤔

Fă-mi și fie un refresh că îmi amintesc ceva cu 🍺 dar nu mai știu în ce condiții tre s-o dai, am o vârstă. 🙈


Q campion🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, damager a spus:

 

e incredibil Q ce poate sa faca cu yamaha aia.

cred ca ar fi intreb de intresant sa-l vedem si pe toprak la yamaha. Un alt pilot care franeaza incredibil.

Da, daca ia startul bine, e de nebatut. 

 

Poate franeaza chiar mai incredibil decat Q, dar secretul cu bicla asta, este sa franezi tarziu, dar sa poti duce si (foarte) multa viteza pe viraj. Cele doua nu se prea pupa, ori tocmai aici reuseste Q sa gaseasca eficienta maxima. Dar, da, si eu as vrea  sa il vad pe otoman pe M1, insa nu stiu daca nu au fost anulate testele respective... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, damager a spus:


Q campion🍺

Și ne dai 🍺 tuturor?!?

Cam ai de strâns ceva buget! :D

Băi, dar Miller ăsta câteodată merge, a avut și long lap. Ok, a primit și cadou de la Vin și Pecco, dar orișicât. 

 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha probabil că ar trebui să se concentreze în a pune iar 4 motociclete pe grilă, nu a găsi cai putere. În momentul de față strălucesc exclusiv prin talentul lui Quartararo dar este o situație periculoasă. Să se uite puțin de cât de sus au căzut HRC și au ajuns ultimii, în spatele unui constructor care se retrage.

 

5 minutes ago, damager said:

cred ca ar fi intreb de intresant sa-l vedem si pe toprak la yamaha. Un alt pilot care franeaza incredibil.

 

Personal cred că stilul lui s-ar potrivi mai repede pe un v4. Frânează târziu și violent. Yamaha (și Suzuki) se folosesc mult de viteza superioară de intrare în viraj și folosirea mai prelungită a frânei pe viraj (trail braking).

 

8 minutes ago, damager said:

plm, ar merita mai mult Zarco locul la ducati decat Martin.

 

Toți piloții Ducati sunt teribil de inconstanți. Talentați dar inconstanți.

 

Personal îmi pare rău de Viñales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai de capu meu Peco.... cu asa greseli nu castigi in veci un campionat. te-a fortzat Q sa ii tii ritmul si ai pierdut..

 

iara greseala Aleix si pierde top3

 

Vin cand in sfarsit are o cursa buna il tradeaza trotineta... ca la nebuni jur...

 

la final Zarco zici ca umbla dezgropat, mai trebuia sa-si traga cosciugu pe el ca sa fie imaginea completa. (yesterday all my troubles seem so far away....)

 

Eu imi fac griji pt Yamaha au performente cu un singur pilot ceea ce ma face sa ma gandesc ca poate motoreta aia e chiar asa greu de ghidonat? Adica nu poti sa ai alti 3 piloti care nu-s pe nici unde ca nu-s piloti de rosbk in plm.. ceva e in neregula cu motoreta aia din moment ce un singur om poate sa o duca in frunte.

 

Q magistral fix pe stilu lui JL99, plecat ca din pusca luat fata la toti si galop de sanatate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Yamaha probabil că ar trebui să se concentreze în a pune iar 4 motociclete pe grilă, nu a găsi cai putere. În momentul de față strălucesc exclusiv prin talentul lui Quartararo dar este o situație periculoasă. Să se uite puțin de cât de sus au căzut HRC și au ajuns ultimii, în spatele unui constructor care se retrage.

 

 

Personal cred că stilul lui s-ar potrivi mai repede pe un v4. Frânează târziu și violent. Yamaha (și Suzuki) se folosesc mult de viteza superioară de intrare în viraj și folosirea mai prelungită a frânei pe viraj (trail braking).

 

 

Toți piloții Ducati sunt teribil de inconstanți. Talentați dar inconstanți.

