switch Posted September 6 Share Posted September 6 (edited) Intreb si aici, poate am bafta si primesc un sfat util: puteti recomanda pe cineva (persoana sau firma) care sa se ocupe se sudura migaloasa la tobe auto? Am o conserva cu o toba OEM ce are nevoie de sudura, insa tabla e subtire si sudorul de la tinichigerie nu se baga cu sculele lui. Mersi! Edited September 6 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted September 6 Share Posted September 6 undeva pe colentina si pe stanga si pe dreapta, cum treci de fundeni spre dedeman, ai niste serviceuri care sudeaza esapamente, la cel de pe stanga scrie mare suduri esapamente. doar l-am vazut si l-am tinut minte, dar nu stiu de calitatea lucrarilor, dar ce-i drept e de mult acolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3.14 Posted September 6 Share Posted September 6 Am facut eu pe la 2 dintre ele si m-am lecuit ....scump si prost . Daca nu ai incotro ...mergi si acolo ...altfel pas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted September 6 Author Share Posted September 6 Multam de pont si de feedback. Fix de asta imi e teama - dau un ban sa stiu ca nu-l am. Ca de rezolvat mai rau stric. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted September 6 Admin Share Posted September 6 Mergi la băiatul ăsta, Bdul Expoziției colț cu Av.Popișteanu. E un moldovean destoinic, îi spui ce vrei și îți spune exact dacă ți-o rezolvă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted September 6 Share Posted September 6 Acum 11 ore, switch a spus: toba OEM ce are nevoie de sudura, insa tabla e subtire De înlocuire are nevoie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted September 8 Author Share Posted September 8 (edited) Mersi @l.u.v Daca schimb toba cu una OEM, ma costa prea mult (ordin de marime 5000). La dezmembrari e greu de gasit modelul auto. Aftermaket am gasit niste petarde ordinare. E doar desprins putin racordul de la intrarea in toba, aia e singura "dauna". Cineva priceput ar trebui sa o poata reface, dar nu merge cu sudura grosiera ca distrugi toba imediat. Edited September 8 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted September 8 Share Posted September 8 E coaptă, sudezi și se rupe alături! Tu batman, batman... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
megamotoreta Posted September 8 Share Posted September 8 Mie mi-a facut un meserias toba auto din alta toba de la alta masina dezmembrata,la autogen. Cu conditia ca toba donatoare sa fie buna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted September 8 Share Posted September 8 Și cu rugina cum stă toba aia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted September 9 Share Posted September 9 (edited) Păi de ce oare s-a rupt? Că dacă o flexuia vreun țâgan acu' și-ar fi căutat kcatalizator. Din experiența proprie: am schimbat toată coloana de eșapament (după kat până la ieșire) la o mașină care avea atunci ~10 ani și am luat piese originale cu gândul că ține încă 8 ani ca popa. De costuri nu zic, măcar am beneficiat de discount 40% din prețulde listă. Ei bine, după vreo 2 ani a început să se cojească învelișul ăla subțire de pe toba finală. Morala? Orice tigaie de tobă aftermarket ține cel puțin la fel și costă 1/4. La phaeton însă toba finală originală costa cca 2500 lei și nu mai era disponibilă, așa că am apelat la un meseriaș care mi-a construit una. FIIIIIIIAAAAAAREEEEE VEEEEECHIIIIIIII!!!! Edited September 9 by ENEOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted September 13 Author Share Posted September 13 (edited) Stii tu ca e coapta? Dupa miros probabil, altfel nu-mi imaginez cum te-ai prins De data asta te inseli insa. Culmea ca nu rugina e problema - rugina e cat pe orice esapament de 10 ani, cateva puncte ici colo, nimic special, iar in zona cu pricina nu prea exista deloc. Intregul sistem e in stare foarte buna data fiind varsta. A fost atinsa toba fix in apropierea imbinarii (poveste de Dorel, nu de rugina) si a pocnit unul din punctele de sudura cand s-a flexat tabla. N-am de gand sa dau 1000 euro (atat costa toba oem - si nu e cat sau ceva, e doar o ditai toba cu 3 camere) pentru ceva ce poate fi rezolvat cu o sudura buna, mai ales ca asta e singura hiba a intregului sistem de evacuare! Iar toba aftermarket pot sa iau la 800 lei maxim, livrata si montata, insa prefer sa repar toba originala fix din considerentele enuntate... Edited September 13 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted September 13 Share Posted September 13 Tu singur ai zis că e subțire și trebe un asudator artist! Rămân la părerea mea că nu va rezista mult o reparație. Câți ani zici că are conserva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted September 16 Author Share Posted September 16 (edited) 10 in cap luna viitoare Edited September 16 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.