Sari la conținut

Kawasaki ZZR 1100 - D, 1999.


Dan Ny
 Share

Postări Recomandate

Vand Kawasaki ZZR1100, model D, an fabricatie 1999, 80.000km, cilindree 1052cmc, putere 146CP.

 

Motocicleta nu a fost folosită de doi ani, din 2020, a stat cu prelata pe ea în garaj. ITP-ul îl are expirat, nu are asigurare, fiscal este la zi. Singur proprietar în acte, se vinde doar cu acte și contract de vânzare-cumpărare.
Motorul este în perfectă condiție (fără bătăi, toarce) singura problemă este la cutia de viteze, nu sare din viteză, pur și simplu nu cuplează cum trebuie în treapta a treia. Drept pentru care am cumpărat o cutie în perfectă condiție, probată, împreună cu toate garniturile necesare schimbării (noi OEM). La ea am schimbat în decursul timpului întinzătorul de la alternator (zornăia), termostatul, pompa de benzină. Tot ce am cumpărat  sunt piese originale Kawasaki OEM, de pe site-ul MSP-Parts. Sincronizare carburatoare și schimbarea componentelor făcută în 2020, an în care am schimbat lichidul frână și am pus plăcuțe noi de frână EBC HH Sintered.

Anvelopele  Metzeler Roadtec 01 -2020. Baterie Yuatsa 2020. Carena față a fost vopsită și reparată deoarece avea o fisură. Proastă inspirație....am mers unde nu trebuia. Lucrare de mântuială. Fisura a apărut din nou, nu mai zic de vopsit...să le fie rușine celor care își scriu în reclamă - ”Premium”! 

 

Nu mai am spațiul necesar și mi-a ieșit din cap să o repar, în fiecare an de când am tras-o pe dreapta îmi spuneam  - eh, lasă că anul viitor mă ocup de ea. Trec anii și zace acolo.....

 

Preț 1500 Euro. (ATENȚIE, nu negociez prețul).

 

Motocicleta se poate vedea în Corbeanca, proba, doar cu banii în mână. Relații la 0737166681.

IMG_2382(1).jpg

IMG_2385.jpg

IMG_2387.jpg

IMG_2390.jpg

IMG_2391.jpg

IMG_2392.jpg

IMG_2394.jpg

IMG_2386.jpg

IMG_2399.jpg

IMG_2396.jpg

IMG_2397.jpg

IMG_2398.jpg

IMG_2389.jpg

IMG_2395.jpg

IMG_2474.jpg

IMG_2477.jpg

IMG_2476.jpg

IMG_2401.jpg

Capturăsdgdfg.PNG

IMG_0178.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut tot modelul D, dar din 1994.

Am avut și eu belea cu cutia de viteze, sărea dintr-a doua. Ca și tine, am cumpărat cutie de pe ebay și după schimbare a mers perfect.

A fost una din bubele modelului.

A doua era ungerea defectuoasă la biela 3 sau 4 din cauza unui viciu de proiectare.

Din cauza asta, dacă mergi cu uleiul la minim pleznește motorul.

Trebuie să verifici tot timpul ca uleiul să fie la limita superioară și nu ai treabă.

Grea ca un tanc, dar extrem de fiabilă și cu o ținută de drum excelentă, stă pur și simplu ca pe șine.

Fiind grea și frânarea e mai lungă, trebuie avut grijă la asta.

Altfel motorul ăsta a fost o legendă, primul model care rădea tot până la apariția Busei și apoi Blackbird.
Prin 2006, de la plecarea de pe loc când s-a ridicat bariera de tren care intersectează DN1 după Ploiești și până în virajul larg de dreapta am atins 290 km/oră!

Țin minte că fiind ghemuit pe rezervor nu am realizat viteza, dar când am văzut ca aveam aproape 300 m-am speriat ca dracu 😊

A fost singura și în mod cert ultima dată când am mers cu viteză respectivă!

 

Scuze că m-am întins, dar la vederea modelului m-a lovit nostalgia! 

Dacă nu aveam GTR ul aș fi luat-o doar pentru old good times petrecute împreună.

 

PS: motorul arată foarte întreținut,  dacă vrei să îi repari carena îți recomand meseriaș bun și ieftin în Chitila.