 

Personal îmi pare rău de Viñales.


si mie imi pare rau de el. Eu cred ca avea resurse sa-l bata pe Alexis cu medium ala.

mi-a placut cum i-a "multumit" motoretei, banuiesc ca incepe sa se inteleaga cu ea.

cevl inseamna ca s-ar potrivi mai mult? Ca si pe yamaha pare ca se potriveste☺️.

ideea e ca are f mare incredere in fata, mai mult decat trail braking. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost no contest Q șef.

Păcat de greseala lui Bagnaia pt ca eu cred ca s.ar fi bătut puțin unul cu altul pt locul 1.

În rest...Zarco din păcate nu s a putut ridica la nivelul lui Q.

Aleix a greșit.o după ce radeam de cum a greșit o Miller.dar totuși a terminat ok ok,dar nici nu se poate vorbi despre vreo amenințare la campionat.

 

Vinales,chiar foarte bună cursa,am rămas surprins.Pana I.a cedat suspensia spate și a căzut motoreta de fiund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

vai de capu meu Peco.... cu asa greseli nu castigi in veci un campionat. te-a fortzat Q sa ii tii ritmul si ai pierdut..

 

Eu imi fac griji pt Yamaha au performente cu un singur pilot ceea ce ma face sa ma gandesc ca poate motoreta aia e chiar asa greu de ghidonat? Adica nu poti sa ai alti 3 piloti care nu-s pe nici unde ca nu-s piloti de rosbk in plm.. ceva e in neregula cu motoreta aia din moment ce un singur om poate sa o duca in frunte.

 

Q magistral fix pe stilu lui JL99, plecat ca din pusca luat fata la toti si galop de sanatate...

Imi aduc aminte o cursa de anul trecut, in care Miller a facut aceeasi gresala, incerca sa copie trasele si punctele de franare ale lui Q... astazi aceeasi gresala Peco. Chiar imi trecuse prin minte.. "in stilul asta se imprastie'... si se pare ca am cobit. Nu asa trebuia sa mearga.. in prezent, Ducati are mai multe atuuri decat Yamaha, pe care trebuia sa le foloseasca. 

 

Intr-un interviu, mai prin iarna, Dovi nuanta foarte bine un aspect: una estre ca o motoreta sa se piloteze usor si alta este sa poti scoate timpi performanti pe tur. Si spunea ca Yamaha este usor de pilotat, dar este imposibil sa faci timpul pe tur si sa ai ritm de cursa, daca nu o pilotezi in maniera lui Q. Deci  bicla nu este greu de ghidonat, ci este greu sa o aduci in "parametrii de performanta". Personal, suspectez ca Yamaha aplica aceeasi reteta paguboasa a rivalilor de la Honda: au inceput sa dezvolte motocicleta exclusiv pentru golden boy Q. Riscanta decizie.. :( 

 

Da, iar cursa numai buna de taiat venele, in cada.. :D 

 

 

 

 

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Toți piloții Ducati sunt teribil de inconstanți. Talentați dar inconstanți.

 

Cand din 8 piloti, 8 sunt inconstanti, ma intreb daca nu este si o problema de material de concurs, Stiu, stiu, oficial Ducati is the best, amazing etc, etc. Declaraatiile sunt declaratii, pilotii lauda cu gura plina geniul lui Jiji, dar pe pista lucrurile nu mai par asa. Astazi, de pilda, am avut posibilitatea sa vedem un comparativ interesant intre Aprilia si Ducati. Si nu mi s-a parut in favoarea alicului din Bologna.. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh iar incercam sa găsim vinovații exact în coltul opus.

E Gigi de vina ca Pecco a pierdut spatele pe frane la 60kmh sau etc....hai sa fim serioși.

Pecco a greșit.Se intampla.Asta este.Zarco mergea ok ish era la 2s aprox pana în ultimele tururi când probabil și a dat seama ca nu are șanse sa îl ajungă pe Q și a slăbit ritmul.

Ducati pe 2 și 3 cu niște piloți....hai sa zicem care nu sunt material de campion mondial - asta eu spun ca nu e o contraperformanță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Method a spus:

Eh iar incercam sa găsim vinovații exact în coltul opus.

