Jump to content

Honda CBF600 vs Suzuki DL650


adyrip1
 Share

Recommended Posts

Am nevoie de niste pareri despre alegerea unei motociclete pentru o incepatoare. Are 1.80, deci nu e o problema inaltimea. Motocicleta va fi folosita si prin oras si la drum. 

 

Din ce am citit pana acum, Honda CBF600 are review-uri bunicele, dar este totusi un motor pe carburatie si din cate stiu carburatia e mai pretentioasa si consuma o idee mai mult. Vanzatorul insa ofera un an garantie la motor si cutie, ceea ce e totusi un plus. 

 

DL650 iarasi are review-uri bune, este injectie, dar din ce am citit are centrul de greutate mai sus si la viteze mici poate pune probleme pentru un incepator. 

 

Pretul e undeva in jur de 2800-3000 negociabil pentru amandoua. Ca si rulaj CBF-ul are in jur de 30k declarati, DL650 in jur de 40k, dar din extrasul de la RAR a avut kilometrajul dat inapoi si are probabil 60-70k pe baza estimarilor mele. 

 

Daca ati avut/mers cu cele doua modele, care e sfatul vostru? Care e o alegere mai buna pentru o incepatoare? 

 

Edited by adyrip1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, am uitat sa pun anii, CBF600 din 2005 vs DL650 din 2007. Sunt acelasi stil, si din ce am citit pe net CBF600 are carburatie. 

 

Si o poza cu modelul HONDA CBF600, ca sa fie clar la ce model ma refer. 

Edited by adyrip1
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, adyrip1 a spus:

Vanzatorul insa ofera un an garantie la motor si cutie

Cine vinde? Înțeleg că CBF e adus și neînmatriculat și VStrom înmatriculat Ro? Probabil ambele au km dați înapoi,  VStrom poate de 2 ori...

Acum 3 minute, adyrip1 a spus:

Sunt acelasi stil,

Ha?!? Un (semi)naked cu 4L și un enduro touring/adventure cu 2V?!? Au tot 2 roți, tot categoria motociclu și... cam atât în comun.

Să-și ia ce-i place pt că oricum nu știe cu ce se mănâncă 🏍. CBF arată mai frumos și având centrul de greutate mai jos zic eu că s-ar descurca mai bine cu el.

Acum 20 minute, adyrip1 a spus:

o incepatoare. Are 1.80

:pics:

Link to comment
Share on other sites

Citat

Ha?!? Un (semi)naked cu 4L și un enduro touring/adventure cu 2V?!? Au tot 2 roți, tot categoria motociclu și... cam atât în comun.

In mintea mea acelasi stil insemna pozitia in sa. Point taken. 

Citat

Probabil ambele au km dați înapoi

Banuiesc si eu asta, la anii astia si banii astia nu o sa gasesti ceva onest decat printr-un miracol. Asta e asumata. 

 

Revenind la intrebarea principala, care ar fi mai buna ca prima motocicleta? Din perspectiva ciclisticii, usurintei in folosire? Fiabilitatea e o loterie la amandoua, dar ma intereseaza mai mult aspectul carburatie vs injectie. 

 

LE: haha, inteleg dar no pictures 😂

 

Edited by adyrip1
Link to comment
Share on other sites

sa mai stranga bani, sa fie si ABS, si injectie, si mai noua, asta e esenta

decat sa iei un cotet obosit, mai bine mai astepti un pic, mai maresti bugetul si iei ceva mai decent, my2c

 

daca tu ai FZ6, atunci CBF ar trebui pt ea.....

Link to comment
Share on other sites

Intamplator m-am dat cu abele motoare :) (CBF-ul era totusi necarenat). Dintre ele as alege Suzuki-ul fara nicio discutie, dar nu fix cel pe care l-ai gasit tu. As mai cauta/strange niste bani si as lua unul mai in firea lui.

 

Am dat doar o tura scurta prin oras, dar CBF-ul mi s-a parut tare "meh". Pozitia cam prea sportiva penru ce ofera motocicleta si motorul parca se straduia cam tare sa faca ce facea (posibil sa nu prea imi placa mie motoarele 4L). Si nu aveam cine stie ce experienta la momentul respectiv, veneam de pe un F650GS care imi parea mult mai simpatic la tinuta si comportament motor.

 

Suzuki-ul in schimb mi s-a parut mult mai simpatic. Are o ciclistica buna, un are un motor fain caruia Ii place sa se tureze, se aude frumos si genereaza putere/cuplu aproape la orice turatie.

 

In orice caz, as cauta ceva cu ABS si pe injectie, nu pe carburatie (mai ales un motor cu 4 cilindri in linie pe carburatie).

 

Vstrom-uri/DL650-uri sunt pe olx o gramada, ar trebui sa ai de unde alege. Acelasi motor il gasesti si pe SV650 si pe Gladius, difera doar carenele. Toate motociclete foarte bune care duc multi km, deci sa nu te sperie un motor cu mai multi km.

