AlexDrg Postat Noiembrie 2, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2023 Acum 3 ore, pepsi a spus: dece nu iei in considerare un ktm 390 adventure. la ~ 5000 iei fie una aproape noua (sub 10k km) fie astepti pt programul rabla si o iei noua comparand cu beneli 502, cu exceptia cuplului mai mare, la toate sta mai slab ca si KTM-ul ergonomia mai slaba, ciclistica mai slaba, greutate mult mai mare, samd. Mi se pare ca e un duke mai inalt cam atat Acum 4 ore, DKW a spus: G650 Sertao, mai inalta, roata de 21 pe fata, ergonomie ok, daca mergi linistit are consum de bricheta. pana in 5000 euro poti gasi inclusiv echipate cu top & side case-uri. La asta ma gandeam si eu doar ca sertao nu intra la a2 doar varianta normala care pare foarte interesanta sunt curios cat duce acest motor Acum 4 ore, piticot a spus: Mai pui ceva parale si iei un RIEJU Aventura, 500cmc, motor de Honda 500 CX, 2 rezervoare de combustibil - teoretic 1000km autonomie, motoreta noua, cu garantie.... parerea mea, nu dati cu parul... Toată lumea susține japonezele vechi de 15 ani în fata unei motociclete noi, cu alta tehnologie, cu ABS și cu 3-5 ani garanție....nu văd logica BMW 650 nu se mai fabrica de cand?? Si bmw ul are abs,plus ca cu cat are mai putina tehnologie cu atat este mai usor de lucrat la ea si mai ieftin de intretinut,ca sa iau o motocicleta noua este si mai scump, gasesti bmw si la 3500 eur țipla din toate punctele de vedere. Singura motocicleta noua pe care am stat bine a fost benelliul in rest honda sta slab pe adventure de a2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 3, 2023 Share Postat Noiembrie 3, 2023 3 hours ago, AlexDrg said: sunt curios cat duce acest motor Am un Sertao din 2012, luat acum 2 ani cu 100000 km in bord de la o firma de inchirieri cu care colaborez. Pret bun, motocicleta cu istoric cunoscut, singura reparatie majora a fost inlocuirea statorului, urmeaza si schimbarea ambreiajului. Din ce tin minte 650 GS si Sertao sunt fix la fel, exceptie facand suspensiile si rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 3, 2023 Share Postat Noiembrie 3, 2023 "Bă", ca sa o tinem pe un ton zambaret, pot sa iti spun din experienta mea cu Benelli 502. In 2021 si 2022, la Motomus am condus la drive-test si un 502 si anul acesta 702. 502 mi-a placut tare cum trage pentru un motoras mic. Si cu pasager si fara, a facut fata si la viteze si la manevrabilitate. In 2022 parca, Motomus a si trimis la o etapa de Rally-Raid un 502 si nu a fost iertat. La final, dupa 300 km de cursa (si nu-i usor, pentru cine nu stie) a vazut doar un proiector rupt si mult praf. Motorul a fost spalat, inlocuit proiectorul si a revenit in flota de test la Motomus. Inca merge fara probleme. La suma platita pentru ele, eu zic ca sunt o varianta buna. Si nu esti prea inghesuit. Eu am 192 cm si nu a fost asa de grav. Cam ca si pe F650 Dakar/2006. Suna-i pe baietii de la Motomus si nu o sa regreti. Iei una si primesti si garantie, chiar daca o sa fie second, de la ei. Si GS e bun, te iarta cutia foarte mult daca gresesti. Piese sunt destule, nu-s ieftine, dar inca sunt. Si accesorii destule, fiind un model iubit, gasesti toate nebuniile pentru ele. Dar e mono, vibreaza putin, urla la 4000 si e top heavy. Asta e unul din motivele pentru care am renuntat la al meu. Parca impingeam toate 200 de kile cand il ridicam de pe cricul lateral. Daca le vrei pe cele vechi, cauta Dakar sau GS cu 2 bujii. Sertao nu e cu motorul Rotax, dar nu cred ca au fost probleme. Sper sa te ajute. Spor si sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 3, 2023 Share Postat Noiembrie 3, 2023 Acum 11 ore, Cavaleru a spus: au remediat problemele de condensare la KTM in bord si inlocuirea lui pe garantie? Nu cred, mie mi-au inlocuit bordul din cauza ca rareori se oprea iluminarea, probleme cu condens nu am avut insa la bord. Dar am avut condenx ls semnalizari, care tot s-au schimbat pe garantie. Acum 7 ore, AlexDrg a spus: Mi se pare ca e un duke mai inalt cam atat Asa zic influenceri de pe YT Dar practic schimbarile mici fata de duke, o ajuta destul de mult sa se descurce chiar bine pe offroad. Am un coleg aprox de inaltimea ta si dupa ce a ridicat ghidonul cu 3cm sta destul de bine pe 390 adventure. Singura zona unde il deranjeaza ii la viteza mare vantul, dar rezolvabil as zice eu cu un parbriz inalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 3, 2023 Share Postat Noiembrie 3, 2023 5 hours ago, Patrick_M said: Sertao nu e cu motorul Rotax, dar nu cred ca au fost probleme. Tot Rotax este, doar asamblat in China. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDrg Postat Noiembrie 3, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2023 Acum 6 ore, Patrick_M a spus: "Bă", ca sa o tinem pe un ton zambaret, pot sa iti spun din experienta mea cu Benelli 502. In 2021 si 2022, la Motomus am condus la drive-test si un 502 si anul acesta 702. 