Sari la conținut

Yamaha NMax 155, md.2022


Rares42
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru mine sunteți de pe alta planeta

cum mama dracului se poate calcula așa la virgula un consum 

si la ce va folosește????

2.4-2.6

2.8

voi puneți cu pipeta?

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva daca suortul de topbox de pe modelul 20-21 se potriveste pe model 21-23?

si-a montat cineva suport topbox/topbox mai ieftin decat cel din oferta originala?

ma gandeam la shad.

in caz ca e cineva interesat, imi raspund singur la intrebarea de mai sus.

 

Cea mai buna oferta am gasit-o acum pe linsonmoto:

suport montare 404 lei

Top box shad sh39 465 lei

Perna spatar pasager 115 lei 

total aprox 984 RON

*later edit

 

model suport top box: shad Y0NM11ST

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

NMax-ul a ajuns la 13.000km. 

S-a înnoit cu: ulei motor, ulei transmie,  plăcute frână față și spate, filtru aer.

Curățat totul sub capacul de transmisie, radiatorul de insecte și vegetație,  inspectat discuri și tot ce pe sub plastice, verificate toate șuruburile la care am avut acces.  

Până acum, doar revizii, și multă alergătură prin oraș. 

20240402_110811.jpg

20240402_110846.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Deși sunt posesor de categoria A din 2011, am tot amânat achizita unei motociclete. Am împrumutat câțiva km vreo 2, am închiriat prin Grecia și Italia scutere. Anul ăsta am comandat ceva complementar nevoilor mele curente și viitoare.

Deocamdată doar vreo 400 km parcurși și am intrat în ritm pentru 500 km pe lună 

Am mai luat un Givi mai înalt, suport și topcase Givi B360, un set extindere oglinzi retrovizoare, lanț și lacăt de 9kg, o husă și altele sunt pe drum dinspre China. 

Nu vreau sa îl accesorizez Filipino Style, dar mai vreau niște protecții noroi mai eficiente.

Sunt foarte mulțumit de alegere și incantat de fiecare dată când îl folosesc. Consider că e ideal pentru cei 15 km pe care ii parcurg (gara CT- port Agigea) cu 2-3 km autostrada și retur.

Casca mea full face, Scorpion exo 520 L incape la limită sub sa și doar invers, numai bine sa strecor și mănușile.

IMG_20240306_083430276_HDR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, tofantes a spus:

Salut. Deși sunt posesor de categoria A din 2011, am tot amânat achizita unei motociclete. Am împrumutat câțiva km vreo 2, am închiriat prin Grecia și Italia scutere. Anul ăsta am comandat ceva complementar nevoilor mele curente și viitoare.

Deocamdată doar vreo 400 km parcurși și am intrat în ritm pentru 500 km pe lună 

Am mai luat un Givi mai înalt, suport și topcase Givi B360, un set extindere oglinzi retrovizoare, lanț și lacăt de 9kg, o husă și altele sunt pe drum dinspre China. 

Nu vreau sa îl accesorizez Filipino Style, dar mai vreau niște protecții noroi mai eficiente.

Sunt foarte mulțumit de alegere și incantat de fiecare dată când îl folosesc. Consider că e ideal pentru cei 15 km pe care ii parcurg (gara CT- port Agigea) cu 2-3 km autostrada și retur.

Casca mea full face, Scorpion exo 520 L incape la limită sub sa și doar invers, numai bine sa strecor și mănușile.

IMG_20240306_083430276_HDR.jpg


Sa il stapanesti sanatos! Si al meu indeplineste cu brio rolul de magarus in oras. Casca mea nu incape sub sa din pacate (Shoei GT Air 2)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, tofantes a spus:

... un set extindere oglinzi retrovizoare...

Poți pune o poza cu aceste estinderi?

Sunt interesat să ridic și eu puțin oglinzile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridică și indepărtează suficient oglinzile. Dacă până acum nu vedeam deloc în spate, așa muuult, mult mai bine văd în coadă. Am pivotat puțin în față extinderile că sa fie și oglinzile mai aproape de câmpul vizual.

Problemă a fost alta, nepotrivirea filetelor pentru simetrie. Montând extinderile direct in ghidon, nu am putut monta înălțătorul cu care a venit scuterul decât în partea stangă. Daca vrei extinderile direct pe înălțătoare, merge dar nu îmi plăcea cum arata. Oricum e greu perceptibil că  oglinda dreapta e cu 2 cm mai jos. În China costa 25-30 lei, dar problema trebuia adresată urgent. Pe eMag, 65 lei și tot acolo găsești un înălțător cu filet potrivit la 19 lei, dar le las așa deocamdată. Am cu mine un imbus de 6 pentru că le mai ajustez încă.

