TA700VA Postat Octombrie 16, 2023 Share Postat Octombrie 16, 2023 in mare parte pe baza computerului de bord. dar si de la plin la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Octombrie 19, 2023 Share Postat Octombrie 19, 2023 stiti cumva daca suortul de topbox de pe modelul 20-21 se potriveste pe model 21-23? si-a montat cineva suport topbox/topbox mai ieftin decat cel din oferta originala? ma gandeam la shad. in caz ca e cineva interesat, imi raspund singur la intrebarea de mai sus. Cea mai buna oferta am gasit-o acum pe linsonmoto: suport montare 404 lei Top box shad sh39 465 lei Perna spatar pasager 115 lei total aprox 984 RON *later edit model suport top box: shad Y0NM11ST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares42 Postat Aprilie 2 Autor Share Postat Aprilie 2 NMax-ul a ajuns la 13.000km. S-a înnoit cu: ulei motor, ulei transmie, plăcute frână față și spate, filtru aer. Curățat totul sub capacul de transmisie, radiatorul de insecte și vegetație, inspectat discuri și tot ce pe sub plastice, verificate toate șuruburile la care am avut acces. Până acum, doar revizii, și multă alergătură prin oraș. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tofantes Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Salut. Deși sunt posesor de categoria A din 2011, am tot amânat achizita unei motociclete. Am împrumutat câțiva km vreo 2, am închiriat prin Grecia și Italia scutere. Anul ăsta am comandat ceva complementar nevoilor mele curente și viitoare. Deocamdată doar vreo 400 km parcurși și am intrat în ritm pentru 500 km pe lună Am mai luat un Givi mai înalt, suport și topcase Givi B360, un set extindere oglinzi retrovizoare, lanț și lacăt de 9kg, o husă și altele sunt pe drum dinspre China. Nu vreau sa îl accesorizez Filipino Style, dar mai vreau niște protecții noroi mai eficiente. Sunt foarte mulțumit de alegere și incantat de fiecare dată când îl folosesc. Consider că e ideal pentru cei 15 km pe care ii parcurg (gara CT- port Agigea) cu 2-3 km autostrada și retur. Casca mea full face, Scorpion exo 520 L incape la limită sub sa și doar invers, numai bine sa strecor și mănușile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 8 ore, tofantes a spus: Salut. Deși sunt posesor de categoria A din 2011, am tot amânat achizita unei motociclete. Am împrumutat câțiva km vreo 2, am închiriat prin Grecia și Italia scutere. Anul ăsta am comandat ceva complementar nevoilor mele curente și viitoare. Deocamdată doar vreo 400 km parcurși și am intrat în ritm pentru 500 km pe lună Am mai luat un Givi mai înalt, suport și topcase Givi B360, un set extindere oglinzi retrovizoare, lanț și lacăt de 9kg, o husă și altele sunt pe drum dinspre China. Nu vreau sa îl accesorizez Filipino Style, dar mai vreau niște protecții noroi mai eficiente. Sunt foarte mulțumit de alegere și incantat de fiecare dată când îl folosesc. Consider că e ideal pentru cei 15 km pe care ii parcurg (gara CT- port Agigea) cu 2-3 km autostrada și retur. Casca mea full face, Scorpion exo 520 L incape la limită sub sa și doar invers, numai bine sa strecor și mănușile. Sa il stapanesti sanatos! Si al meu indeplineste cu brio rolul de magarus in oras. Casca mea nu incape sub sa din pacate (Shoei GT Air 2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares42 Postat Aprilie 8 Autor Share Postat Aprilie 8 Acum 9 ore, tofantes a spus: ... un set extindere oglinzi retrovizoare... Poți pune o poza cu aceste estinderi? Sunt interesat să ridic și eu puțin oglinzile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 S-au inmultit Nmax-urile, vad din ce in ce mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tofantes Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Ridică și indepărtează suficient oglinzile. Dacă până acum nu vedeam deloc în spate, așa muuult, mult mai bine văd în coadă. Am pivotat puțin în față extinderile că sa fie și oglinzile mai aproape de câmpul vizual. Problemă a fost alta, nepotrivirea filetelor pentru simetrie. Montând extinderile direct in ghidon, nu am putut monta înălțătorul cu care a venit scuterul decât în partea stangă. Daca vrei extinderile direct pe înălțătoare, merge dar nu îmi plăcea cum arata. Oricum e greu perceptibil că oglinda dreapta e cu 2 cm mai jos. În China costa 25-30 lei, dar problema trebuia adresată urgent. Pe eMag, 65 lei și tot acolo găsești un înălțător cu filet potrivit la 19 lei, dar le las așa deocamdată. Am cu mine un imbus de 6 pentru că le mai ajustez încă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 1 oră în urmă, Nguyen a spus: S-au inmultit Nmax-urile, vad din ce in ce mai multe. Pai sunt niste scutere fiabile, mentenanta ieftina si piese pe toate drumurile. Cand am fost cu a mea la revizia de 1000 km, mecanicul de la Yamaha mi-a aratat un N-Max cu 100,000 km pe bord, din flota Fan Curier. Spunea ca a inceput sa consume ceva ulei dar la cum le birjaresc cei de la curierat, nu este de mirare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 (editat) recomandati/ati gasit un suport de telefon cat de cat ok la pret si care sa nu fie prea mare? p.s. imediat ajung la primii 500km si parca isi schimba un pic sunetul motorul...ma gandesc pe la 6-700 sa-l duc la primul service. am incercat sa merg cat mai linistit in primii 2-300km. Nici acum nu-l tin cu acceleratia full. consum pana acum 3l/100km conform computerului de bord. 95% doar prin Timisoara Editat Aprilie 9 de TA700VA . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 6 minute, TA700VA a spus: recomandati/ati gasit un suport de telefon cat de cat ok la pret si care sa nu fie prea mare? p.s. imediat ajung la primii 500km si parca isi schimba un pic sunetul motorul...ma gandesc pe la 6-700 sa-l duc la primul service. am incercat sa merg cat mai linistit in primii 2-300km. Nici acum nu-l tin cu acceleratia full. consum pana acum 3l/100km conform computerului de bord. 95% doar prin Timisoara Nu merge subturat cu el. Treci prin toata plaja de turatii cu el, dar fara accelerari bruste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 6 minutes ago, Ruginel said: Nu merge subturat cu el. incerc sa nu merg subturat. cum ziceam si in ceva postari mai vechi, "break in" -ul recomandat in manual, adica sa mergi 1000km cu maxim o treime din acceleratie mi se pare cam greu de realizat...incurci traficul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 24 minute, Ruginel a spus: Nu merge subturat cu el Ăsta nu e cu variator? Adică nu-ți lasă prea multe opțiuni ref la regimul de turații... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 e cu variator dar asta nu inseamna ca trebuie accelerat la maxim ca sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Ar trebui să nici nu poți merge subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Ar trebui să nici nu poți merge subturat. Subturat nu in sensul clasic al unui motor cu cutie manuala ci in sensul in care il menajezi prea mult si mergi cu 2-3,000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tofantes Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Eu nu am avut grijă decât să nu merg prea mult (<30 secunde) cu turația la maxim, în rest treptat și cu grijă. Foarte rar și doar când s-a impus o depășire sau pornire de la semafor, am dat blană. Am mai rodat o mașină care acum are 160.000 km și nu s-a plâns nici ea, nici eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Iunie 20 Share Postat Iunie 20 salutare! cat v-a costat primul service si ce exact au facut? Mie mi-au schimbat doar uleiul in motor cu toate ca in carte scrie ca trebuie schimbat si "final transmission oil" si ca trebuie verificate o multime de puncte pe langa schimburile de ulei cum ar fi conectarea cu diagnoza, verificarea sistemului de evacuare, curatarea furtunului de la filtru de aer, verificarea nivelului lichidului de frana si a placutelor, verificarea rulmentilor etc...toate astea apar in tabelul din manual la primul service de 1000km. Mie doar mi-au scurs uleiul din motor si au turnat altul nou (900ml). Pret 270 RON (95 ulei, 25 spray curatare, 150 manopera). Si nu mai comentez ca nu s-a folosit niciun spray acolo...Totul a durat 5 minute. Filtru de ulei nu are, e o sita acolo. Sincer nu am vazut sa o curete dar sper ca am fost eu chior si n-am observat. Mi se pare o pare hotie. 150 manopera pentru desurubat un buson, insurubat inapoi si turnat 900ml lichid. Am ramas dezamagit. Ulterior am intrebat de ce nu s-a schimbat si uleiul in transmisie si au zis ca nu se schimba. Am trimis poza din carte (100ml ulei intra). Mi-au zis sa vin din nou. 100ml alti 50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 21 Share Postat Iunie 21 La 08.04.2024 la 23:44, Ruginel a spus: Casca mea nu incape sub sa din pacate (Shoei GT Air 2) nici sub saua de XMax nu incape....., al dracului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 21 Share Postat Iunie 21 Acum 16 ore, TA700VA a spus: salutare! cat v-a costat primul service si ce exact au facut? Mie mi-au schimbat doar uleiul in motor cu toate ca in carte scrie ca trebuie schimbat si "final transmission oil" si ca trebuie verificate o multime de puncte pe langa schimburile de ulei cum ar fi conectarea cu diagnoza, verificarea sistemului de evacuare, curatarea furtunului de la filtru de aer, verificarea nivelului lichidului de frana si a placutelor, verificarea rulmentilor etc...toate astea apar in tabelul din manual la primul service de 1000km. Mie doar mi-au scurs uleiul din motor si au turnat altul nou (900ml). Pret 270 RON (95 ulei, 25 spray curatare, 150 manopera). Si nu mai comentez ca nu s-a folosit niciun spray acolo...Totul a durat 5 minute. Filtru de ulei nu are, e o sita acolo. Sincer nu am vazut sa o curete dar sper ca am fost eu chior si n-am observat. Mi se pare o pare hotie. 