 

Acum 6 ore, Dan Ny a spus:

Lucrare de mântuială. Fisura a apărut din nou, nu mai zic de vopsit...să le fie rușine celor care își scriu în reclamă - ”Premium”! 

Pepper Studio - premium custom Garage? 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, l.u.v said:

de la plecarea de pe loc când s-a ridicat bariera de tren care intersectează DN1 după Ploiești și până în virajul larg de dreapta am atins 290 km/oră!

 

Și de oprit, te-ai oprit la Bănești? /s

 

Scuze de offtopic, spor la vânzare OP. Arată întreținută motoreta pentru vârsta ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu un meșter de la Rădăuți care a avut un ZZR ca ăsta, vopsit alb cu verde, desfăcut fiecare șurub, verificat și pus la punct. Mi-a povestit diverse întâmplări cu el, îi spunea Suicide Machine, că o ardea zdravăn.

No, ce să mai zic, mișto rău agregatul!!! 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 27 minute, PzKpfW a spus:

Și de oprit, te-ai oprit la Bănești? /

Nu chiar, până în virajul ăla de dreapta cu cârciumile pe stânga 😊.

Dar când am văzut cât aveam m-am ridicat din reflex de pe rezervor și m-a lovit curentul de aer, am acționat cumva ca o parașută 🤣.

Nici nu realizai viteza pe ea, erai foarte bine apărat de vânt datorită carenajului. amplu.

PS: evident, viteza respectivă era pe ceas.

Pe GPS probabil un 270 și ceva real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v, da, uleiul întotdeauna trebuie să fie la o fracțiune sub partea de sus a vizorului. Nu m-am luat după gradațiile sus-jos a nivelului. Din câte am citit, la modelul de după 1998 au adus o îmbunătățire sistemului de ungere. Da, așa este, vizavi de viteză, merg cu 200 km/h ridicat în șa fără să simt turbulențe (poți eventual și fuma o țigară😂). A fost și este încă, o rachetă. O singură dată m-a dezamăgit. O zi fatidică când am alimentat la un Petrom, lângă Brașov. După ce am alimentat a început să dea ”în nas”. Exact ca atunci când nu se alimentează. Nici că urca în turații. Am venit cu ea  până în apropiere de Ploiești, loc unde săraca nici că a mai vrut să pornească. În acea zi, pe drum,  a început și problema cu treapta a treia. După schimbarea benzinei a pornit fără probleme. Trăiască OMV-Petrom!

Mda Luigi....acolo, la ei. Premium!

 

 

 

@PzKpfWMulțumesc!

 

@Lucian_MPetre Băncilă. Un om de ispravă, un foarte bun mecanic. Un OM de nota 10+.

Editat de Dan Ny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.vExact....bateria este dată jos, ținută în casă. Nu am pus șuruburile la loc.

 

După sărbători cu cea mai mare plăcere. Într-un weekend ar fi perfect.

 

 

@Lucian_M....activează pe alte meleaguri pe un ZZR 1400. 😉

Editat de Dan Ny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salutare pozesori de Kawasaki ZZR 1400!

 

 Am de vanzare carena care se monteaza pe locul pasagerului la Kawasaki ZZR 1400 gen 2. Am cumparat-o in nestire,iar cand am vazut ca nu se potriveste din cauza tocase ului am decis sa o vand.

Daca este cineva interesat/a de produs, ma puteti contacta in privat. Multumesc !!

20231004_125307.jpg

20231004_125256.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, JohnnyBoy2000 a spus:

Salutare pozesori de Kawasaki ZZR 1400!

 

 Am de vanzare carena care se monteaza pe locul pasagerului la Kawasaki ZZR 1400 gen 2. Am cumparat-o in nestire,iar cand am vazut ca nu se potriveste din cauza tocase ului am decis sa o vand.

Daca este cineva interesat/a de produs, ma puteti contacta in privat. Multumesc !!

Nu tine figura, aici trebuie pus pretul, localitatea unde se afla piesa/accesoriul pus/e la vanzare, fiindca deh...regulament!

Si vezi ca topicul este pentru ZZR 1100, nu 1400!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Acum 2 ore, dradubuh001 a spus:

Buna ziua,

As dori sa stiu daca anuntul mai este actual?

 

Multumesc,

D. Radu

 Io bag de seama ca tu esti cam timid. Ai numarul de telefon, pune mana si suna-l pe proprietar.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...