 

Screenshot_20240409-100230.png

IMG_20240409_101742793_HDR.jpg

IMG_20240409_101653566_HDR.jpg

IMG_20240409_101711453_HDR.jpg

IMG_20240409_101704698_HDR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Nguyen a spus:

S-au inmultit Nmax-urile, vad din ce in ce mai multe.


Pai sunt niste scutere fiabile, mentenanta ieftina si piese pe toate drumurile. Cand am fost cu a mea la revizia de 1000 km, mecanicul de la Yamaha mi-a aratat un N-Max cu 100,000 km pe bord, din flota Fan Curier. Spunea ca a inceput sa consume ceva ulei dar la cum le birjaresc cei de la curierat, nu este de mirare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandati/ati gasit un suport de telefon cat de cat ok la pret si care sa nu fie prea mare?

 

p.s. imediat ajung la primii 500km si parca isi schimba un pic sunetul motorul...ma gandesc pe la 6-700 sa-l duc la primul service.

am incercat sa merg cat mai linistit in primii 2-300km. Nici acum nu-l tin cu acceleratia full.

consum pana acum 3l/100km conform computerului de bord. 95% doar prin Timisoara

Editat de TA700VA
.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, TA700VA a spus:

recomandati/ati gasit un suport de telefon cat de cat ok la pret si care sa nu fie prea mare?

 

p.s. imediat ajung la primii 500km si parca isi schimba un pic sunetul motorul...ma gandesc pe la 6-700 sa-l duc la primul service.

am incercat sa merg cat mai linistit in primii 2-300km. Nici acum nu-l tin cu acceleratia full.

consum pana acum 3l/100km conform computerului de bord. 95% doar prin Timisoara


Nu merge subturat cu el. Treci prin toata plaja de turatii cu el, dar fara accelerari bruste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Ruginel said:

Nu merge subturat cu el.

incerc sa nu merg subturat. cum ziceam si in ceva postari mai vechi, "break in" -ul recomandat in manual, adica sa mergi 1000km cu maxim o treime din acceleratie mi se pare cam greu de realizat...incurci traficul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Ruginel a spus:

Nu merge subturat cu el

Ăsta nu e cu variator? :huh: Adică nu-ți lasă prea multe opțiuni ref la regimul de turații...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Ar trebui să nici nu poți merge subturat. 😉


Subturat nu in sensul clasic al unui motor cu cutie manuala ci in sensul in care il menajezi prea mult si mergi cu 2-3,000 rpm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut grijă decât să nu merg prea mult (<30 secunde) cu turația la maxim, în rest treptat și cu grijă. Foarte rar și doar când s-a impus o depășire sau pornire de la semafor, am dat blană. Am mai rodat o mașină care acum are 160.000 km și nu s-a plâns nici ea, nici eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salutare!

cat v-a costat primul service si ce exact au facut? Mie mi-au schimbat doar uleiul in motor cu toate ca in carte scrie ca trebuie schimbat si "final transmission oil" si ca trebuie verificate o multime de puncte pe langa schimburile de ulei cum ar fi conectarea cu diagnoza, verificarea sistemului de evacuare, curatarea furtunului de la filtru de aer, verificarea nivelului lichidului de frana si a placutelor, verificarea rulmentilor etc...toate astea apar in tabelul din manual la primul service de 1000km.

Mie doar mi-au scurs uleiul din motor si au turnat altul nou (900ml). Pret 270 RON (95 ulei, 25 spray curatare, 150 manopera). Si nu mai comentez ca nu s-a folosit niciun spray acolo...Totul a durat 5 minute. Filtru de ulei nu are, e o sita acolo. Sincer nu am vazut sa o curete dar sper ca am fost eu chior si n-am observat.

Mi se pare o pare hotie. 150 manopera pentru desurubat un buson, insurubat inapoi si turnat 900ml lichid. Am ramas dezamagit.

