ivan pedala Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 D-asta?! Fara decapotare, fara turbo...adrenalina pura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 Acum 7 minute, ivan pedala a spus: asta deja nu e buna ca e 4x4 PS. maaaare hotoman esti tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 Ambele toate patru sunt 4x4 (3x911 si o Carrera GT)...ca asa a vrut soarta! Numa' asta micu', al cincilea, (4x2) mi s-a parut potarniche in trafic, fata de celelalte! Cred ca va pleca sigur din colectie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 12, 2023 Autor Share Postat Iulie 12, 2023 10 minutes ago, ivan pedala said: si o Carrera GT ...Și tocmai ăsteia nu i-ai făcut poză?! 11 minutes ago, ivan pedala said: Numa' asta micu', al cincilea, (4x2) mi s-a parut potarniche in trafic, fata de celelalte! Ce așteptări să ai de la 4 cilindri de 2L? Sunt destul de convins că e tot cu PDK. Vezi ce a zis @prafrau despre subiect. Varianta modernă de 914. Este genul de mașină pe care-o cumperi ca să te mândrești că "ai Porsche". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 Aici la noi, da...musai sa fie cutia manuala...dar la altii, nici nu gasesti de-o poza o masina cu o cutie manuala. Tendinta (ca este sau nu sport) merge spre cutii automate, eventual ajutate manual de padele. Acum 4 minute, PzKpfW a spus: ...Și tocmai ăsteia nu i-ai făcut poză?!... Nu am facut poza fiindca masinuta era mai mereu plecata de-acasa (prietena fiului lucreaza la cca 150km de zona in care locuiesc si merge cu ea la munca...deh, 4...6...8 benzi pe sens, limita de viteza 120km/h...se strecoara mai usor si...e alba! In schimb apare in prima poza de sus inca un Porsche, tot 4x4, de santier (Cayenne, benzinar de 4.8l). Asta este offtopic, asa ca nu discutam de camioane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 12, 2023 Autor Share Postat Iulie 12, 2023 1 minute ago, ivan pedala said: nici nu gasesti de-o poza o masina cu o cutie manuala Știu. Absolut trist și dezolant. O să ni se facă rău de la atâta "transmise automată" când or să fie doar electrice pe străzi - mă refer la mașini sport. Atunci se vor arăta mulți nostalgici. 3 minutes ago, ivan pedala said: Nu am facut poza fiindca masinuta era mai mereu plecata de-acasa (prietena fiului lucreaza la cca 150km de zona in care locuiesc si merge cu ea la munca...deh, 4...6...8 benzi pe sens, limita de viteza 120km/h...se strecoara mai usor si...e alba! Nu-mi dau seama dacă glumești sau dacă vorbim despre lucruri diferite. Nu știu niciun milionar care să meargă cu Carrera GT "la muncă". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 Eh...nici nu am zis ceva de vreun milionar! Acolo este ceva absolut normal ca sa mergi la birou cu orice model de autoturism, dovada ca in santier (adica unde se construiesc vile, bloculete de-alea de ating norii) fiul merge zilnic aproape doar cu Cayenne (rar plimba si cate-o vedeta dintre cele sport pe-acolo, asta cand are urgente si multe locuri de strabatut). Cum prietena lui lucreaza doar la birou, prefera minunea alba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 12, 2023 Autor Share Postat Iulie 12, 2023 Când ai Carrera GT nu cred că mai lucrezi la birou În medie costă cam 1.3 milioane una. Dacă ai atâția bani de dat pe mașină, nu prea mai lucrezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 Te cred...dar cand ai putin sub 40 ani si te-ai nascut sarac, iar viata iti ofera ce nu a oferit tuturor generatiilor de pana la tine, cred ca daca iti poti face mofturile, ti le faci! Nu ca mine la peste 60 ani sa-ti cumperi motocicleta mult visata, sau sa vezi locuri in care te-ai fi simtit foarte bine daca erai cu macar 20 ani mai tanar...etc. Si...ca o dam in buruieni deja, extrapoland, cand ai de ales intre a merge la munca singur cu o astfel de masinuta cu decontare combustibil, sau sa te duca un sofer care miroase a transpiratie oricat s-ar spala (in general indieni sau ciuciunghezi tuciurii), conducand o Tesla sau un seria 2 de la BMW (astea sunt masinile majoritare de la respectiva corporatie), ce-ai alege?! Ai parcare gratuita, service, spalatorie, totul moka! Sau cand deja faci mofturi ca Lamborghini Urus nu-i bun de santier, crezi ca se mai joaca in liga noastra?! Mno, ca parca am gasit si-o poza din parcare cu minunea! Si altele, de clatit ochii! Sper sa nu fiu sanctionat ca am postat offtopic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 12, 2023 Autor Share Postat Iulie 12, 2023 22 minutes ago, ivan pedala said: Dacă asta este mașina în cauză, este un Boxster 981 GTS 2014, 3.4L aspirat natural. Ceva drăguț, dar fără nicio legătură cu o Carrera GT - un V10 aspirat de 5.7L și care s-a făcut exclusiv cu cutie manuală. O mașină produsă în vreo 1200 exemplare și cu care și colecționarii evită să meargă pentru o consideră investiție. Din păcate și acel Boxster devine imposibil de justificat într-o țară ca România, unde plătești anual peste 2000€ doar ca să o deții (impozit + RCA) - aproape dublu față de cât plătești în Germania (!) de exemplu. Pentru o mașină de 50-60.000€ este lipsit de sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 12, 2023 Share Postat Iulie 12, 2023 Chiar acum, PzKpfW a spus: Dacă asta este mașina în cauză... Sincer, nu-mi amintesc exact daca aleia i-am facut poza sau nu (am mii de poze de-acolo si de pe telefon mi-e greu sa discern, deh varsta), dar cum ajung acolo...revin cu o poza cu impricinata si subsemnatu' la volan! Crede-ma...poate spun baliverne, dar asta scria pe dosul masinii! Ce retin insa, este faptul ca era automata! Asa ca e posibil sa ma fi inselat sigla! Si la cate masini i-au trecut prin mana, mi-ar fi imposibil sa retin toate amanuntele (nici nu-s mare fan automobile, dovada ca permisul categoria B l-am dobandit aproape de 40 ani). Presupun ca la urmatorul drum voi merge cu alta racheta sol-sol! On: - Una dintre masinile care mi-au placut foarte mult acolo, pe care am condus-o cu mare drag, fara pretentii prea mari de sportivitate, dar nici de neglijat, a fost Golful din imagini. Bijuterie magnifica pentru traficul din centrul orasului, de mers in zone extrem de tranzitate si la ore nepotrivite. Este totusi un GT, iar sportivitatea din ea iesea instant la iveala, cand atingeai acceleratia putin mai serios! Pacat ca a dat-o, era masina mea de serviciu cand mergeam acolo! In prima poza, la volan io! Urmatoarele poze erau de ghidaj, ca sa nu uit unde trebuia sa parchez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 24, 2023 Autor Share Postat Iulie 24, 2023 O ediție specială de BRZ, modelul tS. Probabil cel mai apropiat de (ceea ce ar fi putut fi) un STi. Practic versiunea de la Subaru a lui GR86 Trueno Edition. Niciuna dintre ele nu va veni în Europa. Și Supra primește o ediție specială. Arată bine, dar în continuare are același volan absolut oribil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iulie 24, 2023 Share Postat Iulie 24, 2023 (editat) La 12.07.2023 la 18:51, ivan pedala a spus: Frumos modelul asta Scuba de la AP... (un altfel de off-topic ) Editat Iulie 24, 2023 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 1, 2023 Autor Share Postat August 1, 2023 Nu că ar conta mult pentru noi cei din "Lumea Veche", dar a apărut Nissan Z Nismo. Scaune Recaro, (aceleași) frâne Akebono ca pe versiunea "Performance" (4 pistoane pe față, 2 pe spate), rigidizare de șasiu și... exclusiv cutie automată în 9 rapoarte cu convertizor de cuplu. Se pare că nu doar manualele vor dispărea, ci și cutiile DKG/DCT. Încă un element interesant: japonezii tind (nu toți) să orienteaze etrierele față "la 270°" pe roată. Restul lumii pare să le pună "la 90°" (mă refer la aplicațiile sportive). Nu prea înțeleg de ce. *Nu înțeleg de ce fac japonezii asta, înțeleg avantajele plasării etrierelor față la 90°. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Acum 18 ore, PzKpfW a spus: Încă un element interesant: japonezii tind (nu toți) să orienteaze etrierele față "la 270°" pe roată. Restul lumii pare să le pună "la 90°" (mă refer la aplicațiile sportive). Nu prea înțeleg de ce. Poate din cauza formei suspensiei, sa nu interfereze cu ea, sau poate o alta repartitie a maselor In rest nu vad avantaje semnificative Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Acum 4 ore, Tzitzicat a spus: Poate din cauza formei suspensiei Cel mai probabil, etrierul mare ar interfera cu brațul inferior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 2, 2023 Autor Share Postat August 2, 2023 4 hours ago, Tzitzicat said: Poate din cauza formei suspensiei La asta m-am gândit și eu. Dar Z are o suspensie dublu-braț pe față, la fel ca Toyota Supra de exemplu. Iar Supra are etrierul "în spatele" roții, la fel ca BMW-ul pe care este bazată. În același timp, alt Nissan sportiv are (avea) etrierul tot în față. 4 hours ago, Tzitzicat said: sau poate o alta repartitie a maselor Asta pare mai plauzibil într-un fel, deși nu prea văd de ce ai vrea mai multă greutate în față/spre extremități. Pe de altă parte, Nissan a mai experimentat cu greutatea mare pe față - fără mare succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 si Porsche Panamera are etrierul la ora 9, la roata din fata interesant e ca la roata din spate o are la ora 3... dracu stie, poate din cauza directiei, ca astea vireaza cu toate rotile ___________ PS. si la Megane RS Trophy la roata fata, etrierul e pozitionat la ora 9 iar la roata spate, e la ora 3, fix ca la Panamera din cate stiu, si asta vireaza cu roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 2, 2023 Autor Share Postat August 2, 2023 12 minutes ago, apriliacluj said: si Porsche Panamera are etrierul la ora 9, la roata din fata Corect, dar ăla e un GT făcut pe platformă comună cu alte modele din grupul VW. Modelele sport de la Porsche (911, Cayman/Boxster) au toate etrierul față în spate. 15 minutes ago, apriliacluj said: din cate stiu, si asta vireaza cu roata spate Așa este - cel puțin opțional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 (editat) bun, dar la Megane RS atunci care e smecheria ca la roata fata au montat etrierul la ora 9? o fi sigur ceva chichita... ____________ m-am documentat un pic, si la Clio RS etrierul la roata fata e tot la ora 9... plus Cupra ST, idem ____________ PS. la masinile sport, pare ca sunt totusi destul de uzuale, montarea etrierilor fata la ora 9 dracu stie care e motivul Editat August 2, 2023 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Practic, in afara de subiectivismul constructiv al sistemului de directie/suspensie, care poate duce la alegerea asta, mai poate exista si o incarcare sau descarcare (fct de pozitia etrierului) a rulmentului O conta pe la masini sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Acum 21 minute, Tzitzicat a spus: O conta pe la masini sport ceva este... a da, si Civic Type-R tot asa are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Acum 3 minute, apriliacluj a spus: Civic Type-R tot asa are Toate de care zici sunt masini cu FWD Poate pentru vreo echilibrare a torque steering-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Etrierul nu poate fi pe aceeași parte cu levierul fuzetei acționat de cremaliera de direcție. Chiar dacă e suspensie cu paralelogram deformabil de regulă brațul inferior e mai lat decât cel superior, deci șansa de a interfera la viraj etrierul mare cu brațul de jos e mai mare decât cu cel superior. Părerea mea e că ăsta e motivul dispunerii etrierului rotit spre partea de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 2, 2023 Autor Share Postat August 2, 2023 55 minutes ago, Tzitzicat said: Toate de care zici sunt masini cu FWD Corect. Cred că la multe este și o limitare dată de arhitectura FF și dispunerea transversală a motorului (sunt mult lucruri înghesuite în partea din față acolo). Dar Z este un coupé FR cu motor dispus longitudinal. De unde nedumerirea mea. Realizez că este un detaliu, dar la fel ca și Vlad de la Atelierul de Detailing, tind să mă pierd în detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.