E Gigi de vina ca Pecco a pierdut spatele pe frane la 60kmh sau etc....hai sa fim serioși.

Pecco a greșit.

Peco a gresit ca a incercat sa mearga cu Smurdu' cum merge Q cu M1. Aici nu te contrazic, dar din cate stiu, Smurdul a fost proiectat de Jiji. O mai fi progresat el, dar tot duba ramane. Nu poti sa sfidezi legile fizicii si sa crezi ca poti sa il pilotezi ca pe o Yamaha. Daca te uiti pe statistici, exceptandu-i pe Miller , Zarco cu cate doua cazaturi si Luca Marini cu niciuna (dar este si cel mai lent), toti ceilalti au 3-4 cazaturi, pana la jumatatea sezonului. Cei mai bine cotati au si cele mai multe cazaturi: Bag 4 (una victima colaterala parca), J Martin 4, Bestia 3, etc, etc.. Baietii astia nu au uitat peste noapte cum se piloteaza o motoreta si nici nu mai sunt rookie. Cad pentru ca  forteaza prea tare; forteaza pentru ca trebuie sa compenseze limitele motoretei. Pilotii Ducati au cea mai mare rata a cazaturilor in cursa - 2,6 daca raportam la 8 piloti si 3, daca facem media celor 4 piloti Lenovo si Paramac. Cam scump platite cele 7 victorii Ducati, de pana acum.. ori asta ar trebui sa le dea de gandit sefilor. Cum spunea un nene cu ani in urma: Ducati vede doar "succesurile" nu si esecurile.. d-aia alearga de 15 ani, ca orbetii, dupa titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

memel avea 15 căzături pe weekend și tot ieșea campion, l-au luat de model dar ei cad duminica. 😜

Ai pus punctul pe I. Ala cadea pana la cursa. In cursa le scotea motociclismul din cap. Dar problema ramane.. nici astia nu ar cadea atat, daca nu are exista niste limite de natura tehnica, sa zicem.. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Peco a gresit ca a incercat sa mearga cu Smurdu' cum merge Q cu M1. Aici nu te contrazic, dar din cate stiu, Smurdul a fost proiectat de Jiji. O mai fi progresat el, dar tot duba ramane. Nu poti sa sfidezi legile fizicii si sa crezi ca poti sa il pilotezi ca pe o Yamaha. Daca te uiti pe statistici, exceptandu-i pe Miller , Zarco cu cate doua cazaturi si Luca Marini cu niciuna (dar este si cel mai lent), toti ceilalti au 3-4 cazaturi, pana la jumatatea sezonului. Cei mai bine cotati au si cele mai multe cazaturi: Bag 4 (una victima colaterala parca), J Martin 4, Bestia 3, etc, etc.. Baietii astia nu au uitat peste noapte cum se piloteaza o motoreta si nici nu mai sunt rookie. Cad pentru ca  forteaza prea tare; forteaza pentru ca trebuie sa compenseze limitele motoretei. Pilotii Ducati au cea mai mare rata a cazaturilor in cursa - 2,6 daca raportam la 8 piloti si 3, daca facem media celor 4 piloti Lenovo si Paramac. Cam scump platite cele 7 victorii Ducati, de pana acum.. ori asta ar trebui sa le dea de gandit sefilor. Cum spunea un nene cu ani in urma: Ducati vede doar "succesurile" nu si esecurile.. d-aia alearga de 15 ani, ca orbetii, dupa titlu.

b0$$ sunt 7 victorii din 10 curse... motoreta e ce trebuie, pilot constant lipseste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Imi aduc aminte o cursa de anul trecut, in care Miller a facut aceeasi gresala, incerca sa copie trasele si punctele de franare ale lui Q... astazi aceeasi gresala Peco. Chiar imi trecuse prin minte.. "in stilul asta se imprastie'... si se pare ca am cobit. Nu asa trebuia sa mearga.. in prezent, Ducati are mai multe atuuri decat Yamaha, pe care trebuia sa le foloseasca. 