Ulterior am intrebat de ce nu s-a schimbat si uleiul in transmisie si au zis ca nu se schimba. Am trimis poza din carte (100ml ulei intra). Mi-au zis sa vin din nou. 100ml alti 50 de lei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.04.2024 la 23:44, Ruginel a spus:

Casca mea nu incape sub sa din pacate (Shoei GT Air 2)

nici sub saua de XMax nu incape....., al dracului.... :) :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, TA700VA a spus:

salutare!

cat v-a costat primul service si ce exact au facut? Mie mi-au schimbat doar uleiul in motor cu toate ca in carte scrie ca trebuie schimbat si "final transmission oil" si ca trebuie verificate o multime de puncte pe langa schimburile de ulei cum ar fi conectarea cu diagnoza, verificarea sistemului de evacuare, curatarea furtunului de la filtru de aer, verificarea nivelului lichidului de frana si a placutelor, verificarea rulmentilor etc...toate astea apar in tabelul din manual la primul service de 1000km.

Mie doar mi-au scurs uleiul din motor si au turnat altul nou (900ml). Pret 270 RON (95 ulei, 25 spray curatare, 150 manopera). Si nu mai comentez ca nu s-a folosit niciun spray acolo...Totul a durat 5 minute. Filtru de ulei nu are, e o sita acolo. Sincer nu am vazut sa o curete dar sper ca am fost eu chior si n-am observat.

Mi se pare o pare hotie. 150 manopera pentru desurubat un buson, insurubat inapoi si turnat 900ml lichid. Am ramas dezamagit.

Ulterior am intrebat de ce nu s-a schimbat si uleiul in transmisie si au zis ca nu se schimba. Am trimis poza din carte (100ml ulei intra). Mi-au zis sa vin din nou. 100ml alti 50 de lei.

 

Unde aj fost?

Acum 11 minute, apriliacluj a spus:

nici sub saua de XMax nu incape....., al dracului.... :) :)

 

 

Open face bajetii pe scutere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, LionEl a spus:

Open face bajetii pe scutere

in oras desigur!

ala incape fara probleme

 

dar mai si ies din oras, si atunci iau casca integrala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi e frica cu open face si in oras...

Acum 21 ore, TA700VA a spus:

salutare!

cat v-a costat primul service si ce exact au facut? Mie mi-au schimbat doar uleiul in motor cu toate ca in carte scrie ca trebuie schimbat si "final transmission oil" si ca trebuie verificate o multime de puncte pe langa schimburile de ulei cum ar fi conectarea cu diagnoza, verificarea sistemului de evacuare, curatarea furtunului de la filtru de aer, verificarea nivelului lichidului de frana si a placutelor, verificarea rulmentilor etc...toate astea apar in tabelul din manual la primul service de 1000km.

Mie doar mi-au scurs uleiul din motor si au turnat altul nou (900ml). Pret 270 RON (95 ulei, 25 spray curatare, 150 manopera). Si nu mai comentez ca nu s-a folosit niciun spray acolo...Totul a durat 5 minute. Filtru de ulei nu are, e o sita acolo. Sincer nu am vazut sa o curete dar sper ca am fost eu chior si n-am observat.

Mi se pare o pare hotie. 150 manopera pentru desurubat un buson, insurubat inapoi si turnat 900ml lichid. Am ramas dezamagit.

Ulterior am intrebat de ce nu s-a schimbat si uleiul in transmisie si au zis ca nu se schimba. Am trimis poza din carte (100ml ulei intra). Mi-au zis sa vin din nou. 100ml alti 50 de lei.

 


Acele verificari isi au rolul de a acoperi producatorul de eventualele erori / defectiuni. In mod normal un mecanic experimentat se prinde de multe lucruri relativ rapid, nu e nevoie sa desfaci carenele pentru asta.

Realist vorbind, in afara de a inspecta suruburile, franele, rulmentii de jug, o diagnoza si schimbul de ulei, nu prea ai ce sa faci. Iar suruburi, frane, rulmentii de jug, le verifici in doua minute.

Trebuia totusi sa iti schimbe si uleiul din transmisie, insa pare cam japca ce au facut la tine. De asta eu imi fac reviziile singur la scuter, ca tot N-Max am si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e in garantie, e primul service de la 1000km...altfel l-as fi facut singur si eu :)

deci nu a mai facut nimeni primul service? is curios de preturi in alte reprezentate din tara dar si daca v-au spus ce anume au facut in acest service :)

edit: @Ruginel, @Rares42, sau cei ce ati facut singuri service-ul, unde ati gasit in tara Yamalube pentru transmisie? Vad in filmuletele de prin asia ca e un recipient de 100ml, fix cat intra la schimb.

Pe paginile din RO am gasit doar echivalentele de la Motul , Fuchs, LiquiMoli - toate 3 80w90 si alte branduri dar as vrea sa-i bag Yamalube (care, ciudat, e 10w40)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...