Cavaleru Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 2 minute, frigider a spus: urmeaza sa bage beznzina de 95. *de la lukoil. n-au incotro de cand a plecat petronas cu benzenu high octane pt cine a ratat: The Ducati Decision - Part I https://www.motogp.com/en/videos/2022/07/11/motogp-stories-the-ducati-decision-part-i/429197?_ga=2.9483703.381854294.1664121337-371842956.1659821364 urmeaza sa apara The Ducati Decision - Part II PS e gratuit sa il vizionezi daca iti faci cont pe motogp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 47 minute, Method a spus: "The massive Brembo disc for MotoGP To tackle the circuits that are the most demanding on the brake system, in 2022 Brembo introduced 355 mm (14") diameter carbon fiber ventilated discs to MotoGP alongside the 340 mm (133/8") ones. These discs have been used in the tests in Sepang, Jerez and Barcelona and on the track in Spielberg and have given the riders great satisfaction. Regulations also state that, for safety reasons, riders will have to choose from 355 mm or 340 mm discs on the Motegi, Spielberg and Buriram circuits, with 320 mm (125/8") discs not allowed, although they can be used in all the other GPs. These restrictions do not obviously apply when a race is declared wet because braking intensity is reduced." Deci obligatorii minim cele de 340,355 optionale pt cei cu big dicks,tineam eu minte ca era obligatoriu ceva dar nu mai tineam minte ce Bagă un ochi și pe YouTube: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Aspectele astea nu-mi influențează însă raționamentul .... .....tind să cred că te-ai bucura mai mult și te-ai frustra mai puțin. Nu am avut însă succes. O ba da, dar ai ajuns sa nu iti mai dai seama. Diferenta intre mine si tine este ca eu am decenta sa imi recunosc si sa imi afirm preferintele. Fiecare receptam spectacolul sportiv intr-o maniera proprie, asa ca recomandarile tale ma lasa rece. Sunt valabile pentru tine. Cat despre frustrari, crede-ma, nu am probleme de nici un fel in sensul asta. Am o multime de motive sa ma simt bine in pielea mea. MotoGP este doar o competitie pe care o urmaresc. Atat. Motociclismul este doar o mica particica din existenta mea, am alte preocupari mult mai importante. Asta nu inseamna ca daca observ magarii, nu iau atitudine. Acum 2 ore, Method a spus: Am zis ca Petrux nu poate castiga nimic din asta.Si imi mentin punctul de vedere. Ne-ne.Lasa persiflarile astea. Ai gresit (la fel ca si cu baiguirile alea cu ordine de echipa la Bestia) Ba castiga. Se mai da odata cu GP-ul, se intalneste cu prietenii din paddock, se da cu motoreta altui producator si trece asta in CV, and so on. Trebuie sa intelegi ca opiniile pe care le formulam, concluziile pe care le tragem sunt deteerminate de ceea ce ne ofera presa, declaratii, etc.. la un moment dat. Cat despre "dosarul" medical al cabronului, eu am fost printre putinii care au spus ca lucrurile sunt mai grave decat lasa sa se inteleaga din declaratiile lui Pugi si alti oficiali...pana cand buba a explodat, odata cu a patra operatie (sau a cata a fost ultima), cand MM a recunoscut cu gurita lui ca este NASOL!!! Ai o problema grava de logica: daca Bestia a ales sa nu respecte ordinele date de Tardozzi, Ciabatti si Jiji, nu inseamna ca ele nu exista. Ti-am mai atras odata atentia asupra erorii, dar o tii pe a ta. Ordinele au fost recunoscute de cei de la Ducati, apoi au fost retractate si in cele din urma reformulate.. numai tu o tii pe a ta. @Method citeste aici cum s-a facut deal-ul pentru cursa lui Petrucci din Tailanda: https://www.gpone.com/en/2022/09/27/motogp/vergani-explains-that-the-petrucci-suzuki-agreement-came-about-in-half-a-day.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Sa speram ca va face "o figura frumoasă" la prima apariție pe un Suzuki. Deși....nici el nu știe pe motoretă nici motoreta nu "știe" pe asta ca mi se pare foarte stop'n'go. Oh well,poate îl invita la conferința pre-race măcar e simpatic Bagnaia’s stark admission: “Five crashes? I have to think about it” Da,good point.E bine ca isi da seama ca are o problema. Plus de asta...e cam a 2a oara cand cade incercand sa-l ajunga pe Q (Sachsenring 2022 a fost prima) Cate puncte potentiale a pierdut cu astea 5 crash'uri?Era lider in clasament acum? Heh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.