 

Intr-un interviu, mai prin iarna, Dovi nuanta foarte bine un aspect: una estre ca o motoreta sa se piloteze usor si alta este sa poti scoate timpi performanti pe tur. Si spunea ca Yamaha este usor de pilotat, dar este imposibil sa faci timpul pe tur si sa ai ritm de cursa, daca nu o pilotezi in maniera lui Q. Deci  bicla nu este greu de ghidonat, ci este greu sa o aduci in "parametrii de performanta". Personal, suspectez ca Yamaha aplica aceeasi reteta paguboasa a rivalilor de la Honda: au inceput sa dezvolte motocicleta exclusiv pentru golden boy Q. Riscanta decizie.. :( 

 

Da, iar cursa numai buna de taiat venele, in cada.. :D 

 

 

 

 

Cand din 8 piloti, 8 sunt inconstanti, ma intreb daca nu este si o problema de material de concurs, Stiu, stiu, oficial Ducati is the best, amazing etc, etc. Declaraatiile sunt declaratii, pilotii lauda cu gura plina geniul lui Jiji, dar pe pista lucrurile nu mai par asa. Astazi, de pilda, am avut posibilitatea sa vedem un comparativ interesant intre Aprilia si Ducati. Si nu mi s-a parut in favoarea alicului din Bologna.. 

 

te contrazic. In primul rand, motoreta e cea de anul trecut. Motor, cadru, carenele f putin schimbate. Q a schimbat doar bascula cu una mai rigida. 

se potriveste f bine pe stilul lui Q, ce tot comentau si asta de parca au descoperit a 10 minune a lumii, Q franeaza extrem de eficient si se misca mult pe motocicleta . Pare ca e fel mai eficient pe franari. Problemele raman acelelasi, ca la ceilalti, daca nu scapi in fata, esti mancat...

nu mobra este facuta dupa Q, ci Q reuseste sa scoata si ultimul dram de performanta din ea. sunt tare curios cum ar merge Q pe o aprilia sau ducati, V-uri mai stabile pe frana si mai agresive in acceleratie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Cavaleru a spus:

b0$$ sunt 7 victorii din 10 curse... motoreta e ce trebuie, pilot constant lipseste!

Da, dar incet, incet, pierd sansa la titlu. Castiga lupte si pierd razboiul. Si Stoner a castigat curse si era relativ constant, in perioada 2008-2010 si degeaba. Problema era bicla, iar titlul devenea un vis tot mai indepartat.  Aproximativ aceeasi situatie este si acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 Cei mai bine cotati au si cele mai multe cazaturi: Bag 4 (una victima colaterala parca), J Martin 4, Bestia 3, etc, etc.. Baietii astia nu au uitat peste noapte cum se piloteaza o motoreta si nici nu mai sunt rookie. Cad pentru ca  forteaza prea tare; forteaza pentru ca trebuie sa compenseze limitele motoretei. Pilotii Ducati au cea mai mare rata a cazaturilor in cursa - 2,6 daca raportam la 8 piloti si 3, daca facem media celor 4 piloti Lenovo si Paramac. Cam scump platite cele 7 victorii Ducati, de pana acum.. ori asta ar trebui sa le dea de gandit sefilor. Cum spunea un nene cu ani in urma: Ducati vede doar "succesurile" nu si esecurile.. d-aia alearga de 15 ani, ca orbetii, dupa titlu.

Si asta e adevarat.E o oarecare diferenta intre performantele...tuturor as spune pe v21 fata de v22.

Pe v21 parca nu cadeau asa de mult.Asta ar trebui sa dea de gandit.

Asta nou e mai neiertator.

Acum 27 minute, damager a spus:

nu mobra este facuta dupa Q, ci Q reuseste sa scoata si ultimul dram de performanta din ea. sunt tare curios cum ar merge Q pe o aprilia sau ducati, V-uri mai stabile pe frana si mai agresive in acceleratie.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...