Sari la conținut

V-strom 1000 2014


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Păi se vede rezervorul pentru ulei, e lângă pompa de ambreiaj. Pompa de frână față e pe dreapta și la mobra mea. 🤫

Cât despre picurător, ăla e montat de luni, dar nu a mai primit poze.

La maxim 90-100 km apăs o singură dată, lung, pe pompă. Ideea e că nu ar trebui să se depășească 70-80 km/h (motive evidente).

Sigur vin acuși posesorii de scottoiler (btw, am unul de vânzare) și spun că al lor e total automat etc. Săptămâna trecută am desfundat unul pe f650gs, omul era bun bazat că merge ceas, iar el avea rupt manosonul de la vacuum, iar duza era înfundată.

IMG_20240519_124536.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 57 minute, Lucian_M a spus:

Pompa de frână față e pe dreapta și la mobra mea. 🤫

Da?!? Ce chestie! 😝

Eram chior și cu neuronul în pauză, mi s-a părut inițial că poza e din spate, de la pilot cum ar veni, nu mi-am dat seama că e dinspre fața 🏍.

🦧

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă gândeam eu... De aia am dat explicații de clasa a doua. 😁🤣

Alt loc n-am găsit din păcate, era singurul la îndemână. Picuratorul nu-i definitiv, să văd cum prestează modelul actual și poate îl schimb, n-am apucat să ies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant bricolaj! Eu mi-am luat unul din China, de pe Ali, ceva copie la unele facute prin strainezia, dar imi dau seama ca sistemul tau pare mai bine gandit. Eu l-as monta undeva sub sa ca sa nu aglomerez zona comenzilor + traseul cablului, desi este mai la indemana sa il ai montat pe ghidon. Bine gandit!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantajul celui luat de tine este că nu-i ai grija. Dezavantajul e că dacă se înfundă duza, nu știi dacă unge sau nu. Pățit cu cineva care are scottoiler original, vacuumatic. S-a rupt furtunul de vacuum, iar duza de picurare era înfundată. Omul bun bazat că nu-i consuma mult ulei la uns lanțul, cică nu face deloc mizerie. Investigând de ce e roata așa curata, mi-am dat seama de probleme și am rezolvat. Cu dozajul se descurcă el, pusese ulei de uns lanțul drujbei, așa i-a zis proprietarul anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Avantajul celui luat de tine este că nu-i ai grija. Dezavantajul e că dacă se înfundă duza, nu știi dacă unge sau nu. Pățit cu cineva care are scottoiler original, vacuumatic. S-a rupt furtunul de vacuum, iar duza de picurare era înfundată. Omul bun bazat că nu-i consuma mult ulei la uns lanțul, cică nu face deloc mizerie. Investigând de ce e roata așa curata, mi-am dat seama de probleme și am rezolvat. Cu dozajul se descurcă el, pusese ulei de uns lanțul drujbei, așa i-a zis proprietarul anterior.


Teoreric nu are de ce sa se infunde, iar cum sunt eu mini-technicus si la cum verific motocicleta, nu imi fac griji ca nu ma prind de problema. 

Acum 15 minute, Adrian M. a spus:

Luciane, Coolcoverul ala face ceva? Chiar ajuta la ventilat oole?  :)

 


Am si eu pe al meu. Chiar isi face treaba. Saua este o idee mai confortabila si nici nu se incinge asa tare. 

Acum 15 minute, Adrian M. a spus:

Luciane, Coolcoverul ala face ceva? Chiar ajuta la ventilat oole?  :)

 


Am si eu pe al meu. Chiar isi face treaba. Saua este o idee mai confortabila si nici nu se incinge asa tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Adrian M. a spus:

Luciane, Coolcoverul ala face ceva? Chiar ajuta la ventilat oole?  :)

 

Măi, teoretic da, practic n-am prins nici călduri, nici ploaie. Cică ajută la ventilație pe căldură și să nu stai cu fundul în apă pe ploaie. Practic alunec pe el, dar nu-i chiar grav, însă soția cam zice că nu-i place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Ruginel a spus:

Saua este o idee mai confortabila si nici nu se incinge asa tare

Subscriu.

 

Acum 43 minute, Lucian_M a spus:

Cică ajută la ventilație pe căldură și să nu stai cu fundul în apă pe ploaie.