Daca nu esti hotarat pe modelel astea doua, as zice sa arunci un ochi si pe la BMW. Ai ca optiuni F650GS si G310. F650GS este comparabil cu DL650, dar avand un singur cilindru vibreaza mai tare daca mergi mai mult la viteza mare. In rest, este ceva mai usor, jos si prietenos ca geometrie. Are ABS si mansoane incalzite si e la fel de fiabil ca Suzuki-ul.

Link to comment
Share on other sites

Citat

Sa mai stranga bani, sa fie si ABS, si injectie, si mai noua, asta e esenta

decat sa iei un cotet obosit, mai bine mai astepti un pic, mai maresti bugetul si iei ceva mai decent, my2c

Stiu ce zici, ideea e ca mai dureaza sa stranga banii....

 

Citat

Suzuki-ul in schimb mi s-a parut mult mai simpatic. Are o ciclistica buna, un are un motor fain caruia Ii place sa se tureze, se aude frumos si genereaza putere/cuplu aproape la orice turatie.

 

In orice caz, as cauta ceva cu ABS si pe injectie, nu pe carburatie (mai ales un motor cu 4 cilindri in linie pe carburatie).

Cam de asta si eu inclinam spre DL650. Are injectie, e o idee mai nou, dar citeam ca e mai greu de manevrat la viteze mici, avand centrul de greutate mai sus. Mersi de sfat! 

Edited by adyrip1
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, adyrip1 a spus:

Am nevoie de niste pareri despre alegerea unei motociclete pentru o incepatoare.


Nu stiu cine ii doreste raul incepatoarei de i se recomanda modelele respective. Da, stiu placile: “acceleratia este in mana ta” / “capul pe umeri” etc. 

Link to comment
Share on other sites

CBF-ul este mult mai ok pentru un incepator , important este sa aiba ABS. Personal pe aceeasi mobra am inceput si eu , CBF carburatie cu ABS , din 2004.

Este foarte ok , desi este grea ( asta nu s-a discutat) are o ciclistica de exceptie. Nu te gandi la carburatie , nu face probleme daca respecti ce zice manualul...eu in 2 ani , nu am avut nici o problema ( secretul e sa ii schimbi bujiile cand o iei). Intre cele 2 ( am mers pe DL) , fara discutie CBF. Eu as mai pune ceva si as lua CBF-ul injectie , dar , repet , si carburatia e foarte ok si nu pune probleme. Eu am preferat caracterul carburatiei fata de injectie ( le-am avut pe ambele) .

Link to comment
Share on other sites

As alege DL-ul. Pozitie mai buna, vezi mai bine traficul, motor in 2 ce se tureaza frumos si are cuplu de jos relativ. Plus ca e indestructibil. Se revinde usor. Poti merge si pe forestier la nevoie.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Aurex a spus:

CBF-ul este mult mai ok pentru un incepator , important este sa aiba ABS. Personal pe aceeasi mobra am inceput si eu , CBF carburatie cu ABS , din 2004.

Este foarte ok , desi este grea ( asta nu s-a discutat) are o ciclistica de exceptie. Nu te gandi la carburatie , nu face probleme daca respecti ce zice manualul...eu in 2 ani , nu am avut nici o problema ( secretul e sa ii schimbi bujiile cand o iei). Intre cele 2 ( am mers pe DL) , fara discutie CBF. Eu as mai pune ceva si as lua CBF-ul injectie , dar , repet , si carburatia e foarte ok si nu pune probleme. Eu am preferat caracterul carburatiei fata de injectie ( le-am avut pe ambele) .

Multam fain, ajuta feedbackul. Si asta are ABS, notat cu bujiile. 

Acum 3 ore, arcgotic a spus:

As alege DL-ul. Pozitie mai buna, vezi mai bine traficul, motor in 2 ce se tureaza frumos si are cuplu de jos relativ. Plus ca e indestructibil. Se revinde usor. Poti merge si pe forestier la nevoie.

 

Asta ar fi si preferinta mea, dar sa vedem si ce ii place ei. As prefera 4 cilindri, eu am FZ6 si parca merge mai rotund decat un motor 2, dar toata lumea lauda DL-ul pentru fiabilitate. 

Link to comment
Share on other sites

Mai pune macar 1000 euro si orienteaza-te catre un BMW F650 GS Twin, centru de greutate mai coborat, ciclistica buna, motor 800 cc paralel twin, trage liniar, fara explozii de putere, motor potrivit pentru persoanele peste 170 inaltime. Pentru o incepatoare este o optiune mult mai buna decat DL650.

Link to comment
Share on other sites

La 09.02.2024 la 21:38, DKW a spus:

Mai pune macar 1000 euro si orienteaza-te catre un BMW F650 GS Twin, centru de greutate mai coborat, ciclistica buna, motor 800 cc paralel twin, trage liniar, fara explozii de putere, motor potrivit pentru persoanele peste 170 inaltime. Pentru o incepatoare este o optiune mult mai buna decat DL650.

what he said.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...