502 mi-a placut tare cum trage pentru un motoras mic. Si cu pasager si fara, a facut fata si la viteze si la manevrabilitate. In 2022 parca, Motomus a si trimis la o etapa de Rally-Raid un 502 si nu a fost iertat. La final, dupa 300 km de cursa (si nu-i usor, pentru cine nu stie) a vazut doar un proiector rupt si mult praf. Motorul a fost spalat, inlocuit proiectorul si a revenit in flota de test la Motomus. Inca merge fara probleme. La suma platita pentru ele, eu zic ca sunt o varianta buna. Si nu esti prea inghesuit. Eu am 192 cm si nu a fost asa de grav. Cam ca si pe F650 Dakar/2006. Suna-i pe baietii de la Motomus si nu o sa regreti. Iei una si primesti si garantie, chiar daca o sa fie second, de la ei. Si GS e bun, te iarta cutia foarte mult daca gresesti. Piese sunt destule, nu-s ieftine, dar inca sunt. Si accesorii destule, fiind un model iubit, gasesti toate nebuniile pentru ele. Dar e mono, vibreaza putin, urla la 4000 si e top heavy. Asta e unul din motivele pentru care am renuntat la al meu. Parca impingeam toate 200 de kile cand il ridicam de pe cricul lateral. Daca le vrei pe cele vechi, cauta Dakar sau GS cu 2 bujii. Sertao nu e cu motorul Rotax, dar nu cred ca au fost probleme. Sper sa te ajute. Spor si sanatate La gs ma gandeam modelu 2012 monocilindru ca sa nu fie nevoie de limitare la a2,dakar si f650 depasesc 35kw si nu vreau motocicleta limitata Benelliul e interesant fiind foarte masiv stau fosrte bine pe el si tot odata arat si bine. nu stiu totusi cat se merita sacrificiul de a da 1000-2000 de eur in plus pentru a lua un benelli fata de un gs Acum 9 ore, DKW a spus: Am un Sertao din 2012, luat acum 2 ani cu 100000 km in bord de la o firma de inchirieri cu care colaborez Daca duce atat si inca duce e super asta caut si eu. Din ce am citit si am vazut gs ul este o motocicleta sprintena cu un consum de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 3, 2023 Share Postat Noiembrie 3, 2023 Consumul ala e din cauza ca sunt utilizatorii foarte lenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 3, 2023 Share Postat Noiembrie 3, 2023 @AlexDrg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Noiembrie 4, 2023 Share Postat Noiembrie 4, 2023 Eu unul nu as lua Benelli 502. In ciuda marketingului agresiv si informatiilor greu verificabile/ false (gen numarul 1 in Italia) realitatea ramane: o motocicleta mare si grea propulsata de un motor anemic, cu design evident copiat dupa GS. De altfel si producatorul chinez a inteles asta si a lansat 702 a carui motor e mult mai potrivit. Cu fiabilitatea nu se stie, se va vedea, dar eu nu as paria ca o sa fie legendara. Daca as dispune de 5000, cu un mic efort financiar as lua ceva 650-800 limitabila, musai noua, de la producator cunoscut. Stai departe de monocilindre vibracioase, mai ales de alea vechi. O motocicleta la care gasesti greu piese/ accesorii o sa-ti manance banii si sufletul. KTM 390? In afara de fatait prin oras si cunoasterea in amanunt a procesului de garantie ktm/ prietenie cu mecanicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDrg Postat Noiembrie 4, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2023 Acum 1 oră, DesertEagle a spus: Eu unul nu as lua Benelli 502. In ciuda marketingului agresiv si informatiilor greu verificabile/ false (gen numarul 1 in Italia) realitatea ramane: o motocicleta mare si grea propulsata de un motor anemic, cu design evident copiat dupa GS. De altfel si producatorul chinez a inteles asta si a lansat 702 a carui motor e mult mai potrivit. Cu fiabilitatea nu se stie, se va vedea, dar eu nu as paria ca o sa fie legendara. Daca as dispune de 5000, cu un mic efort financiar as lua ceva 650-800 limitabila, musai noua, de la producator cunoscut. Stai departe de monocilindre vibracioase, mai ales de alea vechi. O motocicleta la care gasesti greu piese/ accesorii o sa-ti manance banii si sufletul. KTM 390? In afara de fatait prin oras si cunoasterea in amanunt a procesului de garantie ktm/ prietenie cu mecanicul... Ktm 390 e micut nu am stat pe una. Asta este adevarul cu benelliul o motocicleta cu un marketing foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahana Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 La 02.11.2023 la 18:22, AlexDrg a spus: Salutare! Ce adventure-uri se gasesc pentru A2? Am vazut BMW 650GS care pare interesant, Yamaha Tenere 660 si Benelli TRK 502X. Care ar merita banii: Benelli cu motor chinezesc cu 10 mii de km, BMW cu 20 mii km la acelasi pret (daca am norocul sa gasesc) sau Tenere 660 din 2008 cu 90 mii de km? Care ar fi mai rentabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.