150 manopera pentru desurubat un buson, insurubat inapoi si turnat 900ml lichid. Am ramas dezamagit. Ulterior am intrebat de ce nu s-a schimbat si uleiul in transmisie si au zis ca nu se schimba. Am trimis poza din carte (100ml ulei intra). Mi-au zis sa vin din nou. 100ml alti 50 de lei. Unde aj fost? Acum 11 minute, apriliacluj a spus: nici sub saua de XMax nu incape....., al dracului.... Open face bajetii pe scutere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 21 Share Postat Iunie 21 Acum 3 ore, LionEl a spus: Open face bajetii pe scutere in oras desigur! ala incape fara probleme dar mai si ies din oras, si atunci iau casca integrala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 21 Share Postat Iunie 21 Mie imi e frica cu open face si in oras... Acum 21 ore, TA700VA a spus: salutare! cat v-a costat primul service si ce exact au facut? Mie mi-au schimbat doar uleiul in motor cu toate ca in carte scrie ca trebuie schimbat si "final transmission oil" si ca trebuie verificate o multime de puncte pe langa schimburile de ulei cum ar fi conectarea cu diagnoza, verificarea sistemului de evacuare, curatarea furtunului de la filtru de aer, verificarea nivelului lichidului de frana si a placutelor, verificarea rulmentilor etc...toate astea apar in tabelul din manual la primul service de 1000km. Mie doar mi-au scurs uleiul din motor si au turnat altul nou (900ml). Pret 270 RON (95 ulei, 25 spray curatare, 150 manopera). Si nu mai comentez ca nu s-a folosit niciun spray acolo...Totul a durat 5 minute. Filtru de ulei nu are, e o sita acolo. Sincer nu am vazut sa o curete dar sper ca am fost eu chior si n-am observat. Mi se pare o pare hotie. 150 manopera pentru desurubat un buson, insurubat inapoi si turnat 900ml lichid. Am ramas dezamagit. Ulterior am intrebat de ce nu s-a schimbat si uleiul in transmisie si au zis ca nu se schimba. Am trimis poza din carte (100ml ulei intra). Mi-au zis sa vin din nou. 100ml alti 50 de lei. Acele verificari isi au rolul de a acoperi producatorul de eventualele erori / defectiuni. In mod normal un mecanic experimentat se prinde de multe lucruri relativ rapid, nu e nevoie sa desfaci carenele pentru asta. Realist vorbind, in afara de a inspecta suruburile, franele, rulmentii de jug, o diagnoza si schimbul de ulei, nu prea ai ce sa faci. Iar suruburi, frane, rulmentii de jug, le verifici in doua minute. Trebuia totusi sa iti schimbe si uleiul din transmisie, insa pare cam japca ce au facut la tine. De asta eu imi fac reviziile singur la scuter, ca tot N-Max am si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 e in garantie, e primul service de la 1000km...altfel l-as fi facut singur si eu deci nu a mai facut nimeni primul service? is curios de preturi in alte reprezentate din tara dar si daca v-au spus ce anume au facut in acest service edit: @Ruginel, @Rares42, sau cei ce ati facut singuri service-ul, unde ati gasit in tara Yamalube pentru transmisie? Vad in filmuletele de prin asia ca e un recipient de 100ml, fix cat intra la schimb. Pe paginile din RO am gasit doar echivalentele de la Motul , Fuchs, LiquiMoli - toate 3 80w90 si alte branduri dar as vrea sa-i bag Yamalube (care, ciudat, e 10w40) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat Noiembrie 13 Share Postat Noiembrie 13 salut! are cineva parbriz inaltat Givi montat? ajuta pe vremea rece? Cel de la Puig pare mai bun dar e si de 3 ori mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Noiembrie 13 Share Postat Noiembrie 13 Acum 3 ore, TA700VA a spus: salut! are cineva parbriz inaltat Givi montat? ajuta pe vremea rece? Cel de la Puig pare mai bun dar e si de 3 ori mai scump. Vezi ca parbrizul de la PUIG este cam slab conceput pentru modelul acesta. In afara de faptul ca este mare, nu mai are alte calitati. Face niste curenti de aer in lateral de ai impresia ca bate tot timpul vantul in tine iar la viteze mai mari de 80-85 incepe sa te bage in voblaj. La 27.06.2024 la 23:22, TA700VA a spus: e in garantie, e primul service de la 1000km...altfel l-as fi facut singur si eu deci nu a mai facut nimeni primul service? is curios de preturi in alte reprezentate din tara dar si daca v-au spus ce anume au facut in acest service edit: @Ruginel, @Rares42, sau cei ce ati facut singuri service-ul, unde ati gasit in tara Yamalube pentru transmisie? Vad in filmuletele de prin asia ca e un recipient de 100ml, fix cat intra la schimb. Pe paginile din RO am gasit doar echivalentele de la Motul , Fuchs, LiquiMoli - toate 3 80w90 si alte branduri dar as vrea sa-i bag Yamalube (care, ciudat, e 10w40) Pune orice ulei bun cu vascozitatea 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.