Si asta e adevarat. Am testat în ambele situatii pe distante mari. Avand n vedere pretul de achizitie (50 de lei) vs. ce ofera, sunt multumit. Cu, e mai bine decât fără.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa zic și eu, dar soția cam alunecă la frânări mai "energice". Mie îmi convine "upgrade-ul", îl mai țin, sper să nu-mi strice noii pantaloni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.04.2024 la 11:12, Lucian_M a spus:

Îți trebuie și prinderile...

 

Tocmai voiam sa imi comand Vicma E194, cand mi-am adus aminte ca ai zis ceva de prinderi...(De aici voiam sa le comand: https://linsonmoto.ro/oglinda-stanga-pentru-bmw-e194i)

Cum adica, imi trebuie prinderi? 

Nu sunt pe 10mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinda nu are montura cu filet de 10 mm. Vezi să fie completă, că dacă nu are și montura, nu o poți utiliza, trebuie comandat acele prinderi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, arcgotic a spus:

Mesh-ul ala ce vine pus pe sha, de unde l-ai luat

Găsești pe AliExpress. Eu, de acolo am luat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

AliExpress, dar e cam la limită lățimea.

Acum 2 ore, arcgotic a spus:

Sa o stapanesti sanatos!

Îți mulțumesc! ✌️

Acum 2 ore, arcgotic a spus:

 

 

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu dacă Facebook, dar parca motorul merge mai bine pe vremea când aveam un 4L mai sportiv, dar la sfârșitul zilei facem ceva km mai mulți cu 98/99/100 deci financial ajungeam tot acolo.

 

Da îmi,vine sa zic, des, ca benzina în ro aia de 99 e de fapt cea de 95 și 95 dracu știe ce

 

 

Facebook = placebo 

Plm de autocorect 

 

 

Facebook = placebo 

Plm de autocorect 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, sunt destul de pretențios la benzină, alimentez de la Petrom, Rompetrol și OMV, în cel mai rău caz de la Socar, că de la fantome și parteneri nu pun o picătură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.05.2024 la 22:22, Lucian_M a spus:

Ați simțit vreo diferență între benzină de 95 și cea de 99? Că eu mare lucru n-am depistat...

La un motor puternic probabil nu simiti diferente semnificative, dar eu la ktm 390 Adv. cu care merg prin Bucuresti, simt diferenta (e mai nervoasa) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Două zile de muncă, vopsit azi noapte, la repezeală, proiect de la zero. Teoretic ar trebui să reziste la maxim 15 kg pe fiecare parte. Nu râdeți, știu că trebuia să iasă mai bine, nu-i definitiv, urmează plăcile din aluminiu pentru gențile textile.

IMG_20240531_012538.jpg

IMG_20240531_012546.jpg

IMG_20240530_202116.jpg

IMG_20240531_012523.jpg

IMG_20240531_012529.jpg

 

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Lucian_M a spus:

Nu râdeți, știu că trebuia să iasă mai bine, nu-i definitiv, urmează plăcile din aluminiu pentru gențile textile.

Salut!

Eu cred ca ti-au iesit destul de bine. Placile de aluminiu, unde? În spatele fiecărui suport? 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc! 

Vor fi în interiorul genților, ca să le prind cu nituri de suporții metalici, cu un fel de profile în U (tot de mine făcute). Ideile vin din mers. Plăcile vin la interior pentru un plus de rezistență. Dacă nu, fac invers, plăcile la exterior și ranforsare cu aluminiu pe interior. Să văd cum îmi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

.IMG_20240531_012538.jpg

IMG_20240531_012546.jpg

 

Au iesit bine, dar mie mi se par prea in exterior pentru gustul meu.

Adica, eu le-as fi facut mai scurte cu 2-3 cm daca este posibil (in afara de aerodinamicitate, aia 2-3 cm in plus pe fiecare parte, conteaza uneori in trafic)...

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Ieri s-a procedat la înlocuirea uleiului și al filtrului, am trecut pe Valvoline 10w50. Va fi schimbat la 5000 km, oricum îl iau cu 151 lei bidonul de 4 litri.

1500 făcuse fostul proprietar, ce e in poză i-am pus eu într-o lună și un pic.

 

IMG_20240604_184452.jpg

IMG_20240604_190202.jpg

 

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to V-strom 1000 2014

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...