Sari la conținut

Data obținere cat. A1 actualizata cu cea a obținerii cat. A


Vlad Gabriel
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

De curând am dat de permis categoria A iar când mi-a venit permisul am fost surprins sa văd ca la cat. A1 mi s-a actualizat data obținerii cu cea de la cat. A.

 

A1 l-am obținut in urma cu 4 ani când am dat de categoria A2, nu am dat separat pentru A1. Practic sunt din nou începător pe A1 :))

 

Data obținerii cat. A2 a rămas cea de acum 4 ani

 

A mai întâlnit cineva aceasta situație? 


Cei de la poliție mi-au zis ca ei nu intervin manual asupra categoriilor ci sistemul le da automat. 


Stima!

Editat de Vlad Gabriel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Vlad Gabriel a spus:

Salutare!

 

De curând am dat de permis categoria A iar când mi-a venit permisul am fost surprins sa văd ca la cat. A1 mi s-a actualizat data obținerii cu cea de la cat. A.

 

A1 l-am obținut in urma cu 4 ani când am dat de categoria A2, nu am dat separat pentru A1. Practic sunt din nou începător pe A1 :))

 

Data obținerii cat. A2 a rămas cea de acum 4 ani

 

A mai întâlnit cineva aceasta situație? 


Cei de la poliție mi-au zis ca ei nu intervin manual asupra categoriilor ci sistemul le da automat. 


Stima!

Se reactualizează automat atunci când iei permisul pentru o categorie superioară și e normal să fie așa, pentru că testarea demonstrează că ești la zi cu aptitudinile și cunoștințele teoretice.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Doctor X said:

Se reactualizează automat atunci când iei permisul pentru o categorie superioară și e normal să fie așa, pentru că testarea demonstrează că ești la zi cu aptitudinile și cunoștințele teoretice.

 

Data obținerii nu ar trebui sa rămână neschimbata? Doar la A1 s-a pus aceeași data ca la A. La A2 data a rămas cea de acum 4 ani și tot atunci odată cu A2 primisem și A1 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri