Jump to content

Caut: service sau pe cineva care sa lucreze bine cu esapamente... auto


switch
 Share

Recommended Posts

Intreb si aici, poate am bafta si primesc un sfat util: puteti recomanda pe cineva (persoana sau firma) care sa se ocupe se sudura migaloasa la tobe auto? Am o conserva cu o toba OEM ce are nevoie de sudura, insa tabla e subtire si sudorul de la tinichigerie nu se baga cu sculele lui.

 

Mersi!

Edited by switch
Link to comment
Share on other sites

undeva pe colentina si pe stanga si pe dreapta, cum treci de fundeni spre dedeman, ai niste serviceuri care sudeaza esapamente, la cel de pe stanga scrie mare suduri esapamente.

 

doar l-am vazut si l-am tinut minte, dar nu stiu de calitatea lucrarilor, dar ce-i drept e de mult acolo

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Mergi la băiatul ăsta, Bdul Expoziției colț cu Av.Popișteanu.

E un moldovean destoinic, îi spui ce vrei și îți spune exact dacă ți-o rezolvă.

Screenshot_20230906_204904_com.google.android.apps.maps.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mersi @l.u.v

 

Daca schimb toba cu una OEM, ma costa prea mult (ordin de marime 5000). La dezmembrari e greu de gasit modelul auto. Aftermaket am gasit niste petarde ordinare. E doar desprins putin racordul de la intrarea in toba, aia e singura "dauna".  Cineva priceput ar trebui sa o poata reface, dar nu merge cu sudura grosiera ca distrugi toba imediat.

Edited by switch
Link to comment
Share on other sites

Păi de ce oare s-a rupt? Că dacă o flexuia vreun țâgan acu' și-ar fi căutat kcatalizator.

Din experiența proprie: am schimbat toată coloana de eșapament (după kat până la ieșire) la o mașină care avea atunci ~10 ani și am luat piese originale cu gândul că ține încă 8 ani ca popa. De costuri nu zic, măcar am beneficiat de discount 40% din prețulde listă. Ei bine, după vreo 2 ani a început să se cojească învelișul ăla subțire de pe toba finală. Morala? Orice tigaie de tobă aftermarket ține cel puțin la fel și costă 1/4. La phaeton însă toba finală originală costa cca 2500 lei și nu mai era disponibilă, așa că am apelat la un meseriaș care mi-a construit una.

FIIIIIIIAAAAAAREEEEE VEEEEECHIIIIIIII!!!!

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Stii tu ca e coapta? Dupa miros probabil, altfel nu-mi imaginez cum te-ai prins :) De data asta te inseli insa.

 

Culmea ca nu rugina e problema - rugina e cat pe orice esapament de 10 ani, cateva puncte ici colo, nimic special, iar in zona cu pricina nu prea exista deloc. Intregul sistem e in stare foarte buna data fiind varsta. A fost atinsa toba fix in apropierea imbinarii (poveste de Dorel, nu de rugina) si a pocnit unul din punctele de sudura cand s-a flexat tabla. N-am de gand sa dau 1000 euro (atat costa toba oem - si nu e cat sau ceva, e doar o ditai toba cu 3 camere) pentru ceva ce poate fi rezolvat cu o sudura buna, mai ales ca asta e singura hiba a intregului sistem de evacuare!

 

Iar toba aftermarket pot sa iau la 800 lei maxim, livrata si montata, insa prefer sa repar toba originala fix din considerentele enuntate...

Edited by switch
Link to comment
Share on other sites

Tu singur ai zis că e subțire și trebe un asudator artist! Rămân la părerea mea că nu va rezista mult o reparație.

Câți ani zici că are conserva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...